-
'1.5 eTSI with 110 kW and DSG. The 1.5 eTSI with 150 PS can also be combined with a 7-speed DSG (DQ200) as standard. It has the same output figures (110 kW between 5,000 and 6,000 rpm)...'
DQ200 άρα;
-
'1.5 eTSI with 110 kW and DSG. The 1.5 eTSI with 150 PS can also be combined with a 7-speed DSG (DQ200) as standard. It has the same output figures (110 kW between 5,000 and 6,000 rpm)...'
DQ200 άρα;
Τι να πω και εγώ σαυτό το συμπέρασμα είχα καταλήξει. Πάντως αν έχει το συγκεκριμένο κιβώτιο θα κλάψουν όσοι τα πήραν και τα κρατήσουν μετά το πέρας της εγγύησης
-
Τι μπερδεμα και αυτό... Γιατι οι δοκιμαστες λενε για DQ381;
-
Πάντως για να το γράφει το σαιτ του κατασκευαστή μάλλον σωστό είναι. Το θέμα είναι πως γίνεται το 1,5 tiguan να έχει άλλο κιβώτιο ενώ είναι ο ίδιος κινητήρας.
-
Λοιπον, θυμηθηκα ακριβως πως το ειχα ψαξει τοτε. Ειχα ψαξει στο ιντερνετ γενικοτερα και καποια στιγμη επεσα εδω
'I was concerned about this, especially after an honest John column the other week. My 1.5 is being built next week, and if you look at the specification on the build list after you configure your car it says differentiation for transmission 'DQ381' -- vehicle components --. Which I believe is the wet clutch. Tbh my dealer couldn’t help me with what clutch the DSG was going to be, but with a little poking around on the configurator I found it. Im quite relieved!'
Τα 1.5 φερουν το dq381 και τα διλιτρα το dq500.
Επισης, απο οτι θυμαμαι, εκει που γραφει το VIN στο αυτοκινητο μου, γραφει καπου και 7F, το οποιο ειναι ο κωδικος του dq381 της προσθιοκινητης εκδοσης.
Παντως θυμαμαι οτι ειχα διαβασει καπου οτι και τα 1.5 troc ειχαν το dq200. To λεω με επιφυλαξη αυτο ομως. Επομενως δεν θα ειναι η πρωτη φορα που βαζει διαφορετικο κιβωτιο σε αμαξωματα με τον ιδιο κινητηρα.
-
Λοιπον, θυμηθηκα ακριβως πως το ειχα ψαξει τοτε. Ειχα ψαξει στο ιντερνετ γενικοτερα και καποια στιγμη επεσα εδω
'I was concerned about this, especially after an honest John column the other week. My 1.5 is being built next week, and if you look at the specification on the build list after you configure your car it says differentiation for transmission 'DQ381' -- vehicle components --. Which I believe is the wet clutch. Tbh my dealer couldn’t help me with what clutch the DSG was going to be, but with a little poking around on the configurator I found it. Im quite relieved!'
Τα 1.5 φερουν το dq381 και τα διλιτρα το dq500.
Επισης, απο οτι θυμαμαι, εκει που γραφει το VIN στο αυτοκινητο μου, γραφει καπου και 7F, το οποιο ειναι ο κωδικος του dq381 της προσθιοκινητης εκδοσης.
Παντως θυμαμαι οτι ειχα διαβασει καπου οτι και τα 1.5 troc ειχαν το dq200. To λεω με επιφυλαξη αυτο ομως. Επομενως δεν θα ειναι η πρωτη φορα που βαζει διαφορετικο κιβωτιο σε αμαξωματα με τον ιδιο κινητηρα.
Tο dq381 μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερη ροπή από το dq200 δεν είναι μόνο ότι το ένα είναι υγρου και το άλλο ξηρού.
-
Tο dq381 μπορεί να διαχειριστεί πολύ μεγαλύτερη ροπή από το dq200 δεν είναι μόνο ότι το ένα είναι υγρου και το άλλο ξηρού.
πολυ σωστο! και αυτος ειναι ακριβως ο λογος που φοβομουν οτι το tiguan μου θα εχει το dq200. Στα ορια ροπης και ιπποδυναμης που μπορει να διαχειριστει το dq200, ειμαι μεσα. Ισως ειναι θεμα βαρους; Ισως ειναι θεμα οτι ειναι ακριβοτερο αυτοκινητο οποτε βαζουν ακριβοτερη μεταδοση; ειλικρινα δεν ξερω, αλλα απο οσα διαβασα και απο το προσωπικο μου ψαξιμο, κατεληξα οτι φοραει το 381.
Οι πωλητες με τους οποιους ειχα μιλησει τοτε, αλλοι δεν γνωριζαν και αλλοι μου ειχαν πει οτι φοραει το υγρου τυπου, αλλα δεν με ειχαν πεισει με τον τροπο που το ειχαν πει , δεν ειχαν επιχειρηματα. Στην αγγλια τουλαχιστον τους εδειξαν το build sheet.
Η αληθεια ειναι οτι και εγω θα ζοριζομουν αν ειχε ξηρου τυπου, απο την αλλη ομως ολα τα αυτοματα κιβωτια εχουν ημερομηνια ληξης και μετα θελουν επισκευη/ανακατασκευη/αντικατασταση. Αφιερωμενο σε αυτους που γκρινιαζουν για τα ηλεκτρικα και οτι 15 χρονια μετα θα θελουν αλλαγη οι μπαταριες και ποπο τι μεγαλος κοστος που ειναι
-
Το θέμα είναι πότε θα έρθει η ζημιά. Το dq200 έχει μεγάλη πιθανότητα να τα φτύσει μετά τα 60000χλμ έναντι θέσει με τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής ή τα διπλοσυμπλεκτα υγρού τύπου. Όπως και να έχει τυχερός είσαι γιατί dq200 στο αμάξωμα του tiguan θα ήταν συνδυασμός καταστροφης
-
Σε αυτό που λέτε έχει πλεονέκτημα το manual;
Δηλαδή ένα manual έχει μικρότερες και πολύ αργότερα βλάβες/επισκευή/αποκατάσταση;
-
Δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια πως αποδέχεται ένας τέτοιος όμιλος κολοσσός που χτυπιέται με την Toyota για την 1η θέση στον κόσμο σε πωλήσεις τα τελευταία είκοσι χρόνια γιατί δεν κόβει τα DSG. Είναι ένας από τους λόγους που του έχει κολλήσει η ρετσινιά της αναξιοπιστίας.
Και άντε δεν τα κόβεις γιατί όπως πρόσφατα έμαθα από γνωστές του αντικειμένου εδώ μέσα τα DCT βγάζουν λιγότερους ρύπους από τα T/C και δεν βουίζουν σαν τα CVT. Πώς αποδέχεται ο VAG πχ να βγάζει τόσο αξιόπιστα DCT ο τιμιος όμιλος Hyundai; Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ο VAG έχει ατελείωτη τεχνογνωσία στα συρτάρια του και την κανουλα της χρηματοδότησης της γερμανικής κυβέρνησης μόνιμα ανοικτή. Πραγματικά δεν μπορώ να τους καταλάβω. Είναι κάποιο είδος μαζοχισμού δεν εξηγείται αλλιώς....
-
Δεν μπορώ να καταλάβω τόσα χρόνια πως αποδέχεται ένας τέτοιος όμιλος κολοσσός που χτυπιέται με την Toyota για την 1η θέση στον κόσμο σε πωλήσεις τα τελευταία είκοσι χρόνια γιατί δεν κόβει τα DSG. Είναι ένας από τους λόγους που του έχει κολλήσει η ρετσινιά της αναξιοπιστίας.
Και άντε δεν τα κόβεις γιατί όπως πρόσφατα έμαθα από γνωστές του αντικειμένου εδώ μέσα τα DCT βγάζουν λιγότερους ρύπους από τα T/C και δεν βουίζουν σαν τα CVT. Πώς αποδέχεται ο VAG πχ να βγάζει τόσο αξιόπιστα DCT ο τιμιος όμιλος Hyundai; Ενώ όλοι γνωρίζουμε ότι ο VAG έχει ατελείωτη τεχνογνωσία στα συρτάρια του και την κανουλα της χρηματοδότησης της γερμανικής κυβέρνησης μόνιμα ανοικτή. Πραγματικά δεν μπορώ να τους καταλάβω. Είναι κάποιο είδος μαζοχισμού δεν εξηγείται αλλιώς....
Κερδοφόρα οικονομική πολιτική λέγεται, κερδίζουν από τα ανταλλακτικά. Το πιο μεγάλο πρόβλημα πάντως σε αυτά τα κιβώτια είναι το mechatronic αυτο χαλάει και συμπαρασύρει και το υπόλοιπο κιβώτιο https://www.youtube.com/watch?v=kz4VUuZoou8&t=419s σε αυτό το βίντεο εξηγεί ο μηχανικός αυτός γιατί χαλάει το mechatronic και τι συμβαίνει στο συγκεκριμένο κιβώτιο είναι πολύ διδακτικό βίντεο
-
Σε αυτό που λέτε έχει πλεονέκτημα το manual;
Δηλαδή ένα manual έχει μικρότερες και πολύ αργότερα βλάβες/επισκευή/αποκατάσταση;
Ναι ακριβως. Τον ρολο του μεκατρονικ τον κανει το γονατο του οδηγου. Στα αλλα οπως λεει ο αλεξ δεν εχουν τοσο σοβαρα θεματα.
Παντως στα νεα dsg 381 κτλ αλλαξε ολος ο μςκατρονικ.
Ενα βασικο προβλημα ηαν π.χ το καλυμα του φιλτρου λαδιου στο κιβωτιο οπου δεν αντεχε τις πιεσεςι και ανοιγε σε μοα σχισμη. Το λαδι περνουσε σε σημεια που δεν έπρεπε και τα κατεστρεφε ολα. Πλεον βαζουν αλουμινιο αλλων προδιαγραφων κτλ. Δηλαδη εξελίσσονται
-
Dublin wrote:
Σε αυτό που λέτε έχει πλεονέκτημα το manual;
Δηλαδή ένα manual έχει μικρότερες και πολύ αργότερα βλάβες/επισκευή/αποκατάσταση;
Ναι ακριβως. Τον ρολο του μεκατρονικ τον κανει το γονατο του οδηγου. Στα αλλα οπως λεει ο αλεξ δεν εχουν τοσο σοβαρα θεματα.
Παντως στα νεα dsg 381 κτλ αλλαξε ολος ο μςκατρονικ.
Ενα βασικο προβλημα ηαν π.χ το καλυμα του φιλτρου λαδιου στο κιβωτιο οπου δεν αντεχε τις πιεσεςι και ανοιγε σε μοα σχισμη. Το λαδι περνουσε σε σημεια που δεν έπρεπε και τα κατεστρεφε ολα. Πλεον βαζουν αλουμινιο αλλων προδιαγραφων κτλ. Δηλαδη εξελίσσονται
Το μεκατρονικ έχει άλλα λάδια από αυτά του κιβωτίου. Τρυπάει πέφτουν τα λάδια του στο κιβώτιο και παθαίνεις διπλή ζημιά. Εγώ πάντως αυτό το βίντεο είδα και μου τελίωσε το ενδιαφέρον για γκόλφ και λεόν
-
Εγώ πάντως αυτό το βίντεο είδα και μου τελίωσε το ενδιαφέρον για γκόλφ και λεόν
Αν σου έκανε ένα Golf/Leon θα μπορούσες να το πάρεις με μηχανικό, λέω εγώ τώρα. Με το ζόρι DSG μόνο το Karog 1,5TSI βγάζουν. Πες γουσταρα το Focus με τα 182ps και τους πολλαπλούς (μαγκιά σου δεν σε αδικώ), αυτό όμως που λες συγνώμη αλλά δεν στέκει. Γιατί αν είναι έτσι αύριο θα ψάξω να σου βρω δύο βιντεάκια να δεις πως ακούγεται το 8AT του Focus όταν χαλάει και ένα ακόμα με πρόβλημα που έβγαζαν πολύ συχνά στα Matrix LED στο ΜΚ3/3.5 και είχαν πολλοί στην Αγγλία θέμα γιατί δεν τους αναγνώριζαν οι αντιπροσωπείες την βλάβη ως βλάβη!
Μην παίρνετε ένα αμάξι και το αγιοποιείται. Έγινε και η Ford τώρα Toyota και μιλάει για αξιοπιστία. Τα ξεχάσαμε με τους ecoboost πρώτης γενεάς και τα παγκόσμια αισχρή τους με τα άθλια dc powershift που είχε γίνει της κολάσεως σε όλον τον κόσμο.
Διόρθωσε τα λάθη της η Ford ή τουλάχιστον προσπαθεί. Μην εθελοτυφλούμε όμως ημαρτον....
-
Δε θεωρώ τη Φορντ τέρας αξιοπιστίας και γενικά καμία μάρκα ούτε τη τογιοτα. Ένα απλό αυτοκίνητο είναι το φοκους και απλά ελπίζω να μη μου βγάλει τρελά ζητήματα στα 4 το πολύ 5 χρόνια που θα το κρατήσω. Από εκεί και πέρα το πρόβλημα με το μεκατρονικ είναι εκ κατασκευής γιαυτό και χαλάει σίγουρα μέχρι τα 100000χλμ τουλάχιστον μια φορά. Επιπρόσθετα το θεωρώ κοροϊδία να δώσω πάνω από 25000€ για αυτοκίνητο και να είναι χειροκίνητο. Το ζήτημα είναι ότι το dsg7(dq200) έχει μεγάλο ποσοστό αστοχίας δεν είναι ένα μεμονωμένο περιστατικό όπως μπορεί να συμβεί σε κάποιο άλλο κιβώτιο. Η επιλογή του φοκους ήταν συνειδητή δεν πιστεύω ότι αγόρασα καμία αυτοκίνηταρα θέμα τεκμηρίων ήταν η επιλογή δεν μπορώ να σηκώσω αμάξι άνω των 1500κεκ.
-
Στα 4-5 χρόνια νομίζω κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν θα σου βγάλει προβλήματα. Μετά την δεκαετία αρχίζουν τα χοντρά.
-
- θερμαινόμενα
-
- θερμαινόμενα
+1
Αχαχαχα έχω και γυναίκα δασκάλα, να το δει να με πάρει ο διάολος!
-
Μετά από ερώτηση στην αντιπροσωπεία σήμερα έμαθα τα εξής:
Καταρχήν πιθανότατα δεν θα εισαχθεί καθόλου στην Ελλάδα το Variant. Για το hatchback ο προαιρετικός του εξοπλισμός είναι μόνο ότι βλέπουμε στον διαμορφωτή. Συγκεκριμένα δεν υπάρχει επιλογή για χειμερινό πακέτο (θερμαινόμενα καθίσματα + τιμόνι).
-
Κι εγώ του συναφιου είμαι, φυσικός.
VW Golf MK 8