-
To Local Hazard της Ford το χρησιμοποιείς;
τρωγεται αυτό? χαχαχαχχαχα οχι δεν ξερω τι είναι
δεν εχω προλάβει να τα δω ολα στο αυτοκίνητο. Δεν έχω βάλει ακόμα αυτοματο παρκαρισμα cruise control και πολλα άλλα
-
Αυτόματο παρκάρισμα δοκίμασα και γίνεται πολύ άνετα παρόλο το μηχανικό κιβώτιο. Adaptive Cruise Control δεν ξέρω άμα θα σε ενθουσιάσει γιατί προυποθέτει ήρεμη και σταθερή οδήγηση και δεν νομίζω ότι πήρες Puma ST για να πηγαίνεις χαλαρά. To Local Hazard Information είναι ακριβώς αυτό που περιέγραψες με την αποφυγή δρόμων λόγω συμφόρησης, πιθανών εμποδιών κτλ.
-
Αυτόματο παρκάρισμα δοκίμασα και γίνεται πολύ άνετα παρόλο το μηχανικό κιβώτιο. Adaptive Cruise Control δεν ξέρω άμα θα σε ενθουσιάσει γιατί προυποθέτει ήρεμη και σταθερή οδήγηση και δεν νομίζω ότι πήρες Puma ST για να πηγαίνεις χαλαρά. To Local Hazard Information είναι ακριβώς αυτό που περιέγραψες με την αποφυγή δρόμων λόγω συμφόρησης, πιθανών εμποδιών κτλ.
A thanks για την πληροφόρηση
Adaptive crusise control δεν εχω. Δεν βάζει η FORD σε κανενα ST και να θέλεις δεν είναι καν προεραιτικο
To απλο cruise control εννοουσα. Αν είναι ατελιωτη ευθεια χαλαρα πάω και γω. Στις στροφες γουσταρω να παίζω όχι στην βαρετη ευθεια σε εθνικη.
Εγώ πάντως σου λέω με σιγουρια ότι το Google maps είναι πολύ καλύτερο οχι από της Ford, αλλά από οποιουδήποτε κατασκευαστη το navigation.
-
regresso wrote:
Αυτό σε περίπτωση που δεν έχει το αυτοκίνητο εγκατεστημένο navigation, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο.
Ο λόγος είναι ότι το google maps είναι πολύ ανωτερο από αυτό που εχει της ford εργοστασιακο. Το ίδιο εχω και γω στο Puma SYNC 3 και δεν το χρησιμοποιώ ποτέ.
Βγάζει καλύτερες και ποιο εξυπνες διαδρομες λαμβανοντας υπόψιν την κίνηση, ψάχνεις με ονόματα αντι μόνο με οδους (πχ ονομα εστιατορίου) και έχει καλύτερη ενημέρωση για κίνηση ατυχήματα σε δρόμους. +ενημερώνεται ποιο συχνα ενω στην ford πάει στην επόμενη αναβάθμιση
ΥΓ το μόνο που με ξενερώνει είναι ότι το SYNC 3 της Ford παίζει μόνο με καλώδιο, αλλά έχω παραγγειλει μηχανάκι και σύντομα οταν έρθει θα μου γίνει ασυρματο
-
τι εχεις παραγγειλει? ιντιγκογκο?
-
ο ρεγκρεσος ειναι σωστος, το γκουγκλ μαπς εχουν μεν τα παντα αλλα μη περιμενεις καλη διαδρομη στη πολη, σε παει απο απιθανα μερη, την εχω πατησει απειρες φορες. καλυτερα το εργοστασιακο. ο γουγλης ειναι βεβαια απαιχτος εκτος πολης με το τερεν αρκει να εχεις δικτυο. που συνηθως οταν χρειαζεσαι τον γουγλη, ουτε τετοιο εχεις - οι αποθηκευμενοι δεν αποθηκευουν τερεν. εγω χρησιμοποιω τοπο ναβιγκειτορ εκει και το τομτομ της πουγκ στο τριοοχτω. αντροιντ οτο ειναι βεβαια χρησιμο για τη φωνητικη που ειναι πραγματι εξαιρετη.
-
-
regresso wrote:
gatoz wrote:
ρε συ χαρη αρχιτεκτονας ανθρωπος και βλεπεις κατι ομορφο στο κουγκα? σιριουσλι? εμενα αναμνηση ικαρου αστικου μου φερνει, προσπαθησα καποια στιγμη να το χωνεψω αμα θυμασαι γιατι το πλαγκ ιν εβγαινε τσαμπα αλλα δεν μπορεσα, εφαγα ενα πιατο γεμιστα και στανιαρα.
καλο αμαξι ειναι, ασχετο αυτο ομως με την εμφανισις...
Λέω και εγώ δεν θα πεταχτεί να μας πει για το πόσο αδιάφορο είναι το Kuga. Αναμένω και τον Dublin. Το έχουμε εμπεδώσει ότι δεν σου αρέσει, πρέπει να έχεις κάνει καμιά εικοσαριά posts μόνο και μόνο για να πεις πόσο άσχημο είναι.
Ποτέ δεν είπα άσχημο, το είπα αδιάφορο, με παρωχημένο εσωτερικό και υπερβολικά μεγάλες διαστάσεις για κατηγορία C suv ενώ περισσότερο πλέον crossover-ιζει, πάρε SUV-ιζει - έστω και ψεύτικα - ενώ ο ανταγωνισμός έχει πάρει φωτιά.
Ειλικρινά, ποτέ δεν το είπα άσχημο το αυτοκίνητο.
Βρε Δούβλη λύσε μου μια απορία... γιατί στο 2008 είναι και γ@μώ που είναι το 'μεγαλύτερο' σε εξωτερικές διαστάσεις στην κατηγορία του ενώ για το Kuga αντίστοιχα είναι αρνητικό ?
-
TomTom εξαιρετικό, χθες μάλιστα το google maps μου έβγαλε ένα τρελό και ευτυχώς είχα βάλει το Navi και πήγα σωστά (μισή ώρα διαφορά χωρίς λόγο), το πρωί που ήρθαν οι φίλοι μας από Τσεχία (άσχετο, δουλεύουν πάνω στα ηλεκτρικά της Skoda και είχαμε μεγάλη συζήτηση, θα επανέλθω στο κατάλληλο νήμα) τους πήγε από το 'τρελό' σημείο (πραγματικά δεν βγάζει νόημα γιατί σε πάει από εκεί, περνάς από εκεί που πρέπει να στρίψεις, σε ανεβάζει σε ένα χωριό, και σε ξαναγυρνάει κάτω!) και πήραν τηλέφωνο και τους εξήγησα.
Επίσης έχει live τα πάντα και με φοβερό τρόπο να σου δείχνει ακριβώς τις καθυστερήσεις σε δεξιά στήλη (σχεδιάγραμμα/χρόνος και μήκος καθυστέρησης/λόγος). Είναι connected το αυτοκίνητο, οπότε δεν σε νοιάζουν δεδομένα και τέτοια.
Επίσης μου το βγάζει στο 3D i-cockpit, οπότε, bonus!
-
Και εγω που έχω build in Navi στο αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ συχνά. Μια χαρα ειναι. Απλά είναι αργό μέχρι να γράψεις την οδό.
Το σπαστικό στο Google maps είναι ότι μουλαρώνει και σε πριζει να γυρίσεις πίσω. Ενώ έχεις βρει άλλη οδό.
-
Βρε Δούβλη λύσε μου μια απορία... γιατί στο 2008 είναι και γ@μώ που είναι το 'μεγαλύτερο' σε εξωτερικές διαστάσεις στην κατηγορία του ενώ για το Kuga αντίστοιχα είναι αρνητικό ?
Συγνώμη αν πετάγομαι εκεί που δεν σπέρνουν αλλά επειδή με προβληματίζει το θέμα να πω την άποψή μου. Το 2008 είναι μεγάλο για b_suv αλλά γενικά είναι εύχρηστο χωρίς ο όγκος του να αποτελεί ποτέ θέμα. Αντιθέτως τώρα που το βλέπω να κυκλοφορεί και το συνήθισε το μάτι μου μην σας πω ότι μου κάνει και ένα κλικ μικρό!
Το Kuga είναι ένα εξαιρετικό c_suv το οποίο όμως ξεπερνάει ένα ψυχολογικό αλλά ταυτόχρονα πρακτικό όριο ειδικά για κατοίκους αστικών κέντρων. Αυτό των 4,5m. Να μου πεις στου 10/12 πόντους κολλάμε; Ε και όμως να που και εδώ μετράνε και μάλιστα πολύ.
Τα Kuga/Octavia ένας βασικός λόγος που χάνουν πωλήσεις είναι αυτός (Octavia πάλι ταξί βλέπω ως επί το πλείστον). Πολύ μήκος/φάρδος. Αντιστοιχεί ομοιόμορφα στους εσωτερικούς τους χώρους βέβαια οι οποίοι είναι σχεδόν κατηγορίας D. Αντίθετα πχ με τα 3008/C5 aircross τα οποία έχουν υπερβολικά μεγάλο χώρο αποσκευών θυσιάζοντας λίγους πόντους για τα γόνατα των πίσω ώστε να θεωρηθούν σε ιδανική ισορροπία κατανομής εσωτερικών χώρων.
Η Χρυσή τομή αυτών στα c_suv είναι το Karoq πχ. Ξέρω κόσμο που ξίνησε σε td Kuga γι'αυτόν ακριβώς τον λόγο (συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς). Για πολλούς αυτό υποσκιαζει τα πολύ καλά του οδηγικά χαρακτηριστικά. Γενικά σε σοβαρά reviews όπως το συγκριτικό Kuga Diesel/Petrol της κας Φαμπιάτου βλέπουμε να γεννάται η απορία γιατί η Ford 'πρόδωσε τις αξίες της' και έδωσε πέραν του δέοντος υποβοήθηση στο τιμόνι του Kuga. Καθόσον όλοι μας γνωρίζουμε ότι τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα η Ford λάθη δεν κάνει ίσως να είναι και μια έμμεση παραδοχή πως ακόμα και οι δημιουργοί του Kuga αναγνωρίζουν ότι σε όγκο 'πάτησαν γραμμή' (D) οπότε έβαλαν νερό στο κρασί τους με την έξτρα υποβοήθηση στο τιμόνι για να προκύψει ένα πιο εύχρηστο όχημα για τον όγκο του.
Προσωπικές απόψεις βέβαια, μπορεί να λέω και μπούρδες αλλά με το φτωχό μου το μυαλό έτσι το καταλαβαίνω χωρίς καμία διάθεση να πάρω το μέρος ή να κάνω τον δικηγόρο του Dublin. Είναι καθόλα ικανός να εκφράσει τις απόψεις του και αναμένω να τις διαβάσω.
-
Μα αυτό θέλω να καταλάβω και ρωτάω, το πως σκέφτεται ο καθένας. Sabas_Thess ευπρόσδεκτη φυσικά η άποψη σου. Δε γνωρίζω κάν αν ο επιπλέον όγκος του Kuga το βοηθά ή το καταρρακώνει στις όσες πωλήσεις κάνει. Μάλλον θα πρέπει να ρωτήσουμε τον κάθε αγοραστή του ξεχωριστά.
Γεγονός είναι ότι εδώ στην Αθήνα σε κάποιες περιοχές και ειδικά σε παραλιακή και Βουλιαγμένης που κινούμαι σχεδόν καθημερινά, βλέπω πολλά μεγάλα SUV Premium που σε μέγεθος είναι λές και μπορείς να φορτώσεις ένα κατηγορίας Β πάνω τους και να το πάνε βόλτα. Δεν είναι για όλους πρόβλημα το μέγεθος, το αντίθετο μάλιστα.
-
-
τι εχεις παραγγειλει? ιντιγκογκο?
-
ο ρεγκρεσος ειναι σωστος, το γκουγκλ μαπς εχουν μεν τα παντα αλλα μη περιμενεις καλη διαδρομη στη πολη, σε παει απο απιθανα μερη, την εχω πατησει απειρες φορες. καλυτερα το εργοστασιακο. ο γουγλης ειναι βεβαια απαιχτος εκτος πολης με το τερεν αρκει να εχεις δικτυο. που συνηθως οταν χρειαζεσαι τον γουγλη, ουτε τετοιο εχεις - οι αποθηκευμενοι δεν αποθηκευουν τερεν. εγω χρησιμοποιω τοπο ναβιγκειτορ εκει και το τομτομ της πουγκ στο τριοοχτω. αντροιντ οτο ειναι βεβαια χρησιμο για τη φωνητικη που ειναι πραγματι εξαιρετη.
1 Ναι μαστορι μου ιντιγκογκο
2 Διαφωνω μεσα έξω πόλης εμενα μου βγαζει παντα την καλύτερη διαδρομη. Μαλιστα το Ford δεν το είχα ως τώρα και το δοκίμασα αλλά μου εβγαλε βλακεια διαδρομή ενω ο γουγλης πολύ καλύτερη. Ενταξει γούστα είναι αυτα εγω δεν τον αλλαζω με τιποτα. Είχα και tom tom και here maps αλλα σαν τον γουγλη τιποτα δεν βαζω
-
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνεται τόσος ντόρος για το μήκος.Ειχα το kuga του 2013 που ήταν 4,53 και πραγματικά δεν έχω δυσκολευτεί πουθενά και καθόλου με το καινούργιο. Ίσα ίσα που τώρα με τις κάμερες μπορώ να παρκάρω στον πόντο κάτι που πριν δεν ήταν τόσο εύκολο.
Αλλά και πάλι δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα αυτοκίνητο 4,50 είναι τόσο καλύτερο σε μέγεθος από ένα 4,60. Αν η καθημερινότητα σου απαγορεύει το 4,60 είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα σε ταλαιπώρησει απεριοριστα και το 4,50.
Και κάτι για τις πωλήσεις όταν πήρα το 2013 ήταν πολύ πίσω στις πωλήσεις αλλά τι έγινε την επόμενη επταετία?
Νομίζω το λάθος που έχει κάνει η ford είναι ότι δεν επένδυσε πολύ στην tianium έκδοση είτε εμφανισιακά είτε από επίπεδο εξοπλισμού. Πάντα καλά στις πωλήσεις πήγαινε η titanium τώρα φαντάζομαι πάει καλύτερα η stline αλλά είναι διαφορετικό budget. Νομίζω στην συνέχεια θα αλλάξει πλεύση για να ανέβουν τα νούμερα.
Επίσης στην αγορά αυτοκινήτου υπάρχει το υποκειμενικό κριτήριο που είναι διαφορετικό για όλους αλλιώς θα κυκλοφορούσε μόνο ένα που θα το είχαμε όλοι.
Όλα τα παραπάνω είναι προσωπική εκτίμηση χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης.
-
Τα μεγάλα B suv μπορούν να χωρέσουν άνετα μία 3μελη, και ικανοποιητικά μία τετραμελής οικογένεια. Αυτό πιάνει το μεγαλύτερο ποσοστό αγοραστών που κοιτούν suv για την πρακτικότητα του θέματος.
Τα Β suv κρατούν σχετικά χαμηλές τις τιμές τους σε σχέση με ένα C suv (συνήθως εκεί που ξεκινάει το C suv το B suv έχει ήδη πιάσει πολύ καλή έκδοση), επίσης ένα μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα κινείται ικανοποιητικά από μικρότερο και οικονομικότερο κινητήρα, πληρώνει μικρότερα τέλη κυκλοφορίας, και γενικά έχει μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης.
Επίσης ο περισσότερος κόσμος ζει σε μία μέτρια κατάσταση, στο πατρικό μου επαρχία στο πάρκινγκ το 2008 είναι 10-15ποντους εκτός (βάζω κάτι για να μην πέσει επάνω κανείς), στο πατρικό της γυναικας δεν έχουμε πάρκινγκ καν (6 διαμερίσματα για 2 θέσεις) και Αθήνα παρκάρω στον ακάλυπτο και για να μπω κάνω μανούβρες (το 2008 τις περισσότερες φορές δεν μπαίνει καν στο πάρκινγκ με την πρώτη αν έχουν παρκάρει απέναντι, που παρκάρουν κατά 99,9999%).
Για τους περισσότερους από αυτούς τους λόγους (και άλλους, που τους είχα εξηγήσει στα νήματά τους) απορρίψαμε C5 Aircross/Sportage που ήταν οι φιναλίστ από την C κατηγορία. Δηλαδή, αντί για 4.50 του Aircross, πήγαμε στο 4.30, αν βάλεις το Kuga στα 4.60, τότε μιλάμε για μία τεράστια διαφορά 30ποντων, και ακόμη μεγαλύτερη σε ΟΓΚΟ.
-
Αυτό σε περίπτωση που δεν έχει το αυτοκίνητο εγκατεστημένο navigation, αλλιώς δεν βλέπω το λόγο. Προς το παρόν χρησιμότητα βλέπω στη μουσική (Spotify). Μπορεί να τρέξει για παράδειγμα το app του e radio και να ακούω ψηφιακό ραδιόφωνο ; Επίσης κάποιος είχε αναφέρει ότι άμα δεν χρησιμοποιείς το εργοστασιακό navi της SYNC δεν εμφανίζονται στο HUD οι ενδείξεις πλοήγησης (turn list). Τι άλλες εφαρμογές χρησιμοποιείται ;
ΥΓ Kyriako δώσε καμιά συμβουλή.
Σχετικά με το android auto το χρησιμοποιώ σχεδόν αποκλειστικά για google maps. Είναι πιο εύχρηστο και μου φαίνονται καλύτερες οι διαδρομές που επιλέγει. Επίσης εν κίνηση το novigation της ford με ταλαιπωρεί αρκετά να βάλω μια διεύθυνση.
Το google maps στην οθόνη με τα όργανα μου βγάζει τις στροφές και μου κάνει και ένα θόρυβο για να το δω. Δεν βλέπω το λόγο να μην το κάνει το Hud.
Θέλω να ασχοληθώ λίγο με το navi της ford αλλά αυτή την στιγμή μου φαίνεται να είναι πιο εύχρηστο το google maps.
Θα χαρώ και λίγο με εφαρμογές. Είδα ότι μπορείς να βάλεις yoitube αλλά θέλει playlist
Για τα παιδιά νομίζω ότι παίζει απευθείας .mp4 ταινία από usb.
Θα επανέλθω μόλις βρω κάτι νέο
-
Το HUD δείχνει πλέον κανονικά στροφές μέτρα κτλ ΚΑΙ από google maps μέσω android auto. Και είναι και καταπληκτικό!
Βίντεο στην οθόνη, είτε με android auto είτε με το Sync 3, μόνο με πλάγιες οδούς και πατέντες... Υπάρχουν λύσεις αλλά θέλει ψάξιμο. Και ΠΡΟΣΟΧΗ στο δρόμο.
-
Τα μεγάλα B suv μπορούν να χωρέσουν άνετα μία 3μελη, και ικανοποιητικά μία τετραμελής οικογένεια. Αυτό πιάνει το μεγαλύτερο ποσοστό αγοραστών που κοιτούν suv για την πρακτικότητα του θέματος.
Τα Β suv κρατούν σχετικά χαμηλές τις τιμές τους σε σχέση με ένα C suv (συνήθως εκεί που ξεκινάει το C suv το B suv έχει ήδη πιάσει πολύ καλή έκδοση), επίσης ένα μικρότερο και ελαφρύτερο όχημα κινείται ικανοποιητικά από μικρότερο και οικονομικότερο κινητήρα, πληρώνει μικρότερα τέλη κυκλοφορίας, και γενικά έχει μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης.
Επίσης ο περισσότερος κόσμος ζει σε μία μέτρια κατάσταση, στο πατρικό μου επαρχία στο πάρκινγκ το 2008 είναι 10-15ποντους εκτός (βάζω κάτι για να μην πέσει επάνω κανείς), στο πατρικό της γυναικας δεν έχουμε πάρκινγκ καν (6 διαμερίσματα για 2 θέσεις) και Αθήνα παρκάρω στον ακάλυπτο και για να μπω κάνω μανούβρες (το 2008 τις περισσότερες φορές δεν μπαίνει καν στο πάρκινγκ με την πρώτη αν έχουν παρκάρει απέναντι, που παρκάρουν κατά 99,9999%).
Για τους περισσότερους από αυτούς τους λόγους (και άλλους, που τους είχα εξηγήσει στα νήματά τους) απορρίψαμε C5 Aircross/Sportage που ήταν οι φιναλίστ από την C κατηγορία. Δηλαδή, αντί για 4.50 του Aircross, πήγαμε στο 4.30, αν βάλεις το Kuga στα 4.60, τότε μιλάμε για μία τεράστια διαφορά 30ποντων, και ακόμη μεγαλύτερη σε ΟΓΚΟ.
Άρα όπως το αντιλαμβάνομαι αυτό με το μέγεθος έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες τελικά και τα γούστα/περιορισμούς του καθενός.
Αν για παράδειγμα το πάρκινγκ που περιγράφεις ήταν ακόμα πιο κόντο θα σε βόλευε καλύτερα ένα μικρότερο Β Suv από αυτό που έχεις..
Anyway και εγώ του less is more είμαι γενικότερα, αλλά είναι προσωπική προτίμηση..
-
Το HUD δείχνει πλέον κανονικά στροφές μέτρα κτλ ΚΑΙ από google maps μέσω android auto. Και είναι και καταπληκτικό!
Βίντεο στην οθόνη, είτε με android auto είτε με το Sync 3, μόνο με πλάγιες οδούς και πατέντες... Υπάρχουν λύσεις αλλά θέλει ψάξιμο. Και ΠΡΟΣΟΧΗ στο δρόμο.
Βάλε κανα βίντεο να το δούμε αν μπορείς. Πολύ χρήσιμη πληροφορία
-
dimitriscsd wrote:
Το HUD δείχνει πλέον κανονικά στροφές μέτρα κτλ ΚΑΙ από google maps μέσω android auto. Και είναι και καταπληκτικό!
Βίντεο στην οθόνη, είτε με android auto είτε με το Sync 3, μόνο με πλάγιες οδούς και πατέντες... Υπάρχουν λύσεις αλλά θέλει ψάξιμο. Και ΠΡΟΣΟΧΗ στο δρόμο.
Βάλε κανα βίντεο να το δούμε αν μπορείς. Πολύ χρήσιμη πληροφορία
Στο HUD αναφέρεσαι ή στα βίντεο;
Για το HUD έχω μόνο μια παλιά φωτογραφία εύκαιρη. Σου δείχνει σε πόσα μέτρα πρέπει να αλλάξεις πορεία, που πρέπει να πας (στροφή, κυκλικό, αναστροφή κτλ) και πως λέγεται ο δρόμος στον οποίο θα μπείς. Το τεράστιο θετικό για μένα είναι πως αφού έχεις αυτές τις πληροφορίες εκεί, κάτω στο καντράν μπορείς να έχεις κάποια άλλη σελίδα, όπως πχ την κατανάλωση στην φωτογραφία.
Για το πως να παίξει βίντεο υπάρχουν διάφορα guides, δεν έχω ασχοληθεί ο ίδιος να το κάνω οπότε δεν θέλω να παραθέσω κάτι για το οποίο δεν έχω δική μου εμπειρία. Πάντως γίνεται. Για το SYNC χρειάζεται hardware μόντα στο κύκλωμα του APIM... Στο Android Auto γίνεται με κάποια apps που δεν υπάρχουν φυσικά στο playstore.
-
Σε μπέρδεψα.. βίντεο με το Hud και google maps εν δράση περικαλώ.
Από την εμπειρία μου με τα gps το ηχητικό δεν αρκεί, χρειάζεται να πέφτει ένα βλέφαρο στην οθόνη με την απεικόνιση για να μη κάνεις λάθος. Το Hud αν δείχνει τον τύπο στροφής κτλ σωστά αναρωτιέμαι αν μπορείς να το εμπιστευτείς 100% στην πράξη.
-
Η φωτογραφία που έβαλα πάνω είναι με google maps. Η δική μου εμπειρία είναι πως δείχνει με αρκετή ακρίβεια τον τύπο της στροφής αλλά και τα μέτρα. Δεν μου έχει βγάλει ακόμη κάτι που να με μπερδέψει.
Στο δε navi του Sync, όπως θα έχεις δει και εσύ ίσως, σου βγάζει σε split screen ακριβώς τον κόμβο δίπλα από το navi όταν πλησιάζεις για να σου δείξει ακριβώς που θα πάς! Αυτό είναι ένα στοιχείο καλύτερο κι από το google maps!
Με την πρώτη ευκαιρία θα σου βγάλω κι άλλη φωτογραφία να φαίνεται και η οθόνη με το google maps.
-
Το HUD σου είναι ακριβώς το ίδιο με του μεγάλου αδερφού να υποθέσω Δημήτρη; Επίσης (άσχετο) αυτό το σαν βελουτέ κάλυμμα με το οποίο έχεις ντύσει το ταμπλώ σου πως κρατιέται; Το είχα βάλει στην Corolla μου με κάτι αυτοκόλλητα και στις πρώτες ελληνικές ζεστές έφυγε πρώτον και δεύτερον γέμισε υπολείμματα από κόλλες στο ταμπλώ...
FORD KUGA 2020