Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αλλαγή από qashqai σε hatchback
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 20
    • 21
    • 10 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    43
    403
    2871
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      css03027 last edited by

      Η διεπαφή 'ανθρώπου - μηχανής' ειναι η δουλειά μου ουσιαστικά, μιλαω για UX πληροφοριακών συστημάτων.

      Το idrive ειναι πολύ εύχρηστο στο να το χειριστείς απο την κονσόλα γιατι ουσιαστικα ειναι ο μονος τροπος να το χειριστεις για να μην τρακαρεις. Φτιαχτηκε για να ειναι υβριδικό συστημα στον χειρισμό του. Οι touch διεπαφές ειναι εξαιρετικά μικρές και ουτε home screen δε μπορείς να πας εύκολα με αφή.

      Ο media player ειναι απαραδεκτος, αν βρειτε κουμπι pause όταν παίζει ενα τραγούδι πείτε μου και μενα... δεν υπαρχει.. πρεπει να πατήσεις το φυσικο κουμπί στην κονσόλα που κλεινει το ηχοσύστημα για να κάνει pause ενα τραγούδι. Δεν υπαρχουν καν κουμπια next και prev πανω στην οθόνη κτλ κτλ...

      Εχω iphone, εχει car play και μου δινει μονο τα 3/4 της οθόνης, δε το κανει full screen...

      Το navi ειναι όμως εξαιρετικό.

      Το sync φτιαχτηκε για να το χρησιμοποιείς μονο με αφή και μπορεις να το κανεις εξαιρετικά ευκολα και με ασφάλεια. Εχει μεγαλα κουμπια, καθαρές γραμμές, χρηστικό και απλοικό μενου. Καλυτερες φωνητικές εντολές. Καλυτερο media player. Και με android και στο iphone μου ειναι σουπερ. Δε με νοιαζει που δεν εχει ελληνικά, καποιους ίσως τους νοιαζει, το idrive εχει ελληνικά αλλα και πάλι στα αγγλικά το εχω.

      Γενικά δε μπορεις να καταλαβεις σε μια ωρα ή σε ενα test drive ποιο ειναι πιο 'καλο' ή πιο φιλικό στο χρήστη, ειδικά αν χρησιμοποιήσεις κάποιο άλλο για καιρο. Σκεφτείτε πως ειναι όταν αλλάζεις λειτουργικο στο κινητό σου....

      Χρησιμοποιούσα 2 χρονια το sync3 και τους τελευταιους 6 μηνες το idrive7 με την 220d. Η δικη μου αποψη ειναι πως το sync3 υπερτερεί.

      Περα απο test drive δεν εχω χρησιμοποιήσει κάποιο άλλο οπότε δεν εχω άποψη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • A
        alex19 last edited by

        Eγώ από review και ότι βλέπω στο ιντερνετ συν την εμπειρία της δοκιμής έγραψα. Γενικά η άποψη μου είναι ότι τα συστήματα που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα είναι πολύ κατώτερα από αυτα που υπάρχουν στα κινητά, τα ταμπλετ και τους Η/Υ.

        Πάντως μου προκαλεί εντύπωση η άποψη γύρω από το συστημα της μπεμβε γιατί όλοι οι δοκιμαστές το εκθειάζουν για την ποιότητά του και τη χρηστικότητα εξάλλου είναι το ίδιο λειτουργικό που χρησιμοποιεί και στις πιο ακριβές σειρές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          iceman7 last edited by

          Είτε idrive 6 που έχει η Χ1 είτε 7 που έχουν ακριβά μοντέλα και η σειρές 1 και 2 grand coupe εφοσον τοποθετούν τον ψηφιακό πινακα οργάνων είναι υποδείγματα ευκολίας και λογικής. 
          Το γεγονός δε ότι παρότι υποστηρίζουν touch δεν το χρειάζονται (και άρα δεν γεμίζει δαχτυλιες η οθόνη) ενώ όλα γίνονται με ακρίβεια με τον περιστροφικό διακόπτη τα κουμπιά γύρω από αυτόν και τα κουμπιά στο ταμπλω και στο τιμόνι, χωρις το περίπου όταν προσπαθείς εν κινήσει να πατησεις κουμπί είναι γι εμένα ότι καλύτερο. 
          Τα vag έχουν περισσότερες ίσως δυνατότητες αλλά οτιδήποτε χρειάζεται μόνο αφη οδηγώντας είναι επικίνδυνο και μη χρηστικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • dimitriscsd
            dimitriscsd last edited by

            Εξακολουθώ να λεω πως ούτε της bmw ούτε το sync βρίσκονται στην κορυφή. Δοκιμάστε ένα σύγχρονο hyundai kia και θα καταλάβετε

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              konstantinosnov last edited by

              Την x2 που δεν είναι ακριβώς suv δεν την κοιτάς καν ; Σε σχέση με την σειρά 1 την θεωρώ κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • W
                wantone @konstantinosnov last edited by

                Την x2 που δεν είναι ακριβώς suv δεν την κοιτάς καν ; Σε σχέση με την σειρά 1 την θεωρώ κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο.

                Και εγω συμφωνω απολυτα ειδικα με 2λιτρο κινητηρα αλλα ειναι και 7-10 χιλ ποιο ακριβο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • P
                  pope4kos @konstantinosnov last edited by

                  Την x2 που δεν είναι ακριβώς suv δεν την κοιτάς καν ; Σε σχέση με την σειρά 1 την θεωρώ κλάσεις ανώτερο αυτοκίνητο.

                  μου αρέσει πολύ σαν εμφανίση αλλά ξεφεύγει αρκετά στην τιμή. Μακαρι να μπορούσα να φτάσω τα 35χ περίπου που χρειάζεται για την πάρεις με καλό εξοπλισμό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pope4kos @iceman7 last edited by

                    pope4kos wrote:

                    wantone wrote

                    pope4kos wrote:

                    petros61 wrote:

                    pope4kos wrote:

                    Αυτό που απασχολεί περισσότερο είναι σε τι τιμή να δώσω το Qashqai...η αλήθεια είναι πως η κατάσταση είναι τέτοια που σε ιδιώτη με δω car δύσκολα θα φύγει. Το έχω ήδη ένα 1μιση μήνα και τίποτα ..ζητάω περίπου 20.500.είναι 2ετιας με 19500χλμ και έκδοση Ν connecta,,σήμερα κάνει 27500  ευρώ όσο και το πήρα ..η αudi μου δινει 18 χιλ στο χέρι και 2 χιλ έκπτωση στην τιμή του Α3.Η φορντ ούτε 17 χιλ ενώ και η bmw το πολύ 18.χιλ.Δεν θέλω και να το σκοτώσω το αμάξι. Μήπως να περιμένω κι άλλο ;Αλλά φοβάμαι μήπως αλλάξει η τιμολογιακή πολιτική και χάσω τις προσφορές που τρέχουν ..

                    έχεις πάρει προσφορά από bmw και Audi?

                    Αν ναι τι τιμές αν επιτρέπεται ;

                    το Audi έκδοση advance 35TFSI με μερικά έξτρα απολύτως λογικά όπως κλίμα στα 32χιλ!!!!
                    bmw 118i sport line advanced στα 27..500 με πολύ καλό εξοπλισμό .όλα εκτός από συνδεσιμότητα δηλαδή .αν το βάλεις και αυτό πας στα 32

                    Το 118 δεν θα το αγοραζα παροτι καλο πακετο στα 27500 επηδη δεν εχει car play/android auto.

                    Και εγω πιστευω οτι πρεπει να κρατησεις το κασκαι περισσοτερο γιατι πουλωντας τωρα χανεις αρκετα.

                    Λογικα (εκτος και αυξησουν τους φορους) θα παρεις το 118 στα ιδια λεφτα με καλυτερο εξοπλισμο στο μελλον.

                    αν πάρω 20χ νομιζω αξίζει να το δώσω. Το πήρα 26500..μετά από καμία διετία δύσκολα να πάρω 16,17 χιλ. Έτσι νομιζω θα βγει κ νέο μοντέλο και σχεδόν πάντα αυτό από μόνο του ρίχνει την μεταπωλητική ...τώρα για το bmw δεν ξέρω το θα γίνει στο μέλλον. Ήδη η πρόσφορα  είναι πολύ καλη και δεν ξέρω ποσο καλύτερη θα γίνει αν σκεφτείς ότι με αυτό το πακέτο πουλάει αρκετά

                    Καλα το σκέφτεσαι! 
                    τωρα φεύγει ακόμα καλά το j11. 
                    Με την έλευση του j12 θα πέσει και άλλο

                    Ο wantone κάνει ένα λάθος. 
                    Οι τιμές για BMW και καλες είναι λόγω των πακέτων που πετυχαίνει η θυγατρική bmw Hellas και μπορείς πια με χαμηλότερη επιβάρυνση να βαλεις έξτρα εξοπλισμό.  Δεν τρως απευθείας καπέλο χιλιάδων ευρώ απλά προσθέτοντας κάτι απλο. 
                    Αν είσαι πάνω από 40 και έχεις βαρεθεί τα all around τίμια αμάξια και φυσικα έχεις την οικονομική άνεση να ψαχτείς για κάτι καλύτερο, αξίζει να δοκιμάσεις μια bmw. 
                    Αξίζει να κανεις και στον εαυτό σου ένα τέτοιο δωρο !

                    είμαι 44  ..έπιασες ακριβώς το σκεπτικό μου ..είναι ίσως μια πολύ καλη ευκαιρία για αυτό το δώρο. Από την άλλη δεν μου τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια και σκέφτομαι και το θέμα της συντηρήσης ενός bmw μετά την εγγύηση. Μέχρι τότε βέβαια ποιος ζει ποιος πεθάνει...όπως επίσης και οι επιδόσεις σιβικ και φοκους και το πλήρες πακέτο τους είναι ένα δέλεαρ σημαντικό ..είδωμεν μέσα στην εβδομάδα ανάλογα και τις προσφορές για το qashqai..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      alex19 last edited by

                      To a3 σε σενταν το έχεις κοιτάξει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        iceman7 last edited by

                        Στη θέση σου θα κοίταγα και το leasing. 
                        Στα premium βγαίνουν καλά deals γλυτωνεις από τυχόν προβλήματα της μικρής εγγύησης, σου μενουν τα λεφτά από την πώληση του κασκαι. Δεν φορτώνεσαι το αμάξι σε μια εποχή που ολα είναι ρευστά με υβρίδια και ηλεκτρικα. Βλέπεις πως πάει και αλλάζεις σε 4 χρονια. 
                        σκεψου το και αυτό

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          pope4kos @alex19 last edited by

                          To a3 σε σενταν το έχεις κοιτάξει;

                          οχι. Είδα μόνο το sportsback...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alex19 last edited by

                            Πάντως στην audi διαφημίζουν και στο ελλήνικο σαιτ ότι για τα μοντέλα από το α4 και πάνω θα μπορείς να αγοράσεις επιπλέον εξοπλισμό μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Η συκεκριμένη δυνατότητα θα επεκταθεί σύντομα και στα υπόλοιπα μοντέλα και με διευρυμένες δυνατότητες. Για παράδειγμα μπορείς να αναβαθμίσεις το σύστημα πολυμέσων μετά την αγορά του αυτοκινήτου μέσω update (προσθήκη συνδεσιμότητας με κινητα συν navi)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pope4kos @petros61 last edited by

                              Κάτοχος και εγώ πρόσφατα μιας sportline 118 έχω να πω ότι από ποιότητα είναι ότι καλυτερο υπαρχει.το μοτέρ για τα άλογα του το βρίσκω εξαιρετικό όπως επίσης και το κιβώτιο.δεν νομίζω ότι αν δεν ξέρεις ότι είναι 3cl να μπορείς να το καταλάβεις.το θέμα της διασύνδεσης όντως υπαρχει αλλά αν βάλεις το απλο και όχι το πλήρως ψηφιακό πάει στα 30000.εγώ πάντως ψάχνω για να βάλω το Apple car play.μέχρι τώρα δεν έχω βρει πάντως

                              Δώρο εμένα δεν μου έδωσαν τίποτα και τα 4 χρόνια εγγύηση τα πλήρωσα

                              επειδή το σκέφτομαι για το αμάξι ...να σε ρωτήσω μιας και το έχεις πιστεύεις ότι χρειάζεται κάμερα οπισθοπορείας ή με τους ασθητηρες παρκαρίσματος είναι οκ;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                alex19 last edited by

                                Χωρίς να θέλω να σας τρομοκρατήσω αλλά επειδή γράψατε ότι θέλετε να το κρατήσετε 6-7 χρόνια ελπίζω να έχετε αντιληφθεί το κόστος συντήρησης μετά το πέρας της εγγύησης. Μετά τη δραματική εβδομάδα που είχα στο συνεργείο με το χ3 (κατεστραμμένο κιβώτιο) μάζεψα αρκετές πληροφορίες για τη σειρά 1 , πληροφορίες που με έκαναν να διαγράψω το αυτοκίνητο από τη λίστα μου καταλήγοντας στο φορντ. Ελπίζω να καταφέρετε και εσείς να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Αν θέλετε οτιδήποτε παραπάνω ρωτάτε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @alex19 last edited by

                                  Χωρίς να θέλω να σας τρομοκρατήσω αλλά επειδή γράψατε ότι θέλετε να το κρατήσετε 6-7 χρόνια ελπίζω να έχετε αντιληφθεί το κόστος συντήρησης μετά το πέρας της εγγύησης. Μετά τη δραματική εβδομάδα που είχα στο συνεργείο με το χ3 (κατεστραμμένο κιβώτιο) μάζεψα αρκετές πληροφορίες για τη σειρά 1 , πληροφορίες που με έκαναν να διαγράψω το αυτοκίνητο από τη λίστα μου καταλήγοντας στο φορντ. Ελπίζω να καταφέρετε και εσείς να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Αν θέλετε οτιδήποτε παραπάνω ρωτάτε.

                                  Εεε ναι, έχοντας περάσει αρκετές BMW από τα χέρια μου συμφωνώ. Και προφανώς δεν είναι για πολλά χρόνια οι BMW. Άλλες είναι οι χάρες τους, όχι η αξιοπιστία ή το κόστος συντήρησης.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • A
                                    alex19 last edited by

                                    Άστα να πάνε πόνεσε πολύ αυτή η εβδομάδα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Χωρίς να διαφωνώ, η δική μου δεν έβγαλε τίποτα πάντως.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pope4kos @alex19 last edited by

                                        Χωρίς να θέλω να σας τρομοκρατήσω αλλά επειδή γράψατε ότι θέλετε να το κρατήσετε 6-7 χρόνια ελπίζω να έχετε αντιληφθεί το κόστος συντήρησης μετά το πέρας της εγγύησης. Μετά τη δραματική εβδομάδα που είχα στο συνεργείο με το χ3 (κατεστραμμένο κιβώτιο) μάζεψα αρκετές πληροφορίες για τη σειρά 1 , πληροφορίες που με έκαναν να διαγράψω το αυτοκίνητο από τη λίστα μου καταλήγοντας στο φορντ. Ελπίζω να καταφέρετε και εσείς να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή. Αν θέλετε οτιδήποτε παραπάνω ρωτάτε.

                                        χρονια πολλά καταρχήν. Μπορείς να μοιραστείς τις πληροφορίες που πήρες ;με ενδιαφέρουν πολύ. Είμαι σχεδόν ένα βήμα από την σειρά 1 όποτε θα με σώσεις. Το κόστος μετά την εγγύηση φαντάζομαι ότι θα είναι υψηλό ...αλλά πάντα ελπίζεις να μην σου βγει τόσο προβληματικό ένα αυτοκίνητο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pope4kos @alex19 last edited by

                                          Πάντως στην audi διαφημίζουν και στο ελλήνικο σαιτ ότι για τα μοντέλα από το α4 και πάνω θα μπορείς να αγοράσεις επιπλέον εξοπλισμό μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Η συκεκριμένη δυνατότητα θα επεκταθεί σύντομα και στα υπόλοιπα μοντέλα και με διευρυμένες δυνατότητες. Για παράδειγμα μπορείς να αναβαθμίσεις το σύστημα πολυμέσων μετά την αγορά του αυτοκινήτου μέσω update (προσθήκη συνδεσιμότητας με κινητα συν navi)

                                          και πάλι η τιμή του Audi είναι αρκετά πιο πάνω από την bmw.ξεκινάει το 1.5 tfsi από 28χιλ η βασική... αλλωστε από ότι ακούω δεξιά και αριστερά ούτε η Audi φημίζεται για την αξιοπιστία της ή τα φτηνά της ανταλλακτικά..νομιζω ότι φοκους η σιβικ για να μην έχω δράματα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                            Χωρίς να διαφωνώ, η δική μου δεν έβγαλε τίποτα πάντως.

                                            6κύλινδρο γαρ και ο Ν52 έβγαζε θέματα μετά από πολλά χιλιόμετρα, σπάνια να έβγαζε κάτι πριν τις 150.000χλμ. Στις αναρτήσεις ήταν λίγο καλύτερα τα πράγματα επίσης, σε σχέση με Ε46 και Ε83.

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 10 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr