-
Καταργηθηκε πλεον το δικο μου sce75 σε αντιθεση με αλλες χωρες που υπαρχει sce αλλα με 65 αλογα....
Οσο για τις αυξησεις το νεο αφεντικο του γκρουπ ειπε οτι θα ακριβωσουν τα Ρενο για μεγαλυτερο κερδος καθως το 2020 υπηρχε τρυπα 8δισ. ευρω...
Μολις βρω το λινκ θα το ποσταρω...
-
ακριβώσουν;
-
Καταργηθηκε πλεον το δικο μου sce75 σε αντιθεση με αλλες χωρες που υπαρχει sce αλλα με 65 αλογα....
Οσο για τις αυξησεις το νεο αφεντικο του γκρουπ ειπε οτι θα ακριβωσουν τα Ρενο για μεγαλυτερο κερδος καθως το 2020 υπηρχε τρυπα 8δισ. ευρω...
Μολις βρω το λινκ θα το ποσταρω...
Είχα διαβάσει ότι η Renault θέλει να τοποθετηθεί στο Upper Mainstream (όπως η Peugeot) στο μέλλον, αλλά περίμενα ότι θα το έκανε σταδιακά με καινούργια προϊόντα, όχι να βαφτίζει αυθαίρετα τα ήδη υπάρχοντα!
Οι τιμές είναι πραγματικά υψηλές και ο ανταγωνισμός μεγάλος.
Εδώ, εγώ που γλυκοκοιταγα το Duster σαν δεύτερο (4Χ4) βλέπω ότι πλέον κοστίζει όσο άλλες επιλογές, που ειλικρινά, μου φαίνονται καλύτερα τοποθετημένες στην αγορά.
Ειδικά έχω 'συγκλονιστεί' με τα προσφερόμενα 90 άλογα σε Β/C suv! Αυτοκίνητα εκ φύσεως με χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή, με περισσότερα περιθώρια φόρτωσης και μεταφοράς ανθρώπων (περισσότερο από ένα κλασσικό Β, που είναι προσανατολισμένα σε αστική κυρίως μετακίνηση, πολύ λιγότερα ταξίδια, και πολύ λιγότερο για οικογένειες).
Τα 75 άλογα πως πάνε στο Clio; Ήταν πολλά τα 75 και είπαν, ας τα κάνουμε 65;! Θυμάμαι το Saxo που έχω είναι 60 κάτι άλογα.
-
Τα 75 ειναι αργα οπως και να χει,αλλα μια χαρα για την Συρο που θα περσαει το 99% της ζωης του....Σε σχεση με το Γκολφ mk5 1,4 που ειχα με επισης ειχα το βλεπω ελαφρως πιο ζωηρο λογω μικροτερου βαρους ΑΛΛΑ πολυ οικονομικοτερο.Ειμαι μ.ο. στα 6λ/100χλμ τη στιγμη που στο Γκλοφ εβλεοα πανω απο 7,5......
Η εκδοση με τα 65 υπηρχε και πριν αλλα δεν πρισφεροταν στην Ελλαδα.....Ενω τωρα οπως βλεπουμε η οικονομικοτερη επιλογη σε Κλιο ειναι αυτη με τον tce90......
Το test drive που εκανα ηταν αυτο με τα 100 αλογα......Ειχε καλο γκαζι αλλα......
Απνοτι βλεπω ομως εκτος οτι ανεβηκαν οι τιμες,εχουμε περικοπες σε εξοπλισμο.Το εχω δει και στα περισσοτερα αυτοκινητα που ειναι ΜΥ21,οπως το Κορσα,το Πολο κ.α.Δεν ξερω που ωφειλεται αυτο....
-
-
Τα 75 ειναι αργα οπως και να χει,αλλα μια χαρα για την Συρο που θα περσαει το 99% της ζωης του....Σε σχεση με το Γκολφ mk5 1,4 που ειχα με επισης ειχα το βλεπω ελαφρως πιο ζωηρο λογω μικροτερου βαρους ΑΛΛΑ πολυ οικονομικοτερο.Ειμαι μ.ο. στα 6λ/100χλμ τη στιγμη που στο Γκλοφ εβλεοα πανω απο 7,5......
Η εκδοση με τα 65 υπηρχε και πριν αλλα δεν πρισφεροταν στην Ελλαδα.....Ενω τωρα οπως βλεπουμε η οικονομικοτερη επιλογη σε Κλιο ειναι αυτη με τον tce90......
Το test drive που εκανα ηταν αυτο με τα 100 αλογα......Ειχε καλο γκαζι αλλα......
Απνοτι βλεπω ομως εκτος οτι ανεβηκαν οι τιμες,εχουμε περικοπες σε εξοπλισμο.Το εχω δει και στα περισσοτερα αυτοκινητα που ειναι ΜΥ21,οπως το Κορσα,το Πολο κ.α.Δεν ξερω που ωφειλεται αυτο....
Ναι, τώρα θυμήθηκα ότι είσαι Σύρο, σούπερ το νησί. Φοβερό μέρος.
Είναι αυτό που λέω, ανάλογα την περίπτωση και τις ανάγκες διαμορφώνονται και οι επιλογές μας.
Στα Opel δεν ισχύει αυτό που λες πάντως, μάλιστα έχουν φοβερή προσφορά/προωθητικό Opel More! με τρελά δώρα, που ουσιαστικά ανεβάζουν κάθε έκδοση μία έκδοση πάνω.
Ακόμη και στο Mokka ισχύει, και παίρνεις την Elegance (2η έκδοση) με τα ίδια δώρα των Ultimate/GS, νομίζω 900€ είναι τα δώρα στις πρώτες/εισαγωγικές εκδόσεις, και 1800 στις άλλες.
Εκτός από, ανούσιες κατά τη γνώμη μου, αισθητικές διαφορές, από την 2η Elegance παίρνεις τα πάντα, ακόμη και τα φώτα Matrix (selling point για την Opel)!!
Για αυτό το όλα τα μοντέλα Opel έχουν περάσει κατά πολύ σε πωλήσεις τη Citroen, καταλήγουν ΚΑΙ φθηνότερα.
Corsa/Crossland/Mokka (που έρχεται) best buy στην κατηγορία τους. Και να φανταστείς όταν έψαχνα αυτοκίνητο πέρυσι δεν πήγα καν Opel!!
Τώρα με τα face lift, τα δώρα και τις καινούργιες κυκλοφορίες, παίρνει τα πολύ πάνω της η εταιρία.
-
Το ελπιζω γιατι συμπαθω την Οπελ,αν και μου τα χαλασε που αγοραστηκε απο το PSA που δεν συμπαθω.....Σε ενα Κορσα Α εμαθα να οδηγω ενω και το εκπαιδευτικο ηταν Κορσα Α....:)
Η διαφορα που εντοπισα εγω ειναι οτι οταν ενδιαφερωμουν για το Κορσα περσι ειχα την επιλογη της elegance με τον 1,2 75 η οποια εχει τωρα αντικατασταθει απο την υποδεεστερη σε εξοπλισμο edition.Η κυριοτερη διαφορα τους ειναι οτι η edition δεν διαθετει ουτε καν φωτα ημερας led σε αντιθεση με την elegance που ειχε eco led (και εχει)....
Το Κλιο απ την αλλη εχει led ακομα και στην authentic,κατο που δεν αναφερετε πουθενα απ την renault,,κακως βεβαια....
-
Δεν είναι στραβός ο γυαλος το group στραβοαρμενιζει εδώ και καιρό. Έχει φάει πολύ ξύλο από PSA που τους έχει φάει τη θέση στις πωλήσεις. Προσωπικά εκτιμώ ότι το κλίμα θα συνεχίσει στο ίδιο μήκος κύματος εκτός αν γίνει θαύμα με το νέο QQ
-
Και δεν βοήθησε και το 2020 με ζημίες €8 δις.
https://www.drive.gr/news/kosmos/apoleies-ypsoys-8-dis-eyro-gia-groupe-renault-2020
-
Καλημέρα
Λιγο οφφ τοπικ θα βγω να ρωτήσω
Πάνω στην βιασύνη μου μέσα στην πόλη σε μία στροφή έξυσα ή πέρασα από πάνω ένα πεζουλακι.. Το αποτέλεσμα ήταν να μου κάνει μια γρατζουνιά στο λάστιχο οριζόντια , λίγο πάνω από την ζάντα ασ πουμε εκει στα γράμματα περίπου (υπήρχε κομματάκι που κρεμόταν)
Στο βουλκανιζατερ μου είπαν ότι είναι επιφανειακό και δεν εχει θέμα , μου το έκαναν κιολας λίγο με εκείνο το μαύρο υλικό που βάζουν...
Λέτε να εχω θεμα ;
-
Αφού το είδε βουλκανιζατέρ και σου είπε οκ μια χαρά θα είσαι. Παρακολούθα το και εσύ. Δε μπαλώνιασε(βυζί) φαντάζομαι, έτσι ?
-
Οχι τπτ ούτε εξόγκωμα ούτε βυζι, για την ωρα θα το παρακολουθώ...
-
Καλημέρα στην παρέα.
Νέος κάτοχος Clio V Dynamic, ψάχνω να μάθω τα κόλπα του. Ξέρει κανείς αν γίνεται να το αφήσω ξεκλείδωτο με την κάρτα μέσα χωρίς να είναι αναμμένη η οθόνη και το κοντέρ? Το χα αφήσει έτσι όσο το έπλενα, αλλά δεν έσβησε καθόλου η οθόνη. Δοκίμασα να κλειδώσω από μέσα για να σβήσει, αλλά μόλις ανοίγω πόρτα για να βγω ανάβουν. Υπάρχει κάποια λύση έτσι ώστε να μην έχω την κάρτα πάνω μου, γιατί θα κλειδώνει-ξεκλειδώνει αν κινούμαι λίγο πιο μακρυά?
-
Απενεργοποίησε το αυτόματο κλείδωμα προσέγγισης από το μενού. Όταν ανοίγεις πόρτα θα σβήνουν όλα. Να κλειδώσεις με την κάρτα μέσα δεν μπορείς, το καταλαβαίνει.
-
Απενεργοποίησε το αυτόματο κλείδωμα προσέγγισης από το μενού. Όταν ανοίγεις πόρτα θα σβήνουν όλα. Να κλειδώσεις με την κάρτα μέσα δεν μπορείς, το καταλαβαίνει.
Ευχαριστώ, θα το δοκιμάσω, μιας και δε βρίσκω άλλη λύση. Κλείδωσα - ξεκλείδωσα από μέσα και ήταν όλα κλειστά, αλλά μόλις άνοιξα την πόρτα πήραν πάλι μπρος
-
Προσφορά (μικρή για εμένα με τις τιμές του αυτοκινήτου) σε τιμή, εξοπλισμό, εγγύηση και επιτόκιο μπας και πουλήσει τίποτα. Εικάζω ότι σύντομα θα πέσουν οι τιμές ή θα μεγαλώσει η προσφορά.
https://www.drive.gr/news/agora/renault-neo-clio-me-ofelos-eos-eu2500-kai-pronomiako-epitokio
-
Μην λέμε και ότι θέλουμε, μπας και πουλήσει τίποτα. Με αυτήν την προσφορά πέρυσι, ήταν #1 τον Αύγουστο.
Με αυτήν την προσφορά το πήρα και εγώ και βγήκε 1000€ φτηνότερο από 208 και Polo, έχοντας μάλιστα πάνω του εργοστασιακό υγραέριο, Navi και τριπλής επίστρωσης...
-
Μην λέμε και ότι θέλουμε, μπας και πουλήσει τίποτα. Με αυτήν την προσφορά πέρυσι, ήταν #1 τον Αύγουστο.
Έκτοτε όμως έκοψαν κινητήρες, άλογα και εκδόσεις και αύξησαν τις τιμές. Συμφωνώ ότι πουλάει αρκετά καλά, αλλά το 2021 έχει πέσει αρκετά και μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά εκτός από αυτό και το Captur δεν έχει κάτι άλλο να πουλήσει η Renault στην Ελλάδα. Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο (από τα καλύτερα μικρά, εαν όχι το καλύτερο) που αδικείται από τους κινητήρες και την τιμολόγηση. Θα μπορούσε να έχει τις διπλάσιες πωλήσεις άνετα, με σωστά μοτέρ.
-
Ο 100LPG υπάρχει ακόμα κανονικά, δεν πληρώνει τέλη πλέον (εγώ του Οκτωβρίου ίδιο μοτέρ πληρώνω 85€) και για 700€ παραπάνω που κάνει από την βενζίνη, απορώ γιατί να μην τα δώσει κανείς. Πόσο μάλλον που τώρα το αντίστοιχο βενζίνης είναι και 10 άλογα λιγότερα. Είναι και 6άρι σασμάν πλέον (δεν ξέρω αν κερδίζει κάτι από κει στα 0-100, που ήταν το μόνο που το 'πατάνε' οι άλλες μάρκες. Και με την προσφορά ξανά -2500€, εγώ λέω ότι πάλι για πρωτιά πάει σε πωλήσεις...
-
Εεε ναι αλλά μόνο αυτό το μοτέρ έχουν! Για κάποιον που δεν θέλει LPG ή θέλει αυτόματο (όπως εγώ π.χ.), τι θα κάνει? Το βενζίνης σέρνεται, το 1.3 140αρι δεν το φέρνουν (κάποια στιγμή ίσως να το φέρουν), το υβριδικό είναι εκτός τόπου και χρόνου τιμολογιακά και το diesel καταργήθηκε. Άρα ουσιαστικά ένα μοτέρ υπάρχει.
Renault Clio V