Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Fabia MK4 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Fabia MK4 2021
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 17
    • 18
    • 2 / 18
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    347
    18282
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vdx @panormus772 last edited by

      Vdx wrote:

      ύψος 1.780 mm και πλάτος 1.460 mm,

      Ανάποδα είναι τα νούμερα.

      Τα διόρθωσα. Thanks

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • J
        jamesd last edited by

        Ομορφούλι ειναι (μου θυμίζει vw polo με φάτσα octavia).

        1 Reply Last reply Reply Quote 8
        • D
          dredd last edited by

          Όμορφο, ισορροπημένη σχεδίαση, χωρίς ακρότητες και ιδιαίτερους νεωτερισμούς.

          Ακολουθεί την γνωστή σχεδιαστική κουλτούρα της Skoda και καλά κάνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • D
            dublin last edited by

            Τελικά η κοινή σχεδιαστική γραμμή αρχίζει να λειτουργεί για την Skoda, σχεδόν τα πάντα μοιάζουν μεταξύ τους αλλά δεν είμαι σίγουρος αν τελικά αυτό είναι κακό!

            Άπλετοι χώροι - για την κατηγορία - και μάλλον το καλύτερο εσωτερικό VAG - όπως και στις περισσότερες mainstream κατηγορίες, μάλλον θα δημιουργήσουν ένα πετυχημένο σύνολο.

            Πολλά θα κριθούν από την τιμή φυσικά, αλλά ίσως αυτό το αυτοκίνητο να κάνει τελείως περιττή την επιλογή της Dacia, καθώς και το ακριβότερο Polo.

            Τελικά εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Skoda έχει ένα χαρακτηριστικό πλεονέκτημα μέσα στον όμιλο, χωρίς να έχει τους περισσότερους πόρους, είναι πράγματι simply clever.

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • C
              christosvvs last edited by

              Καλή, χρυσή η Skoda, αλλά τι να την κάνω την χαμηλή αρχική τιμή όταν κυριολεκτικά είναι άδεια μέσα και σου χρεώνει τα πάντα στα εξτρά.?! Ακόμη και τα δισκόφρενα χρεώνει στην τωρινή fabia...

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • D
                dredd last edited by

                Και έπεται συνέχεια στην αύξηση τιμών γιατί φημολογείται ότι η SEAT μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

                Οπότε η Skoda θα σηκώσει προφίλ στο Group.

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • fanis75
                  fanis75 moderator @dredd last edited by

                  Και έπεται συνέχεια στην αύξηση τιμών γιατί φημολογείται ότι η SEAT μπαίνει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

                  Αλήθεια? Τι θα κλείσει τελείως, θα εξαφανιστεί? Δύσκολο μου φάινεται...εκτός εαν μείνει ως Cupra.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • V
                    vdx @christosvvs last edited by

                    Καλή, χρυσή η Skoda, αλλά τι να την κάνω την χαμηλή αρχική τιμή όταν κυριολεκτικά είναι άδεια μέσα και σου χρεώνει τα πάντα στα εξτρά.?! Ακόμη και τα δισκόφρενα χρεώνει στην τωρινή fabia...

                    Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Ένα καλά εξοπλισμένο Scala 1.0 ξεπερνά σε τιμή ακόμα και leon xcellence 1.5 και μπορεί ακόμα να λείπει εξοπλισμό...

                    Το ibiza τερματίζει στα ~18κ ελπίζω το fabia να έχει παραπλήσια τιμή. Ευτυχώς έχουν διαφορετικό εισαγωγέα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dredd last edited by

                      To 2017 έσκασα 15 χιλιάρικα για την Style 1.0/110ps που θεωρητικά ήταν η ποιο πλούσια σε εξοπλισμό τότε. Μια χαρά τιμή και αξιοπρεπέστατο σούπερ μίνι.

                      Αν το καινούριο δεν έχει παρόμοιες τιμές τότε τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα. Για μένα πάνω από 16000e για σούπερ μίνι δεν αξίζει να δώσει κάποιος γιατί εύκολα μπορεί να αγοράσει κάποιο μικρομεσαίο. Αν και θεωρώ ότι τα 15000e είναι ένα καλό όριο για σούπερ μίνι. Μετά αρχίζει και ξεφεύγει το θέμα.

                      Αν έχει τιμές κάπου στα 15k τότε μπαίνει στην (μελλοντική) λίστα με τα υποψήφια. Διαφορετικά θα φάει άκυρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • V
                        vdx @dredd last edited by

                        To 2017 έσκασα 15 χιλιάρικα για την Style 1.0/110ps που θεωρητικά ήταν η ποιο πλούσια σε εξοπλισμό τότε. Μια χαρά τιμή και αξιοπρεπέστατο σούπερ μίνι.

                        Αν το καινούριο δεν έχει παρόμοιες τιμές τότε τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα. Για μένα πάνω από 16000e για σούπερ μίνι δεν αξίζει να δώσει κάποιος γιατί εύκολα μπορεί να αγοράσει κάποιο μικρομεσαίο. Αν και θεωρώ ότι τα 15000e είναι ένα καλό όριο για σούπερ μίνι. Μετά αρχίζει και ξεφεύγει το θέμα.

                        Αν έχει τιμές κάπου στα 15k τότε μπαίνει στην (μελλοντική) λίστα με τα υποψήφια. Διαφορετικά θα φάει άκυρο.

                        Πλέον έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα categories (έχουν αυξηθεί πλ η διαστάσεις κλπ) θες 17κ για well equipped αυτοκίνητο. Πχ ibiza optimum + led. Βέβαια υπάρχει και άλλα μοντέλα που ξεφεύγουν πλ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Συμφωνώ Vdx....ένα 18-20 για Supermini και 22-25 για ένα C segm. Μιλάω για σωστά (όχι φούλ) εξοπλισμένο και αυτόματο (εν έτη 2021 απορώ που ακόμα πουλάνε τα χειροκίνητα).

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • D
                            dredd last edited by

                            Θα έδινα 16 ή 18 ή 20 χιλιάρικα για σούπερ μίνι μόνο αν ήταν sport έκδοση με πραγματική sport ανάρτηση και με αντίστοιχο μηχανικό σύνολο και φυσικά με κάποιο sport εξοπλισμό αισθητικών παρεμβάσεων.

                            Τα σούπερ μίνι που κυκλοφορούν σήμερα ως επί το πλείστον τα θεωρώ ξενερουά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              dublin last edited by

                              Θες σίγουρα πάνω από 15.000 για καλουτσικο B.

                              Αν το θες και με λίγο καλύτερο κινητήρα, ή αυτόματο, ή καλύτερη έκδοση, σίγουρα 17.000, και αν τα θες και όλα μαζί πολύ παραπάνω.

                              Επίσης το 2017 ήταν πριν 4 χρόνια, το 2010 έκαναν τα αντίστοιχα 13-14.000€, και το 2025 θα είναι ακόμη ακριβότερα!

                              Κάτω από 15.000 συνήθως έχει εισαγωγικές εκδόσεις, μικροσκοπικές ή καθόλου οθόνες, ατμοσφαιρικά σύνολα, ακόμη και 5ταχυτα και πολύ φθηνό πλαστικό επιπέδου Jumbo μέσα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • V
                                vdx @fanis75 last edited by

                                Συμφωνώ Vdx....ένα 18-20 για Supermini και 22-25 για ένα C segm. Μιλάω για σωστά (όχι φούλ) εξοπλισμένο και αυτόματο (εν έτη 2021 απορώ που ακόμα πουλάνε τα χειροκίνητα).

                                Πλέον πλούσιες εκδόσεις σε νορμάλ τιμή έχουν μόνο  Seat / skoda & kia / hyundai. Βασιλιάς του vfm leon xcellence 1.5 & skoda octavia style και αντίστοιχα ceed i30 hatch - fastback.

                                Έχουμε ακόμα χειροκίνητα γιατί δεν έχει μειωθεί αρκετά το κόστος στα αυτόματα. 1200-1500 επιπλέον για ΑΤ δεν είναι λίγα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @vdx last edited by

                                  Έχουμε ακόμα χειροκίνητα γιατί δεν έχει μειωθεί αρκετά το κόστος στα αυτόματα. 1200-1500 επιπλέον για ΑΤ δεν είναι λίγα!

                                  Τα οποία τα αξίζει μέχρι τελευταίο cent, και σίγουρα πολύ περισσότερο από ζάντες, εξατμίσεις, bodykit και οθονούλες!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • D
                                    dublin last edited by

                                    Σε κάποιους δεν αρέσουν τα auto, σεβαστείτε το παρακαλώ!

                                    Αν δεν βάλω ΕΓΩ την ταχύτητα, όποτε θέλω, νομίζω ότι δεν οδηγώ, και χρόνια οδηγώ αυτόματα (ειδικά έξω όταν κάναμε δουλειές, όλα τα εταιρικά ήταν αυτόματα), δεν είναι καμία μεγάλη ανακάλυψη για μένα.

                                    Όταν πάρω αυτόματο, θα νιώθω λες και έχω αποσυρθεί από τη ζωή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @dublin last edited by

                                      Σε κάποιους δεν αρέσουν τα auto, σεβαστείτε το παρακαλώ!

                                      Δε νομίζω ότι κάποιος δεν σεβάστηκε την άποψη του άλλου. Συζήτηση κάνουμε με σεβασμό πάντα.

                                      ΥΓ: και στο αυτόματο αλλάζεις μόνο σου ταχύτητα εαν θές και ναι προφανώς δεν είναι κάτι νέο, εγώ όδηγώ από το 1995 αυτόματο.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Νομίζω εξαρτάται κι από το τι χειροκίνητο οδηγείς.

                                        Προσωπικά,αν έχω χειροκίνητο Mazda,Ford,Honda κ.ά. ίσως να μη με δελεάζει το αυτόματο (εκτός αν μιλάμε για σχεδόν 100% κίνηση πόλης σε πηγμένους δρόμους,οπότε αυτόματο). Αν μιλάμε για χειροκίνητο PSA,ΒΜW κ.ά., τότε καλύτερα στο αυτόματό της.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dublin @fanis75 last edited by

                                          Dublin wrote:

                                          Σε κάποιους δεν αρέσουν τα auto, σεβαστείτε το παρακαλώ!

                                          Δε νομίζω ότι κάποιος δεν σεβάστηκε την άποψη του άλλου. Συζήτηση κάνουμε με σεβασμό πάντα.

                                          ΥΓ: και στο αυτόματο αλλάζεις μόνο σου ταχύτητα εαν θές και ναι προφανώς δεν είναι κάτι νέο, εγώ όδηγώ από το 1995 αυτόματο.

                                          Ναι βρε, πλάκα κάνω! Εννοείται!

                                          Έχω τα κολλήματά μου.

                                          Στο ηλεκτρικό και εγώ, μία και καλή!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • V
                                            vdx @fanis75 last edited by

                                            Vdx wrote:

                                            Έχουμε ακόμα χειροκίνητα γιατί δεν έχει μειωθεί αρκετά το κόστος στα αυτόματα. 1200-1500 επιπλέον για ΑΤ δεν είναι λίγα!

                                            Τα οποία τα αξίζει μέχρι τελευταίο cent, και σίγουρα πολύ περισσότερο από ζάντες, εξατμίσεις, bodykit και οθονούλες!

                                            Αξίζει ειδικά αυτά που είναι φουλ αξιόπιστα!

                                            Το θέμα είναι με την φορολογία που καθιστά τα AT απαγορευτικά γιατί αλλάζει κλίμακα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 2 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr