-
Εγώ δεν πρόλαβα
-
-
Παντως πολυβιε βλεπω πως σηκώνει μεγαλύτερο φαρδος το ελαστικο. Λες να δεχτει και 60αρι προφιλ;
-
Τα ινδικά φοράνε 195 55 16. Μπαλωνατο θα φαίνεται. Με αυτό το προφίλ που φοράει δεν μαγουλιαζει σε σημείο που να σε ενοχλεί στις στροφές. Απλά είναι ακριβή διάσταση. Πιο φαρδύ θα κόψει κιόλας. Τα φαλκεν ωραίο λαστιχάκι τελικά. Το πήρα σήμερα κ το ξεκαπνισα πηγαίνοντας στο κτεο. Έχω την εντύπωση ότι έχει κόφτη τελικής στα 200. Δεν το λέω με σιγουριά όμως γιατί δεν είχα πολύ ευθεία. Στο αμορτισερομετρο έβγαλε 50% αριστερά δεξιά τα μπροστά και 45 44 τα 2 πίσω αν θυμάμαι καλά. Ξέρω ότι είναι ενδεικτικό το νούμερο απλά μου κάνει εντύπωση το consistency. Τα τελευταία 3000χμ που το οδηγεί αποκλειστικά η γυναίκα, πόλη, κρύα ξεκινήματα Και μια φορά τη βδομάδα για ξεκαπνισμα που το παίρνω εγώ, το τρίπ είναι στα 6.4..αυτα..
-
Νομίζω ότι πας για αμορτισέρ. Στο δικό μου τα είχα για 160.000χλμ, το κτεο μου έβγαζε κάτι νούμερα κοντά στο 75% αλλά τα άλλαξα, πόσο ακόμα να τα κρατούσα;
-
Όχι βρε δεν πάει έτσι. Αυτή η μέτρηση έχει κυρίως νόημα για σύγκριση.
-
?
-
Πολύβιε, πολύ νωρίς δεν είναι για αμορτισέρ; Εσύ πως το νιώθεις;
-
Μια χαρά κρατάει.
Στο civic με ολοκαίνουριες buddy club coilovers, τις έβγαζε 60% στο κτεο. Οι μετρήσεις αυτές είναι ενδεικτικές για να βλέπεις απόκλιση. Τεχνικά δεν μπορώ να το εξηγήσω.
-
-
https://www.facebook.com/join.fast.club/
Για όσους έχουν f/b Είναι Ταϊβανέζοι και βγάζουν πολλά βελτιωτικά
-
Λάπη, δώσε τα φώτα σου για την Κούλα: βλέπω ότι υπάρχει υβριδική έκδοση με κιβώτιο CVT. Σέρνεται καθόλου αυτό; Τι μέση να υπολογίζω με ήρεμη οδήγηση;
Παίρνει ACC, έστω και σαν έξτρα; Είναι από τα προηγμένα που ακολουθούν την κίνηση στο μποτιλιάρισμα ή δεν είναι τόσο εξελιγμένα;
Υπάρχει έκδοση με led φώτα; Πόσα θα ζητήσουν για όλα αυτά; Λίγο περισσότερα από Tesla Performance;
Σε ευχαριστώ πολύ!
-
Βεβαίως Ζικο...
- Από όσο ξέρω mh με cvt πριν το fl του swift δεν υπήρχε στην suzuki. Οπότε δεν έχει KAI cvt ΚΑΙmild hybrid. Που το βρήκες;
2.Οχι acc δεν παίρνει ως εξτρα ήταν μόνο στην glx έκδοση. Διαθέτει ενα acc το οποίο ενσωματώνει και το αυτοματο φρενάρισμα. Στα swift έχουν άλλο acc όπου το αυτοματο φρενάρισμα πόλης έχει ξεχωριστή μονάδα με καμερα στο παρμπριζ. Και στα δύο acc ΔΕΝ υπάρχει η δυνατοτητα του σταματά ξεκινά ούτε στα cvt και αυτόματα. Έχω την αίσθηση ομως ότι στο cvt με acc μπορεί να σταματήσει μόνο του. Αλλά μην το παίρνεις δεδομένο διοτι δεν το δοκίμασα και δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι να μου πουν. Στο χειροκινητο που το δοκίμασα, καπου στα 30χλμ/ωρα βαραει καμπανάκι να αναλάβεις εσυ τα ηνία του αυτοκινήτου, δεν έρχεται μόνο του σε πληρη στάση.
Μπορεί βέβαια με εναν πλάγιο τρόπο, χρησιμοποιώντας τα δυο συστηματα (το acc και το city braking) να σταματήσει σε έκτακτη ανάγκη μόνο του αλλά κάτω από τα 30 χλμ /ωρα που ηδη θα εχει απενεργοποιηθει από μόνο του το acc και θα αναλάβει πρωτοβουλία και θα ενεργοποιηθεί από μόνο του το city braking έκτακτης ανάγκης. Δεν θέλεις να σου συμβεί, θα τρομάξεις πολύ αν το νιώσεις.
Επειδή είμαι παράξενος το δοκίμασα και αυτό στην πραξη, και πραγματικά τα χρειάστηκα. Άφησα δηλαδη με το acc να φρενάρει μόνο του το αυτοκινητο μέχρι να φτάσει τα 30 χλμ/ωρα και δεν υπακουσα στο να πάρω τον έλεγχο του αυτοκινήτου όταν με ειδοποίησε και τότε κάπου στα 25 χλμ/ωρα κάρφωσε τα φρενα καθώς πλησίαζα το μπροστινό αυτοκίνητο. Ως τότε ήμουν βεβαίως έτοιμος να φρεναρω οπότε χρειαστεί αλλά πραγματικά είναι πολύ στρεσογωνα κατάσταση και απλα το δοκίμασα να δω αν μπορεί να συμβεί. Οντως κάτι τέτοιο γίνεται αλλά δεν ξέρω αν γίνεται και πάντοτε χωρίς λαθη. Οπότε εν ολιγης. Όχι.
Επειδή ομως σε ενδιαφέρει το θέμα αυτό να σου πω ότι δεν ξέρω αν ακόμα και στα toyota που το δοκίμασα (τελευταίας γενιάς acc) φρενάρει μόνο του από απόσταση. Δηλαδη είναι άλλο το να ακολουθεί την κίνηση και αλλο να κινηται ελεύθερο χωρίς κανέναν μπροστά και να φτάνει σε σταματημένα οχήματα όπου να σταματά ομαλά. Δεν ξέρω αν ακόμα και τα σύγχρονα μπορούν να το κάνουν αυτό. Είναι next level αυτονομη οδηγηση ολο αυτο.
3.Οχι σε αντίθεση με το swift που έχει full led η Κουλα έχει xenon φωτα τα οποία να σου πω την αλήθεια μια χαρά είναι αλλά οκ τα led είναι πιο οικονομικά
Κοιτα υπήρχε μια έκδοση απίστευτη για εσενα φτιαγμένη αλλά δεν ήρθε ποτέ στην Ελλάδα. Όταν πήγα να την παραγγείλω μου ειπαν ότι θα ήμουν ο πρώτος. Turbo με 6αρι aisin με αυτακια στο τιμονι, εκδοση glx στα 18500 ευρώ καινούργιο. Αρα κάπου στα 14 με 15.000 σημερα.
Τωρα, σε cvt δεν ξέρω τι θα βρεις ειδάλλως σε απλό χειροκινητο μπορεί να βρεις την glx με λίγο πάνω ή λίγο κάτω από 10.000 ευρώ με λίγα χιλιόμετρα. Τζάμπα δηλαδή. Είναι πολύ καλό vfm. Το χειροκινητο θα σε ξαφνιάσει για το πόσο μαλακο και ανετο. Καμια σχεση με ότι ξέρεις από αλλά αυτοκινητα. Αφρός είναι το κιβωτιο.
-
Λάπη, δώσε τα φώτα σου για την Κούλα: βλέπω ότι υπάρχει υβριδική έκδοση με κιβώτιο CVT. Σέρνεται καθόλου αυτό; Τι μέση να υπολογίζω με ήρεμη οδήγηση;
Παίρνει ACC, έστω και σαν έξτρα; Είναι από τα προηγμένα που ακολουθούν την κίνηση στο μποτιλιάρισμα ή δεν είναι τόσο εξελιγμένα;
Υπάρχει έκδοση με led φώτα; Πόσα θα ζητήσουν για όλα αυτά; Λίγο περισσότερα από Tesla Performance;
Σε ευχαριστώ πολύ!
Τα xenon του Baleno είναι πολύ δυνατά πάντως.
-
Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 λέγεται αυτό, περιλαμβάνει ACC με stop and go και lane assist 2ου επιπέδου. Το προσφέρουν πολλές εταιρείες πλέον, και τα αντίστοιχα PSA (με αυτόματο μόνο). Το επόμενο μισό στάδιο είναι όταν κάνουν και μόνα τους προσπεράσεις (δεν θέλω να φανταστώ πόσο τρομακτικό θα είναι αυτό σε Ελληνικό δρόμο!) και θα το έχει το νέο 308 και DS4 νομίζω.
-
Λάπη μου, σε ευχαριστώ πολύ για το τόσο επεξηγηματικό μήνυμα. Η αλήθεια είναι ότι θεωρούσα πως το Baleno πωλείται καινούριο στην ελληνική αντιπροσωπεία. Έκανα λάθος. Οπότε άκυρο από μένα. Μεταχειρισμένο Baleno με ΑCC κι αυτόματο κιβώτιο ΔΕΝ πωλείται στο car, οπότε άκυρο κι από εκεί. Σε εμπιστεύομαι απόλυτα ότι το χειροκίνητο κιβώτιο είναι βούτυρο, αλλά ο γιατρός μού έχει κόψει τα πολλά βούτυρα τελευταία. (Χούμορ λέγεται αυτό).
Να ξες ότι εμπιστεύομαι πολύ τα γραφόμενά σου γιατί βλέπω ότι το κατέχεις και το γουσταρίζεις το ζήτημα. Και πάλι σε μερσώ για τις επεξηγήσεις.
-
Νομίζω τέτοιο έχουν τα toyota που το δοκίμασα. Αλλα δεν ξερω αν μπορούν να σταματήσουν όταν μπαίνεις από αυτοκινητοδρομο σε έξοδο χωρίς κανέναν μπροστά σου ώστε να σταματήσουν ομαλά στο φανάρι που υπάρχει ήδη ένα αυτοκίνητο.
Δηλαδη οκ σε κίνηση το κάνουν και οντως σταματουν και ξεκινούν (με μια φορά αν απατήσει το γκαζι ξεκινούν μόνα τους, αλός Ζικο και παλι το γκαζι πατας θες δεν θες. )... Οταν όμως είναι άδειος ο δρόμος και δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης για το σύστημα,τοτε διαβάζει τόσο μακρυά και φρενάρει ομαλά;
-
Χεχε, μα καλά καπουτσίνο χωρίς αφρό;;; Μα τι ζεις και εσύ;
Ναι ρε σιγά, forum ειναι εδώ ανταλλάσσουμε γνώσεις και μαθαίνουμε πολλά. Καμια σχεση με τα αλλα κοινωνικά δίκτυα που δείχνουν την ματαιοδοξία τους.
Το κατέχω γιατί αυτό θα αγοράζω μέχρι που λίγο πριν το αγοράσω το.....κατήργησαν, και από εκεί έφαγα Ban . Το ήθελα έτσι με τα όλα του για να το κρατήσω με ορίζοντα 12-15 ετων και για οικογένεια και για ταξίδια κτλ και μετά να το χαρίσω κάπου στα 10 ετη στην αγαπημένη μου, και να φανώ κουλ τυπάς που κάνω δώρα οταν θα αγοραζα κάποιο άλλο.
Τωρα πείρα μικρότερο οπότε θα ξαναγορασω όταν υπάρξουν ανάγκες χωρων και θα ψάχνομαι σαν εσενα. .... Αστα. Αν δεν παίζει φράγκο θα πάρω μια thule από πάνω.... Χεχε.
-
Στο car που έβλεπα λίγο καιρό πριν, παίζουν νοικιάρικα και leasing. Από ιδιώτες, glx, και 1000αρια δεν παίζουν. Δεν πρέπει να πουλήθηκαν και πολλά..
Και ο k10c θα είναι είδος προς εξαφάνιση. Σταμάτησε αυτός να μπαίνει κάπου σωστά;
-
Οχι ρε γαμωτον.... Δηαλδη τον πιο σύγχρονο κινητηρα τους... Μτον σταμάτησαν να τον εισάγουν. Στην Ασία πωλείται κανονικότατα. Εξαιρετικός κινητηρας.
Suzuki Baleno II