-
Γεια σας παιδιά!
Για δυο άτομα που πολύ πιθανόν σε 2-3 χρόνια να γίνουν τρία, για αστική κυκλοφορία το 90% και εκδρομές (κατσάβραχα, βουνά κτλπ) έχω καταλήξει στο να θέλω υβριδικό (όχι mild).
Είμαι ανάμεσα σε Kona Hybrid Distinctive αρχές του 20 και ένα Corolla Hatchback Ηybrid 1.8 Black Edition επίσης του 20. Και τα δυο παίζουν γύρω στα 22.5. Μεταξύ αυτών των δυο, ποιο θα διαλέγατε; Αξίζει να πάρεις το Κονα τώρα ή να περιμένεις να έρθει το καινούργιο μοντέλο;
Ευχαριστώ πολύ!
Σε τι τιμές τα έχεις βρει και σε τι κατάσταση είναι (πόσα χλμ. έχουν,από έμπορο ή ιδιώτη κ.τ.λ.);
Το Κοna νομίζω καίει λίγο παραπάνω από το Corolla (0,5-1lt),έχει DCT κιβώτιο αντί CVT της Corolla (πιο ανθεκτικό το τελευταίο κυρίως για πόλη,αλλά πιο ευχάριστο στην οδήγηση το πρώτο). Επίσης,το καινούριο Kona θα είναι μάλλον ελαφρώς πιο ακριβό από το τωρινό,αλλά εμένα -από τις συμβατικές εκδόσεις που ήδη κυκλοφορεί- μου κάνει πιο ποιοτικό μέσα και πιο ωραίο το facelift (προσωπική γνώμη).
-
Το dct της hyundai δεν χρησιμοποιείται από στάση με τριβη των συμπλεκτων. Ξεκινα από στάση ο ηλεκτροκινητηρας και μετά μπαίνει ο θερμικός
-
Και τα δύο είναι στα 22,5 χιλιάρικα. Και τα δύο είναι από ιδιώτες. Το Κονα έχει αν θυμάμαι 15 χιλιάδες χλμ και το Κορολα 20 χιλιάδες χλμ.
Το νέο Κονα Hybrid εσωτερικά είναι καλύτερο, δεν νομίζω οτι σηκώνει κουβέντα. Τώρα το έξω είναι θέμα γούστου. Το νέο όμως δεν θα έχει DCT κιβώτιο ούτε πίσω άξονα με πολλαπλούς συνδέσμους σωστά; Προσωπικά, δεν θέλω να δώσω 27-28 χιλιάρικα για το το νεο Κονα, λόγο budget. Μέχρι στιγμής έχω ένα Honda Civic 09 hybrid που δεν του έχω φερθεί και τόσο καλά (Ικαρίες, βουνά κτλπ). Ουσιαστικά δεν θέλω να βρίσκω το κάτω μέρος που το φοβάμαι με το Corolla. Από την άλλη έχω ακούσει ότι τα Toyota πάνε πάντου (σε λογικά πλαίσια), τόσο καλή είναι η κατασκευή τους.
-
Kαλό είναι πως είναι από ιδιώτες και τα δύο,αλλά γιατί τα δίνουν μέσα σ ένα χρόνο; Απλά λάθος αγορά; Aς τα ψάξεις λίγο.
Αν θες και πρόσβαση σε κακοτράχαλους δρόμους,όντως είναι καλύτερα με το Kona (δεν έχει 4κίνηση,αλλά τα 3-4 εκ. παραπάνω απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με την Corolla μπορεί να είναι σωτήρια).
Δεν διάβασα πουθενά πως στο facelift Kona hybrid καταργεί το DCT και τους πολλ/λους πίσω.Έχεις κάποια πηγή, που το είδες;
-
Ξεκάθαρα Vitara θες φίλε μου, μην το ψάχνεις.
Αν σε ενδιαφέρουν αγροτικοί δρόμοι να πάρεις το 4Χ4.
Αν θες πετρέλαιο για οικονομία καυσίμου κοίτα το Duster.
Αν θες Toyota και real hybrid, και μπορείς να περιμένεις, θα έρθει το Yaris Cross, ιδανικό για 90% πόλη και κατσαβραχα, ειδικά αν πάρεις το 4Χ4, αλλά θα σε βγάλει σίγουρα εκτός budget.
-
Kαλό είναι πως είναι από ιδιώτες και τα δύο,αλλά γιατί τα δίνουν μέσα σ ένα χρόνο; Απλά λάθος αγορά; Aς τα ψάξεις λίγο.
Αν θες και πρόσβαση σε κακοτράχαλους δρόμους,όντως είναι καλύτερα με το Kona (δεν έχει 4κίνηση,αλλά τα 3-4 εκ. παραπάνω απόσταση από το έδαφος σε σύγκριση με την Corolla μπορεί να είναι σωτήρια).
Δεν διάβασα πουθενά πως στο facelift Kona hybrid καταργεί το DCT και τους πολλ/λους πίσω.Έχεις κάποια πηγή, που το είδες;
Για το κιβώτιο το είχα διαβάσει αρχικά τις προάλλες στο Αγγλικό site στο ΦΒ. Μετά από ψάξιμο βρήκα και αυτό το λινκ https://www.caradvice.com.au/919881/2021-hyundai-kona-price-and-specs/
Αλλα μπορεί να είναι και ραδιο αρβύλα γιατί λέει πως το παλιό μοντέλο είχε 6 spd torque converter...
Τώρα για την πίσω ανάρτηση, υπόθεση κάνω δεδομένου πως τα απλά νέα Κονα έχουν ημιάκαμπτο σε όλες τις εκδοχές (πλην των 4χ4) (μπορείς να το δεις και στον διαμορφωτη της hyundai).
Φίλε Dublin, το Yaris Cross το έχω δει και φαίνεται ωραία περίπτωση αλλά με το budget μου θα πρέπει να περίμενω αλλά δύο χρόνια μέχρι να το βρω στην τιμή που ψάχνω!
-
-
Tο νέο Kona ανάλογα την έκδοση βγαίνει με τροχούς 205/60-16 (6,5Χ16), 215/55-17 (7Χ17) και 235/45-18 (7,5Χ18 !)
Διαφορές: 16' σε 17' και 18' +2,3%
Ο τελευταίος από τον πρώτο έχει διαφορά 1,5 εκατοστά στην διάμετρο ή 0,75 εκατοστά στην ακτίνα. Η εταιρία λέει σε κάθε περίπτωση απόσταση από το έδαφος 17 εκατοστά.
Διαφορετική ανάρτηση από μοντέλο σε μοντέλο;
Πάντως οι μεγάλες διαφορές στα μεγέθη ευνοούν και τις πολλές επιλογές σε ελαστικά.
-
Tο νέο Kona ανάλογα την έκδοση βγαίνει με τροχούς 205/60-16 (6,5Χ16), 215/55-17 (7Χ17) και 235/45-18 (7,5Χ18 !)
Διαφορές: 16' σε 17' και 18' +2,3%
Ο τελευταίος από τον πρώτο έχει διαφορά 1,5 εκατοστά στην διάμετρο ή 0,75 εκατοστά στην ακτίνα. Η εταιρία λέει σε κάθε περίπτωση απόσταση από το έδαφος 17 εκατοστά.
Διαφορετική ανάρτηση από μοντέλο σε μοντέλο;
Πάντως οι μεγάλες διαφορές στα μεγέθη ευνοούν και τις πολλές επιλογές σε ελαστικά.
Από ότι είδα στον διαμορφωτή όλα τα μοντέλα έχουν τις ίδιες αναρτήσεις πλην των 4χ4. Δείτε παρακάτω
Εμπρός Ανάρτηση: Τύπου Mc Pherson με ψαλίδι βάσης, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική ράβδο, αμορτισέρ αερίου και ξεχωριστό υποπλαίσιο στήριξης
Πίσω Ανάρτηση: Ημιάκαμπτος άξονας (CTBA) με ελικοειδή ελατήρια, και αμορτισέρ αερίου
-
Ήρθε Ελλάδα και το N line νομίζω πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36156310-hyundai-kona
-
Ήρθε Ελλάδα και το N line νομίζω πιο γρήγορα από ότι περιμέναμε...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/36156310-hyundai-kona
Έπαθε Ford Puma αυτό.. Αν δεν ήταν αυτοί οι αεραγωγοί στον μπροστά προφυλακτήρα το λές ενδιαφέρον.
-
Για Απρίλιο είχαν πει.
Πάντως, αυτός που το έφερε δεν πρέπει να έχει και πολύ ιδέα από Kona.. 1600 βενζίνη 120hp??
Τι είναι τελικά, 1600 ή 120hp?
-
Για Απρίλιο είχαν πει.
Πάντως, αυτός που το έφερε δεν πρέπει να έχει και πολύ ιδέα από Kona.. 1600 βενζίνη 120hp??
Τι είναι τελικά, 1600 ή 120hp?
Είναι και επίσημος διανομέας...ανάθεμα τον!!!!
@Mastoras78 ακριβώς όπως τα λες....
-
Ρώτησα το Σάββατο την εισαγωγική και μου είπαν ότι εντός της εβδομάδας λογικά θα ανακοινωθεί και επίσημα και θα είναι διαθέσιμο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη!
Ρώτησα και για τα i20 N Line & i20 N, αλλά μου απάντησε μόνο για το N ότι το υπολογίζουν κάτα τον Μάιο... -
Το hybrid φαινεται να μη βγαίνει σε N-Line, αδικία θα πρέπει κανείς να ανεχτεί τους πλαστικούς ανακόλουθους σκουρόχρωμους προφυλακτήρες του, που σε αναγκάζει να πάρεις μαύρο χρώμα.
-
Double post
-
Το hybrid φαινεται να μη βγαίνει σε N-Line, αδικία θα πρέπει κανείς να ανεχτεί τους πλαστικούς ανακόλουθους σκουρόχρωμους προφυλακτήρες του, που σε αναγκάζει να πάρεις μαύρο χρώμα.
Και σε σκούρο γκρι μεταλλικό είναι ωραίο...τελικά από κοντά που το είδα δεν είναι άσχημο...ειδικά στους σκούρους χρωματισμούς.
-
Καλησπέρα μήπως γνωρίζετε αν μπορώ να βάλω εμπρός αισθητήρες σε Kona Facelift χωρίς να χάσω εγγύηση και αν είναι δυνατόν να συνεργάζεται με την ήδη υπάρχουσα οθόνη..Ευχαριστώ πολύ
-
Καλησπέρα μήπως γνωρίζετε αν μπορώ να βάλω εμπρός αισθητήρες σε Kona Facelift χωρίς να χάσω εγγύηση και αν είναι δυνατόν να συνεργάζεται με την ήδη υπάρχουσα οθόνη..Ευχαριστώ πολύ
Κάποιες εκδόσεις εδώ η στο εξωτερικό σίγουρα έχουν εμπρός αισθητήρες... τώρα εάν μπορείς να τους βάλεις είναι άλλο θέμα... σίγουρα θα θέλει κάποιο εγκέφαλο και κωδικοποίηση εκτός από τους αισθητήρες... μόνο κάποιο ψαγμενο service αντιπροσωπείας μπορεί να σου απαντήσει...αν και χλωμό το βλέπω...
Και μένα θα με ενδιέφερε γιατί είχα εργοστασιακούς αισθητήρες εμπρός στο προηγούμενο αυτοκίνητο μου και το μόνο που μου λείπει από εξοπλισμό στο Kona είναι αυτό...αν και έχει ορατότητα εμπρός καλή το αυτοκίνητο και βλέπεις τις γωνίες του.
Αργότερα ίσως βρεθεί από κάποιον η λύση για κάνα DIY στο διαδίκτυο.
Καλοταξιδο ποια έκδοση πήρες?
-
Καλησπέρα,χωρίς να θέλω να φανώ πολυξεριδης,αλλά εγώ δε βλέπω το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, 1,82 ύψος. Και φυσικά ούτε η γυναίκα μου.Το 1600 με τα 198 άλογα,Αυτά ηταν που ψάρεψαν κ έγινε η αγορά,απο οικονομία δε το συζητώ καίει τον αμπακο,δεν είναι οικονομικό μες την πόλη,περιμένω να μας αφήσουν να μπορέσω να πάω κάπου εκτός για να δω κατανάλωση.Καλές βόλτες σε όλους...Πάντως δεν υπάρχει έκδοση στην Ελλάδα με εμπρός αισθητήρες
Hyundai Kona