-
drentzi wrote:
Καλησπέρα σε όλους. Να ρωτήσω, έχει οδηγήσει κάνεις το 1.5 diesel 110hp? Δεν αναφέρονται πουθενά επιδόσεις και καταναλώσεις εν τω μεταξύ. Λέω μήπως το έχει οδηγήσει κάνεις να μας πει εντυπώσεις. Το καλοβλέπω το αμάξι καθώς είμαστε τετραμελής οικογένεια με 2 μικρά παιδιά και είμαι μεταξύ το 1.2 puretech 130 και του 1.5 bluehdi 110. Προφανώς ο 1.2 θα τραβάει καλύτερα αλλά είναι και η κατανάλωση ένα θέμα που μας ενδιαφέρει.. Anyway, αν έχει κάποιος πληροφορίες ας μας πει. Ευχαριστώ!
Εγώ οδήγησα αρκετές ώρες το συγκεκριμένο αμάξι αλλά με το μοτερ των 130 ps. Έχοντας όμως στην κατοχή μου citroen c4 diesel μοντέλο 2016 (με το προηγούμενο μοτερ 100ps 5άρι σασμάν) μόνο θετικά έχω να πω για τον συγκεκριμένο κινητήρα τόσο απο άποψη οικονομίας όσο και αξιοπιστίας.Ταξιδεύει οικονομικά, η απόδοση του είναι ικανοποιητική δεδομένου του βάρους που εχει να κινήσει και οι καταναλώνει με κίνηση σε ποσοστό 70% υπεραστικές -30% αστικές μετακινήσεις που κινούμαι εγώ κυμαίνονται απο 4,8 έως 5.5 λ/100 και αυτό μόνο αν το ζορίσω και το πατήσω στον λαιμό.Εμείς σαν οικογένεια ταξιδεύουμε πολύ και με φορτωμένο το αμάξι μέχρι επάνω δεν μας έχει ζορίσεια ή προβληματίσει αλλά φυσικά και δεν θα έλεγα όχι σε μερικά άλογα παραπάνω ή σε 6άρι σασμάν.Τέλος θεωρόντας ότι το μοτέρ με τα 110 άλογα είναι η χρυσή τομή οικονομίας-απόδοσης να σε ενημερώσω ότι και εγώ είμαι εν δυνάμει νέος κάτοχος της νέας c4 με τα 110 άλογα 6 manual στην έκδοση shine pack, με παραγγελία στις 26 Ιανουαρίου και αναμονή 2-3 μήνες.Ότι άλλο θέλεις πολύ ευχαρίστως να σου πω!
Σ ευχαριστώ φίλε Πάνο ήσουν κατατοπιστικος. Το μόνο που μένει είναι να κάνω κι εγώ μια δοκιμή. Υπάρχει άραγε αυτός ο κινητήρας διαθέσιμος για τεστ ντραιβ σε καμία αντιπροσωπεία? Τώρα βέβαια του Αγίου...
-
@drentzi εννοείται αν βρείς τέτοιο αμάξι με τον κινητήρα που σε ενδιαφέρει να το δοκιμάσεις! Από εκεί και πέρα μην σε αγχώνει, μια χαρά θα ταξιδεύεις με την οικογένεια σου, άνετα, ξεκούραστα και κυρίως οικονομικά
-
Καλά η κατανάλωση κάπου εκεί θα είναι λογικά, πιο πολύ με ενδιέφερε να μάθω κατά πόσο θα τραβάει με αυτόν τον κινητά. (bluehdi 110)
εγώ πάντως όταν είχα πάει να δω το c4 το είχε τεστ ντραϊβ μόνο σε αυτόματο και μου δώσανε να οδηγήσω το c3aircross με τα 110 άλογα γιατί είχα και γω την ίδια απορία με σένα. Πολύ καλό από τράβηγμα και σχεδόν αθορυβο(από θέμα diesel)
-
1.5 130hp diesel
-
1.5 130hp diesel
Σε αυτή την παράγραφο νομίζω πως τα λέει όλα για το αμάξι 'Η ανάρτηση παρότι συµβατική, µε γόνατα εµπρός και ηµιάκαµπτο άξονα πίσω, διαθέτει αµορτισέρ µε Progressive Hydraulic Cushions, µια πατέντα στη Citroen που καταφέρνει µε σχετικά χαµηλό κόστος να προσεγγίζει χαρακτηριστικά απόδοσης αερανάρτησης. Χάρη σε αυτήν, αλλά και στην προσεγµένη ηχοµόνωση, την εργονοµία και την ευρυχωρία του εσωτερικού, δεν υπάρχει σήµερα στην κατηγορία πιο άνετο και ιδανικό για την κάλυψη µεγάλων αποστάσεων αυτοκίνητο από το C4 C-Cross. '
-
Eντάξει,δεν είναι πλήρης δοκιμή,αλλά τα 2 από τα 3 μείον τα αναφέρει (μικρός πίνακας οργάνων,δεν είναι για σπορτίφ οδήγηση).Δεν ανέφερε το 3ο,την ορατότητα στο πίσω τζάμι.
-
Όταν σου λέει όμως ότι παντού η ορατότητα είναι τέλεια ,που πίσω είναι κακή με το κεκλιμένο τζαμι και την αεροτομή,μπορείς να τους πάρεις στα σοβαρά στα υπόλοιπα? Και αν διαβάσεις μετά παρακάτω το review για το tucson νομίζεις ότι είναι το κορυφαίο suv στον πλανήτη,σαν δελτία τύπου είναι από τις αντιπροσωπείες..Για σωστή πληροφόρηση που θα διαβάσεις και τα αρνητικά που εδώ έχουν καταργηθεί από τα review,λίγα ξένα σαιτ- περιοδικά και το καλύτερο αν μπορείς να πάρεις το αμαξι που σε ενδιαφέρει λίγες μέρες να βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα...
μάλλον δεν κατάλαβες καλά αυτό που θέλω να πω!Απο τις 10-20-30 π.χ παραγράφους του τέστ συμφώνησα απολύτως με 1, η οποία κατ'εμέ εκφράζει ακριβώς αυτό που είναι η νέα c4. Αυτοκίνητο αναφοράς στην κατηγορία της στον τομέα της άνεσης.Απο εκεί και πέρα υπερβολές γράφονται απο όλους και για όλα τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας και μη. Επειδή διαβάζω και τον ξένο τύπο πουθενά δεν διάβασα να γράφεται κάτι αρνητικό για το αμάξι στον τομέα της άνεσης, εκτός αν μου ξεφεύγει κάτι.
-
Για το θέμα των καταναλώσεων που αναφέρθηκε ανωτέρω να εκφράσω την υποκειμενική, ως ιδιοκτήτης, άποψή μου ότι ο puretech 130 είναι ένας εξαιρετικός downsized κινητήρας βενζίνης σε συσχετισμό απόδοσης-καταναλωσης-ρυπων. Από την πρώτη στιγμή ήταν ευχάριστη έκπληξη ως προς την χαμηλή του κατανάλωση. Βέβαια το αμάξι έχει αυτή την στιγμή 16.000χλμ και δεν έχει πιεστεί ποτέ στο όριο αλλά δεν είναι και αυτός ο ρόλος του. Έχει γίνει μέση χρήση με μεικτές διαδρομές, ταξίδια φορτωμένο φουλ αλλά πάντα με συνετή οδήγηση.
Το ευχάριστο είναι ότι το PSA δεν έχει αλλαγές εντός ομίλου όπου διαθέτει τον ίδιο κινητήρα. Είχα διαβάσει αρκετά άρθρα αλλά και σε κάποια YtB reviews όπου είχε ειπωθεί ότι στον VAG πχ ο 1,5 TSI έρχεται λίγο 'άψυχος' στα Leon/Octavia σε σχέση με την αντίστοιχη εφαρμογή στα Golf/A3. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει εδώ. Μάλιστα στο σημαντικό για πολλούς θέμα του κόστους χρήσης το οποίο ως έννοια συμπεριλαμβάνει τα ΤΚ μην ξεχνάμε ότι υπάρχει ο puretech 130 στο C4 με μηχανικό κιβώτιο ο οποίος λόγω χαμηλών ρύπων απαλλάσσεται προς το παρόν από αυτά. Δεν ξέρω πολλές εταιρείες των οποίων ο βασικός κινητήρας δεν πληρώνει ΤΚ σε c_segment εφαρμογή, εξαιρουμένων προφανώς των hybrid της Toyota.
-
Όταν σου λέει όμως ότι παντού η ορατότητα είναι τέλεια ,που πίσω είναι κακή με το κεκλιμένο τζαμι και την αεροτομή,μπορείς να τους πάρεις στα σοβαρά στα υπόλοιπα? Και αν διαβάσεις μετά παρακάτω το review για το tucson νομίζεις ότι είναι το κορυφαίο suv στον πλανήτη,..Για σωστή πληροφόρηση που θα διαβάσεις και τα αρνητικά που εδώ έχουν καταργηθεί από τα review,λίγα ξένα σαιτ- περιοδικά και το καλύτερο αν μπορείς να πάρεις το αμαξι που σε ενδιαφέρει λίγες μέρες να βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα...
-
Εχοντας οδηγήσει για μισή ώρα το νέο 4 , μπορώ να πω ότι δεν με προβλημάτισε η ορατότητα στο πίσω τζάμι.
-
Και μία καλή είδηση για εμάς που έχουμε παραγγελία σε εξέλιξη αλλά και σε όσους σκέφτονται να παραγγείλουν και δεν θέλουν να περιμένουν πολύ Citroën C4 : Une nouvelle équipe pour l'usine de Madrid (passionnement-citroen.com)
-
https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/citroen-c4-c-cross-odigoyme-benzinokinito-kai-ilektriko-montelo
Το είδαμε αυτό;
Πολύ σωστά ανάφερει σαν άμεσους ανταγωνιστές C-HR και Xceed όπως αναφέρω εδώ και καιρό.
-
-
Πολύ σωστά ανάφερει σαν άμεσους ανταγωνιστές C-HR και Xceed όπως αναφέρω εδώ και καιρό.
Βάλε στους βασικούς ανταγωνιστές του και το Focus Active για να είσαι ολόσωστος. Το οποίο πάλι πέτυχα σήμερα σε κάτι φανάρια και το χαζευα, ενώ σιχτίριζα την Ford που έκοψε τον 1,5 ecoboost στην συγκεκριμένη εφαρμογή, καθώς οι καμπύλες του με παραπέμπουν σε εκείνα τα θηλυκά τα μπαμπάτσικα που πάντα θα συνδέει ο μέσος ανήρ με το 'Θα μου κλείσεις το σπίτι' του Bill_K ('πλαφ πλαφ όχι κρακ κρακ'). Μετά το Focus Active είδα και 2/3 από τα άλλα να βόσκουν μαρούλια στον Σκλαβενίτη όπου κατευθύνθηκα. Περιλαίμιο, σκουφι, γαντακι για το κρύο αλλά το κολάν κολάν και η βλεφαρίδα κάγκελο!!..
Όσο για τον ανταγωνισμό το CHR υστερεί από όλα τα άλλα πρωτίστως σε επιδόσεις και δευτερευόντως σε χώρους ενώ το Xceed που είναι η πιο στιβαρή επιλογή από όλα αναμένεται με τον 1,5 T-Gdi 160ps να πιάνει στην platinium πάνω απο 27κ με Μ/Κ. Όταν στα ίδια λεφτά παίρνω καλύτερη ηχομόνωση, καλύτερο εξοπλισμό και 8αρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής το λες και την καλύτερη πρόταση της αγοράς αυτή την στιγμή το C4, νομίζω;
ΥΓ: Τον Αγιόν στα 36 εκτός ρυθμού από ομάδα του Mexico γιατί ακούγεται ότι θέλει να τον φέρει; Για να ξυλώσω την καλωδίωση και να πετάξω το πιάτο της Nova στον ηλίθιο σκύλο του γείτονα που γαυγιζει και στις μύγες ας πούμε;...
-
Έχω απαντήσει 3 φορές και όλο μου βγάζει μήνυμα λάθους!
Εν ολίγοις, value for money, σε σχέση με C-HR/Focus Active/Xceed και αρκετά στοχευμένο για το target group του.
Ειδικά το 130diesel/EAT8 απίστευτα χαλαρωτικό και οικονομικό.
Το κοντερακι καλύτερα να μην υπήρχε, και το HUD εμένα προσωπικά δεν με βολεύει πολύ.
Υ.Γ Landale/Broekhoff πήγαν τσάμπα Αυστραλία. Θα μας τρελάνουν τελείως; Καλύτερα να βάλουν λίγο Χρηστίδη να δούμε αν παίζει το παιδί. Κουφό ήθελα.
Το καλοκαίρι που φωνάζαμε ότι πάμε χωρίς βασικό σέντερ, ας είχαμε τουλάχιστο Ayon (από το τίποτα), τώρα δεν βγάζει κανένα νόημα.. έκαψε και τον Σλούκα γιατί δεν πήρε αναπληρωματικό playmaker (περίμενα να κράταγαν Baldwin, δεν το πίστευα ότι τον έδιωξαν.. αφού έφυγε ήθελα Hermannsson, αλλά..)
Με τις 2 ήττες σε μπάλα και μπάσκετ για μένα τελείωσε η χρονιά. Τουλάχιστον να δούμε με τους Ολλανδούς τι θα γίνει, αλλά έχω ξενερώσει..
-
Έχω απαντήσει 3 φορές και όλο μου βγάζει μήνυμα λάθους!
Εν ολίγοις, value for money, σε σχέση με C-HR/Focus Active/Xceed και αρκετά στοχευμένο για το target group του.
Ειδικά το 130diesel/EAT8 απίστευτα χαλαρωτικό και οικονομικό.
Το κοντερακι καλύτερα να μην υπήρχε, και το HUD εμένα προσωπικά δεν με βολεύει πολύ.
Υ.Γ Landale/Broekhoff πήγαν τσάμπα Αυστραλία. Θα μας τρελάνουν τελείως; Καλύτερα να βάλουν λίγο Χρηστίδη να δούμε αν παίζει το παιδί. Κουφό ήθελα.
Το καλοκαίρι που φωνάζαμε ότι πάμε χωρίς βασικό σέντερ, ας είχαμε τουλάχιστο Ayon (από το τίποτα), τώρα δεν βγάζει κανένα νόημα.. έκαψε και τον Σλούκα γιατί δεν πήρε αναπληρωματικό playmaker (περίμενα να κράταγαν Baldwin, δεν το πίστευα ότι τον έδιωξαν.. αφού έφυγε ήθελα Hermannsson, αλλά..)
Με τις 2 ήττες σε μπάλα και μπάσκετ για μένα τελείωσε η χρονιά. Τουλάχιστον να δούμε με τους Ολλανδούς τι θα γίνει, αλλά έχω ξενερώσει..
Συμφωνώ σε όλα τα γραφόμενα σου πλην αυτών της τελευταίας παραγράφου. Σίγουρα σαν Ολυμπιακοί που είμαστε απαιτούμε την ομάδα να κερδίζει όχι μόνο σε μπάλα - μπάσκετ αλλά ακόμα και στο τάβλι.Σε κανέναν δεν αρέσουν οι ήττες ειδικά με τον αιώνιο αντίπαλο, αλλά δεν ξενερώνουμε ποτέ ...Sorry για το off topic
-
Δύο πράγματα να προσθέσω και μια ερώτηση έχω.
-
Τα καθίσματα κανονικά αυτά που διαφημίζουν είναι τα δερμάτινα θερμαινόμενα, όχι τα στάνταρ υφασμάτινα μην μπερδευόμαστε.
-
Το 308 αν έρχεται με το ίδιο μεταξόνιο όπως ακούγεται να το βράσω προσωπικά με τους χώρους που έχει για τους πίσω.
- Ερώτηση για τους χώρους πίσω. C4 vs Focus vs Leon, ακούω φθίνουσα σειρά. Αποσκευών πες έχουν ίδιο +-10L (βέβαια Leon/Focus με ρεζέρβα, C4 με rk).
-
-
Λοιπόν την ειδα στατικα προν λίγες ημέρες αλλά είπα να το γράψω τώρα που χαλαρώνω.
Σε ολα πάρα πόλυ καλή...αλλα θα συμφωνήσω με απόψεις που γράφτηκαν.
Τα καθίσματα.... Χμμμμ οκ πολύ καλά αλλά όχι σαν του cactus f/l. Δεν ένιωσα αυτό που διαφήμιζεται.
Οι χωροι μεγάλοι αλλά..... Χμμμμμμ όχι και τόσο μεγάλοι όσο ακοθγεται. Το εδρανο στους πιαωμάλιστα πολύ κοντό. Το οι αεραγωγοι πίσω έχουν ψεύτικα πλαστικα..... Που σαι μικρέ Ιαπωνα να δεις να γελάσεις! Άλλοι έχουν το όνομα άλλοι τη χαρη. Δηλαδη φαντάζομαι αν καταλαθος τις χτυπησει κάποιο παπούτσι ίσως σπάσουν τα πλαστικα των αεραγωγών. Θυμιζει σε ποιοτητα τους αερογωγους κάποιων παλιών Golf και passat.
Αντιθέτως, στους μπροστινους επιβάτες είναι πολύ καλύτερη η κατάσταση και η αίσθηση από τις φωτογραφιες. Δίνει αισθηση premium κατασκευής.
Οι οθόνες, με τον ήλιο, δυσκολεύεσαι να τις δεις ενώ το hud τελικά δεν πολυ βολεύει διοτι σε αλληθωριζει για να το κοιτάξεις καθαρά. Δηλαδη περνάει χρόνος μέχρι να εστίασει το μάτι, διοτι από πίσω και από τα προβαλλόμενα υπάρχει φως και κίνηση. Όταν όμως τα καταφέρεις είναι φωτεινά και μεγάλα. Ίσως δνε το εχω συνηθίσει.... Δεν ξερω!
Κατά τα άλλα..... Αν δεν ειχαμε πανδημια ναι θα την έβαζα πολύ ψηλά στην λίστα μου. Περιμένω το νέο 308 που απο οτι βλεπω θα είναι πραγματικό λιοντάρι.
-
—Θα έβαζα πρώτο το focus από την c4 για τοθς χωρους πισω... Το seat δεν το είδα.
—Ααααα δεν το ηξερα αυτό για τα καθισματα. Σε εμενα είχαν ύφασμα.... Αρα ηταν τα απλα; Οπότε για αυτο δεν βρήκα κάτι το φοβερό;
Στο cactus fl είχα κάτσει σε κάτι δερμάτινα με εκείνο το ελαφρύ μωβ με λευκό χρώμα και πραγματικά έλεγε Wow με το που καθωσουν, θυμιζε ακριβο καναπέ.
Υ. Γ Κοιτα το 308 σήμερα έχει όντως μικρό πίσω χώρο διοτι τράβηξαν τα καθισματα μπροστά προς όφελος του χώρου αποσκευών. Μπορεί στο επόμενο να κανουν το αντίθετο... Ίδωμεν...
-
Δύο πράγματα να προσθέσω και μια ερώτηση έχω.
-
Τα καθίσματα κανονικά αυτά που διαφημίζουν είναι τα δερμάτινα θερμαινόμενα, όχι τα στάνταρ υφασμάτινα μην μπερδευόμαστε.
-
Το 308 αν έρχεται με το ίδιο μεταξόνιο όπως ακούγεται να το βράσω προσωπικά με τους χώρους που έχει για τους πίσω.
- Ερώτηση για τους χώρους πίσω. C4 vs Focus vs Leon, ακούω φθίνουσα σειρά. Αποσκευών πες έχουν ίδιο +-10L (βέβαια Leon/Focus με ρεζέρβα, C4 με rk).
Εγώ μπήκα στα καλά καθίσματα, ωραία, αλλά όχι ότι δεν βρίσκεις και σε άλλα καλά αυτοκίνητα, το είπα και στο review μου βέβαια, καμία σχεση με κάτι T Roc και τέτοια, που είναι πλέον αστεία και άλλης εποχής.
Το 308 θα είναι σε πλατφόρμα για C αυτοκίνητα, ενώ το C4 είναι στην πλατφόρμα των Β (ολόιδια αντιμετώπιση και κόλπα με τη Skoda δηλαδή). Αποκλείεται να είναι σαν το παλιό.
Νομίζω 308/Astra θα παίξουν άλλη μπάλα.
Την Opel τη βλέπω πολύ ανεβασμένη και σύμφωνα με την καινούργια φιλοσοφία, upper mainstream (μαζί με Peugeot) οπότε θα δούμε σπουδαία οχήματα.
Εγώ δεν τρελάθηκα με τους χώρους του C4 για το μεγαλύτερο μήκος του και το μικρότερο χώρο αποσκευών από το δικό μου. Θέση οδήγησης, αν και κλασσικά την σήκωσα ψηλά, μου φάνηκε χαμηλότερη από κλασσική θέση Citroen (γενικά και παραδοσιακά τα Citroen έχουν όρθια θέση) και δεν είχα και καμία τρομερή διαφορά με την κονσόλα στο δεξί πόδι, ήταν ελάχιστα μεγαλύτερη ίσως, αλλά σίγουρα δεν ήταν κάτι συγκλονιστικό.
Οι οθόνες του οδηγού τα είπαμε, μαύρα χάλια. Γενικά σε καμία εταιρεία δεν με έχει βολεψει HUD, ίσως για αυτό είμαι τόσο ενθουσιασμένος με το i-cockpit, γιατί θεωρώ πολύ σημαντικό να βλέπεις πληροφορίες χωρίς να παίρνεις τα μάτια σου από το δρόμο (έχω και ένα κόλλημα με τις πληροφορίες και τους αριθμούς)
Όπως τα έχεις γράψει πάντως, ένα C suv θα σου φτιάξει την καθημερινότητα. Θα μπαίνεις/βγαίνεις άνετα, και θα βάζεις το κάθισμα σε όποια θέση θέλεις. Κάτι προς Κορέα θα κοίταγα, μάλλον Sportage. Αυτό που κυκλοφορεί ίσως να είναι ιδανικό αν το βρεις φθηνά, εκτός αν σε ενδιαφέρουν τα σύστημα ασφαλείας, οπότε περιμένεις το καινούργιο, αλλά με τη σοβαρή πιθανότητα να μην υπάρχει φθηνό πετρέλαιο.
Αλλιώς και το Kuga θα λέει, θα πέσει και λίγο μόλις έρθει το QQ..
Γενικά πάντως, είναι ένα φθηνό αυτοκίνητο, με πάρα πολύ καλό εξοπλισμό (Shine πολύ καλή έκδοση), ικανοποιητικό στα περισσότερα, δοκιμασμένες και οικονομικες κινητήριες λύσεις και ίσως class leading άνεση με ωραίο εξωτερικό σχεδιασμό σε όσους αρέσουν αυτού του είδους τα αυτοκίνητα και κάτω (σε απόσταση από το έδαφος μιλάω).
-
CITROEN C4 III mod 2021