-
Καλησπέρα,
έχω βιώσει αντίστοιχη περίπτωση προ σχεδόν 20 ετών με το πρώτο μου αυτοκίνητο, ένα πολυ-προβληματικό polo. Αν και αργήσαμε να κινηθούμε (λίγο πριν εκπνεύσει η 2ετής εγγύηση αν θυμάμαι καλά), 'καταφέραμε' μετά από αγωγή και εν τέλει εξωδικαστικό συμβιβασμό, να μας επιστραφεί γύρω στο 75% της αρχικής αξίας του αυτοκινήτου. Οπότε δικηγόρος, κουράγιο και υπομονή.
-
Σας επέστρεψαν το 75% της αξίας και κρατήσατε και το αμάξι; Γιατί αν είναι να το επιστρέψει και να πάρει πίσω το 75%-80% της τιμής, το πουλάει σε αντιπροσωπεία και γλυτώνει και τα των δικηγόρων.
-
Δικηγόρο τώρα! Και καλό μάλιστα... Εννοείται ότι οποιοσδήποτε δικαστής Πρωτοδικείου θα φρίξει. Παίζουν και ηθικές βλάβες κλπ. Προχωράς αλλιώς θα είσαι το θύμα...
-
Σας επέστρεψαν το 75% της αξίας και κρατήσατε και το αμάξι; Γιατί αν είναι να το επιστρέψει και να πάρει πίσω το 75%-80% της τιμής, το πουλάει σε αντιπροσωπεία και γλυτώνει και τα των δικηγόρων.
Σαφώς και πήραν πίσω το αυτοκίνητο. Δεν έχεις άδικο σε αυτό που λες (γιαυτό και το 'καταφέραμε'), όμως δεν θέλαμε σε καμιά περίπτωση να έχουμε συναλλαγή είτε με έμπορο, είτε με ιδιώτη φορτώντοντάς του ένα ελαττωματικό προϊόν.
-
τι έχεις Γιάννη;;;τι είχα πάντα!!!!
ο ορισμός του ξενερώνω.
-
Φανταστείτε νέο κάτοχο που να μπαίνει κατά λάθος στο νήμα και να διαβάζει όλα αυτά που έχει τραβήξει ο άνθρωπος από την πρώτη μέρα με το γκολφ!
Κάθε φορά που θα το σβήνει και θα πηγαίνει σπίτι του θα κάνει τον σταυρό του άντε άλλη μια μέρα βγάλαμε χωρίς κανένα λαμπάκι!
Και φανταστείτε όταν θα σκάσει κάποια στιγμή το πρώτο αναιτιο λαμπάκι ! Θα νομίσει ότι θα του πέσει ο ουρανός στο κεφάλι....
Πάντως λέμε για νέες τεχνολογίες και δεν έχουν ωριμάσει...δλδ στους υπόλοιπους κατασκευαστές γιατί δεν ακούμε σε τέτοια συχνότητα να ανάβουν λαμπάκια; Αυτοί δεν έχουν τις ίδιες τεχνολογίες;
Ολα τα αμάξια παθαίνουν Κοκό μπλόκο αλλά οι ιστορίες που θα ακούσουμε οι 4/5 αφορούν vw όταν πρόκειται για τέτοιου είδους προβλήματα.
-
Δεν είναι τεχνολογίες που δεν έχουν ωριμάσει. Είναι κυρίως cost cutting. Την ίδια ακριβώς τεχνολογία αν την έβαζαν πχ σε αεροπλάνο θα κόστιζε x10. Γιατί εκεί θα χρησιμοποιήσουν καλύτερα υλικά, backup αισθητήρες και εφεδρικούς εγκεφάλους. Και όλα αυτά θα είχαν διάρκεια ζωής. Άρα το πρόβλημα δεν είναι η τεχνολογία αλλά το ότι προσπαθούν να ρίξουν το κόστος της.
-
έχουμε κανα νέο ?
-
Όσο ξανα διαβάζω ότι έχει γίνει τόσο συγκλίνω προς την δικαστική λύση.
Έχουν καταγραφεί όλα τα πάνω κάτω, υπάρχει αλληλογραφία.
Δεν είμαι βέβαια ειδικός σε αυτά αλλά οι πρώτες μου σκέψεις είναι ένα εξόδικο για αρχή, να ζητάς από την εταιρία τοπικά ή κεντρικά να πάρει πίσω το αυτοκίνητο και να σου επιστρέψει πίσω τα χρήματά σου ή να σου δώσει ένα ίδιο καινούργιο.
Ισως και η κατάθεση πινακίδων να φαίνεται ότι το αυτοκίνητο είναι σε ακινησία, να βοηθούσε. Αν δεν το δεχτούν τότε πας στο επόμενο στάδιο.
-
Όταν κάτι ηλεκτρολογικό/ηλεκτρονικό δε δουλεύει σωστά από την πρώτη στιγμή είναι πάρα πολύ δύσκολο να το βρεις αν δε τα αλλάξεις ολα.
Σε ένα καινούργιο όμως αυτοκίνητο πιο συμφέρουσα για όλους είναι η αντικατάσταση.
Από τη στιγμή που ηδη δεν έχει γίνει θα πρέπει να κινηθείς δικαστικά.
Προβληματικό αυτοκίνητο από την 1η εβδομάδα -- τι μπορεί να γίνει;