-
Η συγκεκριμένη δοκιμή γίνεται για λόγους ενεργητικής ασφάλειας.. θα έλεγα ότι το τέστ δεν απευθύνεται σε κανενός τύπου οδηγό απλά εξυπηρετεί τα συμφέροντα των περιοδικών που τα υπερπροβάλλουν..
-
Το τέστ των Ισπανών δεν μπορεί να δείξει την οδηγική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου, δείχνει όμως την αντίδραση του στο - απότομο στραμπούληγμα - με τη δυναμική μεταφορά των μαζών του και τον έλεγχο τους από το σύστημα της ανάρτησης, ακραίο μεν αλλά εννίοτε συμβαίνει στους δρόμους και δεν οδηγεί σε ευτυχισμένες στιγμές γιατί ο μέσος οδηγός να πάει άπατος αν στρίψει απότομα σε μια κατεύθυνση το τιμόνι αφού η επόμενη κίνηση του να το στρίψει αντίθετα θα γίνει καθυστερημένα περιμένοντας να δει την αντίδραση του αυτοκινήτου στο πρώτο στρίψιμο, ο έμπειρος οδηγός ξέρει ότι μετά το πρώτο στρίψιμο πρέπει αμέσως να επαναφέρει μη περιμένοντας να δει την αντίδραση, όπως κάνει αυτός εδώ, οι χρόνοι αντίδρασης είναι πολύ μικροί και συνήθως οδηγούν στην κόλαση, παράδεισος δεν υπάρχει. Το τέστ θεωρώ ότι είναι χρήσιμο για ένα πρώτο συμπέρασμα.
-
Καμία χρησιμότητα δεν έχει το τεστ για το μέσο οδηγό. Κατ' αρχάς κάνεις μέσος οδηγός δεν πρόκειται να αντιδράσει όπως οι δοκιμαστές. Και κατά δεύτερον αν δείτε τη σειρά αξιολόγησης βάσει των αποτελεσμάτων, θα καταλάβετε ότι καμία επαφή δεν έχει με την πραγματική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
-
Καμία χρησιμότητα δεν έχει το τεστ για το μέσο οδηγό. Κατ' αρχάς κάνεις μέσος οδηγός δεν πρόκειται να αντιδράσει όπως οι δοκιμαστές. Και κατά δεύτερον αν δείτε τη σειρά αξιολόγησης βάσει των αποτελεσμάτων, θα καταλάβετε ότι καμία επαφή δεν έχει με την πραγματική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
Κι όμως, πολλοί οδηγοί αντιδρούν έτσι όταν βρεθούν εμπρός σε εμπόδιο που τους πετάχτηκε ξαφνικά, αν δεν το δέχεσαι μάλλον δεν οδηγείς σε επαρχιακούς δρόμους. Άλλωστε αυτές είναι απόψεις, η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί έχουν βρεθεί σε γκρεμούς μικρούς ή μεγάλους γιατί πετάχτηκε ένα ζώο, ένας βράχος που ήταν πεσμένος σε τυφλή στροφή, κλπ πολλά απρόοπτα που συμβαίνουν στους δρόμους, αυτή είναι η πρώτη αντίδραση, η αποφυγή του εμποδίου ειδικά όταν δεν υπάρχει χώρος για φρενάρισμα. Είναι άλλο η χρησιμότητα του τέστ και άλλο τα συμβάντα στους δρόμους, το τέστείναι απλά μια παράσταση ή αναπαράσταση συμβάντος με οτπικό αποτέλεσμα στην ασφάλεια της πίστας.
-
Δυστυχώς δεν προλαβαίνεις να πατήσεις φρενο σε κάποιες περιπτώσεις , πολλές φορές το πρώτο που γυριζεις απότομα είναι το τιμονι.
Τωρα ο δεύτερος ελιγμός οντως θέλει εμπειρία, νηφαλιότητα και γνώσεις.
Μπορει κάποιοι να βγάλουν και τον δεύτερο ελιγμο καθαρά από ένστικτο και τύχη μπορεί κάποιοι άλλοι όχι.
Εγω αυτό το τεστ το βλεπω στον πρώτο ελιγμο και ως δείγμα μεταφοράς της μαζας στα διαδοχικά εσσακια.
Τα αυτοκινητα που είχαν οδηγικα ενδιαφέρον προφίλ παρατηρώ πως δεν 'χαζεύουν' καθόλου στον πρώτο ελιγμο. (Ο δεύτερος ελιγμός ειναι αποτέλεσμα πολλών επιμέρους πραγμάτων όπως του ανθρωπινου παραγοντα αλλά και τεχνικών όπως ανάρτηση, ελαστικα, esp πλέον κτλ)
-
Λοιπόν ο συγκεκριμένος ελιγμός σε όλο του το μεγαλείο μου έχει τύχει μια φορά πριν 20 χρόνια, όταν έκανα αγροτικό ιατρείο,στον επαρχιακό Λειβαδιάς-Θήβας.
Ενώ πήγαινα στον ασφαλτοστρωμένο 2πλης κατευθύνσεως γύρω στα 70km/h σε ευθεία με το Πουντάκι, μετά από δεξιά στροφή,υπάρχει χωματόδρομος -καλυμμένος με χαμηλή βλάστηση- στην αντίθετη πλευρά του δρόμου.Ξαφνικά ξεμπουκάρει από κει φορτηγάκι datsun με οδηγό της γνωστής ευπαθούς κοιν.ομάδας που διασχίζει και τις 2 λωρίδες αμέριμνος για να βρεθεί αιφνιδιαστικά μπροστά μου. Χωρίς χρόνο και χώρο για φρενάρισμα -ίσως σήκωσα ενστικτωδώς λίγο το πόδι απ'το γκάζι-, τιμόνι δεξιά,ακουμπάω τις 2 δεξιές ρόδες στο χώμα -στο όριο με την άσφαλτο,ευτυχώς δεν είχε διαφορά ύψους- κι αφού τον προσπερνώ, ξανά τιμόνι αριστερά για να μπω ολόκληρος στη λωρίδα μου. Ευχαριστώ τα θεία,μπινελίκια στον μελαμψόχρωμο και συνέχεια της πορείας.
Οπότε ναι,σίγουρα δεν είναι αξιόπιστο εργαλείο για την οδηγική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου -και κυρίως των ειδικών κατασκευών-,αλλά ούτε και σαν τεστ αποφυγής εξομοιώνει τις πραγματικές συνθήκες,αφού δεν λαμβάνει υπόψη α) το στοιχείο του αιφνιδιασμού -που έχει κι αυτό διάφορες διαβαθμίσεις- και β) των διαφορετικών αντανακλαστικών του κάθε ανθρώπου.
-
Είναι δείγμα.... Οπως και στην ιατρική τίποτα δνε είναι απόλυτο, ετσι και εδω τίποτα δεν είναι απόλυτο.
Μέσω iso και κάποιων οδηγών μας δείχνουν μια τάξη μεγέθους με πολλούς αστερίσκους όσον αφορά την πραγματικότητα.
Και το crash test το ιδιο είναι. Αν για παράδειγμα συγκρουστει ενα αυτοκινητο με ένα άλλο διαφορετικής μάζας όλα τα αστέρια πάνε περιπατο. Τα 5αστερα μετατρεπονται σε μοναστερα. Το ίδιο αν εχουν και υψομετρική διαφορα. Μπορεί ένα μέτριο ψηλό να προστατέψει καλύτερα από ένα καλό αλλά χαμηλό. Διοτι το ψηλό θα εισχωρήσει εκεί που δνε προτατευει το καλο
Και οι μετρησεις καταναλωσης κτλ κτλ
-
harisma23 wrote:
Καμία χρησιμότητα δεν έχει το τεστ για το μέσο οδηγό. Κατ' αρχάς κάνεις μέσος οδηγός δεν πρόκειται να αντιδράσει όπως οι δοκιμαστές. Και κατά δεύτερον αν δείτε τη σειρά αξιολόγησης βάσει των αποτελεσμάτων, θα καταλάβετε ότι καμία επαφή δεν έχει με την πραγματική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
Κι όμως, πολλοί οδηγοί αντιδρούν έτσι όταν βρεθούν εμπρός σε εμπόδιο που τους πετάχτηκε ξαφνικά, αν δεν το δέχεσαι μάλλον δεν οδηγείς σε επαρχιακούς δρόμους. Άλλωστε αυτές είναι απόψεις, η πραγματικότητα είναι ότι πολλοί έχουν βρεθεί σε γκρεμούς μικρούς ή μεγάλους γιατί πετάχτηκε ένα ζώο, ένας βράχος που ήταν πεσμένος σε τυφλή στροφή, κλπ πολλά απρόοπτα που συμβαίνουν στους δρόμους, αυτή είναι η πρώτη αντίδραση, η αποφυγή του εμποδίου ειδικά όταν δεν υπάρχει χώρος για φρενάρισμα. Είναι άλλο η χρησιμότητα του τέστ και άλλο τα συμβάντα στους δρόμους, το τέστείναι απλά μια παράσταση ή αναπαράσταση συμβάντος με οτπικό αποτέλεσμα στην ασφάλεια της πίστας.
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δοκιμές εναλλαγής πορείας και ελιγμών και όχι μόνο τη συγκεκριμένη, πραγματοποιούν οι **ίδιοι **οι κατασκευαστές εδώ και πολλά χρόνια υπό συγκεκριμένα πρότυπα. Σαφώς και έχει χρησιμότητα μιας και πιστοποιούν ότι το προιόν τους τηρεί κάποιες προδιαγραφές ενεργητικής ασφάλειας.
Η ένσταση έχει να κάνει με τον υπερθεματισμό και τρόπο διεξαγωγής του συγκεκριμένου ελιγμού από μικρό κομμάτι του ειδικού τύπου ξεκάθαρα για τα δικά τους μικροσυμφέροντα. Στο post #17 τα παραθέτω αναλυτικά.
Να μη ξεχνάμε επίσης ότι με την είσοδο την νέας γενιάς συστημάτων ασφαλείας, η δυναμική συμπεριφορά ενός οχήματος που θα συναντήσει ξαφνικά κάποιο εμπόδιο αλλάζει άρδην..
-
Νεκρανάσταση τοπικού!
Μιας και υπάρχει λίγος χρόνος ευκαιρία να πιάσουμε το κατά καιρούς hot θέμα με τη δοκιμή αποφυγής ταράνδου για όποιον ενδιαφέρεται, αναλύοντας την οπτική που το βλέπω μιας και προκαλεί ντόρο άνευ λόγου κατά τη γνώμη μου..
Να ξεκινήσω αναφέροντας ότι βρίσκω τις δοκιμές σε αληθινές συνθήκες εξαιρετικά χρήσιμες και πάντα ευπρόσδεκτες στο να βγούν αξιόπιστα συμπεράσματα. Πάντα αναζητούσα το περιοδικό που θα κάνει δοκιμές ταχύτερου γύρου σε πίστα και σύγκριση ελαστικών, που χρησιμοποιεί όργανα μέτρησης και τηλεμετρία και ούτω καθ εξής (δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός αυτά γίνονται όλο και πιο σπάνια..).
Έτσι και το εν λόγω τέστ βοήθησε στο να είναι υποχρεωμένοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων να κάνουν όσο το δυνατόν πιο foolproof και ασφαλή για το μέσο χρήστη τα προιόντα τους. Πιο χαρακτηριστικό περιστατικό ήταν η δοκιμή της A class πρώτης γενιάς το 97’ που τούμπαρε, αναγκάζοντας τον κατασκευαστή να την ανακαλέσει προσθέτοντας esp κάνοντας και το εν λόγο test τόσο δημοφιλές.
Ακόμα και τότε όμως ενδιαφέρον έχει και το παρακάτω άρθρο του 1997 του περιοδικού που μας φιλοξενεί και βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.. Αξίζει ανάγνωσης..
Καλά όλα αυτά λοιπόν αλλά εν έτει 2021 θεωρώ πως πηγές όπως το KapaMi77 και το technikenvarlotinanen (κάπως έτσι)είναι μαγαζιά γωνία που τον συγκεκριμένο ελιγμό τον έχουν πάρει εργολαβία μιάς και 'πουλάει', δίνοντας τους hits στο internet και επισκεψιμότητα. Η δοκιμή είναι άκρως αναχρονιστική(dated) για τα σύγχρονα αυτοκίνητα, σύν ένα σωρό ενστάσεις που θα αναφέρω παρακάτω..
1. Μετά τα abs και τα esp έχουμε μπεί για τα καλά πχια στην εποχή των συστημάτων ασφαλείας τελευταίας γενιάς όπως η αυτόνομη πέδηση!!! Αυτά τείνουν να γίνουν υποχρεωτικά για όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται οπότε σε περίπτωση που εμφανιστεί κάποιο εμπόδιο μπροστά μας ξαφνικά θα αναλάβουν δράση φρενάροντας το όχημα και αλλάζοντας κατα κόρον την συμπεριφορά του οχήματος κατά τον ελιγμό της δοκιμής..
2. Επίσης η δοκιμή πραγματοποιείται από έναν οδηγό 'υποψιασμένο' και έτοιμο να αντιδράσει πραγματοποιώντας τον ελιγμό.. ουδεμία επαφή με αληθινές συνθήκες.. Σε πραγματικές συνθήκες υπάρχει το στοιχείο του αιφνιδιασμού, η ικανότητα του οδηγού, η έλλειψη προσοχής του, οι συνθήκες του δρόμου, η ορατότητα, ο συντελεστής τριβής του οδοστρώματος, βροχή, νύχτα και άλλα πολλά. Στο παρακάτω link γίνεται μια αναφορά σε αυτούς τους παράγοντες και λέει αρκετά χρήσιμα πραγματάκια..
https://www.wapcar.my/news/why-toyota-sucks-so-badly-in-moose-tests-and-should-you-believe-it-2846
3. Αυτό που πραγματικά με ενοχλεί, είναι η αναφορά της 'επίδοσης' -αν δηλαδή ολοκλήρωσε τον ελιγμό με 70 ή 80- εξυπηρετώντας τον 'ντόρο' και το κομμάτι του click bait και ελάχιστη αξία έχει. Γράφει και ωραία στο ΦουΜπου όταν κάποιος περιχαρής ανεβάζει την επίδοση του αγαπημένου του αυτοκινήτου.. Ομολογουμένως επιτυχημένο marketing, μπράβο στα παιδιά, έξυπνο πολύ. Ένα απλό 'pass' με πράσινο και 'no pass' με κόκκινο θα αρκούσε αλλά κακά τα ψέμματα δε πουλάει άσε που όλα σχεδόν θα πέρναγαν και δε θα είχε ενδιαφέρον...
Οκ Μάστορα μας έπρηξες καλά ως εδώ -θα πεί κάποιος- αλλά και πάλι έχει πλάκα να ξέρουμε με 'πόσα' πέρασε το κάθε τουτούνι!
Σόρυ, αλλά και εδώ έχω έντονες ενστάσεις γιατί όλο αυτό είναι φτηνός εντυπωσιασμός.. Βγάζω φλύκταινες όταν συνδέεται η επίδοση ενός αυτοκινήτου στο moose test με την 'στριψοσύνη' και την οδηγική ικανότητα του.. Εκτός και αν κάποιος πιστεύει ότι ένα Nissan Qashqai DIG-T 160 Acenta του 2019 που το ολοκλήρωσε με 84kmh στρίβει 'καλύτερα' από ένα Nissan GT-R του 2017 που το ολοκλήρωσε με 74kmh…
https://teknikensvarld.se/algtest/
Το γιατί συμβαίνει το παραπάνω παράδοξο μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω και το ψάχνω κατα καιρούς αλλά σε κάθε απόπειρα πέφτω κατά κόρον στα click bait άχρηστα άρθρα αντί σε τεχνική έρευνα ουσίας. Μπορώ μόνο να υποθέσω ότι έχει να κάνει με ρυθμίσεις ανάρτησης και esp που ευνοούν στην συγκεκριμένη δοκιμή ένα όχημα έναντι κάποιου άλλου. Εάν κάποιος έχει περισσότερες πληροφορίες επ’ αυτού θα είχαν ενδιαφέρον. Καλό το internet και τα άρθρα του αλλά όταν διαβάζουμε κάτι πρέπει να υπάρχει η κριτική σκέψη για το τι μας σερβίρεται και τι ακριβώς εξυπηρετεί. Αν έχουμε και λίγη πρακτική στην πορεία μας και ορθολογισμό τα παραπάνω γίνονται πιο ξεκάθαρα.. Ως τότε
Ενδιαφέρον επίσης έχει η ανάλυση του παρακάτω κυριούλη στο video ο οποίος έχει δουλέψει για το Technikens Varld και έχει διεξάγει τη συγκεκριμένη δοκιμή ουκ ολίγες φορές. Τα έσπασε μαζί τους στην πορεία και έχει τους δικούς του λόγους να τους κράζει αλλά για καλό δικό μας αναλύει πώς γίνεται η δοκιμή και γιατί δεν έχει αξία σε πραγματικές συνθήκες.. για όποιον ενδιαφέρεται να βάλει αγγλικούς υπότιτλους να απολαύσει ξεβράκωμα.. Θίγει το γεγονός ότι σε πραγματικές συνθήκες ουδείς κρατάει πατημένο το γκάζι καθ' όλη τη διάρκεια του ελιγμού πανικού, κάτι που γίνεται στις δοκιμές στο εν λόγω test.. είναι αφύσικο και μη ρεαλιστικό..
https://tekdeeps.com/alrik-time-to-kill-the-moose-test-chronicles/
Για αυτό λοιπόν τα έχω βάλει με τουθ φίλουθ μαθ τουθ Ιθπανούς και τουθ άλλουθ τουθ πιο βόρειουθ.. Κάθε φορά που βάζω βίδεο τους να παίζει μου θυμίζει το παρακάτω..
Αυτά για την ώρα ως τροφή για σκέψη και τα λέμε από.. βδομάδα
-
harisma23 wrote:
Καμία χρησιμότητα δεν έχει το τεστ για το μέσο οδηγό. Κατ' αρχάς κάνεις μέσος οδηγός δεν πρόκειται να αντιδράσει όπως οι δοκιμαστές. Και κατά δεύτερον αν δείτε τη σειρά αξιολόγησης βάσει των αποτελεσμάτων, θα καταλάβετε ότι καμία επαφή δεν έχει με την πραγματική οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων.
Κι όμως, πολλοί οδηγοί αντιδρούν έτσι όταν βρεθούν εμπρός σε εμπόδιο που τους πετάχτηκε ξαφνικά, αν δεν το δέχεσαι μάλλον δεν οδηγείς σε επαρχιακούς δρόμους.
Οδηγώ πολύ και σε πάσης φύσεως δρόμους και γι' αυτό συνεχίζω να επιμένω ότι κανείς μέσος οδηγός δεν θα αντιδράσει όπως στο τεστ. Γιατί το ζητούμενο του τεστ είναι η μέτρηση της μέγιστης δυνατής ταχύτητας με την οποία μπορεί να γίνει η αποφυγή του εμποδίου. Αντιθέτως ο μέσος οδηγός θα προσπαθήσει να αποφύγει το εμπόδιο, μειώνοντας ταυτόχρονα την ταχύτητα του άμεσα και συχνά άτσαλα.
-
Συμφωνώ με τον harisma23 , πάντα το φρενάρισμα προηγείται γιατί μειώνει την ταχύτητα και επομένως οποιαδήποτε ελιγμός αποφυγής έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας ,όπου επιτυχία να μην φέρνεις τούμπες στο διπλανό χωράφι! Αν δε τα περιθώρια είναι στενά και η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη το φρενάρισμα θα μειώσει τις επιπτώσεις του ατυχήματος και δεν θα το αφήσει να γίνει δυστύχημα .
Για την ατζαμοσύνη ευτυχώς υπάρχει το ESP και έτσι όποιος στρίβει και πατάει φρένο ταυτόχρονα αυξάνει τις πιθανότητες να μείνει στον δρόμο , για αυτούς /ές που κλείνουν τα μάτια και 'παγώνουν' το αυτόματο φρενάρισμα είναι εκεί...ΑΛΛΑ το αμάξι να είναι ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 2-3 χρονών το πολύ
η τελευταία παράγραφος αφιερωμένη στον ΠΕΤΑ
-
,βάλτε πέντε άτομα και αποσκευες και πηγαίνετε συζητήσετε με το τάρανδο.
-
Φιλε Borat/Mastoras 78 εξαιρετικο ποστ. Κατι τετοια ποσταρισματα αφηνουν αποτυπωμα στα διαφορα fora. Η αληθεια ειναι οτι αγνοουσα το συμβαν αυτο με την A Class και το Elk Test το ειχα σε περιοπτη θεση. Δεν θεωρω, αλλωστε, τον εαυτο μου ειδημονα της αυτοκινησης και ισως ειμαι και εγω ενα αλλο θυμα του μαρκετινγκ. Αλλα μην παμε και στο αλλο ακρο να θεωρουμε τα διαφορα αυτα Test τελειως αχρηστα.
Να θυμισω και τα 'στημενα' test με τα ελαστικα της ΝΟΚΙΑΝ που βγηκε η ιδια η εταιρεια και το παραδεχτηκε.
-
Θα έπρεπε να είναι τεστ καταλληλότητας οδήγησης για χορήγηση διπλώματος. Θα είχε πολύ πλάκα σε συνδιασμό με τα ασυντηρητα χρεπια που υποτίθεται εκπαιδεύονται οι υποψήφιοι οδηγοί.
-
Φιλε Borat/Mastoras 78 εξαιρετικο ποστ. Κατι τετοια ποσταρισματα αφηνουν αποτυπωμα στα διαφορα fora. Η αληθεια ειναι οτι αγνοουσα το συμβαν αυτο με την A Class και το Elk Test το ειχα σε περιοπτη θεση. Δεν θεωρω, αλλωστε, τον εαυτο μου ειδημονα της αυτοκινησης και ισως ειμαι και εγω ενα αλλο θυμα του μαρκετινγκ. Αλλα μην παμε και στο αλλο ακρο να θεωρουμε τα διαφορα αυτα Test τελειως αχρηστα.
Να θυμισω και τα 'στημενα' test με τα ελαστικα της ΝΟΚΙΑΝ που βγηκε η ιδια η εταιρεια και το παραδεχτηκε.
Σε ευχαριστώ Alex. Ένας παλιός μου έλεγε κάποτε 'όσο πιο πολλά μαθαίνω τόσο πιο πολύ αντιλαμβάνομαι ότι δε γνωρίζω τίποτα..'
Κάπως έτσι το σκέφτηκα ότι καθετί είναι χρήσιμο, αρκεί να μπαίνει στην σωστή διάσταση. Με λιγότερο φανατισμό (κάτι που συμβαίνει κατά κόρον στα αυτοκινητιστικά) και πραγματική διάθεση για γνώση όλοι μπορούμε να βάλουμε το λιθαράκι μας..
-
Αυτό που περιέγραψα στο ποστ #27 είναι αυτό που δείχνει το quattroruote -αλλά εγώ σε δεξιά στροφή- στο τεστ σε στεγνό (λέει πως ο δοκιμαστής πατά γκαζι μέχρι τη στιγμή του ελιγμού που απλά το αφήνει) :
Υ.Γ. Τώρα που ησυχάσαμε με τους 'ταράνδους' από τους ισπανούς με το km77,ελπίζω να μη βρούμε μπελά απο τους ιταλούς του 4ruote
-
Αυτό που περιέγραψα στο ποστ #27 είναι αυτό που δείχνει το quattroruote -αλλά εγώ σε δεξιά στροφή- στο τεστ σε στεγνό (λέει πως ο δοκιμαστής πατά γκαζι μέχρι τη στιγμή του ελιγμού που απλά το αφήνει) :
Υ.Γ. Τώρα που ησυχάσαμε με τους 'ταράνδους' από τους ισπανούς με το km77,ελπίζω να μη βρούμε μπελά απο τους ιταλούς του 4ruote
Den kserw italika kardhia mo.. Και υπότιτλους που έβαλα είναι Ιταλικοί. Εσύ που τα καταλαβαίνεις, ο δοκιμαστής προσπαθεί για την καλύτερη επίδοση χωρίς 'περιορισμούς' στους χειρισμούς ? (Δλδ να αυξομειώνει το γκάζι με σκοπό την βέλτιστη επίδοση)
-
Mastoras, κάνει δοκιμή σε στεγνό πάνω σε στροφή και γράφει κατά λέξη: σήκωμα του ποδιού από πεντάλ γκαζιού στη φάση της αλλαγής κατεύθυνσης.Το τεστ γίνεται με αυξανόμενη ταχύτητα μέχρι να επέλθει το 'όριο ευστάθειας'.Για την αξιολόγηση της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου,το τεστ γίνεται και με esc off και με esc on (αυτό που δείχνουν είναι με το esc on).Δεξιά κάτω με άσπρα νούμερα γράφει την ταχύτητα τη στιγμή του ελιγμού
Στο βρεγμένο κάνουν διπλή αλλαγή κατεύθυνσης (στην ουσία είναι το km77 σε βρεγμένο) και γράφει: κιβώτιο ταχυτήτων στη μεγαλύτερη σχέση (στο Drive για αυτόματα).Σήκωμα ποδιού από το γκάζι στον 1ο διάδρομο,esc on.Επαναλαμβανόμενο τεστ με αυξανόμενη ταχύτητα μέχρι να φθάσουν στο όριο.
Τα όργανα μέτρησης είναι RaceLogic VB3i. Υποθέτω ότι δεν γίνεται αλλαγή ελαστικών από στεγνό σε βρεγμένο (τουλάχιστον δεν αναφέρουν κάτι τέτοιο στο βίντεο).
Ελπίζω να βοήθησα.
-
Οι αποστάσεις μεταξύ των κωνων είναι τελείως διαφορετική από το km77
Σε ολα αυτα τα test δεν πατάς φρενο....
-
Στο στεγνό των Ιταλών υπάρχουν δύο διαφορές α) γίνεται πάνω σε στροφή β) γίνεται μόνο μία αλλαγή κατεύθυνσης
Τάρανδοι, hot-hatches και υποστροφή