-
Και επειδή το χάζευα πριν λίγο, λόγω του Civic φυσικά...
-
Και επειδή το χάζευα πριν λίγο, λόγω του Civic φυσικά...
Το έχω δει 2με3 φορές λόγω civic αλλά μου την δίνει εκεί που δίνουν και οι 3 και μένει τελευταίο θεωρώ λάθος οδηγηση(ότι μας συμφέρει :)))
-
Γεια σου ρε φίλε Sargus με το διαστημόπλοιο!... Civic ρε!!!!!
Μπορώ να έχω ένα τέτοιο παρακαλώ;;;;
Πολύ ωραίο το Si!
Δεν πιστεύω να σκέφτεσαι πάλι να αλλάξεις αμάξι εσύ, έτσι;
Το leon είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση!
-
Όχι ρε συ. Απλά μου αρέσει που υπάρχουν ακόμη κάποιοι κατασκευαστές που επιμένουν σε επιθετικά και κουπέ σχέδια αυτοκινήτων. Civic & Corolla, για μένα κάνουν την διαφορά. Τα υπόλοιπα απλά είναι ok.
Και κάτι σχετικό με το Civic. Στο παραπάνω βίντεο με το 'συγκριτικό' παρατήρησα ότι ακουγόταν πολύ θόρυβος κύλισης (βουητό) μέσα στο Civic όταν μίλαγε ο τύπος. Να υποθέσω ότι μάλλον αφορούσε το μικρόφωνό του; Έχει τόσο θόρυβο σε ανοιχτό δρόμο το αυτοκίνητο μέσα;
-
Καλημέρα,Χρόνια πολλά κ καλές γιορτές σε όλους όσο μας επιτρέπεται!!!
@sargus πόσο δίκιο έχεις φίλε
Κ γω Χριστούγεννα απόγευμα ένα καφέ βγήκα να πάρω κ οι αδειοι δρόμοι με παρέσυραν κ κατέληξα να κάνω βόλτες ένα μισάωρο , ευτυχώς που δεν έπεσα σε κανένα μπλόκο,αλλά το απόλαυσα το άτιμο.
Να κάνω μια γενική ερώτηση γιατί δεν έχω δει πιο πριν να έχει αναφερθεί κάποιος σχετικά.Φανταζομαι ότι σε όλους είπαν όταν ρωτήσαμε ότι ο κινητήρας δεν χρειάζεται στρωσιμο,ότι πλέον είναι στρωμενοι απ' τον κατασκευαστή κτλ. αλλά οι περισσότεροι ακολουθήσαμε στα πρώτα χιλιόμετρα κάποιους κανόνες κατά το δοκούν.Επειδη κ μένα ήταν το πρώτο μου καινούργιο αυτοκίνητο, εσείς για πόσα χιλιόμετρα κάνατε στρώσιμο της μηχανής κ σε τι φάσμα στροφών το κάνατε?
-
Έχω την εντύπωση ότι το civic έχει περισσότερο θόρυβο στα πολλά χλμ. από τους ανταγωνιστές του.
Αυτό διαβάζω από εδώ και από εκεί. Επίσης, μια μέρα που οδήγησα back to back το Civic και ένα Audi A3 αποκόμισα και εγώ ο ίδιος αυτήν την εντύπωση. Βέβαια το civic ήταν το sport που φοράει λαστιχάρες σε σχέση με το Audi και δεν ξέρω πόσο επηρεάζει αυτό. Σίγουρα επηρεάζει οπότε η διαφορά θα οφείλεται και σε αυτό αλλά νομίζω ότι πάσχει και σε ηχομόνωση τουλάχιστον σε σχέση με τους Γερμανούς που τα προσέχουν αυτά.
-
Ότι λέει το μάνιουαλ. Λέει για 1000 χλμ. και αυτό έκανα εγώ.
Και μάλιστα (το έχω ξαναγράψει εδώ μέσα κάπου), γύριζα από Άγιο Νικόλαο βράδυ κατά τις 02-03 με την ετοιμόγεννη γυναίκα μου και την κόρη μου να κοιμούνται στο πίσω κάθισμα όταν συμπλήρωσα τα 1000 χλμ. σε μια σχετικά μεγάλη ευθεία (πάνω από Σταλίδα-Χερσόνησο για όσους ξέρουν). Μέχρι τότε δεν το είχα σανιδώσει ποτέ και δεν ήξερα τι μπορεί να κάνει το αμάξι. Οπότε όταν πήγε ο μετρητής στα 1.000 ακριβώς, σανίδωσα την 6η που είχα μέσα και πήγε από τα 100-110 στα 180 πριν προλάβω να το αντιληφθώ! Και λέω αμάν! Τι έγινε ρε παιδιά; Τρόμαξα! Οπότε έκοψα αμέσως αλλά είχα το χαμόγελο του τζοκερ μέχρι να φτάσουμε σπίτι...
-
Το έχω διαβάσει το μανιουαλ κ δεν θυμαμαι πουθενά να αναφέρεται στο στρώσιμο του κινητήρα, για να το λες σε πιστεύω.Μιας κ αναφέρθηκες στο μανιουαλ τις προάλλες κοιτούσα το βιβλίο service κ στις πρώτες σελίδες που έχει τους κωδικούς Α, Β κ τι σημαίνουν καθώς κ τις εργασίες που πρέπει να γίνονται έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 10.000km ή έξι μήνες.Εξι μήνες αν δεν έχεις κάνει τα χιλιόμετρα αποκλείεται να σου ανάψει η ένδειξη Α για αλλαγή λαδιών,εγώ που δεν τα είχα συμπληρώσει η ένδειξη μου άναψε στους 11 μήνες περίπου,λίγο πριν το χρόνο.κ αυτό είναι λίγο περίεργο.
-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?
Έχω κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.
Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.
Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.
Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.
Έχει κάποιος δοκιμάσει άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια, ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.
-
Ωραίος ρε gpaa!
Βάλε μας όμως και καμιά φωτό με τις προσθήκες σου και τίποτα λινκ για αγορές γιατί μάλλον κάποιοι θα ενδιαφέρονται!
Εγώ σίγουρα θα ήθελα να δω λεβιέ/τιμόνι/ζάντα!
-
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?
Έχω κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.
Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.
Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.
Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.
Έχει κάποιος δοκιμάσει άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια, ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.
70000km απροβληματιστα με βελτιωμένα πίσω αμορτισέρ (λίγο πιο σφιχτά), καλά λαστιχακια(pirelli pzn)καλύτερη αίσθηση στα φρένα με τακάκια brembo και πιο ήσυχη λειτουργία του μοτέρ με liquy moly 4200 5/30.
-
Φίλε sargus,
θυμάμαι με είχες ρωτήσει για το τιμόνι στην αρχή που το είχα βάλει. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Παραθέτω τα παρακάτω με εικόνες.
https://i.postimg.cc/kMV9HmCV/20200704-123301.jpg Ζάντα 2forge 7,5 kg
https://i.postimg.cc/VvhxYdcS/20210107-115301.jpg Λεβιεδάκι type-r
https://ibb.co/DVVNY62 Τιμόνι
Καλή χρονιά!
Ωραίος ρε gpaa!
Βάλε μας όμως και καμιά φωτό με τις προσθήκες σου και τίποτα λινκ για αγορές γιατί μάλλον κάποιοι θα ενδιαφέρονται!
Εγώ σίγουρα θα ήθελα να δω λεβιέ/τιμόνι/ζάντα!
-
Φίλε otokomae,
Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?
Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?
Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb?
gpaa wrote:
Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά Πόσα χιλιόμετρα έχετε κάνει όσοι έχετε πετρέλαιο από 2018 και μετά? Σας έχει βγάλει οποαδήποτε ζημιά?
Έχω κάνει 34000 χιλιόμετρα και πηγαίνει απίστευτα καλά. Μεχρι τώρα κλασικές αλλαγές φίλτρα - λάδια και μόνο μια αλλαγή σε τακάκια , γιατί παίζοντας με τα μεγάλα ..παιδάκια (200 - 270 άλογα σε στροφιλίκια) τα έφαγα πολύ γρήγορα.
Από βελτιώσεις, μόνες αλλαγές ζάντες 2forge 17 - 8inches 7,5 κιλά η κάθε μια, ζευγάρι με mischelin pilot sport 4, σε 235/45/17. Απίστευτο στρίψιμο και βελτίωση της ήδη κορυφαίας ικανότητας στριψίματος του αυτοκινήτου.
Κάνονικά πήγαινα σε 215/50/17, αλλά μετά το bluespark pro, το αυτοκίνητο με 35 κιλά ροπής από της 2000 σπίναρε τη δευτέρα σε άγρια άσφαλτο και την τρίτη σε όχι τόσο καλή άσφαλτο. Με τα 235/45/17 pilot sport 4, βάζει ακριβώς τη ροπή κάτω και εκτινάζεται μπροστά και στρίβει υπό πίεση χωρίς να χαζεύει και να γλιστράει.
Από εσωτερικές βελτιώσεις, ένα απίστευτο τιμόνι δερμάτινο και ένα λεβιεδάκι αλουμινίου από type-r. Mε κάλυψαν απόλυτα.
Έχει κάποιος δοκιμάσει άλλα βελτιωτικά στο αυτοκίνητο? Αμορτισέρ, ελατήρια, ανάρτηση πίσω αντιστρεπτικές? Σε τάπερ έιχα δοκιμάσει πίσω αντιστρεπτικές της whiteline καί είχα πολύ καλά αποτελέσματα.
70000km απροβληματιστα με βελτιωμένα πίσω αμορτισέρ (λίγο πιο σφιχτά), καλά λαστιχακια(pirelli pzn)καλύτερη αίσθηση στα φρένα με τακάκια brembo και πιο ήσυχη λειτουργία του μοτέρ με liquy moly 4200 5/30.
-
@graa
Καλησπέρα,Χρόνια πολλά,καλή χρονιά!!!
Το δερμάτινο τιμόνι που το έβαλες φίλε κ πόσο κόστισε αν επιτρέπεται?Γιατί ενδιαφέρομαι, αλλά είδα πρόσφατα σε φίλο μου που έβαλε στην bmw του κ ήταν μια μαλακια, ήταν ντυμένη μόνο η στεφάνη ενώ εσένα βλέπω έχει ντύσει όλη την λεπτομέρεια του τιμονιού .
-
Φίλε otokomae,
Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?
Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?
Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb
Ναι είναι πιο ήσυχο το μοτέρ με το lm top tec 5/30. Επίσης θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο το 5/30 για ταξιδιαρικα χιλιόμετρα από το 0/30 που είναι ότι πρέπει για άναψε σβήσε ξανααναψε δηλαδή λειτουργία πόλης μικρών αποστάσεων. Δεν νομίζω ότι το lm είναι καλύτερο από το mobil άλλωστε πλέον όλα τα λιπαντικά είναι τεχνολογία hydrocraking που πετυχαίνει μεγαλύτερη ομοιογένεια από 1 ορυκτέλαιο αλλά δεν συγκρίνεται με ένα συνθετικό (που να το βρεις). Για να σε προλάβω το mobil 1 είναι hydrocraking όπως επίσης και το λάδι της honda. Επειδή λες ότι του βγάζεις το λαδακι με τις κοντριτσες θα σου πρότεινα τουλάχιστον να το αλλάζεις και λίγο πιο νωρίς. Αμορτισέρ ναι kyb και η βελτίωση είναι τεράστια δεδομένου ότι και λόγω εργασίας κουβαλάω αρκετο βάρος πίσω. Κάποιες φορές αναγκαζομουν να μεταφέρω τα μπαγκαζια στα πίσω καθίσματα για να ευχαριστηθω καμία στροφοδιαδρομη λόγω ταλαντώσεων του πίσω άξονα. Τα ζαμφορ που φοράει είναι ότι πρέπει για το χαρακτήρα του αμαξιού. Σε άλλη περίπτωση θα είναι άχρηστα και πεταμένα λεφτά αφού αυτά συνδιάζονται και με το μπλοκέ του si.
-
Σε ευχαριστώ για την άμεση απάντησή σου. Γενικά δεν του βγάζω το λάδι. Στοργή και προδέρμ θα έλεγα. Μετά από τόσα χρόνια, και πίστες έχω ηρεμήση. Απλά όταν κάτσει καμιά φορά, σε κάποια απο τις αγαπημένες διαδρομές θυμάμαι τα παλιά καλά χρόνια. Επίσης το bluespark, έχει τη δυνατότητα για επιλογές ανάλογα με την οδήγηση που θέλεις να κάνεις, από τελείως μαμά, για ταξίδι, για κόντρα κτλ.
Τεράστια διαφορά είδα πάντως με τη ζάντα και δεν το περίμενα.
Να είσαι καλά.
gpaa wrote:
Φίλε otokomae,
Πως είδες το δούμεμα του μοτέρ με το λάδι της μαμάς σε σχέση με το ligui moli?
Πιστεύεις ότι το λάδι ligui moli 4200 5-30 είναι καλύτερο από το mobil1 5-30?
Έχεις δοκιμάσει mobil1? Πίσω αμορτισέρ έβαλες kyb
Ναι είναι πιο ήσυχο το μοτέρ με το lm top tec 5/30. Επίσης θεωρώ ότι είναι λίγο καλύτερο το 5/30 για ταξιδιαρικα χιλιόμετρα από το 0/30 που είναι ότι πρέπει για άναψε σβήσε ξανααναψε δηλαδή λειτουργία πόλης μικρών αποστάσεων. Δεν νομίζω ότι το lm είναι καλύτερο από το mobil άλλωστε πλέον όλα τα λιπαντικά είναι τεχνολογία hydrocraking που πετυχαίνει μεγαλύτερη ομοιογένεια από 1 ορυκτέλαιο αλλά δεν συγκρίνεται με ένα συνθετικό (που να το βρεις). Για να σε προλάβω το mobil 1 είναι hydrocraking όπως επίσης και το λάδι της honda. Επειδή λες ότι του βγάζεις το λαδακι με τις κοντριτσες θα σου πρότεινα τουλάχιστον να το αλλάζεις και λίγο πιο νωρίς. Αμορτισέρ ναι kyb και η βελτίωση είναι τεράστια δεδομένου ότι και λόγω εργασίας κουβαλάω αρκετο βάρος πίσω. Κάποιες φορές αναγκαζομουν να μεταφέρω τα μπαγκαζια στα πίσω καθίσματα για να ευχαριστηθω καμία στροφοδιαδρομη λόγω ταλαντώσεων του πίσω άξονα. Τα ζαμφορ που φοράει είναι ότι πρέπει για το χαρακτήρα του αμαξιού. Σε άλλη περίπτωση θα είναι άχρηστα και πεταμένα λεφτά αφού αυτά συνδιάζονται και με το μπλοκέ του si.
-
Καλησπέρα,
το τιμόνι είναι κομμένο και ραμμένο πάνω στο αυτοκίνητό μας, για αυτό είναι σαν μαμά και δεν έχει καμία σχέση με τα άλλα. Τιμή αγοράς απο e-bay -εξωτερικό γύρω στα 35 ευρώ. Μετά υπολογίζεις άλλα 20 - 30 για να βρείς κάποιον να στο ράψει πάνω στο τιμόνι σου με ότι χρώμα κλωστής επιθυμείς. Το έχω 2 χρόνια και είναι σαν καινούριο ποιοτικά αλλά και το feeling στο χέρι είναι καταπληκτικό.
Το είχα προτείνει και στο μέλος sargus και μάλιστα είχα παραθέσει συνδέσμους στο αντίστοιχο τεύχος δοκιμής του αυτοκινήτου στο drive.
Έχουν περάσει χρόνια και δεν θυμάμαι πλέον.
@graa
Καλησπέρα,Χρόνια πολλά,καλή χρονιά!!!
Το δερμάτινο τιμόνι που το έβαλες φίλε κ πόσο κόστισε αν επιτρέπεται?Γιατί ενδιαφέρομαι, αλλά είδα πρόσφατα σε φίλο μου που έβαλε στην bmw του κ ήταν μια μαλακια, ήταν ντυμένη μόνο η στεφάνη ενώ εσένα βλέπω έχει ντύσει όλη την λεπτομέρεια του τιμονιού .
-
Όλα ωραία είναι φίλε μου, αλλά πιο πολύ από όλα μου αρέσει το λεβιεδάκι (και λιγότερο η ζάντα που δεν είναι και τόσο του γούστου μου)! Ebay νομίζω και αυτό, έτσι;
Καλά χιλιόμετρα λοιπόν και σε εσένα (γιατί έχεις λίγα για ντιζελ) και να το χαρείς όσο δεν πάει!
-
Κατάλαβες ποτέ κάποιο κύκλο αναγέννησης του dpf;; Ρωτάω για αυτό αν και είναι πολύ νωρίς για τα χιλιόμετρα που έχεις. Από την άλλη πλευρά γνωρίζω ότι το blue spark είναι επιβαρυντικός παράγων για το φίλτρο μικροσωματίδιων.
-
Όχι δεν έχω καταλάβει κάτι αναφορικά με τον κύκλο dpf. Αλλά έχω γράψει ένα άρθρο στο αντίστοιχο αγγλικό φόρουμ και εξηγώ για ποιό λόγο μπορεί και να μη καταλάβουμε ποτέ εμείς που έχουμε 2018 και μετά κύκλο dpf σε τόσο έντονο βαθμό, όσο η προηγούμενη γενιά.
Κατάλαβες ποτέ κάποιο κύκλο αναγέννησης του dpf;; Ρωτάω για αυτό αν και είναι πολύ νωρίς για τα χιλιόμετρα που έχεις. Από την άλλη πλευρά γνωρίζω ότι το blue spark είναι επιβαρυντικός παράγων για το φίλτρο μικροσωματίδιων.
Νέο Honda Civic 2017