-
Πόσο έχει το αντίστοιχο clio;
12600 η δεύτερη έκδοση με υγραεριο στη Γαλλία.
-
-
Προσπαθεί ο Στέφου να πείσει ότι είναι φτηνό και πολύ οικονομικό, αλλά εμένα δεν με πείθει.
Δυστυχώς αυτό το review σαν διαφήμιση του Sandero είναι. Ακόμη και τα δύο αστέρια του Euroncap κάθισε να τα δικαιολογήσει επειδή δήθεν είναι φτηνό.
16000euro για Dacia Sandero. ok.
-
Storm wrote:
Προσπαθεί ο Στέφου να πείσει ότι είναι φτηνό και πολύ οικονομικό, αλλά εμένα δεν με πείθει.
Δυστυχώς αυτό το review σαν διαφήμιση του Sandero είναι. Ακόμη και τα δύο αστέρια του Euroncap κάθισε να τα δικαιολογήσει επειδή δήθεν είναι φτηνό.
16000euro για Dacia Sandero. ok.
+1
Το είδα και εγώ και περίμενα περισσότερα από τον Στέφου, που και που λέει και τα στραβά.. εδώ όλα κάτω από το χαλί..
+1
-
Προσπαθεί ο Στέφου να πείσει ότι είναι φτηνό και πολύ οικονομικό, αλλά εμένα δεν με πείθει.
Δυστυχώς αυτό το review σαν διαφήμιση του Sandero είναι. Ακόμη και τα δύο αστέρια του Euroncap κάθισε να τα δικαιολογήσει επειδή δήθεν είναι φτηνό.
16000euro για Dacia Sandero. ok.
+1
Το είδα και εγώ και περίμενα περισσότερα από τον Στέφου, που και που λέει και τα στραβά.. εδώ όλα κάτω από το χαλί..
Το lane assist εν το μεταξύ είναι το χρησιμότερο για μένα. Απορώ που λέει ότι το απενεργοποιουμε.. κάπως ντροπή να το λέει άνθρωπος της αυτοκίνησης, αφού όλοι ξέρουμε ότι τα χειρότερα ατυχήματα είναι μετωπικές από απέναντι..
Εν το μεταξύ, τα 4.7 lpg που δίνει η Dacia είναι 9.6(!) Και με προσεχτική οδήγηση, όπως λέει ο ίδιος.. μιλάμε για τεράστια διαφορά.
Μπράβο που αναφέρει το θέμα ρεζέρβας πάντως, γιατί και εγώ το θεωρώ πολύ σημαντικό.
Το 410λιτρα επίσης μου φαίνεται μονάδα μέτρησης Renault, που είχε βγάλει το Clio 100λιτρα παραπάνω από ότι μετρήθηκε.. πρέπει να δούμε ανεξάρτητη μέτρηση (autotriti ίσως) για να βγάλουμε συμπεράσματα.
Όταν κάνει περίπου όσο το Bayon, ποιός θα προτιμήσει το Dacia για ένα χιλιάρικο διαφορά;
'Όπως αναμενόταν το νέο Hyundai Bayon περιλαμβάνει όλα τα νέα συστήματα ασφαλείας τα οποία είναι τα Lane Keeping Assist, Lane Following Assist, Navigation-Based Smart Cruise Control, Intelligent Speed Limit Assist, High Beam Assist, Forward Collision-Avoidance Assist, με εντοπισμό πεζών και ποδηλατών, Driver Attention Warning, Leading Vehicle Departure Alert, Rear Occupant Alert, Blind-Spot Collision Warning, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Parking Collision-Avoidance Assist-Reverse, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Warning, Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist και Parking Assist.
Οι τιμές του νέου Hyundai Bayon
ΈκδοσηΚυβισμόςΙσχύςΤιμή
Bayon 1.2 84 PS 5MT1.20084 15.790€
Bayon 1.0 100 PS 48V Hybrid 6MT1.000100 17.190€
Bayon 1.0 120 PS 48V Hybrid 6iMT1.000120 19.690€
Stonic από 14.490 και Tipo Cross από 17.100 (το Turbo) και Crossland από κάπου εκεί επίσης. Αυτοκίνητα λίγο μεγαλύτερα, πραγματικά 400λιτρα αποσκευών (Stonic λιγότερο), με όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας, ζάντες αλουμινίου τα περισσότερα και όχι τάσια, κ.λ.π
-
Παρότι ανέβασα το βίντεο δεν το έχω δει ακόμα όλο (είπαμε να κάνουμε και καμιά βουτιά), αλλά τα 9.6λ αέριο /100 δεν τα βλέπω ούτε στο captur μέσα στην πόλη και κατά καιρούς έχω δει και 7,5-8,5. Κατά τα άλλα τα αστεριά λείπουν, ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και η τιμή θα παίξει τον παράγοντα 1 όταν θέλει ο άλλος οικονομική αγορά και οικονομική μετακίνηση. Το Bayon είναι αέριο ή diesel στα ίδια λεφτά με το sandero?
-
-
Το Bayon είναι απλά πολύ καλύτερο αυτοκίνητο και λίγο μεγαλύτερο και ασφαλέστερο.
-
Βρε και εγώ μαζί σου είμαι αλλά αν το ένα θέλει 8λ/100 βενζίνα και το άλλο θέλει 8λ/100 αέριο κάποιος που θέλει να κάνει και οικονομία θα το κοιτάξει 2 φορές το Dacia όταν μιλάμε για την μισή σε κόστος κατανάλωση.Αν είναι να το συγκρίνουμε σαν κόστος να συγκριθεί με το αντίστοιχο Diesel. Αν και το Baygon
είναι μακράν ποιο φορτωμένο σε tech.
-
Μην εισαι τόσο σίγουρος για το πολυ καλητερο αυτοκίνητο.
Σχεδιαστικά το sandero είναι σαφέστατα πιο όμορφο.
Στηρίζεται στην πλατφορμα του clio
Έχει το μισο κόστος μετακίνησης. Απορώ που σε κάθε σχόλιο σου δεν το αναφέρεις αυτό όντας φίλος των diesel
Και από άποψη ασφάλειας όντως έχει το lane assist το hyundai, που δεν έχει το sandero.
Κατά τα άλλα πως έβγαλες το συμπέρασμα απορώ;
Γενικά είδες καθολου το νεο I 20 από κοντά;
Εγώ τα είδα και τα δυο.
-
Για πατε δείτε πρωτα το i20. Ίδιο επίπεδο με το dacia είναι.
Για να παρεις τον εξοπλισμό των φυλλαδίων στο i20 πας πολυ πανω σε τιμή. Αγοραζεις δευτερο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο συγκριτικά με το sandero
-
Όταν κάνουν review στα Renault κάθονται και δείχνουν τα ταμπούρα πίσω, το θεωρούν αρνητικό και στραβώνουν. 'Ταμπούρα εν'έτη 2021;'
Στο Sandero των 16000euro περνά στα ψιλά γράμματα. Αδιάφορο.
Κατά τα άλλα VFM.
Για να μην αναφερθώ και στα υπόλοιπα του δήθεν ελέγχου που κάνουν;
Μόνο που είδα τις γυμνές μεταλλικές επιφάνειες στο χώρο των αποσκευών κατάλαβα που έχουν γίνει περικοπές. Και μετά αναρωτιέται για τον αυξημένο θόρυβο και ότι ακούγεται η σχάστρα. Καλά. Εντάξει. VFM.
-
Το ότι είναι σε νέα πλατφορμα με νέο σαζμάν, turbo κινητήρα,καλη συναρμογη και καλο εξοπλισμό, πολυ καλους χώρους, καλυτερους απο Corolla,δεν σου λέει τίποτα;
Καλυτερο vfm είναι το street way και όχι το step way. Όπου με 15.500 ευρώ τα έχεις και κάποια έξτρα. Όπως ασυρμάτο Android Auto με wifi, ζάντες και keyless entry, μεταλλικό χρώμα και lpg.
Κοστίζει με τα έξτρα όσο ένα 208 active που έχει τα μισά από εξοπλισμό, είναι ατμοσφαιρικό με 5αρι σαζμάν, λιγότερα αλογα, δεν καει lpg και έχει ομως lane assist και αναγνώριση πεζών, το πρωι όμως.
-
έχει ομως lane assist και αναγνώριση πεζών, το πρωι όμως.
Όποιος τη νύχτα περπατεί, λάσπες και σκατά πατεί!!
(συγνώμη, δεν άντεξα...αχαχαχα!!).Ακόμα τα Sandero συζητάμε? Μετά την Κούλα, μας βγήκε χειρότερος μπελάς, ακόμα πιο άσχημος και κακοφτιαγμένος!
Lap (σε πειράζω), αλλά να το κοιτάξεις που σου αρέσουν όλα αυτά τα άθλια αυτοκίνητα...αχαχα!!
-
Ε ναι το 208 είναι για την ημέρα μόνο!!! Αυτό μ έκανε εντυπωση.
Φάνη, ρεαλιστής είμαι. Απευθυνόμαι σε αυτοκίνητα που αντιστοιχούν στο μέσο εισόδημα των Ελλήνων.
Όλα τα αλλά είναι πλαστα και ψευτικα. Πουλάει ο άλλος ένα χωραφακι, και παιρνει την συνταξη της μάνας του, και μετά βλέπει αφ υψηλού αυτά τα αυτοκίνητα. Ουτε απ εξω δεν μπορεί να περασει με την αξία του αλλά του κακοφαίνονται....
Το έχουμε αναλυσει άλλωστε αυτό στην πολιτική.
Όταν αποκτήσω αυτά που έχω ως σκοπο στην ζωή μου, και δεν είναι καποιο αυτοκίνητο, τότε όταν μου περισσεψουν θα βλέπω τα ακριβότερα και θα τα αναλύω περισσοτερο.
Ο καθένας στα κυβικά του. Ειλικρινές και σωστό.
-
Πολύ bullying πρέπει να είχες φάει στο δημοτικό καμομοιρε Λάπη.
Τι θα πετύχεις δηλαδή; Με τι ασχολείσαι;! Είσαι πειραματικός επιστήμονας; Στον χώρο του θεάματος; Έχεις κάποια εταιρεία;
Βρήκες τώρα ότι πουλάνε Χωραφάκια οι άνθρωποι! Δηλαδή απαγορεύεται η αγοραπωλησία γης;;!! Τι φάση;
Μία χαρά μουφα το Sandero, το παλιό που έκανε 2.000 κάτω ήταν σεβαστό, τώρα μπαίνει σε χωράφια άλλων, καλύτερων λύσεων.
Πρόσεχε μην σκίσεις καμία κάλτσα στις εμφανείς βίδες που λέει και ο Στέφου!
-
Ο πεθερός μου πάντως, που τον είχα καραψήσει για το Vitara, είχε φάει κόλλημα με το Duster. Και τώρα, με το Sandero. Δηλαδή για ανθρώπους μεροκαματιάρηδες, του μόχθου, το να δώσουν το Avensis (μοντέλο 2000) και να βάλει 15 χιλιάρικα για νέο όχημα που θα κινείται με τα μισά από το ήδη πολύ οικονομικό Avensis, του φαίνεται καλό deal.
Καλά, για τα συστήματα, η απάντηση είναι ότι δεν έχει τρακάρει ποτέ. Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου... Αχ, αυτή η ανασφάλεια των 70 παρά, που βγάζει τέτοιες φανφάρες. Τα ίδια λέει κι ο πατέρας μου. Μάλλον έτσι θα κάνουμε κι εμείς στα γεράματα. Ουπς, ξέχασα, θα είναι όλα αυτόνομα τότε.
-
Και το Duster έχασε πολύ από την δυναμική του, έχει πάρει 2.500€ πάνω από την προσφορά που είχα πάρει ενάμιση χρόνο πριν, και η εισαγωγική με τα 90/100 άλογα είναι ξεκάθαρα ανεπαρκής για C suv.
Φυσικά ακόμη είναι η φθηνότερη λύση 4Χ4 οπότε έχει ισχυρό selling point, αλλά σε 4Χ4 diesel.
Μακάρι να βλέπαμε Sandero Stepway 4X4 με 15-17.000 και μπορεί να το έπαιρνα και εγώ. Φυσικά έχει αγορά και θα πουλήσει, απλά δεν είναι αδιαφιλονίκητο value for money που ήταν 5 χρόνια πριν.
Μόλις πέσει ένα χιλιάρικο, τουλάχιστον, τα ξαναλέμε, όπως και το Clio που πούλησε ψίχουλα Ελλάδα και επιτέλους έβγαλαν προσφορές.
Καλά, ο κολλητός μου που είχε κολλήσει Duster, μόλις πήγε και οδήγησε Vit μόνο πιτογυρα δεν με κέρασε! Η διαφορά σε όλα είναι τεράστια, εν το μεταξύ 17.500 πήγε το Vit, σιγά τη διαφορά με το Stepway, και αδιαφιλονίκητα καλύτερο στα περισσότερα το Vit.
-
Μαζέψτε τον Dublin.... Έχει ξεφύγει.
Τι λες ρε Dublin ;
Τι σχέση έχει το ποιον γνωρίζω εγω;
Τέσπα
Το παλαιο sandero ηταν φθηνότερο διότι ήταν βασισμενο σε παλαια πλατφορμα 20ετιας.
Το νέο είναι βασισμενο στο νέο clio.
Καμιά σχέση τα δυο αυτοκίνητα.
Ζίκο μια χαρά είναι για τα πεθερικά σου το sandero. Το είδα στατικά. Πολυ καλυτερο απο αυτο που περιμενεις. Βασικά το εσωτερικό ειναι καλυτερο απο του corsa. Και χωροταξίκα και ως αισθηση.
Με το που μπαίνεις αμέσως λες πως όντως είναι ένα συγχρόνο αυτοκίνητο
Το υφασμα στο ταμπλό τα αλλάζει όλα τελικά .
Η άποψη μου είναι πως το streetway είναι εξαιρετικό vfm. Μόνο αν μπείς Θα καταλάβεις τι εννοώ.
Υ. Γ Dublin, Εσυ πειρες c3 68 αλόγων. Πιο μουφα αυτοκίνητο δεν υπάρχει.Αχρηστο σε κάθε τομέα... Μην μιλάς περι μουφα οταν αυτα που κρίνεις ειναι επικα καλυτερα απο το τρακτέρ c3 των 68 αλόγων.
-
Όλο κάποιοι σου φταίνε βρε Λάπη μας! Όλο κάποιος έχει κάνει κάτι άλλο, όλο κάποιος δεν αξίζει το αυτοκίνητό του, όλο κάποιος τα κλέβει, τώρα πουλάει χωράφια, τα παίρνει από το κράτος, από τους ξένους, από τους Έλληνες!
Απλά οι άνθρωποι γουστάρουν πολλά και διαφορετικά πράγματα.
Για τις τιμές τα έχουμε συζητήσει, καλή η προσπάθεια αυτή τη φορά, καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά έχουν καλυτερέψει και τα υπόλοιπα στο μεταξύ! Αν, όπως λες και εσύ, και έτσι είναι, ο κακομοίρης ο Έλληνας ψωνίσει για αυτοκίνητο 8ετιας, δεν μπορεί.να απλώσει 1.500€ σε 5 χρόνια δόσεις να πάρει κάτι καλύτερο;! Γι' αυτό επιμένω για την τιμή.
Ένα αυτοκινητάκι 4μ είναι, ακόμη και ο Στέφου δεν άντεξε τις ανύπαρκτες μοκέτες, ακάλυπτες βίδες (;; Αυτό αγγίζει και τα όρια της επικινδυνότητας) και την τσιπια παντού, παντού γίνεται αναφορά στην έλλειψη ηχομόνωσης και φθηνών υλικών και καθισμάτων.
Το Bayon θα είναι πολύ ενδιαφέρον επιλογή στην κατηγορία, τόσο, που φοβάμαι ότι το Kona χρήζει αντικατάστασης. Και μιλάμε σχεδόν 20ποντους μεγαλύτερο αυτοκίνητο, ιδανικό φθηνό οικογενειακό.
Τεσπα, θα τα ξαναπούμε όταν πέσει κάνα χιλιάρικο.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III