Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 245
    • 246
    • 247
    • 248
    • 249
    • 295
    • 296
    • 247 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5914
    163089
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • storm
      storm last edited by

      Και επειδή το χάζευα πριν λίγο, λόγω του Civic φυσικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • alex-mix
        alex-mix @storm last edited by

        Και επειδή το χάζευα πριν λίγο, λόγω του Civic φυσικά...

        Το έχω δει 2με3 φορές λόγω civic αλλά μου την δίνει εκεί που δίνουν και οι 3 και μένει τελευταίο θεωρώ λάθος οδηγηση(ότι μας συμφέρει :)))

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • sargus
          sargus @storm last edited by

          Γεια σου ρε φίλε Sargus με το διαστημόπλοιο!... Civic ρε!!!!!

          Μπορώ να έχω ένα τέτοιο παρακαλώ;;;;

          Πολύ ωραίο το Si!

          Δεν πιστεύω να σκέφτεσαι πάλι να αλλάξεις αμάξι εσύ, έτσι; 

          Το leon είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • storm
            storm last edited by

            Όχι ρε συ. Απλά μου αρέσει που υπάρχουν ακόμη κάποιοι κατασκευαστές που επιμένουν σε επιθετικά και κουπέ σχέδια αυτοκινήτων. Civic & Corolla, για μένα κάνουν την διαφορά. Τα υπόλοιπα απλά είναι ok.

            Και κάτι σχετικό με το Civic. Στο παραπάνω βίντεο με το 'συγκριτικό' παρατήρησα ότι ακουγόταν πολύ θόρυβος κύλισης (βουητό) μέσα στο Civic όταν μίλαγε ο τύπος. Να υποθέσω ότι μάλλον αφορούσε το μικρόφωνό του; Έχει τόσο θόρυβο σε ανοιχτό δρόμο το αυτοκίνητο μέσα;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • R
              rf4e last edited by

              Καλημέρα,Χρόνια πολλά κ καλές γιορτές σε όλους όσο μας επιτρέπεται!!!

              @sargus πόσο δίκιο έχεις φίλε

              Κ γω Χριστούγεννα απόγευμα ένα καφέ βγήκα να πάρω κ οι αδειοι δρόμοι με παρέσυραν κ κατέληξα να κάνω βόλτες ένα μισάωρο , ευτυχώς που δεν έπεσα σε κανένα μπλόκο,αλλά το απόλαυσα το άτιμο.

              Να κάνω μια γενική ερώτηση γιατί δεν έχω δει πιο πριν να έχει αναφερθεί κάποιος σχετικά.Φανταζομαι ότι σε όλους είπαν όταν ρωτήσαμε ότι ο κινητήρας δεν χρειάζεται στρωσιμο,ότι πλέον είναι στρωμενοι απ' τον κατασκευαστή κτλ. αλλά οι περισσότεροι ακολουθήσαμε στα πρώτα χιλιόμετρα κάποιους κανόνες κατά το δοκούν.Επειδη κ μένα ήταν το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο, εσείς για πόσα χιλιόμετρα κάνατε στρώσιμο της μηχανής κ σε τι φάσμα στροφών το κάνατε?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • sargus
                sargus last edited by

                Έχω την εντύπωση ότι το civic έχει περισσότερο θόρυβο στα πολλά χλμ. από τους ανταγωνιστές του.

                Αυτό διαβάζω από εδώ και από εκεί. Επίσης, μια μέρα που οδήγησα back to back το Civic και ένα Audi A3 αποκόμισα και εγώ ο ίδιος αυτήν την εντύπωση. Βέβαια το civic ήταν το sport που φοράει λαστιχάρες σε σχέση με το Audi και δεν ξέρω πόσο επηρεάζει αυτό. Σίγουρα επηρεάζει οπότε η διαφορά θα οφείλεται και σε αυτό αλλά νομίζω ότι πάσχει και σε ηχομόνωση τουλάχιστον σε σχέση με τους Γερμανούς που τα προσέχουν αυτά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • sargus
                  sargus last edited by

                  Ότι λέει το μάνιουαλ. Λέει για 1000 χλμ. και αυτό έκανα εγώ.

                  Και μάλιστα (το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα κάπου), γύριζα από Άγιο Νικόλαο βράδυ κατά τις 02-03 με την ετοιμόγεννη γυναίκα μου και την κόρη μου να κοιμούνται στο πίσω κάθισμα όταν συμπλήρωσα τα 1000 χλμ. σε μια σχετικά μεγάλη ευθεία (πάνω από Σταλίδα-Χερσόνησο για όσους ξέρουν). Μέχρι τότε δεν το είχα σανιδώσει ποτέ και δεν ήξερα τι μπορεί να κάνει το αμάξι. Οπότε όταν πήγε ο μετρητής στα 1.000 ακριβώς, σανίδωσα την 6η που είχα μέσα και πήγε από τα 100-110 στα 180 πριν προλάβω να το αντιληφθώ! Και λέω αμάν! Τι έγινε ρε παιδιά; Τρόμαξα! Οπότε έκοψα αμέσως αλλά είχα το χαμόγελο του τζοκερ μέχρι να φτάσουμε σπίτι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • R
                    rf4e last edited by

                    @sargus

                    Το έχω διαβάσει το μανιουαλ κ δεν θυμαμαι πουθενά να αναφέρεται στο στρώσιμο του κινητήρα, για να το λες σε πιστεύω.Μιας κ αναφέρθηκες στο μανιουαλ τις προάλλες κοιτούσα το βιβλίο service κ στις πρώτες σελίδες που έχει τους κωδικούς Α, Β κ τι σημαίνουν καθώς κ τις εργασίες που πρέπει να γίνονται έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 10.000km ή έξι μήνες.Εξι μήνες αν δεν έχεις κάνει τα χιλιόμετρα αποκλείεται να σου ανάψει η ένδειξη Α για αλλαγή λαδιών,εγώ που δεν τα είχα συμπληρώσει η ένδειξη μου άναψε στους 11 μήνες περίπου,λίγο πριν το χρόνο.κ αυτό είναι λίγο περίεργο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      gpaa last edited by

                      Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?

                      Έχω  κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια  (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.

                      Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.

                      Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.

                      Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.

                      Έχει κάποιος δοκιμάσει  άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια,  ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • sargus
                        sargus last edited by

                        Ωραίος ρε gpaa!

                        Βάλε μας όμως και καμιά φωτό με τις προσθήκες σου και τίποτα λινκ για αγορές γιατί μάλλον κάποιοι θα ενδιαφέρονται!

                        Εγώ σίγουρα θα ήθελα να δω λεβιέ/τιμόνι/ζάντα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • O
                          otokomae @gpaa last edited by

                          Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?

                          Έχω  κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια  (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.

                          Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.

                          Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.

                          Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.

                          Έχει κάποιος δοκιμάσει  άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια,  ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.

                          70000km απροβληματιστα με βελτιωμένα πίσω αμορτισέρ (λίγο πιο σφιχτά), καλά λαστιχακια(pirelli pzn)καλύτερη αίσθηση στα φρένα με τακάκια brembo και πιο ήσυχη λειτουργία του μοτέρ με liquy moly 4200 5/30.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gpaa @sargus last edited by

                            Φίλε sargus,

                            θυμάμαι με είχες ρωτήσει για το τιμόνι στην αρχή που το είχα βάλει. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.  Παραθέτω τα παρακάτω με εικόνες.

                            https://i.postimg.cc/kMV9HmCV/20200704-123301.jpg   Ζάντα 2forge 7,5 kg

                            https://i.postimg.cc/VvhxYdcS/20210107-115301.jpg     Λεβιεδάκι type-r

                            https://ibb.co/DVVNY62 Τιμόνι

                            Καλή χρονιά!

                            Ωραίος ρε gpaa!

                            Βάλε μας όμως και καμιά φωτό με τις προσθήκες σου και τίποτα λινκ για αγορές γιατί μάλλον κάποιοι θα ενδιαφέρονται!

                            Εγώ σίγουρα θα ήθελα να δω λεβιέ/τιμόνι/ζάντα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                            • G
                              gpaa @otokomae last edited by

                              Φίλε otokomae,

                              Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?

                              Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?

                              Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb?

                              gpaa wrote:

                              Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?

                              Έχω  κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια  (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.

                              Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.

                              Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.

                              Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.

                              Έχει κάποιος δοκιμάσει  άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια,  ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.

                              70000km απροβληματιστα με βελτιωμένα πίσω αμορτισέρ (λίγο πιο σφιχτά), καλά λαστιχακια(pirelli pzn)καλύτερη αίσθηση στα φρένα με τακάκια brembo και πιο ήσυχη λειτουργία του μοτέρ με liquy moly 4200 5/30.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • R
                                rf4e last edited by

                                @graa

                                Καλησπέρα,Χρόνια πολλά,καλή χρονιά!!!

                                Το δερμάτινο τιμόνι που το έβαλες φίλε κ πόσο κόστισε αν επιτρέπεται?Γιατί ενδιαφέρομαι, αλλά είδα πρόσφατα σε φίλο μου που έβαλε στην bmw του κ ήταν μια μαλακια, ήταν ντυμένη μόνο η στεφάνη ενώ εσένα βλέπω έχει ντύσει όλη την λεπτομέρεια του τιμονιού .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • O
                                  otokomae @gpaa last edited by

                                  Φίλε otokomae,

                                  Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?

                                  Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?

                                  Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb

                                  Ναι είναι πιο ήσυχο το μοτέρ με το lm top tec 5/30. Επίσης θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο το 5/30 για ταξιδιαρικα χιλιόμετρα από το 0/30 που είναι ότι πρέπει για άναψε σβήσε ξανααναψε δηλαδή λειτουργία πόλης μικρών αποστάσεων. Δεν νομίζω ότι το lm είναι καλύτερο από το mobil άλλωστε πλέον όλα τα λιπαντικά είναι τεχνολογία hydrocraking που πετυχαίνει μεγαλύτερη ομοιογένεια από 1 ορυκτέλαιο αλλά δεν συγκρίνεται με ένα συνθετικό (που να το βρεις). Για να σε προλάβω το mobil 1 είναι hydrocraking όπως επίσης και το λάδι της honda. Επειδή λες ότι του βγάζεις το λαδακι με τις κοντριτσες θα σου πρότεινα τουλάχιστον να το αλλάζεις και λίγο πιο νωρίς. Αμορτισέρ ναι kyb και η βελτίωση είναι τεράστια δεδομένου ότι και λόγω εργασίας κουβαλάω αρκετο βάρος πίσω. Κάποιες φορές αναγκαζομουν να μεταφέρω τα μπαγκαζια στα πίσω καθίσματα για να ευχαριστηθω καμία στροφοδιαδρομη λόγω ταλαντώσεων του πίσω άξονα. Τα ζαμφορ που φοράει είναι ότι πρέπει για το χαρακτήρα του αμαξιού. Σε άλλη περίπτωση θα είναι άχρηστα και πεταμένα λεφτά αφού αυτά συνδιάζονται και με το μπλοκέ του si.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • G
                                    gpaa @otokomae last edited by

                                    Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Γενικά δεν του βγάζω το λάδι. Στοργή και προδέρμ θα έλεγα. Μετά από τόσα χρόνια, και πίστες έχω ηρεμήση. Απλά όταν κάτσει καμιά φορά, σε κάποια απο τις αγαπημένες διαδρομές θυμάμαι τα παλιά καλά χρόνια. Επίσης το bluespark, έχει τη δυνατότητα για επιλογές ανάλογα με την οδήγηση που θέλεις να κάνεις, από τελείως μαμά, για ταξίδι, για κόντρα κτλ.

                                    Τεράστια διαφορά είδα πάντως με τη ζάντα και δεν το περίμενα.

                                    Να είσαι καλά.

                                    gpaa wrote:

                                    Φίλε otokomae,

                                    Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?

                                    Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?

                                    Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb

                                    Ναι είναι πιο ήσυχο το μοτέρ με το lm top tec 5/30. Επίσης θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο το 5/30 για ταξιδιαρικα χιλιόμετρα από το 0/30 που είναι ότι πρέπει για άναψε σβήσε ξανααναψε δηλαδή λειτουργία πόλης μικρών αποστάσεων. Δεν νομίζω ότι το lm είναι καλύτερο από το mobil άλλωστε πλέον όλα τα λιπαντικά είναι τεχνολογία hydrocraking που πετυχαίνει μεγαλύτερη ομοιογένεια από 1 ορυκτέλαιο αλλά δεν συγκρίνεται με ένα συνθετικό (που να το βρεις). Για να σε προλάβω το mobil 1 είναι hydrocraking όπως επίσης και το λάδι της honda. Επειδή λες ότι του βγάζεις το λαδακι με τις κοντριτσες θα σου πρότεινα τουλάχιστον να το αλλάζεις και λίγο πιο νωρίς. Αμορτισέρ ναι kyb και η βελτίωση είναι τεράστια δεδομένου ότι και λόγω εργασίας κουβαλάω αρκετο βάρος πίσω. Κάποιες φορές αναγκαζομουν να μεταφέρω τα μπαγκαζια στα πίσω καθίσματα για να ευχαριστηθω καμία στροφοδιαδρομη λόγω ταλαντώσεων του πίσω άξονα. Τα ζαμφορ που φοράει είναι ότι πρέπει για το χαρακτήρα του αμαξιού. Σε άλλη περίπτωση θα είναι άχρηστα και πεταμένα λεφτά αφού αυτά συνδιάζονται και με το μπλοκέ του si.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • G
                                      gpaa @rf4e last edited by

                                      Καλησπέρα,

                                      το τιμόνι είναι κομμένο και ραμμένο πάνω στο αυτοκίνητό μας, για αυτό είναι σαν μαμά και δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα. Τιμή αγοράς απο e-bay  -εξωτερικό γύρω στα 35 ευρώ. Μετά υπολογίζεις άλλα 20 - 30 για να βρείς κάποιον να στο ράψει πάνω στο τιμόνι σου με ότι χρώμα κλωστής επιθυμείς. Το έχω 2 χρόνια και είναι σαν καινούριο ποιοτικά αλλά και το feeling στο χέρι είναι καταπληκτικό.

                                      Το είχα προτείνει και στο μέλος sargus και μάλιστα είχα παραθέσει συνδέσμους στο αντίστοιχο τεύχος  δοκιμής του αυτοκινήτου στο drive.

                                      Έχουν περάσει χρόνια και δεν θυμάμαι πλέον.

                                      @graa

                                      Καλησπέρα,Χρόνια πολλά,καλή χρονιά!!!

                                      Το δερμάτινο τιμόνι που το έβαλες φίλε κ πόσο κόστισε αν επιτρέπεται?Γιατί ενδιαφέρομαι, αλλά είδα πρόσφατα σε φίλο μου που έβαλε στην bmw του κ ήταν μια μαλακια, ήταν ντυμένη μόνο η στεφάνη ενώ εσένα βλέπω έχει ντύσει όλη την λεπτομέρεια του τιμονιού .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • sargus
                                        sargus last edited by

                                        Όλα ωραία είναι φίλε μου, αλλά πιο πολύ από όλα μου αρέσει το λεβιεδάκι (και λιγότερο η ζάντα που δεν είναι και τόσο του γούστου μου)! Ebay νομίζω και αυτό, έτσι;

                                        Καλά χιλιόμετρα λοιπόν και σε εσένα (γιατί έχεις λίγα για ντιζελ) και να το χαρείς όσο δεν πάει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • O
                                          otokomae last edited by

                                          Κατάλαβες ποτέ κάποιο κύκλο αναγέννησης του dpf;; Ρωτάω για αυτό αν και είναι πολύ νωρίς για τα χιλιόμετρα που έχεις. Από την άλλη πλευρά γνωρίζω ότι το blue spark είναι επιβαρυντικός παράγων για το φίλτρο μικροσωματίδιων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            gpaa @otokomae last edited by

                                            Όχι δεν έχω καταλάβει κάτι αναφορικά με τον κύκλο dpf. Αλλά έχω γράψει ένα άρθρο στο  αντίστοιχο αγγλικό φόρουμ και εξηγώ για ποιό λόγο μπορεί και να μη καταλάβουμε ποτέ εμείς που έχουμε 2018 και μετά κύκλο dpf  σε τόσο έντονο βαθμό, όσο η προηγούμενη γενιά.

                                            Κατάλαβες ποτέ κάποιο κύκλο αναγέννησης του dpf;; Ρωτάω για αυτό αν και είναι πολύ νωρίς για τα χιλιόμετρα που έχεις. Από την άλλη πλευρά γνωρίζω ότι το blue spark είναι επιβαρυντικός παράγων για το φίλτρο μικροσωματίδιων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 248
                                            • 249
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 247 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr