-
Δηλαδή τα 9.4 λιτρα είναι μια καταναλωση υπό πίεση;
Στα υπολοιπα αυτοκινητα της σελίδας ψηλονορμαλ καταναλωσεις έχει.
Παντως, δεν φαίνεται μικρό αυτοκίνητο. 1.85μ πλάτος και ψηλουτσικο ότι και αν σημαίνει αυτό αεροδυναμικως.
Στις ρεπριζ πιο γρήγορο με το gpl πάρα με βενζίνη.
Τιμές; Μπα! Δώσε όσα θες.... Κάπως έτσι μάλλον θα ναι
-
Λάπη, είναι δεδομένο ότι η βασική έκδοση του Yaris Hybrid έχει ACC;
-
Lap δεν ξέρω αν είναι υπό πίεση η όχι η κατανάλωση που έγραψαν, απλά λέω σε σύγκριση με το Captur που είναι 20 εκατοστά μεγαλύτερο και 150κιλα ποιο βαρύ έχω ποιο μικρή κατανάλωση οδηγώντας normal! Βέβαια στο αέριο εύκολα ξεφεύγει η κατανάλωση ειδικά μέσα στο κέντρο με πολλά σταμάτα ξεκίνα.
Ενδιαφέρον είχε αυτό που έλεγε για την πίεση στην δεξαμενή, κάπως έτσι το έχω σκεφτεί και εγώ και θα κάνω κάποια πειράματα στο επόμενο γέμισμα αλλά δεν νομίζω να έχει διαφορά
-
Λάπη, είναι δεδομένο ότι η βασική έκδοση του Yaris Hybrid έχει ACC;
Ναι, και Yaris & Corolla εχουν όλα αυτά τα βοηθήματα της Toyota.
-
Λοιπόν το ψάχνω διοτι το 9.4 όπως λέει ο Γιοστου, είναι υπερβολικό και εχει μέσα δοκιμές επιταγχυνσης κτλ
Οντως, βλέπω σε αυτην την δοκιμή του Logan αλλα πες χοντρικα το ιδιο είναι με το απλο sandero πως σε ταχύτητες ταξιδιού με Cruise Control (Ζικο δεν εχει acc ) στα 110 χλμ/ωρα καταναλώνει 5.8 λιτρα κατά μ.ο/ 100χλμ καθως και στα 120 χλμ/ωρα- 6.2 λιτρα.
Τον μ.ο τον έβγαλα με το μάτι δηλαδή εκεί που δείχνει το current consumption παρατήρησα τα νουμερα και έβγαλα έναν μ.ο χοντρικα.
Οποτε υπολογίστε κόστος υγραερίου επί 6.2 λιτρα σε ταξιδι. Μια χαρα δηλαδη.
Το εχω πάει στο σχετικό στιγμιότυπο.
-
Ωραίος ο Lap! Θες ένα θαμπς απ? Για να μην με κακολογεις μετά !
Λογικά αν βάλεις 1, 5-2 λίτρα παραπάνω για αστική χρήση είναι μια χαρά !
-
Δεν ξερω αν ειναι ιση ή και φθηνότερη η μετακίνηση από το diesel. Βεβαίως έχει πιο αδύναμο κινητηρα και χειρότερες επιδόσεις από ένα diesel 100hp αλλά οκ είναι κάτι το διαφορετικό μιας και η Renault σταμάτησε σταδιακα σε αυτές τις κατηγορίες το diesel.
Υ. Γ Εγω σου έβαλα like..... Τι κερδίζω;
-
Χαχαχ, όχι ισοδύναμα δεν είναι ,φαντάζομαι η ροπή του DIESEL θα είναι ποιο μεγάλη, ίσως να είναι εξίσου οικονομικό στην κατανάλωση αλλά σίγουρα είναι πολύ φτηνότερο στην αγορά! Ειδικά στα Renault η διαφορά βενζίνης με diesel ήταν μεγάλη (αν θυμάμαι πάνω από 3,5κ) Ενώ το lpg είχε +800€
-
Και δε μολύνει τόσο, ούτε κροταλίζει, ούτε έχεις εύρος χρήσης 2.000 σαλ., ούτε θα σε κυνηγάνε με το σκουπόξυλο επειδή αγόρασες πετρέλαιο.
-
-
Πολύ άσχημο αποτέλεσμα...2 αστέρια εν έτει 2021;
Τις επιμέρους κατηγορίες τις είδες; Κατανοείς γιατί το τελικό αποτέλεσμα είναι 2 αστέρια;
-
NoLimit14 wrote:
Πολύ άσχημο αποτέλεσμα...2 αστέρια εν έτει 2021;
Τις επιμέρους κατηγορίες τις είδες; Κατανοείς γιατί το τελικό αποτέλεσμα είναι 2 αστέρια;
Λόγω του ότι δεν διαθέτει κάποια βοηθητικά συστήματα..αυτό κατάλαβα!
Πιο συγκεκριμένα,το αυτόματο φρενάρισμα σε περίπτωση ανάγκης αναγνωρίζει μόνο οχήματα και όχι πεζούς ή ποδήλατα και δεν έχει σύστημα διατήρησης λωρίδας επειδή δεν υπάρχει μπροστινή κάμερα.
Θα μου πεις ΟΚ,έπρεπε να διατηρηθεί χαμηλά το κόστος.Αλλά και πάλι 2 αστέρια είναι λίγα.
Σίγουρα όμως είναι πολύ ασφαλέστερο από ένα σούπερμινι 10ετίας η 15ετίας με τα σημερινά δεδομένα... -
Επίσης έχει να κάνει με την ασφάλεια που παρέχει στους πεζούς ή ποδηλάτες που μπορεί να χτυπήσει.
Για τους επιβάτες του δηλαδή, αν δεις τις 2 πρώτες κατηγορίες, δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Αν δηλαδή έχεις το νου σου να μη χτυπήσεις κάποιον εκτός οχήματος, είναι ασφαλές.
Προσωπικά πιστεύω πως οι βαθμολογίες θα πρέπει να χωριστούν σε 2 νούμερα. Ένα σχετικά με τους επιβάτες και ένα σχετικά με τους έξω.
Εννοείται πως ένα όχημα αυτής της τιμής δεν γίνεται να συναγωνιστεί αρκετά ακριβότερους αντιπάλους.
-
Επίσης έχει να κάνει με την ασφάλεια που παρέχει στους πεζούς ή ποδηλάτες που μπορεί να χτυπήσει.
Για τους επιβάτες του δηλαδή, αν δεις τις 2 πρώτες κατηγορίες, δεν τα πάει καθόλου άσχημα. Αν δηλαδή έχεις το νου σου να μη χτυπήσεις κάποιον εκτός οχήματος, είναι ασφαλές.
Προσωπικά πιστεύω πως οι βαθμολογίες θα πρέπει να χωριστούν σε 2 νούμερα. Ένα σχετικά με τους επιβάτες και ένα σχετικά με τους έξω.
Εννοείται πως ένα όχημα αυτής της τιμής δεν γίνεται να συναγωνιστεί αρκετά ακριβότερους αντιπάλους.
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο...70% και 72% δεν είναι καθόλου άσχημα για όχημα χαμηλού κόστους...αλλά το 41% και 42% στα συστήματα ασφαλείας είναι λίγο...
Χωρίς να βγαίνω off-topic είμαι λίγο επιφυλακτικός σε αυτά τα οχήματα...δηλαδή με 11-12-13 χιλιάρικα προτιμώ είτε να δώσω κάτι παραπάνω και να πάρω πχ ένα 208 η Clio η Yaris ή να πάρω ένα μεταχειρισμένο Golf-Astra-Octavia-Corolla του 18 ή ακόμα και ένα μεταχειρισμένο A3,A Class,V40,116 του 16 αφού πρώτα από όλα ελεγχθεί στα επίμαχα-και όχι μόνο-σημεία(χιλιόμετρα,αν έχει τρακάρει,αν έχει γίνει σωστή συντήρηση κλπ)παρά να πάρω ένα Sandero ή ένα Tipo ή ένα Baleno ξέρω γω μόνο και μόνο επειδή είναι καινούριο.Δική μου άποψη πάντα.
-
Εδω είναι που λέμε πως την πάτησαν.
Για εμενα είναι ξεκάθαρο πως το έριξε η Renault. Με το να μην του βάλει lane assist το χαντακωσε.
Κατά τα άλλα ο ανταγωνισμός του
https://www.euroncap.com/en/results/citroën/c3/26313
Εχει lane assist και καθόλου αυτοματο φρενάρισμα... Και έχει 4 αστέρια από το 2017!
Στο sandero μου έκανε εντύπωση πως εχει και το αυτοματο φρενάρισμα σε διασταυρωση! Δεν το γνώριζα.
Αλλα οπως εχουμε πει συνεχίζουν να ανταγωνιζονται τα δυο αυτοκινητα με το ένα να έχει το παλαιό πρότυπο δοκιμης και την βαθμολογία. Σε εμάς που το ψάχνουμε οκ πάει και έρχεται εμπορικά όμως χαντακωνεται το sandero. Σκασίλα μας δηλαδή και ίσως το δωσουν πολύ φθηνά λόγω αυτής της βαθμολογίας αλλά το αναφερω ως σκεψη.
Το 70% προστασία αναφέρει πως κάποια σημεία του ταμπλο χτυπούν τα μέρη του ανθρώπου (αυτές οι οθόνες που εξέχουν ίσως) και ότι δεν είναι σταθερή η αποδοση αναλόγως την θέση που βρίσκεται ο οδηγός καθως και της διάπλασης του. Για αυτο και το 70%. Η καμπίνα έμεινε άθικτη.
Υ. Γ Η ειρωνεία είναι πως οι περισσότεροι απενεργοποιούν το lane assist. Ενώ ως μεταχειρισμένο το αυτοκινητο τους θα κράτα ένα μερος της αξιας του λόγω των περισσότερων αστεριών που δινονται λόγω του lane assist!
Απο εδω:
'Όπως αναφέρει η αξιολόγηση των ειδικών, «αν η εξέταση αφορούσε μόνο την προστασία σε σύγκρουση το Sandero, πιθανότατα, να συγκέντρωνε 4 αστέρια».'
-
Περνώντας σχεδόν κάθε μέρα έξω από την teoren για να δω αν θα βάλουν το καινούριο sandero στην βιτρίνα, ακόμα βλέπω το παλιό μοντέλο.
Μπήκα και ρώτησα να μου πουν τιμές τουλάχιστον αν είναι να το περιμένω, μου λέγανε σε λίγο έρχεται, από μέρα σε μέρα και, πάει λέγοντας.
Και αυτό το πράγμα ένα σημαίνει ότι θα είναι πανάκριβο εφόσον δεν λένε καν της τιμές
Ψάχνοντας λοιπόν βρήκα έναν εισαγωγέα όπου μου έδωσε τιμές του sandero stepway σε όλες της εκδώσεις.
Πραγματικά έχουν καβαλήσει το καλάμι εδώ στην Ελλάδα λες και έχουμε βασικό μισθό 2 χιλιάρικα και πουλάνε με καπέλο τουλάχιστον 2.500€ και λένε έλα μωρέ θα το πάρουν.....
Dacia New Sandero Stepway Essential TCe90 Βενζίνη Euro6 15200€
'Dacia New Sandero Stepway Essential Eco G 100 Βενζίνη-GPL Euro6 15600€
'Dacia New Sandero Stepway Essential TCe 90 CVT Βενζίνη Euro6 16400€
'Dacia New Sandero Stepway Comfort TCe90 Βενζίνη Euro6 16200€
'Dacia New Sandero Stepway Comfort Eco G 100 Βενζίνη-GPL Euro6 16500€
'Dacia New Sandero Stepway Comfort TCe 90 CVT Βενζίνη Euro6 17400€
-
Ωραια να τους πούμε τώρα πως δεν γίνεται να δίνεις 16500 ευρώ για αυτοκινητο με 2 αστέρια ασφάλεια.... Κατεβάστε την τιμη και το συζητούμε.
Οι τιμές είναι για το stepway. Το απλο είναι 1200 ευρώ φθηνότερο ανά έκδοση όπως το βλέπω στις επίσημες τιμές του εξωτερικού
-
Είμαι σίγουρος οτι αυτές οι τιμές δεν πρόκειται να ισχύουν από τηνΤεορέν.
-
Και εγώ προβλέπω να έχει και άλλο καπέλο!!!
Όταν το απλό Clio μου λέει ξεκινάει από της 17.000+++ αν είναι δυνατόν!!
-
@Mpokolo οι τιμές είναι από παράεισαγωγή, Όχι από επίσημο dealer?
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III