-
Αν δεν μας ενδιαφέρουν οι επιδόσεις, για οικονομία σε ατμόσφαιρικο και τραβάει ζεστό αέρα κοντά από την εξαγωγή θα ρίξει πολύ το αβάνς άρα μια τρύπα στο νερό?
Εκανα πρόσφατα φίλε μου διαδρομή στην Αθήνα με μέτρια κίνηση και έγραψα περίπου 30 χιλιόμετρα ανοιξα το καπο και ήθελα να δω τι θερμοκρασίες είχε παρει ο σωλήνας του αέρα .Σε πληροφορω ηταν μετριος σε θερμοκρασία ,αρα κανενα θεμα με το θεμα ζεστης τουλάχιστον αυτη την εποχη
-
Επεσες σε ανθρωπο και εσυ να τον ρωτησεις αν γνωριζει.. . Ξερει πολλά μη του κολλας. Εκνευριζει αλλα ξερει πιστεψε με.
Δεν αμφισβητησα ποτέ τις γνώσεις οποιουδήποτε εδώ, δέχομαι ολες τις αποψεις ,κανω ερωτησεις για να λάβω γνώση ετσι ωστε να γινω καλυτερος
-
Το ερωτημα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι, θελουμε μεγαλυτερη πιεση αερα ή μηπως η μεγαλυτερη ταχυτητα του αερα θα ηταν περισσοτερο χρησιμη?
-
Το ερωτημα σε ατμοσφαιρικο κινητηρα ειναι, θελουμε μεγαλυτερη πιεση αερα ή μηπως η μεγαλυτερη ταχυτητα του αερα θα ηταν περισσοτερο χρησιμη?
Μεγαλύτερη ταχύτητα αερα= αύξηση της στατικής πιεσης
-
Η αύξηση της ισχύος γίνεται όταν μπορέσουμε να βάλουμε περισσότερο αέρα στον χώρο του κυλίνδρου όταν το 'έμβολο είναι στο ΚΝΣ, αυτό σημαίνει μεγαλύτερη ογκομετρική απόδοση στη μονάδα του χρόνου εισαγωγής.
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ δεν μπορούν να βάλουν περισσότερο αέρα από 0.80-0.9 bar, δηλαδή κάτω από μια ατμόσφαιρα, έτσι ένα σύστημα εισαγωγής αέρα, ένα φίλτρο δηλαδή ή χωρίς ακόμα και χωρίς φίλτρο δεν μπορεί να ξεπεράσει τις εγγενείς παραμέτρους της σχεδίασης της κυλινδροκεφαλής, οπότε ή βελτιώνουμε τη ροή ολόκληρης της κεφαλής αλλάζοντας και τις παραμέτρους του καυσίμου / αέρα ή κάνουμε μια τρύπα στο νερό, περιμένοντας με την απελευθέρωση του φίλτρου η επιπλέον μικρόποσότητα αέρα που θα περάσει για ορισμένο χρονικό διάστημα ανάλογα με τη σκόνη της περιοχής, να βοηθηθεί και με την άυξηση του καυσίμου που θα μπορέσει να δώσει παραπάνω η ΕCU, πόσο παραπάνω ? λίγες σταγόνες, το όλο θέμα είναι placebo λόγω θορύβου και λίγου περισσότερου αρπάγματος μέχρι να καθίσει η σκόνη και το φίλτρο να μην έχει την αρχική ροή οπότε όλα θα επανέλθουν στην προτέρα κατάσταση.
Όλα αυτά ξεπερνιώνται με ένα τούρμπο που αυξάνει την ογκομετρική απόδοση του κινητήρα συνδυαζόμενο με μεγαλύτερα μπέκ και αλλαγή στον χάρτη καυσίμου, στα ατμοσφαιρικά η σοβαρή αύξηση της ισχύος προέρχεται από την αύξηση των στροφών, όπου εκεί είναι μια άλλη κατάσταση, πολύ ενδιαφέρουσα αλλά εκτός καθημερινής χρήσης, μια ελεύθερη φιλτροχοάνη σε ένα απλό κοιν΄πο κινητήξρα θα τους δώσει πρόσκαιρα 1-2 ΗΡ και τίποτα περισσότερο, έτσι το διαθέσιμο ποσό είναι προτιμότερο να καταναλωθεί σε πιττόγυρα.
-
Ωραία εξήγηση Πάνο. Η απόλυτη αλήθεια.
Στο παρελθόν σαν πιτσιρικάδες, φίλος μου με ακριβώς ίδιο αμάξι (lancer 1.3 75hp) με τη εφηβική μουρλα της βελτίωσης , άλλαξε την εισαγωγή όλη με φιλτροχοανες και μεταλλικούς σωλήνες σαν τον φίλο παραπάνω.
Τύχαινε και είχαμε στην οικογένεια ένα ολόιδιο αμάξι , συγγενή μου , σε εντελώς μαμά κατάσταση και αριστα συντηρημένο , όπως και του φίλου μου ήταν συντηρημένο. Πριν κάνει οποιαδήποτε 'βελτίωση ' είχαμε κάνει αρκετά πατήματα με όλες τις ταχύτητες και τα αυτοκίνητα πηγαίνανε ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα δίπλα. Εντυπωσιακό , δεν το περίμενα αλλά είναι αληθινό ( ακόμη και ίδια μοντέλα ακριβώς έχουν μικροδιαφορές πολλές φορές).
Επειτα προχώρησε σε πλήρη αλλαγή εισαγωγής με χοάνη. Πατήματα ξανά για δοκιμές. Χαμηλά ήμουν ελάχιστα μπροστά και ψηλά πριν τον κόφτη(6500) με εφτανε. Άρα κάτι είχε χάσει στις χαμηλές στροφές και κάτι ειχε πάρει στις ψηλές στροφές.
Έπειτα έκανε πλήρη αλλαγή στο σύστημα εξάτμισης με χειροποίητη , χταπόδι , αγωνιστικό καταλύτη κτλ. Ξανά δοκιμές στο δρόμο. Το αμάξι πλέον χαμηλομεσαιες είχε χάσει αρκετά , έμενε 1.5 αμάξι πίσω , και με μάζευε πάλι στο κοφτη όπου ερχόταν απλά δίπλα μου ακριβώς.. 5500 με 6500 δούλευε εμφανώς καλύτερα , αλλά από κει και κάτω εμφανώς χειρότερα .
Κρίμα τα λεφτα που δεν τα φάγαμε στις ...τανες.
-
Τα έκανε όλα αυτά και δεν πήγε για έναν βασικό προγραμματισμό;
-
Τα έκανε όλα αυτά και δεν πήγε για έναν βασικό προγραμματισμό;
Εκεί το πράγμα μπλεκοτανε. Και τα λεφτά ανέβαιναν πολύ. Ήθελε παράλληλο εγκέφαλο , ο προγραμματιστής για να δώσει αποτέλεσμα ήθελε άλλους εκκεντροφορους και κάπου εκεί τα παράτησε και τη γύρισε τη ' βελτίωση ' σε λάμπες led κτλ που και πάλι στη πράξη υποβάθμιση έγινε αντί για αναβάθμιση.
-
Προκαταβολή για ενα καλυτερο αυτοκινητο εδινε αν μαζι πωλουσε και το κουβαδακι του με τοσα που έδωσε .
-
Προκαταβολή για ενα καλυτερο αυτοκινητο εδινε αν μαζι πωλουσε και το κουβαδακι του με τοσα που έδωσε .
Καλά και συ τι ψάχνεις , τη λογική σε έναν έφηβο;; Εδώ δεν την έχουν μεγάλοι άνθρωποι και καλά σοβαροί.
Και κουβαδάκι δεν το λες ένα lancer του 2000 , 7 ετιας τοτε που γινόντουσαν τα παραπάνω.
Είναι τρελλες της ηλικίας. Δουλειά δεν είχαμε τότε , από χαρτζιλίκια και δουλειές του ποδαριού ότι λεφτά περναμε.
Φίλτρο ελευθέρας...αναβάθμιση ή όχι;