-
Georgemit wrote:
Γνωρίζουμε μέχρι πότε θα διατίθεται το παρόν βιτάρα; πότε αναμένουμε το καινούριο;
22 τουλαχιστον
Γιατί δεν το συνεχίζεις???
22 τουλαχιστον, αλλιώς θα περίμενα να πάρω ενα!!!
-
Γνωρίζουμε μέχρι πότε θα διατίθεται το παρόν βιτάρα; πότε αναμένουμε το καινούριο;
22 τουλαχιστον
-
Καλησπέρα παιδιά, το mild hybrid έχει ιμάντα ή καδένα;
-
Καλησπέρα παιδιά, το mild hybrid έχει ιμάντα ή καδένα;
καδενα - δεν νομιζω να αλλαζανε κατι τετοιο.
οι ιστοριες με τους ιμανται ειναι για τα φιατ τα μοτερια τα ντηζελονια. μονο. οχτω-εννια λεει κατοσταρικακια στη σουζ ή στη φίατ και πεντε εξω.
-
Α ρε γατόνι.....το μπαούλο με ρόδες το 3008 βρήκες να πάρεις;
έφυγες από το GSXR και πήγαμε στα παπάκια;
Ξενέρωσα.... ξέχνα τα κυνηγητά εδώ, να ξέρεις. Δεν είναι suzuki μοτέρ.
Εύχομαι με το καλό να παραλάβεις και να σου βγει καλό.
ΥΓ: απο Ιάπωνα, πως πήγες σε Γάλλο, μόνο εσύ ξέρεις.Χάθηκε ένα Mazda CX-30?
-
-
Ultimate sleeper με ένα πρόγραμμα ε;;
καλα μη νομιζεις, το πολυ 1 σεκ εχει κερδισει, ειναι ουτως ή αλλως γρηγορο. οπου βλεπεις κοκκινα οργανα ειναι το s.
-
Καλησπέρα σε όλους. 16990 προσφορά στις αντιπροσωπείες η βασική έκδοση GL, 2WD. Αξίζουν 2,5Κ έξτρα για οθόνη, ζάντες, μεμβράνες και κοσμητικές λεπτομέρειες;
-
Καλησπέρα σε όλους. 16990 προσφορά στις αντιπροσωπείες η βασική έκδοση GL, 2WD. Αξίζουν 2,5Κ έξτρα για οθόνη, ζάντες, μεμβράνες και κοσμητικές λεπτομέρειες;
οχι. οθονη βαζεις android με 3-4 κατοσταρικα τη καλυτερη. ζαντες μια χαρα και οι σιδερενιες. 2 κατοσταρικα εχει ο μπροστινος τεμπελης ο γνησιος.
-
Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για το νέο Vitara μάλλον GL+.Κοιτώντας τις προδιαγραφές είδα οτι η ικανότητα έλξης είναι 400 kg. Επειδή έχω ένα σκαφάκη με συνολικό βάρος περίπου 500-550 Kg πιστεύετε ότι υπάρχει θέμα? Η ύπαρξη τετρακίνησης θα με βοηθούσε?
Σημ. Μέχρι τώρα το έλκω με ένα auris 2008.
-
Σαφώς και μπορεί να το τραβήξει αλλά πως θα περάσεις την άδεια για έλξη στο αμάξι από το υπουργείο μεταφορών με διαφορά 100-150κιλά από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ;
-
Καλησπέρα σας. Ενδιαφέρομαι για το νέο Vitara μάλλον GL+.Κοιτώντας τις προδιαγραφές είδα οτι η ικανότητα έλξης είναι 400 kg. Επειδή έχω ένα σκαφάκη με συνολικό βάρος περίπου 500-550 Kg πιστεύετε ότι υπάρχει θέμα? Η ύπαρξη τετρακίνησης θα με βοηθούσε?
Σημ. Μέχρι τώρα το έλκω με ένα auris 2008.
νομιζω ειναι 600
αν και φιλος τραβαει 2 τονους....
-
Σαφώς και μπορεί να το τραβήξει αλλά πως θα περάσεις την άδεια για έλξη στο αμάξι από το υπουργείο μεταφορών με διαφορά 100-150κιλά από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή ;
Γιατί πρέπει να δηλώσει στο υπουργείο τι τραβάει?
EDIT: Σίγουρα τραβάει την βάρκα , εδώ βλέπεις κάτι ψοφήμια 1.0 να βγάζουν μαούνες , αρκεί να ξέρεις την γλύστρα και να μην καίς τον δίσκο , να μην πέφτεις μέσα σε σκαλοπάτια ...
-
Τυπικά πρέπει να πάρει άδεια έλξης από το υπουργείο με βάση τις εργοστασιακές προδιαγραφές του αυτοκινήτου με επίσημο έγγραφο από την αντιπροσωπεία (στέλνεις email την άδεια στον Σφακιανάκη) για ρυμουλκούμενο χωρίς φρένα ή με φρένα συνήθως αναγράφονται και τα δύο. Πληρώνεις και 10 ευρώ παραπάνω στην ασφάλεια αυτοκίνητου και είσαι καλυμμένος σε τυχόν έλεγχο ή ατύχημα.
-
Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή.
Πήγα άλλαξα λάδια σε ένα αλάνι(που λέει ο λόγος), την ώρα που ξεβίδωνε την τάπα κάρτερ του έπεσε το εργαλείο κάτω, γλυστρώντας στο παξιμάδι πάνω.Άποτέλεσμα: σίγουρα μου έχει χαλάσει τα πάσα της βίδας.
Πάει να αλλάξει το φίλτρο λαδιού, του πέφτει πάλι το εργαλείο κάτω, και εκεί στάνταρ άρπαξε τα πάσα της πλαστικής μεγάλης βίδας του μπλουμ.
Δύο στα δύο. Δυο πράγματα ακούμπησες ρε άνθρωπε, τα έκανες χάλια. Άμα δε μπορείς, γίνε κομμωτής.
Όταν θα είμαι ήρεμος, θα πέσω κάτω να δω τι ζημιά έγινε για να ανεβάσω λίγο πίεση στο αίμα...
-
Τυπικά πρέπει να πάρει άδεια έλξης από το υπουργείο με βάση τις εργοστασιακές προδιαγραφές του αυτοκινήτου με επίσημο έγγραφο από την αντιπροσωπεία (στέλνεις email την άδεια στον Σφακιανάκη) για ρυμουλκούμενο χωρίς φρένα ή με φρένα συνήθως αναγράφονται και τα δύο. Πληρώνεις και 10 ευρώ παραπάνω στην ασφάλεια αυτοκίνητου και είσαι καλυμμένος σε τυχόν έλεγχο ή ατύχημα.
Ναι οκ αλλά δεν δηλώνεις σε κανέναν ότι θα τραβάς το τάδε τρέιλερ ή βάρκα !
-
Ανάθεμα την ώρα, κατάρα τη στιγμή.
Πήγα άλλαξα λάδια σε ένα αλάνι(που λέει ο λόγος), την ώρα που ξεβίδωνε την τάπα κάρτερ του έπεσε το εργαλείο κάτω, γλυστρώντας στο παξιμάδι πάνω.Άποτέλεσμα: σίγουρα μου έχει χαλάσει τα πάσα της βίδας.
Πάει να αλλάξει το φίλτρο λαδιού, του πέφτει πάλι το εργαλείο κάτω, και εκεί στάνταρ άρπαξε τα πάσα της πλαστικής μεγάλης βίδας του μπλουμ.
Δύο στα δύο. Δυο πράγματα ακούμπησες ρε άνθρωπε, τα έκανες χάλια. Άμα δε μπορείς, γίνε κομμωτής.
Όταν θα είμαι ήρεμος, θα πέσω κάτω να δω τι ζημιά έγινε για να ανεβάσω λίγο πίεση στο αίμα...
Φίλε πίκρα. Αλλά εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις δώρο στο παλικάρι μια εξέταση για παρκινσον
-
Διαβάζω πως βγήκε αυτόματο το mild hybrid.
Είναι το ίδιο Aisin κιβώτιο όπως πριν;
Και οι τιμές φαίνονται αξιοπρεπείς...
Γάτε, μήπως να το ξανασκεφτεις για την παραγγελία, μια και αργεί η Γαλλία;
-
Βλέπω και στον τιμοκατάλογο διαθέσιμο το υβριδικό 'WLTP' με το αυτόματο κιβώτιο για το Vitara & S-Cross.
Περίπου 22 χιλιάδες το προσθιοκίνητο mild hybrid με αυτόματο κιβώτιο και στα δύο αυτοκίνητα στην έκδοση GL+
Περίπου 24 χιλιάδες τα 4κίνητα mild hybrid με αυτόματο κιβώτιο GL+
Εξοπλισμός υπερπλήρης και 5ετης εγγύηση:
1.4 GL+ HYBRID 48V 129HP p.s., a/b(7), abs, 4p.w., h.p.m.(θερμαινόμενοι καθρέπτες δεν ξέρω αν αναδιπλώνουν), r.p.l., sl7 (7 ιντσων με κάμερα), a.c.c, ESP, TCS, aa/c (κλιματισμός), bt, STOP/START, h.h, DRL LED, KIT, f/l, p.g, al.w. 17', s.r/r, ltw, seat heater, DSBS (, LED projectors, a/l, a.wipers, h/d (ελεγχος κατάβασης)
Πολύ vfm επιλογές, ειδικά γι αυτούς που (κακώς) διστάζουν να πάνε σε ντίζελ...
ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ: Περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16' Περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 15' (συνδυάζεται αποκλειστικά με την έκδοση GL 2WD / 4WD) ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ SUZUKI Περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 15' 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2020 ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ: Το μεταλλικό χρώμα επιβαρύνεται ανά μοντέλο, ως εξής: ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΙΣ: ΜΗ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ: Για τα απλά χρώματα (μη μεταλλικά), στα μοντέλα στα οποία διατίθενται ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις: Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα ταξινόμησης και τα τέλη κυκλοφορίας. p.s.: ηλεκτρική υποβοήθηση τιμονιού, a/b(2): αερόσακος οδηγού-συνοδηγού, a/b(4): αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού και πλευρικοί, a/b(6): αερόσακος οδηγού/συνοδηγού-πλευρικοί κεφαλής τύπου κουρτίνας, p.l.: ηλεκτρικές κλειδαριές, p.m.: ηλεκτρικοί καθρέπτες, p.w.: ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, 4p.w.: ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, a/b(7): αερόσακος οδηγού/συνοδηγού-πλευρικοί κεφαλής τύπου κουρτίνας, αερόσακος γονάτου οδηγού, s.r/r: ράγες οροφής σε ασημί χρώμα, hpm: ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι καθρέπτες, r.p.l.: τηλεχειριζόμενες ηλεκτρικές κλειδαριές, R-CD: ράδιο-CD, RR-CD: ράδιο-CD Mp3 ρυθμιζόμενο από το τιμόνι, a/c: air-condition, aa/c: αυτόματος κλιματισμός, a/s: κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους, leather: δερμάτινο σαλόνι, f/l: προβολείς ομίχλης, al.w.: ζάντες αλουμινίου, r/r: ράγες οροφής, auto: αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, CVT: αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, sp: αεροτομή οροφής, b.r/g.: μαύρα περιφερειακά προστατευτικά, s.r/g.: ασημί περιφερειακά προστατευτικά, lt.g: δερμάτινη επένδυση τιμονιού και μοχλών, ταχυτήτων, lt.w: δερμάτινη επένδυση τιμονιού, e.s/r: ηλεκτρική ηλιοροφή, a.wipers: αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, p.g: σκούρα φιμέ κρύσταλλα πίσω, c.c.: σύστημα διατήρησης σταθερής ταχύτητας (cruise control), a.c.c.: adaptive cruise control, ESP: ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, ESC: Ηλεκτρονικό Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας, TCS: σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, s.s.: σπορ καθίσματα, pks: αισθητήρες παρκαρίσματος, BT: σύστημα ασύρματης επικοινωνίας bluetooth, LED projectors: προβολείς LED, i-pd: σύνδεση i-pod., HID: φώτα τύπου ΧΕΝΟΝ (high intensity discharge lights), kps: keyless push start, USB: θύρα USB, a/l: αυτόματα φώτα, h.h: Hill Hold control, seat heater: Θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, AGS: κιβώτιο αυτόματης εναλλαγής σχέσεων, DRL: φώτα ημέρας, DRL LED: φώτα ημέρας LED, KIT: κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού, h/d: σύστημα ελέγχου κατάβασης, RBS: Radar Brake Support, navi: σύστημα πλοήγησης, suede: δερμάτινη επένδυση καθισμάτων με suede, sc6.2'': οθόνη αφής Multimedia 6,2 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, DCBS: Dual Camera Brake Support, sl7: οθόνη αφής με smartphone linkage και κάμερα οπισθοπορείας, sl7x: οθόνη αφής με smartphone linkage, DSBS: Dual Sensor Brake Support, fl/m: Εργοστασιακά πατάκια.
-
βιταρα θα λετε και θα κλαιτε...
αισίν ειναι, πιλιε λησμανας οτι εχω ακομη βιτ απλα το χρησιμοποιουν και αλλοι. και η παραγγελια εχει μπει για το αλλο και το πρωτο μισθωμα στο ληζ ειναι τοσο οσο κανει το βιτ το τζι ελ εξ με οροφη αυτομετα τετρα και κατι παραπανω, πλερωμενο ηδη
Suzuki Vitara 2015