Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 234
    • 235
    • 39 / 235
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    168
    4684
    258201
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Συγχαρητήρια καλορίζικο!

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • d_m
        d_m @regresso last edited by

        Eυχαριστώ πολύ regresso!

        τo  1.6T 48V 180ps 4WD 7DCT (Premium)

        d_m wrote:

        gatoz wrote:

        δικιο εχεις με τη τετρακινηση, αυτο αλλωστε χαρακτηριζει ΚΑΝΟΝΙΚΑ ενα σουβ. στο εγραψα ομως γιατι η εμπειρια μου με διπλοσυμπλεχτο σασμαν (σαν αυτο που θα εχεις σε αντιθεση με τα μετατροπεα ροπης) εχουν την ταση να αναβουν στο συμπλεκταρισμα της τετρακινησης. οταν λοιπον χρειαστει, τοτε η λυση ειναι γυρισμα στο χειροκινητο, 1η με το χερι και οταν βγεις απο τη δυσκολια, μονο τοτε γυρνας παλι σε αυτοματο.

        ευχαριστώ για την πληροφορία, η αλήθεια είναι ότι είναι χρήσιμη γιατί , αν και έχω αλλάξει σχεδόν δέκα αυτοκίνητα, κανένα δεν ήταν 4Χ4 ...κάθε σχετική βοήθεια από την εμπειρία σας, είναι πάντα ευπρόσδεκτη!

        Καταρχάς καλοτάξιδο...   Ποιά έκδοση πήρες ;

        Γευσιθήρας milfemmes

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • d_m
          d_m @parikon last edited by

          Καλοτάξιδο φίλε να το χαρείς και να το βάλεις και σε λάσπη και σε χιόνι με το κατάλληλο λάστιχο βέβαια. Μετά ένα ωραίο πλυσιματακι και είσαι άρχοντας.

          Πάντως επειδή πολλοί αναφέρεστε στα φώτα φλας-οπισθεν να μην ανησυχείτε διότι ήδη 6 χρόνια κυκλοφορεί το sportage με τα αντίστοιχα φώτα εκεί. Δεν έχει αναφερθεί ότι κόπηκε από ΚΤΕΟ ή κάποιος έπεσε πίσω του γιατί δεν έβλεπε ότι θα στρίψει.Εννοείται και μένα δε μου αρέσουν εκεί κάτω που είναι απλά δεν είναι σοβαρός λόγος απόρριψης. Μην πούμε ότι σε ένα χαμηλό χατς στο ίδιο ύψος είναι τα φώτα αυτά. Να τα απαγορέψουμε από την κυκλοφορία;

          ευχαριστώ  πολύ, δεν ειμαι όμως της περιπέτειας αλλά άχτι το είχα ενα καλό SUV 4X4 !

          Γευσιθήρας milfemmes

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • d_m
            d_m @d_m last edited by

            parikon wrote:

            Καλοτάξιδο φίλε να το χαρείς και να το βάλεις και σε λάσπη και σε χιόνι με το κατάλληλο λάστιχο βέβαια. Μετά ένα ωραίο πλυσιματακι και είσαι άρχοντας.

            Πάντως επειδή πολλοί αναφέρεστε στα φώτα φλας-οπισθεν να μην ανησυχείτε διότι ήδη 6 χρόνια κυκλοφορεί το sportage με τα αντίστοιχα φώτα εκεί. Δεν έχει αναφερθεί ότι κόπηκε από ΚΤΕΟ ή κάποιος έπεσε πίσω του γιατί δεν έβλεπε ότι θα στρίψει.Εννοείται και μένα δε μου αρέσουν εκεί κάτω που είναι απλά δεν είναι σοβαρός λόγος απόρριψης. Μην πούμε ότι σε ένα χαμηλό χατς στο ίδιο ύψος είναι τα φώτα αυτά. Να τα απαγορέψουμε από την κυκλοφορία;

            ευχαριστώ  πολύ, δεν ειμαι όμως της περιπέτειας αλλά άχτι το είχα ενα καλό SUV 4X4 !

            όσο για τη θέση των πίσω φλας , έκανα email στη Hyundai Hellas, χωρίς να απαντήσουν καν, οπότε έστειλα νέο μήνυμα στη Hyndai Europe και να η απάντηση (με παραπέμπουν πάλι στη Hyundai Hellas !)

            However please take our apologies that this matter is not of the type that we can deal here at Hyundai Motor Europe ourselves, and to fulfil your expectations we feel it is necessary to pass on your comments to our colleagues at our Importer in Greece and are therefore taking the liberty of forwarding your message to go into the matter on a direct basis.

            They shall be contacting you shortly to review your comments. Please expect to hear from them in the not too distant futur

            Γευσιθήρας milfemmes

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • d_m
              d_m @sabas_thess last edited by

              Συγχαρητήρια καλορίζικο!

              ευχαριστώ πολύ !

              Γευσιθήρας milfemmes

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • d_m
                d_m @sabas_thess last edited by

                [quote=Sabas_Thess]

                Συγχαρητήρια καλορίζικο!

                ευχαριστώ πολύ Sabas_Thess !

                Γευσιθήρας milfemmes

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • d_m
                  d_m last edited by

                  Καλησπέρα σε όλους,

                  παραθέτω τα παρακάτω links για όσους δεν τα έχετε δει - ειδικά το φυλλάδιο πρέπει να αναρτήθηκε στο site πολύ πρόσφατα

                  https://www.hyundai.gr/owners-manuals/

                  https://www.hyundai.gr/new-hyundai-tucson/   (το σχετικό link είναι στο  τέλος)

                  Γευσιθήρας milfemmes

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • d_m
                    d_m last edited by

                    καλησπέρα και πάλι,

                    Στην αντιπροσωπεία που παράγγειλα το αυτοκίνητο και σε ερώτησή μου για τον συνιστώμενο αριθμό οκτανίων, μου απάντησαν αυστηρά όχι σε 100άρα αμόλυβδη. 'Εχετε κάποια αντίστοιχη ενημέρωση που να το επιβεβαιώνει (ή να το διαψεύδει) ?

                    ευχαριστώ

                    Γευσιθήρας milfemmes

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @d_m last edited by

                      Καλησπέρα σε όλους,

                      παραθέτω τα παρακάτω links για όσους δεν τα έχετε δει - ειδικά το φυλλάδιο πρέπει να αναρτήθηκε στο site πολύ πρόσφατα

                      https://www.hyundai.gr/owners-manuals/

                      https://www.hyundai.gr/new-hyundai-tucson/   (το σχετικό link είναι στο  τέλος)

                      τεραστιο μπραβο στην hyundai ελλαδας που τα δινει χυμα online!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • d_m
                        d_m @dettol last edited by

                        d_m wrote:

                        Καλησπέρα σε όλους,

                        παραθέτω τα παρακάτω links για όσους δεν τα έχετε δει - ειδικά το φυλλάδιο πρέπει να αναρτήθηκε στο site πολύ πρόσφατα

                        https://www.hyundai.gr/owners-manuals/

                        https://www.hyundai.gr/new-hyundai-tucson/   (το σχετικό link είναι στο  τέλος)

                        τεραστιο μπραβο στην hyundai ελλαδας που τα δινει χυμα online!

                        Θα έλεγα ότι άργησε να τα αναρτήσει... θα έπρεπε να έχουν αναρτηθεί το αργότερο 15 με 20/1/21 που ξεκίνησε η παρουσία του μοντέλου στην Ελλάδα...

                        Γευσιθήρας milfemmes

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dettol @d_m last edited by

                          Θα έλεγα ότι άργησε να τα αναρτήσει... θα έπρεπε να έχουν αναρτηθεί το αργότερο 15 με 20/1/21 που ξεκίνησε η παρουσία του μοντέλου στην Ελλάδα...

                          Αλλες εταιρειες ουδεποτε ανηρτησαν εγχειριδια χρησης, οποτε επιμενω στο 'μπραβο' 🙂

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • d_m
                            d_m @dettol last edited by

                            d_m wrote:

                            Θα έλεγα ότι άργησε να τα αναρτήσει... θα έπρεπε να έχουν αναρτηθεί το αργότερο 15 με 20/1/21 που ξεκίνησε η παρουσία του μοντέλου στην Ελλάδα...

                            Αλλες εταιρειες ουδεποτε ανηρτησαν εγχειριδια χρησης, οποτε επιμενω στο 'μπραβο' 🙂

                            δεκτό !

                            ... πάντως στα BMW & VOLVO που είχα, υπήρχαν διαθέσιμα στο internet τα εγχειρίδια ! προφανώς κάποιες άλλες εταιρίες δεν έχουν την ίδια συνέπεια προς τον πελάτη  😞

                            Γευσιθήρας milfemmes

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • d_m
                              d_m last edited by

                              καλησπέρα,

                              προστέθηκε o διαμορφωτής στο site  της Hyundai

                              https://configurator.hyundai.gr/configurator/hyundai-tucson-2021

                              Γευσιθήρας milfemmes

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • P
                                panormus772 last edited by

                                Όχι κι ιδιαίτερα θετικά σχόλια (γενικά και με άλλα μοντέλα της Hyundai,ο συγκεκριμένος δεν τα πολυπιστεύει)

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ivank last edited by

                                  Πήγα σήμερα να το δω.

                                  Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ποιότητα κατασκευής. Πραγματικά εξαιρετική (προέρχομαι από AUDI & SUBARU FORESTER 2007). Οι χώροι του μεγάλοι με καλή θέση οδήγησης.

                                  Αυτό που με χάλασε είναι η αδυναμία τοποθέτησης ρεζέρβας.

                                  Την επόμενη εβδομάδα θα πάω να το οδηγήσω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • d_m
                                    d_m @ivank last edited by

                                    Πήγα σήμερα να το δω.

                                    Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ποιότητα κατασκευής. Πραγματικά εξαιρετική (προέρχομαι από AUDI & SUBARU FORESTER 2007). Οι χώροι του μεγάλοι με καλή θέση οδήγησης.

                                    Αυτό που με χάλασε είναι η αδυναμία τοποθέτησης ρεζέρβας.

                                    Την επόμενη εβδομάδα θα πάω να το οδηγήσω.

                                    Στατιστικά, δύσκολα μένουν από λάστιχο τα SUV  διότι τα ελαστικά τους είναι ενισχυμένα τόσο κατασκευααστικα, όσο και αναφορικά με το  βάθος του πέλματος, σε σχέση με τα συνήθη ελαστικά δρόμου. Μη ξεχνάμε και την 5ετη οδική βοήθεια, αν ο μη γενοιτο, γίνει ζημιά στο ελαστικό

                                    Γευσιθήρας milfemmes

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin @d_m last edited by

                                      [qote=d_m]

                                      ivank wrote

                                      Πήγα σήμερα να το δω.

                                      Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ποιότητα κατασκευής. Πραγματικά εξαιρετική (προέρχομαι από AUDI & SUBARU FORESTER 2007). Οι χώροι του μεγάλοι με καλή θέση οδήγησης.

                                      Αυτό που με χάλασε είναι η αδυναμία τοποθέτησης ρεζέρβας

                                      Την επόμενη εβδομάδα θα πάω να το οδηγήσω.

                                      Στατιστικά, δύσκολα μένουν από λάστιχο τα SUV  διότι τα ελαστικά τους είναι ενισχυμένα τόσο κατασκευααστικα, όσο και αναφορικά με το  βάθος του πέλματος, σε σχέση με τα συνήθη ελαστικά δρόμου. Μη ξεχνάμε και την 5ετη οδική βοήθεια, αν ο μη γενοιτο, γίνει ζημιά στο ελαστικό

                                      [/quote]

                                      Κατ' αρχάς τα περισσότερα ελαστικά είναι κανονικά ελαστικά δρόμου. Υπάρχει ειδική έκδοση SUV στα Primacy; Γιατί αυτά έχει το δικό μου.

                                      Δεύτερον, αν και εφόσον, το χρησιμοποιείς σε βουνό και τέτοια, θα περιμένεις καμιά ώρα - δύο να έρθει οδική στα κατσαβραχα και σε επαρχιωτικους λασπωδρομους να σε σώσει; Και αν είναι φουλ σε λασπι/χιόνι (έχει συμβεί να μείνουμε με καθαρά off λάστιχα σε βουνό με χιόνι, και χωρίς να κάνουμε τρελά πράγματα, σε επαρχιακό ήμασταν, μάλιστα έσπασε το κλειδί, και τυχαία βρήκαμε από αγροτικό που έκανε βόλτα! Μεγάλη περιπέτεια, άλλη μια δηλαδή στα βουνά!).

                                      3ον, πολύ αργά το βράδυ, θα κάτσεις σε καμία ερημιά (ναι, έχει παντού ερημιές, σε πολλά δίκτυα ακόμη και μέσα στην Αττική να ξέρεις, έτυχε πρόσφατα), και εσύ και η οικογένειά σου να περιμένετε πότε θα έρθει η οδική, ενώ σε 20λεπτα μπορείς να έχεις φύγει; 10-15 λεπτά μόνο θα θέλουν τα τηλεφωνήματα και οι συνεννοήσεις.

                                      Αν είσαι μόνο Αθήνα και πας Νίκαια - Πετρούπολη, Χαϊδάρι - Θησείο, Χαλάνδρι - Κηφισιά, Αμπελόκηπους - Παγκράτι, ίσως δεν είναι απαραίτητο, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, για μένα είναι θέμα ασφαλείας.

                                      Είναι από αυτά που θα σου χρειαστούν 1 φορά, αλλά θα μετράει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • d_m
                                        d_m @dublin last edited by

                                        [qote=d_m]

                                        ivank wrote

                                        Πήγα σήμερα να το δω.

                                        Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση ήταν η ποιότητα κατασκευής. Πραγματικά εξαιρετική (προέρχομαι από AUDI & SUBARU FORESTER 2007). Οι χώροι του μεγάλοι με καλή θέση οδήγησης.

                                        Αυτό που με χάλασε είναι η αδυναμία τοποθέτησης ρεζέρβας

                                        Την επόμενη εβδομάδα θα πάω να το οδηγήσω.

                                        Στατιστικά, δύσκολα μένουν από λάστιχο τα SUV  διότι τα ελαστικά τους είναι ενισχυμένα τόσο κατασκευααστικα, όσο και αναφορικά με το  βάθος του πέλματος, σε σχέση με τα συνήθη ελαστικά δρόμου. Μη ξεχνάμε και την 5ετη οδική βοήθεια, αν ο μη γενοιτο, γίνει ζημιά στο ελαστικό

                                        Κατ' αρχάς τα περισσότερα ελαστικά είναι κανονικά ελαστικά δρόμου. Υπάρχει ειδική έκδοση SUV στα Primacy; Γιατί αυτά έχει το δικό μου.

                                        Δεύτερον, αν και εφόσον, το χρησιμοποιείς σε βουνό και τέτοια, θα περιμένεις καμιά ώρα - δύο να έρθει οδική στα κατσαβραχα και σε επαρχιωτικους λασπωδρομους να σε σώσει; Και αν είναι φουλ σε λασπι/χιόνι (έχει συμβεί να μείνουμε με καθαρά off λάστιχα σε βουνό με χιόνι, και χωρίς να κάνουμε τρελά πράγματα, σε επαρχιακό ήμασταν, μάλιστα έσπασε το κλειδί, και τυχαία βρήκαμε από αγροτικό που έκανε βόλτα! Μεγάλη περιπέτεια, άλλη μια δηλαδή στα βουνά!).

                                        3ον, πολύ αργά το βράδυ, θα κάτσεις σε καμία ερημιά (ναι, έχει παντού ερημιές, σε πολλά δίκτυα ακόμη και μέσα στην Αττική να ξέρεις, έτυχε πρόσφατα), και εσύ και η οικογένειά σου να περιμένετε πότε θα έρθει η οδική, ενώ σε 20λεπτα μπορείς να έχεις φύγει; 10-15 λεπτά μόνο θα θέλουν τα τηλεφωνήματα και οι συνεννοήσεις.

                                        Αν είσαι μόνο Αθήνα και πας Νίκαια - Πετρούπολη, Χαϊδάρι - Θησείο, Χαλάνδρι - Κηφισιά, Αμπελόκηπους - Παγκράτι, ίσως δεν είναι απαραίτητο, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, για μένα είναι θέμα ασφαλείας.

                                        Είναι από αυτά που θα σου χρειαστούν 1 φορά, αλλά θα μετράει.

                                        Τα ελαστικά των SUV είναι μεγαλύτερης αντοχής λόγω (και) του βάρους των αυτοκινήτων για τα οποία προορίζονται. Επίσης, συνήθως οι διαστάσεις των ελαστικών δεν συμπίπτουν για τα οχήματα  δρόμου και τα SUV. Πολύ σωστά, η ύπαρξη ρεζέρβας είναι απαραίτητη για ακραίες συνθήκες και γεωγραφικές περιοχές - πρακτικά ο καθένας από εμάς ξέρει ή πρέπει να ξέρει το χρήση θα κάνει στο νέο του αυτοκίνητο και αντίστοιχα να προνοησει για τον εξοπλισμό ανάγκης... Μην ξεχνάμε επίσης ότι στις συνθήκες που περιγράφετε, δεν αρκούν μόνο 15-20 λεπτά για την όλη διαδικασία αλλαγής (πόσο εύκολο είναι ένα άτομο να βγάλει το σπασμένο ελαστικό και να μοντάρει τη ρεζέρβα σε συνθήκες λάσπης ή χιονιού, ιδιαίτερα νύχτα?)

                                        Γευσιθήρας milfemmes

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ivank last edited by

                                          Νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο διττού χαρακτήρα όπως είναι το Tucson πρέπει να έχει ρεζέρβα εκτός και αν κινείται αποκλειστικά σε άσφαλτο.

                                          Αν βρεθείς έστω και σε πατημένο χωματόδρομο και έχεις την 'τύχη' κάποια φυτεμένη πέτρα να σου σκίσει το ελαστικό  (μου έχει συμβεί) τότε είσαι χαμένος.

                                          Η ρεζέρβα λοιπόν και από ψυχολογικής απόψεως είναι απαραίτητη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • d_m
                                            d_m last edited by

                                            Προτείνω την αγορά τροχού ''ανάγκης '', δηλαδή  με μικρότερη διάσταση πέλματος και ορίου ταχύτητας αλλά, αν γίνεται, ιδίων ιντσών ζάντας ώστε να μην αλλάζει πολύ η γεωμετρία της ανάρτησης. Κάτι παρόμοιο έκαναν και ίσως συνεχίζουν, τα γκρουπ VAG & FCA, αλλά με ζάντες πολύ μικρότερης διαμέτρου και πολύ στενά πέλματα...

                                            Γευσιθήρας milfemmes

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 234
                                            • 235
                                            • 39 / 235
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr