-
Τελευταία έχω παρατηρήσει πολύ σε χρήστες ford και Volvo να χρησιμοποιούν λάδια με την προδιαγραφή C3 ενώ ο κατασκευαστής προτείνει την Α5/Β5. Σε ερώτηση μου γιατί χρησιμοποιείτε λάδια που δεν έχουν την προδιαγραφή του κατασκευαστή , η κοινή απάντηση από παντού είναι ότι η C3 υπερκαλύπτει την Α5/Β5. Ισχυει κάτι τέτοιο?
Η αλήθεια είναι ότι η Α5 /Β5 είναι αρκετά δυσεύρετη σε αντίθεση με την C3 .
-
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος θα έλεγα οτι ισχύει σε γενικές γραμμές αν μιλάμε για 5W30 αρκεί τα λάδια να αλλάζονται σε 30% μικρότερα διαστήματα από αυτά που προτείνει το manual.
Η A5/B5 έχει φτιαχτεί για να βοηθάει στην οικονομία καυσίμου και τα μεγάλα διαστήματα αλλαγής λαδιού, η C3 όχι . Στην Α5/Β5 τα λάδια είναι **λίγο **λεπτότερα και οι μηχανές σχεδιασμένες να δουλεύουν με αυτά τα λεπτότερα λάδια.
Το ανάποδο δεν ισχύει. Δε πρέπει να μπαίνει Acea Α5/Β5 στη θέση του C3.
-
κάποια σχέση με το πόσο παχύρευστο ή λεπτόρευστο είναι ένα λιπαντικο.
-
έχει σχέση και με αυτό (HTHS)
https://addinol.de/en/products/lubricants-for-the-automotive-sector/engine-oil/hths/
Κάπου μέσα στο κείμενο λέει 'The HTHS viscosity of engine oils is important for the ACEA classification.'
Εδώ ξεχάσανε να βάλουν τη C3 μαζί με την A3 και Β3 αλλά παίρνεις μια ιδέα.
=================================================================================
https://www.acea.auto/uploads/news_documents/ACEA_European_oil_sequences_2016.pdf
C3 ,Stable, stay-in-grade Engine Oil with MidSAPS-Level, intended for use as catalyst compatible Oil at extended Drain Intervals in Vehicles with all Types of modern Aftertreatment Systems and High Performance Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & DI Diesel Engines that are designed to be capable of using Oils with a minimum HTHS Viscosity of 3.5mPas.
A5/B5 , Stable, stay-in-grade Engine Oil intended for use at extended Drain Intervals in Passenger Car & Light Duty Van Gasoline & Diesel Engines designed to be capable of using Low Viscosity Oils with HTHS Viscosity of 2.9 to 3.5 mPas.These Oils are unsuitable for use in certain Engines-consult vehicle-OEM’s owner’s manual/handbook in case of doubt.
-
άλλο ιξώδες από λιπαντικό ISO 68 C3;
-
Δεν βγάζει νόημα η ερώτηση
-
όποιος θέλει απαντάει, δωρεάν είναι.
-
Δεν πρόκειται να σου απαντήσει κανείς. Είναι σα να ρωτάς:
'Σε τι θερμοκρασία πλένονται τα ροδάκινα στο πλυντήριο; '
Τόσο ξεκάθαρη είναι και η δική σου ερώτηση.
-
'Σε τι θερμοκρασία πλένονται τα ροδάκινα στο πλυντήριο; '
Στους 30 βαθμούς, όχι παραπάνω
-
μια απλή τεχνική ερώτηση ρε παιδιά;
(αδερφέ από πάνω μου είσαι συμπαθής,αλλά κόψε αυτό το μουστάκι,δε σου πάει,σα το Μαντούρο είσαι).
-
Όχι σαν τον Μαδούρο, σαν τον Borat .
-
Δοκιμάζει ότι μούργα από ορυκτέλαιο υπάρχει,αλλά αν αρρωστήσει από τίποτα σοβαρό,θα φταίει το εμβόλιο με το τσιπάκι... (αν και μάλλον για αντιεμβολιαστή τον κόβω).
-
Καμμένος εγκέφαλος, τι να πεις ? Κουνάς το κεφάλι και πας παρακάτω γιατί η βλακεία είναι κολλητική και ανίκητη.
-
Ντάξει, φρέσκο πράμα δοκίμασε σήμερα ο sommelier , Bardahl 5W30 του 2018 , πρώτο πράμα. Πού το ανακάλυψαν το troll ? Μάλλον διαφήμιση στο λάδι ήθελαν να κάνουν.
-
Τα λάδια του καινούργιου υβριδικού Yaris 0W-8 !!!
made in japan
απο αντιπροσωπεία στην Ελλάδα οι φωτο , κάποιοι αρχισαν να τα αλλάζουν ...
-
Μονο αυτο το λαδι παιρνει δηλαδη ?
-
Υπάρχει και λαδάκι 0W-8 made in Greece
https://www.rs200motoroil.com/product/anax-4002-sae-0w-8/
κι αν πατήσεις next θα σου δείξει και τα 0W-12 , 0W-16 , 0W-20 εως 25W-60 !! ( αν σ'αρέσει να τρέχεις στις 24 Ώρες του Λε Μαν )
-
Τις φωτογραφίες από τα 0W-8 της Toyota τις ανέβασε στην ομάδα για τα yaris στο facebook ενας ιδιοκτήτης που τα άλλαξε στα 3500 χλμ γιατί έτσι έκανε σε όλα τα αυτοκίνητα του ,να φεύγουν τα αρχικά γρέζια του στρωσίματος .
Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο έχει νόημα σε ένα μοτέρ σαν το 1500 του καινούργιου υβριδικού yaris που στο φινάλε κανείς δεν ξέρει πόσες ώρες λειτουργίας έχει σε αυτά τα 3500 χλμ και πως δούλεψε αφού τα φορτία τα τραβάει το ηλεκτρικό μοτέρ , εγω θα τα άφηνα μέσα μέχρι να συμπληρώσουν τα χλμ που λέει το βιβλίο του σέρβις.
@Ikar καλό είναι που υπάρχουν και από άλλους κατασκευαστές τέτοια περίεργα ιξώδη θα τα έχω υπόψη μου όταν πάρω σε 5-6 χρόνια κανα υβριδικό μεταχειρισμένο και του αλλάζω μόνος τα λάδια αλλά αυτό το made in japan που γράφει επάνω το τογιοτόλαδο μετράει όπως και να το κάνουμε ....
-
μια ενδιάμεση κατάσταση μέχρι τη πλήρη μετάβαση στα πλήρως ηλεκτρικά.(σωστά ,με λάδι 0w8 στις θερμοκρασίες της Ελλάδας δε θα μπορούσε να είναι διαφορετικά)
-
Σωστά momman2,
άλλαξε τα λάδια στα 3500χλμ, άραγε υπολόγισε πόσα έκανε με το θερμικό μοτέρ αναμμένο;;; Στο μενού κοίταξε;;;
Αν είναι σε πόλη, ούτε τα μισά!!!
Άραγε τα γρέζια από το στρώσιμο (χαχαχαχα) έφυγαν;;; Τώρα δλδ το σκίζει;
Πήρε Toyota γιατί είναι αξιόπιστα και την εμπιστεύεται και το τι λέει το βιβλίο συντήρησης το γράφει στα @@ του.
Πάντως το 0w-8 για κίνηση μεσα σε πόλη οκ (λεπτά λάδια πανε γρήγορα παντού κλπ κλπ). Αν πάω μαλλιοκουβαρα Αθήνα-Άρτα το σήμερα το μεσημέρι που το θερμικό μοτέρ θα δουλεύει συνέχεια, θα το καλύψουν;;; Ή θα το πάρω στο χέρι μετά από 3-4 Ελληνικά καλοκαίρια;
Είναι ένα καλό ερώτημα που επίσημη απάντηση από την Toyota δεν έχουμε πάρει.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]