-
Χαχαχα
Συμφωνω.... Πολλά παλια γαλλικα και ιταλικά σε μαθαίνουν μηχανολογια θέλοντας και μη. Γιαυτό βλέπεις τους ιαπωνοφιλους άσχετους με τα μηχανολογικα....
Χαχαζα
-
Πω πω, τώρα μου έκανες την καρδιά περιβόλι, φίλε μου.
Κρίμα και ήθελα να ρισκάρω, αλλά δεν έχω περιθώρια για σπατάλες. Ζοριζομαι.
Καταλήγω σε i30, αν και δυστυχώς μόνο μαντραδες τα πουλάνε άλλο πια και όλα εισαγωγής.
Τι καρκίνος είναι αυτός, ρε παιδί μου;
Δεν βρίσκεις ένα καλό από ιδιώτη.
Εν τω μεταξύ, κοιτάω από 2016 και οι τιμές τους βγαίνουν 12000 λίγο πάνω λίγο κάτω.
Έτσι μου έρχεται να πάω να πάω να πάρω ένα καινούργιο picanto και να χωράω μόνο εγώ μέσα.
Τέτοια αδιανόητα έχω αρχίσει να σκέφτομαι.
-
Η Giulietta έχει αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστη πάντως, σε σχέση με τις παλιότερες AR στις οποίες αναφέρεται ο SPI_Duster.
-
Δεν υπάρχει κάποιος λόγος ένας με i30 του 2016-2017 να πουλήσει αυτή τη στιγμή.. άσε που οι τιμές μεταχειρισμένων έχουν ανεβεί λόγω όλων αυτών που συμβαίνουν.
Επειδή σε βλέπω σχετικά σφιχτό, προτίμησε μία σίγουρη και όχι ζημιαρικη λύση (όπως το i30 που σκέφτεσαι).
Το έχουμε πει και άλλες φορές, μπορείς να αναθέσεις στην Spot - a - wheel να σου βρει τι 'καλύτερο' i30 της αγοράς. Μπορεί να πληρώσεις την υπηρεσία, αλλά θα ξέρεις ότι έχουν κάνει προσπάθεια να σου βρουν αυτό που θες.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις συμβουλές.
Αλλά είμαι πολύ βόρεια Ελλάδα για την spotawheel.
Δεν έχω σκοπό να κατέβω Αθήνα για αυτοκίνητο.
Ναι, είμαι σφιχτός, ισχύει.
Μαζεύω τόσα χρόνια για να αλλάξω αυτοκίνητο εικοσαετίας και πάλι θα καταλήξω σε οκταετίας, όπως φαίνεται.
Τέλος πάντων.
Εμφανισιακά μου αρέσει το i30, οπότε δεν κάνω υποχώρηση σ αυτό.
Πρώτη η G και τρίτο το Focus.
Ιδανικά μου αρέσει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314619412-hyundai-i-30
Αλλά είπαμε όχι μάντρες.
Δυστυχώς, όμως, στο τέλος θα καταλήξω σε μάντρα, και εισαγωγής βέβαια, καθώς δεν βλέπω ούτε ένα ελληνικό i30 στην αγορά, ή κάτι ψιλά, για τους λόγους που ανέφερε ο Dublin.
Πραγματικά, όσοι τα πήραν δεν τα πουλάνε.
Τρεις τελευταίες ερωτήσεις, γιατί πολύ τράβηξα το θέμα και θα γίνω κουραστικός.
- Βλέπω ότι κυκλοφορούν και αυτόματα (i30, focus, Giulietta).
Δεν έχω την παραμικρή εμπειρία από αυτόματο.
Να τα αποφύγω ή θεωρείτε ότι κάποια αξίζουν;
Π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37049274-hyundai-i-30
Έχει πολλά χλμ δυστυχώς.
- Μου πρότειναν και Opel Astra K.
Μόνο άσχημα λόγια ακούω από παλιά Opel.
Εν τω μεταξύ, δεν έχω ιδέα γιατί το Κ και όχι το J.
Τι λέτε εσείς;
- Πότε λέτε να επανέλθουν οι τιμές στο 'πιο φυσιολογικό';
Όλα από τον κορωνοϊο εξαρτώνται;
Υποτίθεται ότι γυρίσαμε στην κανονικότητα με το εμβόλιο.
-
Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις συμβουλές.
Αλλά είμαι πολύ βόρεια Ελλάδα για την spotawheel.
Δεν έχω σκοπό να κατέβω Αθήνα για αυτοκίνητο.
Ναι, είμαι σφιχτός, ισχύει.
Μαζεύω τόσα χρόνια για να αλλάξω αυτοκίνητο εικοσαετίας και πάλι θα καταλήξω σε οκταετίας, όπως φαίνεται.
Τέλος πάντων.
Εμφανισιακά μου αρέσει το i30, οπότε δεν κάνω υποχώρηση σ αυτό.
Πρώτη η G και τρίτο το Focus.
Ιδανικά μου αρέσει αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314619412-hyundai-i-30
Αλλά είπαμε όχι μάντρες.
υστυχώς, όμως, στο τέλος θα καταλήξω σε μάντρα, και εισαγωγής βέβαια, καθώς δεν βλέπω ούτε ένα ελληνικό i30 στην αγορά, ή κάτι ψιλά, για τους λόγους που ανέφερε ο Dublin.
Πραγματικά, όσοι τα πήραν δεν τα πουλάνε.
Τρεις τελευταίες ερωτήσεις, γιατί πολύ τράβηξα το θέμα και θα γίνω κουραστικός.
- Βλέπω ότι κυκλοφορούν και αυτόματα (i30, focus, Giulietta).
Δεν έχω την παραμικρή εμπειρία από αυτόματο.
Να τα αποφύγω ή θεωρείτε ότι κάποια αξίζουν;
Π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37049274-hyundai-i-30
Έχει πολλά χλμ δυστυχώς.
- Μου πρότειναν και Opel Astra K.
Μόνο άσχημα λόγια ακούω από παλιά Opel.
Εν τω μεταξύ, δεν έχω ιδέα γιατί το Κ και όχι το J.
Τι λέτε εσείς;
- Πότε λέτε να επανέλθουν οι τιμές στο 'πιο φυσιολογικό';
Όλα από τον κορωνοϊο εξαρτώνται;
Υποτίθεται ότι γυρίσαμε στην κανονικότητα με το εμβόλιο.
Από ότι ξέρω στο στέλνουν το αυτοκίνητο σε όλη την Ελλάδα. Τους παίρνεις, τους λες ψάχνω το i30 τάδε έκδοση, και βρίσκουν αυτοί το καλύτερο στην αγορά.
Και τα C4 και Cactus κυκλοφορούν στην αγορά πάντως, γενικά είναι μία καλή μέση λύση, αλλά ειδικά τα βενζινας δεν ήταν στο τοπ της αξιοπιστίας. Γενικά για την Opel ήταν 'μαύρη' περίοδος, δεν θα κοίταγα καθόλου, προχθές είχε ποσταρει μία έρευνα της Google που ήταν πρώτα σε αναζητήσεις βλαβών, και εκεί οφείλεται το κακό όνομα που τα ακολουθεί ακόμη.
Υπάρχει έλλειψη σε chip που χρειάζονται για την κατασκευή και λειτουργία των σύγχρονων οχημάτων, αύξηση (τεράστια) των πρώτων υλών και απίστευτη αύξηση στο κόστος μεταφορών. Είναι πολυπαραγοντικό το θέμα.
Οι εταιρείες λένε ότι πριν το 2023 δεν θα επανέλθει η κανονικότητα, και πολύ αμφιβάλω ότι θα έρθει και τότε, άσε που μετά από 2 χρόνια αυξημένων τιμών, θα έχουν φτάσει, σχεδόν, τον πληθωρισμό και γενικά θα 'ξεχαστούν' ψηλά. Μόνο αυξήσεις βλέπω από εδώ και πέρα, ήδη περιμένουμε από Σεπτέμβρη, ΝΕΑ, αύξηση στα καινούργια.
Όσο πεθαίνουν άνθρωποι στα νοσοκομεία, δεν υπάρχει κανονικότητα. Περνάμε μια τέτοια περίπτωση αυτή τη στιγμή και είμαστε μουδιασμενοι..στο θάλαμο που είναι ο δικός μας άνθρωπος είναι 3 30αρηδες να σημειώσω, χωρίς κάποιο νόσημα..
-
Κατάλαβα.
Κι εμείς ως οικογένεια περάσαμε πολύ άσχημα τον Νοέμβρη.
Ήρθαν και οι φωτιές στους νότιους τώρα.
Καταστροφή.
Τέλος πάντων.
Το πρόβλημα με την περίπτωση μου είναι χρειάζομαι νέο όχημα μέχρι τέλος Σεπτέμβρη για να μεταφέρω και συγγενείς.
Οπότε, αναγκαστικά θα πρέπει να βγω στην αγορά, κι ας είναι κακή περίοδος.
Θα τσεκαρω αυτό με το spotawheel που λες.
Ελπίζω να μη βαρανε κερατιατικα.
Ευχαριστώ και περαστικά (σε όλους).
-
Εαν μπορείς να αποφύγεις τα εισαγωγής από μαντράδες, θα ειναι σοφή κινηση. Γιατι τα χιλιόμετρα ειναι παρα πολλα και δεν ξέρεις τι βλάβη θα σου βγάλει και πότε.
-
Όσο μπορώ, θα το προσπαθήσω.
Και φαντάζομαι και τα αυτόματα, αν κρίνω από τη σιωπή σας.
-
Και φαντάζομαι και τα αυτόματα, αν κρίνω από τη σιωπή σας.
Μεγάλη συζήτηση. Εγω ειμαι υπερμαχος των αυτόματων αλλά οχι συλλήβδην. Καποια ειναι καλά και καποια καλο ειναι να τα αποφύγεις. Οποτε αναλογα με το μοντέλο θα σου πούμε.
-
Hei wrote:
Και φαντάζομαι και τα αυτόματα, αν κρίνω από τη σιωπή σας.
Μεγάλη συζήτηση. Εγω ειμαι υπερμαχος των αυτόματων αλλά οχι συλλήβδην. Καποια ειναι καλά και καποια καλο ειναι να τα αποφύγεις. Οποτε αναλογα με το μοντέλο θα σου πούμε.
Σύμφωνοι.
Στην προηγούμενη σελίδα έβαλα κάποια λινκ.
Ουσιαστικά για τα αυτοκίνητα που ρωτάω ενδιαφέρομαι.
Γενικά, από όσα διάβασα στο φόρουμ αποφεύγουμε DCT και DSG. Σωστά;
Π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37049274-hyundai-i-30
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314147042-alfa-romeo-giulietta
Εκτός μπάτζετ βέβαια, απλώς εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.
Τέλος, υπάρχει και ένα χειροκίνητο που θα ήθελα τη γνώμη σας.
Δεν έχω ξαναδεί την έκδοση.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314559089-alfa-romeo-giulietta
Ξέρω ότι είπα πρώτα το i30, αλλά έμαθα ότι ο ιδιοκτήτης είναι μηχανικός και προσέχει τα αυτοκίνητά του.
Το αν είναι ειλικρινής, δεν το γνωρίζω.
-
Παρεμπιπτόντως, το ότι κάποιος ζητάει Χ χρήματα δεν σημαίνει ότι θα τα βρει κιόλας. Προσφορά και ζήτηση είναι. Αν βρεις κάποιο που σου αρέσει και σε καλύπτει γιατί να μην κάνεις μία προσφορά τα χρήματα που μπορείς να δώσεις; Μπορεί ο πωλητής να ρίξει την τιμή για διάφορους λόγους (ανάγκη για ρευστό, την είχε εξαρχής φουσκωμένη, το έχει και κάθεται καιρό και δεν το παίρνει κανείς και χίλιοι δυο άλλοι λόγοι) και να κλείσει η συμφωνία.
i30 όντως δεν βλέπεις πολλά στις αγγελίες πάντως, το κοίταξα αφότου το ανέφερες, του 2017 και μετά, 37 αγγελίες. Ή δεν έκανε πωλήσεις ή δεν τα δίνουν όσοι τα πήραν.
-
Το ίδιο σκεπτικό έχουμε και το εφαρμόζω.
Ωστόσο, πολλοί δεν δέχονται παζάρια.
Το γράφουν στην περιγραφή.
Οπότε, γιατί να μπεις στον κόπο για διαπραγματεύσεις, που πολλές φορές σου τη λένε κιόλας αν ζητήσεις ένα χιλιάρικο κάτω;
-
Ουσιαστικά για τα αυτοκίνητα που ρωτάω ενδιαφέρομαι.
Γενικά, από όσα διάβασα στο φόρουμ αποφεύγουμε DCT και DSG. Σωστά;
Π.χ. https://www.car.gr/classifieds/cars/view/37049274-hyundai-i-30
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314147042-alfa-romeo-giulietta
Εκτός μπάτζετ βέβαια, απλώς εγκυκλοπαιδικά ρωτάω.
Τέλος, υπάρχει και ένα χειροκίνητο που θα ήθελα τη γνώμη σας.
Δεν έχω ξαναδεί την έκδοση.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/314559089-alfa-romeo-giulietta
-
Αμφότερα Αλφα και i30 είναι με διπλοσύμπελκτο και εισαγωγης....άρα πολλές οι πιθανότητες να βγάλουν ζημιά. Θα τα απέφευγα.
-
Η έκδοση μπορεί να είναι απλά ονομασία του ιδιοκτήτη, ο καθένας στο car γράφει ότι θέλει. το θέμα είναι να είναι καλό το αυτοκίνητο.
-
Μην κολλάς με την τιμή, ακόμα και όσοι γράφουν ότι δεν θέλουν παζάρια (γιατι ακούνε κάτι κουλά του στυλ από 10.000 σου δίνω 7.000) τα σηκώνουν μια χαρά σε λογικά πλαίσια. Όλοι ξέρουμε ότι στο car οι τιμές είναι φουσκωμένες για να μπορούν να πέσουν λίγο.
-
-
Μάλιστα, ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
Πολύ χρήσιμες. Από όλους.
Λοιπόν, πριν βγω στην αγορά, θέλω μια γενική γνώμη για κάτι που με απασχολεί.
Εάν ένα αυτοκίνητο είναι σωστά συντηρημένο, προσεγμένο και είναι Toyota, ισχύει ότι δεν φοβόμαστε τα πολλά χιλιόμετρα;
Δείτε τι εννοώ.
https://autostyle.car.gr/cars/view/314298667
Έχω ακούσει καλά λόγια για τον πωλητή, αν και φέρνει με το σταγονόμετρο αυτοκίνητα.
Δεν είναι μάντρα.
Προσωπικά, τρέμει το χέρι μου να δώσω 10000 για 200000 χλμ.
Αλλά πρέπει να σας ρωτήσω.
-
Εάν ένα αυτοκίνητο είναι σωστά συντηρημένο, προσεγμένο και είναι Toyota, ισχύει ότι δεν φοβόμαστε τα πολλά χιλιόμετρα;
Δείτε τι εννοώ.
https://autostyle.car.gr/cars/view/314298667
Έχω ακούσει καλά λόγια για τον πωλητή, αν και φέρνει με το σταγονόμετρο αυτοκίνητα.
Δεν είναι μάντρα.
Προσωπικά, τρέμει το χέρι μου να δώσω 10000 για 200000 χλμ.
Η μάρκα δεν έχει τόσο σχέση (μετράει, αλλά δεν είναι το μόνο ή το βασικότερο), όσο η σωστή συντήρηση, που έχουν γίνει τα χιλιόμετρα και εαν έχει αλλαχτεί ό,τι χρειάζεται. Εαν για παράδειγμα τα 200.000χλμ έχουν γίνει σε Ε.Ο, είναι σαν να έχει κάνει λιγότερο από τα μισά εαν ήταν σε πόλη, μιλάμε για τέτοια διαφορά σε φθορές.
ΥΓ: Εγώ έδωσα €7.500 για μεταχειρισμένο (το έφερα μόνο μου από Γερμανία) ντήζελ με 190.000χλμ και Alfa Romeo. Απλά ελέγθηκε εξονυχιστικά. Τα πολλά χλμ δεν με φοβίζουν (εφόσον είναι αληθινά) εαν το αυτοκίνητο έχει συντηρηθεί σωστά.
-
Κατάλαβα.
Ευχαριστώ πολύ.
Οπότε, το κρατάω το Auris, αλλά βγαίνω στην αγορά για i30, G, Focus σε πρώτη φάση, και βλέπουμε.
-
Το Auris είναι λίγο βαρετό στην οδήγηση, αλλά δεν είναι κακό αυτοκίνητο. Όμως δεν έχω άποψη για την αξιοπιστία του D4D της Toyota.
-
Ποτέ δεν κατάλαβα τον όρο 'βαρετό στην οδήγηση' και 'οδηγοκεντρικο'.
Δηλαδή, δεν μπαίνει καλά στις στροφές;
Δεν ακολουθεί άμεσα το τιμόνι την κίνηση;
Έλλειψη ρεπριζ;
Τι ακριβώς εννοούμε;
-
Ποτέ δεν κατάλαβα τον όρο 'βαρετό στην οδήγηση' και 'οδηγοκεντρικο'.
Δηλαδή, δεν μπαίνει καλά στις στροφές;
Δεν ακολουθεί άμεσα το τιμόνι την κίνηση;
Έλλειψη ρεπριζ;
Τι ακριβώς εννοούμε;
Εαν δεν τον καταλαβαίνεις (χωρίς ίχνως ειρωνίας), τότε ίσως δεν σε ενδιαφέρει η οδήγηση, οπότε είναι μια χαρά.
Σημαίνει: τιμόνι (να μην είναι αναίσθητο, να πηγαίνει εκεί που σημαδεύεις, να ξέρεις που είναι οι ρόδες σου κλπ), ανάρτηση που δεν είναι πλαδαρή, που ελέγχει σωστά τις κλίσεις του αμαξώματος, υποστροφή (εφόσον μιλάμε για μπροστά κίνηση) που δεν είναι πανταχού παρούσα, που ελέγχεται εύκολα χωρίς συνεχή παρέμβαση των ηελκτρονικών. Σημαίνει πολλά πράγματα και εαν οδηγήσει π.χ. μια Giuletta και ένα Auris στην ίδια διαδρομή θα καταλάβεις τις διαφορές αμέσως.
i30 vs C4 vs Focus vs Auris.