-
Γάτε σε λογική τιμή άλλο aisin δε βρίσκεις και γενικά φαίνεται πολύ αμάξι για τα λεφτά του. Είναι και κάτι ξεχωριστό το ψηλό κουπέ, πολύ άνετο κι ήσυχο λένε όλοι, είναι κι ο κινητήρας ντίζελ καλός. Η κατανάλωση θα είναι 6λτ/100χλμ το μέγιστο και γύρω στο 5λτ συνήθως, μπορεί κάποιος να το φτάσει και 4λτ σε χαλαρή βόλτα (αυτά με τον 120hp 1.5 blueHDi στο σε-τρίο ΕΑΤ6 που είναι περίπτερο). Νομίζω για λίζινγκ είναι ταμάμ και upper class όχημα με το αυτόματο. Το Adblue έχει τάπα δίπλα στο πετρέλαιο. Απο τις 6000χλμ βγάζει ειδοποίηση και λαμπάκι σε κάθε εκκίνηση, ότι 'μένουν ~2500χλμ πριν είναι αδύνατη η εκκίνηση' κάπως έτσι, και σιγά σιγά μειώνονται τα χλμ. Δηλαδή θέλει γέμισμα κάθε 8+ χιλιάδες χλμ. Πήγα στο εταιρικό Σελλ της γειτονιάς μου που είχε και αντλία Adblue και μου έβαλε 10,6λτ πλήρωσα 7,95€ (ελάχιστο βήμα χρέωσης 2λτ έγραφε η αντλία) όμορφα κι απλά.
Σε 8.200 χιλιόμετρα έχει μέσο όρο 5.5 lt/100km και το νούμερο είναι ακριβές.
Το δε θέμα με το Adblue, το πλήρωσα 45 ευρώ + 10 ευρώ ΕΡΓΑΤΙΚΆ σε αντιπροσωπεία.
Έχω βέβαια και 5 λίτρα 'κάβα' αλλά την πάτησα σα νεοπας...
-
Βρε παιδιά αλήθεια τώρα? Θα τσακωνομαστε για το αν είναι καλύτερο το χειροκίνητο ή το αυτόματο, ευχαριστηθείτε τα αυτοκίνητα σας ότι και αν είναι και με ότι και αν είναι. Αντε και να πιούμε καμμια παγωμένη χωρίς τιμόνι μετά βεβαια
-
Εννοείται, όλοι εδώ οι ιδιοκτήτες χειροκίνητου (που το αγοράζουν επειδή είναι φθηνότερο και 'δεν χαλάει') μπαίνουν μύτη-τακούνι στη στροφή, τσιμπάνε και λίγο το χειρόφρενο για να μπει ο κώλος σωστά, έχοντας κατεβάσει δύο σχέσεις καρφωτές στην είσοδο, για να φτάσουν στο οδηγικό Ζεν, κι ευτυχώς έχουν και ACC για να μην κοπανήσουν απάνω στον μπάρμπα με τη ψεκαστήρα που μόλις βγήκε απ το χωράφι... άμα δεν είναι χειροκίνητο, ατμοσφαιρικό και κάτω από 1600cc το αμάξι, και δεν χαίρεσαι οδήγηση και θα χαλάσει νωρίς...
Κι όλα αυτά τα συζητάμε στο νήμα του crossover C4 για να ΜΗΝ το πάρουν με ΕΑΤ8.
Χαχαχαχα καλό !!!
Συμφωνώ ότι σε καθημερινά commuter-ανθρωπομεταφορείς Α to Β point το αυτόματο έχει πολλαπλάσιο value..
-
Έφυγε και η προκαταβολή σήμερα. Shine / βενζίνη 130hp / Λευκό / manual. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για την βοήθεια τους. Ελπίζω να παραλάβω τα Χριστούγεννα......
-
Αντε με το καλό να παραλάβεις!!
-
Έφυγε και η προκαταβολή σήμερα. Shine / βενζίνη 130hp / Λευκό / manual. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για την βοήθεια τους. Ελπίζω να παραλάβω τα Χριστούγεννα......
Πολύ καλή επιλογή! Με το καλό, και να το χαρείτε με υγεία!
Τα Citroen είναι default όμορφα άσπρα!
Εγώ και εσύ και ο Cirus οι τελευταίοι των Manual-ικων!
-
Kαλορίζικο με πολλά απροβλημάτιστα και όμορφα χιλιόμετρα!
Πρόσεξε όμως καλά γιατί γιατί άμα οι illiuminati (1%) των οδηγών εντοπίσουν αυτό το 'manual' που έγραψες και στείλουν τα 'αυτοματοποημένα' τάγματα εφόδου, προβλέπω να σε βρουν σε κανένα ασανσέρ με τα 'τακούνια στη μύτη'. Για όσους δεν ξέρουν την τεχνική παραπέμπω στην ταινία: Le professionnel, 1981.
Υ.Γ. Να σε τρομάξω ήθελα, πλάκα σου κάνω, το πολύ πολύ να σε στείλουν να παρουσιάζεσαι δυό φορές το μήνα στον αντιπρόσωπο ΤΟΥΟΤ@ της ενορίας σου...
Ξανά με το καλό να το παραλάβεις!
-
Σάκη, με το καλό να έρθει και να το χαρείς...
Η έκδοση Shine έχει και Eco Mode? Γιατί στην 360ο εικόνα στον 'Διαμορφωτή' βλέπω ένα κουμπάκι μπροστά από το χειρόφρενο, που αν δεν κάνω λάθος γράφει ECO.
-
...και μία ακόμη ερώτηση για την έκδοση SHINE.
Το 'Pack Safety 2' που προσφέρεται ως έξτρα, ξέρει κανείς τι ακριβώς περιλαμβάνει;
-
sakiss wrote:
Έφυγε και η προκαταβολή σήμερα. Shine / βενζίνη 130hp / Λευκό / manual. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά για την βοήθεια τους. Ελπίζω να παραλάβω τα Χριστούγεννα......
Πολύ καλή επιλογή! Με το καλό, και να το χαρείτε με υγεία!
Τα Citroen είναι default όμορφα άσπρα!
Εγώ και εσύ και ο Cirus οι τελευταίοι των Manual-ικων!
2 λευκα C3 και το προ προηγούμενο στο κλασικό γαλάζιο. Μου έδωσε και 15% έκπτωση στα service ο αντιπρόσωπος.
Απλα για 2 πράγματα μετανιώνω. Ήθελα και τους αισθητήρες μπροστά/πλάι επειδη φοβάμαι την γυναίκα αλλά θ ανέβαινα σε χρήματα.... και δεύτερον ξέρω ότι πλέον από πετρέλαιο σε βενζίνη επιστρέφουμε σε πλερω καταστάσεις :P..... και πάλι δεν μπορούσα ν ανέβω σε χρήματα.
Το ρώτησα και στο άλλο τοπικ ο 1.2 είναι ακριβώς ίδιος με του c3 απλά με περισσότερα άλογα ; Δεν εχει υποστεί άλλες βελτιώσεις πέραν του euro ;
-
...και μία ακόμη ερώτηση για την έκδοση SHINE.
Το 'Pack Safety 2' που προσφέρεται ως έξτρα, ξέρει κανείς τι ακριβώς περιλαμβάνει;
Εδώ θα δεις με ακρίβεια τα έξτρα της Shine. Τα συστήματα ασφαλείας είναι όλα ακόμα και στην βασική δηλαδή την feel. Απλά η τελευταία έκδοση η Shine Pack το active break το λέει advanced.
-
Kαλορίζικο με πολλά απροβλημάτιστα και όμορφα χιλιόμετρα!
Πρόσεξε όμως καλά γιατί γιατί άμα οι illiuminati (1%) των οδηγών εντοπίσουν αυτό το 'manual' που έγραψες και στείλουν τα 'αυτοματοποημένα' τάγματα εφόδου, προβλέπω να σε βρουν σε κανένα ασανσέρ με τα 'τακούνια στη μύτη'. Για όσους δεν ξέρουν την τεχνική παραπέμπω στην ταινία: Le professionnel, 1981.
Υ.Γ. Να σε τρομάξω ήθελα, πλάκα σου κάνω, το πολύ πολύ να σε στείλουν να παρουσιάζεσαι δυό φορές το μήνα στον αντιπρόσωπο ΤΟΥΟΤ@ της ενορίας σου...
Ξανά με το καλό να το παραλάβεις!
Ευχαριστώ. Αν ειχα τόσα χρήματα θα έπαιρνα το shine pack πετρέλαιο με αυτόματο 130 άλογα.... αλλά εκεί ξεπερνάμε τα 25 και από την άλλη δεν θέλω ούτε να δώσω 24 με 25 για να πάρω το αυτόματο σε φθηνό πακέτο εξοπλισμού με τασια και 'άβαφτα' πλαστικά. Και αν είχα τα 27-28 μετά πάμε σε κατηγορία new quasqai, c5 aircross και για να είμαι ειλικρινής σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το καινούργιο Kia Sportage..... το αυτοκίνητο το πήρα 900 ευρώ κάτω απ ότι πωλείται τώρα.
-
manast wrote:
Kαλορίζικο με πολλά απροβλημάτιστα και όμορφα χιλιόμετρα!
Πρόσεξε όμως καλά γιατί γιατί άμα οι illiuminati (1%) των οδηγών εντοπίσουν αυτό το 'manual' που έγραψες και στείλουν τα 'αυτοματοποημένα' τάγματα εφόδου, προβλέπω να σε βρουν σε κανένα ασανσέρ με τα 'τακούνια στη μύτη'. Για όσους δεν ξέρουν την τεχνική παραπέμπω στην ταινία: Le professionnel, 1981.
Υ.Γ. Να σε τρομάξω ήθελα, πλάκα σου κάνω, το πολύ πολύ να σε στείλουν να παρουσιάζεσαι δυό φορές το μήνα στον αντιπρόσωπο ΤΟΥΟΤ@ της ενορίας σου...
Ξανά με το καλό να το παραλάβεις!
Ευχαριστώ. Αν ειχα τόσα χρήματα θα έπαιρνα το shine pack πετρέλαιο με αυτόματο 130 άλογα.... αλλά εκεί ξεπερνάμε τα 25 και από την άλλη δεν θέλω ούτε να δώσω 24 με 25 για να πάρω το αυτόματο σε φθηνό πακέτο εξοπλισμού με τασια και 'άβαφτα' πλαστικά. Και αν είχα τα 27-28 μετά πάμε σε κατηγορία new quasqai, c5 aircross και για να είμαι ειλικρινής σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το καινούργιο Kia Sportage..... το αυτοκίνητο το πήρα 900 ευρώ κάτω απ ότι πωλείται τώρα.
Σωστά τα σκέφτηκες μάλλον.
Οι κινητήρες είναι ίδιοι όπως είπαμε. Αρκετά οικονομικός, αλλά diesel δεν είναι..
Μην αγχώνεσαι για τους αισθητήρες μπροστά, είναι σχετικά μαζεμένο το αυτοκίνητο και έχεις καλή ορατότητα μπροστά.
Το σπαστικό είναι αυτή η γραμμή πίσω που σου κόβει και άλλο από τη σχετικά περιορισμένη του πίσω οπτικού πεδίου.
Το Advanced automatic braking είναι αυτό που δουλεύει νύχτα και πιάνει και ποδήλατα ή κάτι τέτοιο, προσφέρει και παραπάνω πόντους στα τεστ δοκιμών. Στις πρώτες εκδόσεις των PSA βάζουν την απλή (έχει έξτρα σενσορα και ίσως και ακριβότερο chip διαχείρισης αυτών).
-
sakiss wrote:
manast wrote:
Kαλορίζικο με πολλά απροβλημάτιστα και όμορφα χιλιόμετρα!
Πρόσεξε όμως καλά γιατί γιατί άμα οι illiuminati (1%) των οδηγών εντοπίσουν αυτό το 'manual' που έγραψες και στείλουν τα 'αυτοματοποημένα' τάγματα εφόδου, προβλέπω να σε βρουν σε κανένα ασανσέρ με τα 'τακούνια στη μύτη'. Για όσους δεν ξέρουν την τεχνική παραπέμπω στην ταινία: Le professionnel, 1981.
Υ.Γ. Να σε τρομάξω ήθελα, πλάκα σου κάνω, το πολύ πολύ να σε στείλουν να παρουσιάζεσαι δυό φορές το μήνα στον αντιπρόσωπο ΤΟΥΟΤ@ της ενορίας σου...
Ξανά με το καλό να το παραλάβεις!
Ευχαριστώ. Αν ειχα τόσα χρήματα θα έπαιρνα το shine pack πετρέλαιο με αυτόματο 130 άλογα.... αλλά εκεί ξεπερνάμε τα 25 και από την άλλη δεν θέλω ούτε να δώσω 24 με 25 για να πάρω το αυτόματο σε φθηνό πακέτο εξοπλισμού με τασια και 'άβαφτα' πλαστικά. Και αν είχα τα 27-28 μετά πάμε σε κατηγορία new quasqai, c5 aircross και για να είμαι ειλικρινής σε αυτά τα λεφτά θα έπαιρνα το καινούργιο Kia Sportage..... το αυτοκίνητο το πήρα 900 ευρώ κάτω απ ότι πωλείται τώρα.
Σωστά τα σκέφτηκες μάλλον.
Οι κινητήρες είναι ίδιοι όπως είπαμε. Αρκετά οικονομικός, αλλά diesel δεν είναι..
Μην αγχώνεσαι για τους αισθητήρες μπροστά, είναι σχετικά μαζεμένο το αυτοκίνητο και έχεις καλή ορατότητα μπροστά.
Το σπαστικό είναι αυτή η γραμμή πίσω που σου κόβει και άλλο από τη σχετικά περιορισμένη του πίσω οπτικού πεδίου.
Το Advanced automatic braking είναι αυτό που δουλεύει νύχτα και πιάνει και ποδήλατα ή κάτι τέτοιο, προσφέρει και παραπάνω πόντους στα τεστ δοκιμών. Στις πρώτες εκδόσεις των PSA βάζουν την απλή (έχει έξτρα σενσορα και ίσως και ακριβότερο chip διαχείρισης αυτών).
Οπως τα λες. Σε διαστάσεις αν το δεις δεν είναι μεγαλο. Ίδιο πάνω κάτω και λίγο μικρότερο σε πλάτος και από το προηγούμενο focus. Απλά είναι ψηλό και νομίζεις ότι είναι πολύ μεγαλύτερο. Για πίσω είμαστε κομπλέ έχει κάμερα και αισθητήρες.
Απλα ρε παιδιά διάβασα ένα παλικάρι στο τοπικ του c3 aircross και έγραφε για καταναλώσεις του βενζίνη σε ένα ταξίδι που έκανε 6 με 7..... και ο κολλητός μου που το έχει και το δουλεύει μόνο πόλη και γκαζωτα μου έριξε μαχαίρια στην καρδιά..... 8.8 μέση..... επίσης τσεκάρετε ότι το βενζίνη c4 c cross έχει ίδιο βάρος με το c3 aircross και προφανώς μικρότερο cd.
-
ΑΝΔΡΕΑΣ72 wrote:
...και μία ακόμη ερώτηση για την έκδοση SHINE.
Το 'Pack Safety 2' που προσφέρεται ως έξτρα, ξέρει κανείς τι ακριβώς περιλαμβάνει;
Εδώ θα δεις με ακρίβεια τα έξτρα της Shine. Τα συστήματα ασφαλείας είναι όλα ακόμα και στην βασική δηλαδή την feel. Απλά η τελευταία έκδοση η Shine Pack το active break το λέει advanced.
Ίσως να μην έθεσα σωστά την ερώτηση. Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς.
Στον διαμορφωτή, στο τέταρτο βήμα 'ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ' σου δίνει μερικές έξτρα επιλογές όπως 'ConnectedCAM Citroen' με 297,71 €, 'Pack Safety 2' με 347,27 € κτλ. Αυτό το 'Pack Safety 2' εννοώ.
-
Απλα ρε παιδιά διάβασα ένα παλικάρι στο τοπικ του c3 aircross και έγραφε για καταναλώσεις του βενζίνη σε ένα ταξίδι που έκανε 6 με 7..... και ο κολλητός μου που το έχει και το δουλεύει μόνο πόλη και γκαζωτα μου έριξε μαχαίρια στην καρδιά..... 8.8 μέση..... επίσης τσεκάρετε ότι το βενζίνη c4 c cross έχει ίδιο βάρος με το c3 aircross και προφανώς μικρότερο cd.
Εεε, λογικές καταναλώσεις είναι. Το 6 με 7 σε ταξίδι απόλυτα αναμενόμενο, όπως και το 8-10 στην πόλη. Πόσο πιο κάτω να πέσει? Η πόλη είναι αμείλικτη σε κατανάλωση. Οπότε μην ασχολείσαι και κοίτα να το χαρείς όταν το παραλάβεις με το καλό.
Από τα συμβατικά αυτοκίνητα που είχα, με diesel ημουν στο 6-7 στην πόλη και με τα βενζίνης από 8 έως και 12 (εκτός από κάτι 2.5λιτρα που είχα που ήταν στο 15-20 στην πόλη...αχαχα!!).
-
sakiss wrote:
ΑΝΔΡΕΑΣ72 wrote:
...και μία ακόμη ερώτηση για την έκδοση SHINE.
Το 'Pack Safety 2' που προσφέρεται ως έξτρα, ξέρει κανείς τι ακριβώς περιλαμβάνει;
Εδώ θα δεις με ακρίβεια τα έξτρα της Shine. Τα συστήματα ασφαλείας είναι όλα ακόμα και στην βασική δηλαδή την feel. Απλά η τελευταία έκδοση η Shine Pack το active break το λέει advanced.
Ίσως να μην έθεσα σωστά την ερώτηση. Δεν εννοούσα αυτό ακριβώς.
Στον διαμορφωτή, στο τέταρτο βήμα 'ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ' σου δίνει μερικές έξτρα επιλογές όπως 'ConnectedCAM Citroen' με 297,71 €, 'Pack Safety 2' με 347,27 € κτλ. Αυτό το 'Pack Safety 2' εννοώ.
Δεν το βρίσκω αυτό το πακέτο στο c4 c cross. Τι κινητήρα και ποιον εξοπλισμό έχεις επιλέξει στην αρχή ;
-
SHINE • 1.5 BlueHDi 110 S&S BVM 6 S&S
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ---> ΑΣΦΑΛΕΙΑ
-
SHINE • 1.5 BlueHDi 110 S&S BVM 6 S&S
ΕΠΙΛΟΓΕΣ ---> ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Πρέπει να είναι το advanced active braking system που έχει μόνο το shine pack. Με μια γρήγορη αναζήτησή βρήκα το παρακάτω:
πακέτο ασφαλείας Safety Pack 2 με σύστημα ενεργού φρεναρίσματος (Active Safety Brake),
-
Υποθέτω ότι περιλαμβάνει:
Advanced Active Safety Brake: Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (μέχρι τα 140 km/h με λειτουργία νυκτός) και
Extended Traffic Sign Recognition: Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφoρίας (STOP, Απαγορευτικό Εισόδου και Απαγορευτικό Προσπέρασης)
CITROEN C4 III mod 2021