Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 234
    • 235
    • 54 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    168
    4684
    259007
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • d_m
      d_m @lap last edited by

      Αυτό που βρέθηκε άνθρωπος οπου διάβασε σχολαστικά αυτόν τον μεγάλο τόμο του manual και εν τελη ο τόμος περιγράφει άσχετα αυτοκινητα αλλων χωρών και εκδόσεων, το βρίσκω ως και επικό.

      Πρώτη φορά μπορώ να πω ότι ασχολήθηκα τόσο πολύ με manual, διότι πρώτη φορά υπάρχουν τόσα συστηματα/ρυθμισεις /παραμετροποίηση

      Πρακτικά, δ ε ν μπόρεσα να διακρίνω την έκδοση που αφορά το δικό μου μοντέλο και υποτίθεται ότι είμαι και σχετικός με αυτοκίνητα! Αν κάποιος που έχει ένα αυτοκίνητο δεκαετίας με τη βασική οθονουλα trip computer κλπ πάει στο tucson, θα  εξοικειωθεί αρκετά δύσκολα, ακόμα και με τη λειτουργία των μερικών χιλιομετρητων, στατιστικών, τρόπων μέτρησης κατανάλωσης κλπ, ποσω μάλλον με πιο σοβαρές ρυθμίσεις.

      Άλλο πολύ εντυπωσιακό είναι ότι το αυτοκίνητο είναι γεμάτο αισθητήρες, ειδικά στους προφυλακτηρες αλλά όχι μόνο! Εύχομαι να μη με ακουμπήσει ή μάλλον ούτε καν 'χαϊδέψει' προφυλακτήρας αλλού αυτοκινήτου - αξίζει να δείτε το manual μόνο και μόνο για το που υπάρχουν αισθητήρες και πόσοι ειναι...

      Γευσιθήρας milfemmes

      1 Reply Last reply Reply Quote 15
      • babisstinson
        babisstinson last edited by

        Youtube Video

        Tα εξηγεί ωραία..!

        2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
        2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • d_m
          d_m last edited by

          Καλησπέρα,

          Απόλυτη ηρεμία  και απομόνωση από το περιβάλλον, αγνοεί ανωμαλίες του δρόμου, κάθετα  μικρά αυλάκια    κ. λπ.

          Απόλαυση τα padlles, άρχισα τα παιχνίδια και ο κινητήρας βενζίνης σβήνει όταν δεν πατάς γκάζι σε κατηφορα... δεν ακούς τίποτα, παρά μόνο βλέπεις το στροφόμετρο στο μηδέν!

          Κατανάλωση 7/100 νωρίς το πρωί κάθοδος ποτάμι, 8/100 απόγευμα άνοδος με a/c - και στις δύο περιπτώσεις πρόγραμμα  οδήγησης eco, μαλακό πόδι και ποτέ σταθερό γκάζι, έως τα πρώτα 1. 000 χλμ για το στρώσιμο

          Γευσιθήρας milfemmes

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • d_m
            d_m last edited by

            Καλησπέρα,

            Σήμερα που έπεσα σε κινησουλα στην άνοδο του Κηφισού + κλιματισμο,  φλερταρα τα 9.5 με 9.8 /100, με αρκετή  χρήση paddles. Κατά τα άλλα, χαίρεσαι να το  οδηγείς!

            Γευσιθήρας milfemmes

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • R
              regresso last edited by

              Πόσα χλμ πρέπει να κάνεις για να το στρώσεις; Μέχρι τότε χρησιμοποιείς cc ή δεν ενδείκνυται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • d_m
                d_m @regresso last edited by

                Πόσα χλμ πρέπει να κάνεις για να το στρώσεις; Μέχρι τότε χρησιμοποιείς cc ή δεν ενδείκνυται;

                Για 1.000 χλμ, στην περιοχή στροφών 2-3.000 (με συνεχώς μεταβαλλομενες στροφές αν γίνεται) , άρα το cc δεν συνιστάται... Κάνω αλλαγές με τα paddles ώστε να στρώσει και το κιβώτιο και για να μη χρησιμοποιώ τα φρένα απότομα, ως τα πρώτα 500 χλμ.

                Γευσιθήρας milfemmes

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  ggab last edited by

                  Κοίτα να χαρείς το καινούργιο σου αυτοκίνητο και μην παθαίνεις ψύχωση με την κατανάλωση. Βασικά είναι παντελώς άχρηστο η στιγμιαία κατανάλωση. Μέτρα σε συγκεκριμένες διαδρομές λ/100χλμ και οδηγώντας όπως το απολαμβάνεις και όχι για να πετύχεις την ελάχιστη κατανάλωση. Άλλωστε ακόμα είναι παντελώς σφιχτός ο κινητήρας. Για μένα κράτα το στρώσιμο έως τις 5000χλμ και δεν θα το μετανιώσεις μελλοντικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • d_m
                    d_m @ggab last edited by

                    Κοίτα να χαρείς το καινούργιο σου αυτοκίνητο και μην παθαίνεις ψύχωση με την κατανάλωση. Βασικά είναι παντελώς άχρηστο η στιγμιαία κατανάλωση. Μέτρα σε συγκεκριμένες διαδρομές λ/100χλμ και οδηγώντας όπως το απολαμβάνεις και όχι για να πετύχεις την ελάχιστη κατανάλωση. Άλλωστε ακόμα είναι παντελώς σφιχτός ο κινητήρας. Για μένα κράτα το στρώσιμο έως τις 5000χλμ και δεν θα το μετανιώσεις μελλοντικά.

                    Ναι ναι δε με στρεσσαρει η κατανάλωση, και τα Volvo που είχα έκαιγαν σχετικά... Απλά, θέλω να δω την εξέλιξη της με τον καιρό και να σας ενημερώσω σχετικά και φυσικά αντικειμενικά... και να ελέγξω την ορθότητα των αναφορών των δοκιμαστων στα τεστς... Όσο για τα 5.000 χλμ... αφηστε τα... Είμαι πολύ ψείρας... τo S60 άρχισα να νιώθω ότι στρώνει, μετά τα 40.000 χλμ, δηλ 4.000 χλμ πριν πουληθεί!

                    Γευσιθήρας milfemmes

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • D
                      dublin last edited by

                      Χαχα! Ε όχι και 40.000χλμ βενζίνη για να στρωθεί! Πάντως το πετρέλαιο θέλει πολλές δεκάδες χλμ για να ανοίξει πλήρως (θα έλεγα 20-25.000, από προσωπική εμπειρία το λέω, όχι επιστημονικά).

                      Θα τα δείς και τα δεκαρια σου, μεγάλο και αρκετά βαρύ C suv είναι. Εγώ διαβάζω κάτι καταναλώσεις, και μάλιστα σε αυτοκίνητα που είχα, και δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν κάποιοι, αν το έχεις, πρέπει λίγο και να το ανοίγεις!

                      Πάντως βλέπω πολλά στο δρόμο, πρέπει να πουλάει πολύ καλά για τα δεδομένα της Hyundai, αν σκεφτεί κανείς ότι βλέπουμε Xceed με το σταγονόμετρο, το ότι βλέπω ήδη Tuscon σε Αθήνα και επαρχία, κάτι λέει..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Το μανιουαλ τι λέει επ'αυτού;

                        Μην ακούς τον κάθε Ελληναρα που προκειμένου να πει 'δεν ξέρω', λέει ότι του έρθει εκείνη τη στιγμή. Ότι λέει το μανιουαλ. Αν δεν αναφέρει κάτι για αυτό, τότε τα χρησιμοποιείς κανονικά. Άσε που προσωπικά δε βρίσκω λόγο να μη χρησιμοποιούνται. Το αντίθετο μάλιστα!

                        Και για το στρώσιμο τα ίδια. Ότι λέει το μανιουαλ. Μη γίνόμαστε ψυχαναγκαστικοί ρε παιδιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • d_m
                          d_m @dublin last edited by

                          Χαχα! Ε όχι και 40.000χλμ βενζίνη για να στρωθεί! Πάντως το πετρέλαιο θέλει πολλές δεκάδες χλμ για να ανοίξει πλήρως (θα έλεγα 20-25.000, από προσωπική εμπειρία το λέω, όχι επιστημονικά).

                          Πάντως βλέπω πολλά στο δρόμο, πρέπει να πουλάει πολύ καλά για τα δεδομένα της Hyundai, αν σκεφτεί κανείς ότι βλέπουμε Xceed με το σταγονόμετρο, το ότι βλέπω ήδη Tuscon σε Αθήνα και επαρχία, κάτι λέει..

                          Και ομως, η τούρμπο μηχανή 1.5 των  152 ίππων έγινε πιο ευστροφη τον τελευταίο καιρό! Το αυτοκίνητο δούλευε κατά 80% με 6η αυτοματη, πάνω κάτω το ποτάμι σε ώρες μη αιχμής με πρόγραμμα eco... Μιλάμε για πολύ χάδι στο γκάζι, εκτός αν ήταν για προσπέραση, οπότε το αγριευα! Άλλωστε, τα 7.8/100  μέση κατανάλωση για τέτοιο βάρος συν τον όχι τόσο οικονομικό κινητήρα, το αποδεικνυουν...

                          Γευσιθήρας milfemmes

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • d_m
                            d_m last edited by

                            Μόλις είχα επικοινωνία με την αντιπροσωπεια... Δεν συνιστούν χρήση των paddles στη διαδικασία στρωσίματος, αν και δεν μου το είχαν πει... Συνεπώς, θα δουλεύω το αυτόματο κιβώτιο επί το πλείστον...

                            Γευσιθήρας milfemmes

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • d_m
                              d_m @sargus last edited by

                              Το μανιουαλ τι λέει επ'αυτού;

                              Μην ακούς τον κάθε Ελληναρα που προκειμένου να πει 'δεν ξέρω', λέει ότι του έρθει εκείνη τη στιγμή. Ότι λέει το μανιουαλ. Αν δεν αναφέρει κάτι για αυτό, τότε τα χρησιμοποιείς κανονικά. Άσε που προσωπικά δε βρίσκω λόγο να μη χρησιμοποιούνται. Το αντίθετο μάλιστα!

                              Και για το στρώσιμο τα ίδια. Ότι λέει το μανιουαλ. Μη γίνόμαστε ψυχαναγκαστικοί ρε παιδιά.

                              Ακριβώς την ίδια γνώμη έχω κι εγώ.. Ακριβώς όμως. Σημείωση... Το manual δεν λέει τίποτα...

                              Γευσιθήρας milfemmes

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                ggab @d_m last edited by

                                GGAB wrote:

                                Κοίτα να χαρείς το καινούργιο σου αυτοκίνητο και μην παθαίνεις ψύχωση με την κατανάλωση. Βασικά είναι παντελώς άχρηστο η στιγμιαία κατανάλωση. Μέτρα σε συγκεκριμένες διαδρομές λ/100χλμ και οδηγώντας όπως το απολαμβάνεις και όχι για να πετύχεις την ελάχιστη κατανάλωση. Άλλωστε ακόμα είναι παντελώς σφιχτός ο κινητήρας. Για μένα κράτα το στρώσιμο έως τις 5000χλμ και δεν θα το μετανιώσεις μελλοντικά.

                                Ναι ναι δε με στρεσσαρει η κατανάλωση, και τα Volvo που είχα έκαιγαν σχετικά... Απλά, θέλω να δω την εξέλιξη της με τον καιρό και να σας ενημερώσω σχετικά και φυσικά αντικειμενικά... και να ελέγξω την ορθότητα των αναφορών των δοκιμαστων στα τεστς... Όσο για τα 5.000 χλμ... αφηστε τα... Είμαι πολύ ψείρας... τo S60 άρχισα να νιώθω ότι στρώνει, μετά τα 40.000 χλμ, δηλ 4.000 χλμ πριν πουληθεί!

                                Μη μπερδεύεις το στρώσιμο με το άνοιγμα.Σαφώς ο κινητήρας ανοίγει μετά απο πολλές χιλ χλμ.Στρώσιμο όμως για να μπορείς να γεμίζεις το στροφόμετρο,θέλει για μένα 5-10Κ χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • d_m
                                  d_m @ggab last edited by

                                  d_m wrote:

                                  GGAB wrote:

                                  Κοίτα να χαρείς το καινούργιο σου αυτοκίνητο και μην παθαίνεις ψύχωση με την κατανάλωση. Βασικά είναι παντελώς άχρηστο η στιγμιαία κατανάλωση. Μέτρα σε συγκεκριμένες διαδρομές λ/100χλμ και οδηγώντας όπως το απολαμβάνεις και όχι για να πετύχεις την ελάχιστη κατανάλωση. Άλλωστε ακόμα είναι παντελώς σφιχτός ο κινητήρας. Για μένα κράτα το στρώσιμο έως τις 5000χλμ και δεν θα το μετανιώσεις μελλοντικά.

                                  Ναι ναι δε με στρεσσαρει η κατανάλωση, και τα Volvo που είχα έκαιγαν σχετικά... Απλά, θέλω να δω την εξέλιξη της με τον καιρό και να σας ενημερώσω σχετικά και φυσικά αντικειμενικά... και να ελέγξω την ορθότητα των αναφορών των δοκιμαστων στα τεστς... Όσο για τα 5.000 χλμ... αφηστε τα... Είμαι πολύ ψείρας... τo S60 άρχισα να νιώθω ότι στρώνει, μετά τα 40.000 χλμ, δηλ 4.000 χλμ πριν πουληθεί!

                                  Μη μπερδεύεις το στρώσιμο με το άνοιγμα.Σαφώς ο κινητήρας ανοίγει μετά απο πολλές χιλ χλμ.Στρώσιμο όμως για να μπορείς να γεμίζεις το στροφόμετρο,θέλει για μένα 5-10Κ χλμ.

                                  Σωστός είναι ο διαχωρισμός, δεν έχετε άδικο... απλά επειδή  όπως ανέφερα οι διαδρομές είνσι στην Ε. Ο. και  πάντα ήπια χρήση στο γκάζι, μάλλον κανένα από τα αυτοκίνητα δεν πρόλαβαν να ανοίξουν πριν τα πουλήσω..

                                  Γευσιθήρας milfemmes

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Σιγά μην θέλει και 1 δις χιλιόμετρα μέχρι να πατήσεις τέρμα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Περί ορέξεως.Ο καθένας κρίνει και πράττει ανάλογα.Εσύ θεωρείς ότι 1000χλμ είναι αρκετά,εγώ όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        @GGAB, ποιο σκεπτικό θεωρείς ότι χρειάζονται 5-10.000 χλμ. για το στρώσιμο;

                                        Όταν οι περισσότεροι κατασκευαστές σου λένε για 1000-1500 χλμ. ενώ κάποιοι σου λένε ότι δε χρειάζεται καθόλου; Ποτέ κανείς κατασκευαστής δεν έχει μιλήσει για τόσα πολλά χλμ. Εσύ πως κατέληξες σε αυτό το συμπέρασμα;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Δεν έχει σημασία τι θεωρώ εγώ ή εσύ, αλλά τι λέει ο κατασκευαστής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Εγώ θα συμφωνήσω με την άποψη ότι δεν πρέπει να γινόμαστε ψυχαναγκαστικοί με το στρώσιμο. Τα αυτοκίνητα δεν είναι αυγά μελάτα, για να προσέχουμε μην σπάσουν. Όπως είπε και ο Δίας, ότι λέει ο κατασκευαστής πρέπει να δεχτούμε ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι το σωστό.

                                            Από εκεί και πέρα διάβασα ότι η άποψη της αντιπροσωπείας είναι ότι δεν συστήνεται η χρήση paddles  κατά την περίοδο του στρωσίματος. Εφόσον δεν αναγράφεται στο user manual, το θεωρώ μάλλον παπάντζα, καθώς δεν μπορεί να προκαλεί κάποια φθορά. Μοναδική λογική σε αυτή τη σύσταση είναι να αποφευχθούν αλλαγές στο κόκκινο (ή κατά λάθος κατεβάσματα) από κάποιον απρόσεκτο ή άσχετο οδηγό. Κατά τα άλλα όσο καλό στρώσιμο θα έκανε ένας λογικός οδηγός με χειροκίνητο κιβώτιο, το ίδιο θα έκανε και με τη χρήση paddles.

                                            Υ.Γ.: Όσον αφορά τα χιλιόμετρα στα οποία τελικά 'ανοίγει' ένας κινητήρας ντίζελ, θα συμφωνήσω με το Δουβλινέζο ότι φαίνεται να είναι αρκετά μεγάλα. Το προηγούμενο 1.6TDi που είχα 'άνοιξε' στα 20.000 Km και το παρόν 1.5TDCi στα 25.000 Km. Και τα δύο χωρίς υπερβολές στο στρώσιμο και με γενικά σβέλτη οδήγηση.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 54 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr