-
Ξέρετε αν η προσφορά αφορά ετοιμοπαράδοτα μοντέλα μόνο ή ισχύει και για παραγγελίες? Επίσης η 'έκπτωση πελάτη' που αναφέρει που κυμαίνεται περίπου? Ισχύει και για μετρητοίς?
-
Ξέρετε αν η προσφορά αφορά ετοιμοπαράδοτα μοντέλα μόνο ή ισχύει και για παραγγελίες? Επίσης η 'έκπτωση πελάτη' που αναφέρει που κυμαίνεται περίπου? Ισχύει και για μετρητοίς?
To μόνο που ξέρω και μπορώ να απαντήσω είναι ότι στο Υβριδικό που έλαβα προφορά, μου έκαναν έκπτωση €2.000 και ισχύει και για μετρητά.
-
Αγαπητε Φανη,με ταυτη τη προσφορα πηρα και εγω το δικο μου Κλιο τον Ιουνιο περσι.Μου κοστισε 1500 ευρω λιγοτερα απο την κανονικη τιμη.....
Για τους κινητηρες εχεις ενα δικιο,αλλα γιατι πρεπει καποιος να κολλησει στα 90 αλογα;Εγω με 75 και το αυτοκινητο τσουλαει μια χαρα.Δυστυχως οι κανονισμοι των ρυπων εφεραν αυτη την αλλαγη,αλλα και παλι δεν υπαρχει λογος να μην το προτιμησει κανεις.....
-
Για τους κινητηρες εχεις ενα δικιο,αλλα γιατι πρεπει καποιος να κολλησει στα 90 αλογα; Εγω με 75 και το αυτοκινητο τσουλαει μια χαρα. Δυστυχως οι κανονισμοι των ρυπων εφεραν αυτη την αλλαγη,αλλα και παλι δεν υπαρχει λογος να μην το προτιμησει κανεις.....
Γιατί ο ανταγωνισμός με τα ίδια (ή και λιγότερα χρήματα!) προσφέρει εξίσου καλά αυτοκίνητα με 100 έως και 155 άλογα! Οπότε για κάποιον που το θέλει ως μοναδικό αυτοκίνητο και θέλει και να κάνει ταξίδι το θέμα της ενεργητικής ασφάλειας είναι σημαντικό. Όσο για τους ρύπους το δέχομαι, αλλά ως ένα σημείο: γιατί συνέβη μόνο στην Ρενώ και όχι στον ανταγωνισμό? Θα έπρεπε να το προσέξουν αυτό. Θέλω να πω ότι δεν έχει κάτι τόσο ξεχωριστό (για εμένα) το Clio (όπως και κανένα της κατηγορίας αυτής) για να με κάνουν - στα ίδια χρήματα - να παραβλέψω την σημαντικά μικρότερη ιπποδύναμη και ροπή.
-
Εχει και αλλα αυτοκινητα που εχουν ριξει ιππους οπως πχ ο tsi των 115 ιππων,αποδιδει πλεον 110 σε ολες τις εφαρμογες του σε Ιμπιζα,Πολο κτλ.Ομοιως και ο ecoboost των 100 ιππων αποδιδει πλεον 95 αλογα.Και δεν μιλαω και για το Μικρα που στην ουσια ειναι στον ιδιο ομιλο μεωτο Κλιο...Ακομη και το υβριδικο Swift πηγε απο τα 90 αλογα του 2018 στα 83 τωρα..Οσο η συγκριση με μοντελα των 155 ιππων ειναι ακυρη....
Δεκτο οτι ακριβωσε το Κλιο....αλλα δες και τα υπολοιπα σουπερμινι....Ακριβωσαν και αυτα και οχι μονο αυτο αλλα αφαιρεθηκε και εξοπλισμος....Ενδεικτικα αναφερω το Ιμπιζα που στις εκδοσεις style ειχε φωτα ημερας led συν πισω full led,ενω τωρα οχι....Οπως και το Κορσα με το ιδιο παραδειγμα,πλεον βρισκεις φωτα led απο την τριτη εκδοση και πανω και οχι απο την δευτερη οπως πριν.Το ιδιο ισχυει και για το 208....
Και το παραδειγμα με την ενεργιτικη ασφαλειας ατυχες.Επειδη εχασε 10 ιππους δεν σημαινει οτι εγινε κακο.Δηλαδη το δικο μου που εχει 75 δεν θα επρεπε καν να κυκλοφορει....Τον πρωτο λογο στην ενεργιτκη ασφαλεια τον εχει ο οδηγος με τη βοηθεια βεβαιως του αυτοκινητου....Καλο ειναι να μαθαινει ςτα ορια του,τι μπορει να κανει και τι οχι και να μην υπερβαλεις στο δρομο....Εαν θελεις δυναμη πας σε αλλες προτασεις...
Τελεσπαντων,ο μονος λογος που καποιος δεν θελει να αγορασει Κλιο,πλεον με αυτη τη προσφορα,ειναι να μην του αρεσει....και αυτο ειναι απολυτως σεβαστο....
-
Ομοιως και ο ecoboost των 100 ιππων αποδιδει πλεον 95 αλογα.
Τελεσπαντων,ο μονος λογος που καποιος δεν θελει να αγορασει Κλιο,πλεον με αυτη τη προσφορα,ειναι να μην του αρεσει....και αυτο ειναι απολυτως σεβαστο....
Ξαναπήγε 100 άλογα ο Ecoboost από τον Απρίλιο.
Δεν συμφωνώ, αλλά δεν σημαίνει ότι έχω και δίκιο. Εμένα μου αρέσει πολύ το Clio, από τα καλύτερα μικρά. Αλλά απλά ΔΕΝ με καλύπτει. Δεν έχει κάποια δυνατή, αυτόματη έκδοση και το υβριδικό που με καλύπτει (αυτόματο και δυνατό), είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου τιμολογιακά, ακόμα και με την έκπτωση.
-
Σωστη η παρατητηση για το υβριδικο...
-
Ξαναπήγε 100 άλογα ο Ecoboost από τον Απρίλιο.
Το ελληνικο σαιτ δεν εχει ενημερωθει ακομα,γιατι το εχει με 95 αλογα σε αντιθεση με το γερμανικο που το εχει με 100...
-
Το ελληνικο σαιτ δεν εχει ενημερωθει ακομα,γιατι το εχει με 95 αλογα σε αντιθεση με το γερμανικο που το εχει με 100...
To ξέρω, είναι τα ζώα μου αργά! Όμως οι αντιπρόσωποι έχουν ενημερωθεί με επιστολή από τις αρχές Μαρτίου. Επίσης ο Ecoboost εχει άλλες 2 εκδόσεις (και μάλιστα mHEV) με 125 και 155 άλογα. Είναι αυτό που είπα και πριν, ο ανταγωνισμός προσφέρει επιλογές (και mHEV ορισμένοι), στο Clio δεν έχεις επιλογές, 90 άλογα (και όχι φτηνά) και αυτό είναι.
-
Ναι,ναι συμφωνω σε αυτο....
-
Προσφορά (μικρή για εμένα με τις τιμές του αυτοκινήτου) σε τιμή, εξοπλισμό, εγγύηση και επιτόκιο μπας και πουλήσει τίποτα. Εικάζω ότι σύντομα θα πέσουν οι τιμές ή θα μεγαλώσει η προσφορά.
https://www.drive.gr/news/agora/renault-neo-clio-me-ofelos-eos-eu2500-kai-pronomiako-epitokio
Σημερα πήρα προσφορά για Clio Dynamic από Θεσσαλονίκη , με 17650 η βενζίνη και 18490 το LPG, επιτέλους τις λες ρεαλιστικές τις τιμές. Τιμές με μεταλλικό , 5χρονια εγγύηση, δώρο συναγερμό και το κλειδί στο χέρι. Βέβαια το βενζινοκίνητο με 10 άλογα λιγότερα, μάλλον δεν έχει λόγω ύπαρξης! Και με ήπια χρήση (περίπου 10000 χλμ/χρόνο), σε 2 χρόνια κανείς απόσβεση το LPG.
-
Τετοιο 'θαψιμο' επειδη εχασε 10 αλογα;Τι παει να πει 'δεν εχει λογο υπαρξης' .....Αν ειναι ετσι τοτε πολλα αυτοκινητα δεν θα επρεπε να υπαρχουν....
-
Τετοιο 'θαψιμο' επειδη εχασε 10 αλογα;Τι παει να πει 'δεν εχει λογο υπαρξης' .....Αν ειναι ετσι τοτε πολλα αυτοκινητα δεν θα επρεπε να υπαρχουν....
Δεν κάνω τον δικηγόρο, αλλά μάλλον εννοεί έναντι του LPG και όχι γενικά.
-
Τετοιο 'θαψιμο' επειδη εχασε 10 αλογα;Τι παει να πει 'δεν εχει λογο υπαρξης' .....Αν ειναι ετσι τοτε πολλα αυτοκινητα δεν θα επρεπε να υπαρχουν....
Βρε ad, και με 60 άλογα θα είχε λόγο ύπαρξης, αλλά συγκριτικά με το LPG..........δεν!
-
Τωρα ναι το δεχομαι....Η διατυπωση με μπερδεψε...
-
Ναι βρε, με 800€ παίρνεις και τα έξτρα 10 και εργοστασιακό υγραέριο, στην ουσία σε 2 χρόνια θα τα έχεις κάνει απόσβεση τα 800€ και σου μένουν και τα άλογα (αν ζουν ). Αλήθεια πόσα Nm παραπάνω έχει το lpg , είναι αισθητή η διαφορά των μοτέρ?
-
Ναι βρε, με 800€ παίρνεις και τα έξτρα 10 και εργοστασιακό υγραέριο, στην ουσία σε 2 χρόνια θα τα έχεις κάνει απόσβεση τα 800€ και σου μένουν και τα άλογα (αν ζουν ). Αλήθεια πόσα Nm παραπάνω έχει το lpg , είναι αισθητή η διαφορά των μοτέρ?
160Nm /2000rpm βενζίνη, 170 Nm/2000-3500 rpm το LPG. Στην πράξη δεν ξέρω εάν είναι αισθητή αυτή η διαφορά , ένας κάτοχος θα βοηθούσε πολύ με τη γνώμη του.
-
Στο trip computer αφαιρεσαν το fuel used?
Στα προηγουμενα μοντελα υπηρχε. Στο καινουργιο για καποιο λογο δεν το βρισκω.
Μετρουσε ποσα λιτρα εχεις καταναλωσει απο το τελευταιο reset στο trip computer. -
Tα 18500 που ανέφερε παραπάνω ο φίλος για το Dynamic LPG μου φαίνονται πάλι πολλά παρά την έκπτωση σε σχέση με το πόσο είχε το φθινόπωρο ή είναι ιδέα μου? Για κάποιο λόγο το θυμόμουν 17 κάτι.
-
17500 κλειδί-χέρι το δικό μου, μαζί με καμερες 360, μαύρο σαλόνι, full δερμάτινο τιμόνι και υποβραχιόνιο. Τον Οκτώβριο.
Renault Clio V