-
Κουδουνίστρα το duster όχι κατηγορηματικά. Τα πλαστικά και υφάσματα, μοκέτα έχουν πολύ μικρή διαφορα με αμάξια εκτοσ premium που έχω μπει σε πολλά καινουρια Το μεγάλο μείον της Dacia είναι τα αποτελέσματα στο euroncap. Το Μαρτη λογικά θα βγουν τα αποτελέσματα για το Sandero..
-
Κουδουνίστρα το duster όχι κατηγορηματικά. Τα πλαστικά και υφάσματα, μοκέτα έχουν πολύ μικρή διαφορα με αμάξια εκτοσ premium που έχω μπει σε πολλά καινουρια Το μεγάλο μείον της Dacia είναι τα αποτελέσματα στο euroncap. Το Μαρτη λογικά θα βγουν τα αποτελέσματα για το Sandero..
Είναι εταιρικά σε κατασκευαστικές, οπότε έχουν φάει πολύ κοπάνημα, οπότε δεν είναι ενδεικτικό μίας κανονικής, ή ακόμη, και προσεκτικής συντήρησης του αυτοκινήτου.
Θα διαφωνήσω με τα υλικά, ειδικά από το 2019 και μετά δεν υπάρχει καμία σχέση με συγγενή μοντέλα, δηλαδή με το Vitara μόνο συναγωνίζεται σε μετριότητα υλικών και σχεδίασης, και πάλι χάνει το Duster, μην πούμε τώρα για Kamiq και 2008, αλλά και όλα τα υπόλοιπα (Arona/T Roc/T Cross έχουν χάλια εσωτερικό επίσης, πλαστικούρα και ανεπνευσιά).
Θυμάμαι όταν το κοίταγα, στο χώρο αποσκευών είχε μία ψευτο-κάλυψη, ένα πλαστικό που κρατάει το κινητό(;) στην κονσόλα είχε ξεκολλήσει (από το εκθεσιακό!), και πάλι κάτι στην πίσω μοκέτα είχα δει που δεν θυμάμαι τώρα (κολλημένο στραβά; μη κολλημένο; θυμάμαι που είχα ξενερώσει).
και επίσης και το Euroncap που λες είναι σημαντικό μείον.
Το καινούργιο Sandero βασίζεται στην καινούργια πλατφόρμα Renault, περιμένω μεγάλη βελτίωση στα περισσότερα θέματα, μόνο και μόνο από θέμα πλατφόρμας θα είναι ασφαλέστερο.
Αν έβγαζαν ένα Stepway 4X4 σε χαμηλότερες τιμές από το Duster 4Χ4 (προ αυξήσεων, γιατί τώρα είναι ακριβό), μπορεί να το έπαιρνα και την επόμενη μέρα για δεύτερο/ξέσκισμα.
-
Και εγω τα πλαστικα στο ταμπλο του duster 2 δεν είδα να έχουν μεγάλη διαφορά από τα μεγάλα ονόματα. Τα ίδια είναι!
Το αρονα, το t cross, το C3 aircross, το 2008 στην βασικη του έκδοση, όλα έχουν παρόμοια πλαστικα. Κούφια μαυρα πλαστικα.
Το vitara είχε ως και χειρότερα πλαστικα από το duster, λόγω του ότι στα χαμηλά σημεία γεμίζουν εύκολα γρατζουνιές.
Εχω δει και σε πολυ ακριβότερα αυτοκινητα ταμπλο τα τρίζουν με το που τα αγγιζεις και να ξεκολουν εύκολα κομμάτια από καλύμματα καθρευτων κτλ.
-
-
Και εγω τα πλαστικα στο ταμπλο του duster 2 δεν είδα να έχουν μεγάλη διαφορά από τα μεγάλα ονόματα. Τα ίδια είναι!
Το αρονα, το t cross, το C3 aircross, το 2008 στην βασικη του έκδοση, όλα έχουν παρόμοια πλαστικα. Κούφια μαυρα πλαστικα.
Το vitara είχε ως και χειρότερα πλαστικα από το duster, λόγω του ότι στα χαμηλά σημεία γεμίζουν εύκολα γρατζουνιές.
Εχω δει και σε πολυ ακριβότερα αυτοκινητα ταμπλο τα τρίζουν με το που τα αγγιζεις και να ξεκολουν εύκολα κομμάτια από καλύμματα καθρευτων κτλ.
Captur/Kamiq/2008 έχουν πολύ καλύτερα πλαστικά, στα όρια μίας κατηγορίας πάνω. Στο 2008 το 80-90% των υλικών στην καμπίνα είναι ίδια σε όλες τις εκδόσεις, η βασική διαφορά είναι στην - πανάκριβη - GT, όλες οι άλλες εκδόσεις είναι το ίδιο. Το ίδιο ισχύει και για την Initiale που είναι σαν διαφορετικό αυτοκίνητο (ακόμη περισσότερες διαφορές από το 2008).
Arona/T Cross/T Roc (εδώ δεν υπάρχει και δικαιολογία, καθώς είναι ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο)/C3 Aircross φημίζονται για τη πλαστικούρα τους μέσα, όλοι το αναφέρουν σαν πλην.
Vitara επίσης, σε κάθε review αναφέρεται.
Το Puma κάπου ανάμεσα, πολύ καλύτερο από την προαναφερόμενη πλαστικούρα, αλλά όχι και στο ίδιο επίπεδο των 3 πρώτων.
-
Έχει μαλακά πλαστικα το 2008 στην αctive; Νομίζω έχει το σκληρό μέρος από πάνω που ειναι τελείως κούφιο.
Νομιζω από την allure και πανω αλλάζει η ποιότητα στο 2008. Το active έχει νομιζω παντού σκληρά πλαστικα.
Εχω τελείως άλλη άποψη.
Για παραδειγμα αν πας να πιέσεις τα πλαστικα στις πόρτες στο peugeot στο κέντρο της πόρτας θα υποχωρήσουν ελάχιστα και αν τα χτυπήσεις θα ακούσεις το κούφιο του ήχου. Είναι πλαστικούρα και κουφια. Από άποψη σχεδιασης φυσικά είναι πιο όμορφα αλλά από ποιότητα στα ίδια επίπεδα. Γενικά είναι σε επίπεδο που θα δεις και σε προηγοθμενα peugoet της κατηγοριας όπως 207 κτλ. Αντίστοιχα είναι και του duster.
Το ιδιο και στο ταμπλο. Στο duster φαίνονται όχι μόνο παρόμοιας ποιότητας αλλά και υφής. Έχει αυτό το ψευτικο μοτίβο που μοιαζει με δέρμα. Τα καθίσματα του duster είναι πιο απλά σε σχεδίαση συγκριτικά με του 2008, αυτο σίγουρα έχει διαφορά.
Το Arona επίσης έχει παντού κούφια πλαστικα, έχει όμως πολύ καλή θέση οδηγησης συγκριτικά με το duster
Στο vitara ενώ έχει μαλακο πάνω μέρος, φαίνεται πως δεν είναι ευρωπαϊκό ακόμα και σε σύγκριση με το duster. Είναι σχεδον σαν renault το duster... Δεν είναι κακό, πανε ξανα δες το.
Εχει πλακα πως δεν έχουμε τι να κάνουμε με την καθυστέρηση των τιμών του sandero και πιασαμε το duster... Χαχαχαχα
-
Ακομα αυτές οι τιμες;;; Κόκαλα έχουν;
-
Ακομα αυτές οι τιμες;;; Κόκαλα έχουν;
Αν κρίνω από τις τιμές των renault που ξαφνικά τσίμπησαν, φοβάμαι ότι θα ανέβουν και στα dacia.
-
Στα dacia εχουν ανεβει εδω και καιρο...
-
Στα dacia εχουν ανεβει εδω και καιρο...
Διάβαζα σήμερα ένα Vs μεταξύ απλού και 4Χ4 Duster και δεν πίστευα τις τιμές.
Το σκεφτόμουν για αγορά σαν 2ο ειδικού σκοπού, αλλά τώρα πλέον είναι πανάκριβο.
Επίσης είδα ανέβηκαν και τα μεταχειρισμένα.
Πολύ καλό για τους κατόχους βέβαια αυτό, πήραν φθηνά, αν θέλουν μπορούν να πουλήσουν σχετικά ακριβά.
-
Θα πιάσουν τον παπά κι αυτοί ξέρουν από που.. Σιγά μη δώσει κάποιος λεφτά για μεταχειρισμένο duster στην τιμή που πουλιόταν καινούργιο.
-
Θα πιάσουν τον παπά κι αυτοί ξέρουν από που.. Σιγά μη δώσει κάποιος λεφτά για μεταχειρισμένο duster στην τιμή που πουλιόταν καινούργιο.
Χαχα! Αν μείνουν οι τιμές όμως ουσιαστικά σαν να το είχαν δανειστεί τσάμπα για 2-3 χρόνια θα είναι!
Περιμένουμε και facelift, μετά την πετυχημένη εσωτερική εμφάνιση του Sandero, το Duster δείχνει ακόμη πιο παλιό μέσα.
-
Πάντως η εξάτμιση που είναι στην πόρτα πίσω από τον οδηγό μεγάλο φάουλ..
τρώει άκυρο θα βγαίνεις από το αμάξι και το καυσαέριο στο πόδι..ειδικά καλοκαίρι.
ας έχει και 10000 ευρώ..
-
Πάντως η εξάτμιση που είναι στην πόρτα πίσω από τον οδηγό μεγάλο φάουλ..
τρώει άκυρο θα βγαίνεις από το αμάξι και το καυσαέριο στο πόδι..ειδικά καλοκαίρι.
ας έχει και 10000 ευρώ..
Στην lpg έκδοση είναι υποχρεωτικό.
Στις υπόλοιπες εκδόσεις πρέπει να είναι πίσω.10:40
-
Από αυτόν το είδα και γω αλλά είπα να μην το ανεβάσω γιατί κουράζει ο τύπος: you know guys, I like that .. για το αέριο δε γνωρίζω ότι είναι υποχρεωτικό.
Δηλαδή τα captur lpg έτσι είναι;
-
Πάντως η εξάτμιση που είναι στην πόρτα πίσω από τον οδηγό μεγάλο φάουλ..
τρώει άκυρο θα βγαίνεις από το αμάξι και το καυσαέριο στο πόδι..ειδικά καλοκαίρι.
ας έχει και 10000 ευρώ..
Καλά μην είμαστε και υπερβολικοί θα βγαίνεις από το αμάξι και θα φεύγεις δεν θα κάθεσαι για καφέ με την πόρτα ανοιχτή !
Το φάουλ στο μυαλό μου είναι ότι το λάστιχο από εκείνη την πλευρά θα είναι μονίμως ποιο ζεστό και ποιο 'λαδωμένο' . Δεν υπάρχει πιθανότητα να φθείρεται ποιο γρήγορα?
-
Από αυτόν το είδα και γω αλλά είπα να μην το ανεβάσω γιατί κουράζει ο τύπος: you know guys, I like that .. για το αέριο δε γνωρίζω ότι είναι υποχρεωτικό.
Δηλαδή τα captur lpg έτσι είναι;
Όχι , τα Captur LPG έχουν πίσω την εξάτμιση και με χρωμιομένη sport (και καλά) απόληξη !
-
Σιγα ρε παιδια δηλαδή πως φορτώνεται στο πορτπαγκαζ όταν είναι ανοιχτος ο κινητηρας; το ιδιο είναι.... Μάλιστα στο sandero είναι αρκετά πιο βαθιά μέσα ενώ στα άλλα αυτοκίνητα στην όπισθεν πλευρα είναι αρκετά πιο έξω και πανω απο τα παπούτσια οποίου βρίσκεται εκεί πίσω.
Οταν βγεις από το αυτοκινητο συνήθως θα εχεις σβηστό τον κινητήρα αλλά και πάλι όπως είπα είναι αρκετά βαθιά όπως φαίνεται στο video.
-
Μόνο και μόνο για τη πιθανότητα εισόδου καυσαερίων στο χώρο του αυτοκινήτου (π.χ. ανοιχτό πίσω παράθυρο σε ένα μποτιλιάρισμα) και η ορατή κάπνα από το πίσω παράθυρο (ειδικά τις βροχερές ημέρες) καθιστά εντελώς άκυρη τη θέση τοποθέτησης της απόληξης της εξάτμισης.
Ποιος θα βάλει παιδιά στο πίσω κάθισμα μόνο και μόνο στο ενδεχόμενο η κάπνα να μπαίνει μέσα στο αυτοκίνητο ή να σκάει στα πόδια με ανοιχτή την πόρτα; Απλή ερώτηση.
Κακή μελέτη και σχεδιασμός.
-
Αυτό δεν το σκέφτηκα.... Οντως.
Ε εντάξει δεν θα ανοίγεις το παράθυρο αυτό σε στάση και με τον κινητήρα ανοιχτό . Πάντως σκέψου σε μποτιλιαρισμα το ίδιο συμβαίνει με την εξατμιση ενός αυτοκινήτου, μηχαναικι,λεοφωριο που βρίσκετε δίπλα στο παράθυρο του παιδιού. Αν κινηται το αυτοκινητο τα καυσαέρια πάνε προς τα πίσω.
Οντως ψάχνω να βρω δικαιολογίες αλλά γενικώς δεν το βρίσκω λόγο απόρριψης του αυτοκινήτου. Καλό θα ήταν να ήταν πίσω αλλά οκ δεν τρέχει κάτι.
Dacia Sandero III & Sandero Stepway III