-
Με 120,000 στο κοντερ του Tiguan εκρινα πως ηρθε ο καιρος να το αλλαξω, αν και το εχω μολις 4 χρονια (ναι, 30,000 χλμ το χρονο κανω, σωστα). Εχοντας συνηθισει να ειμαι ψηλα, δυσκολευομαι να συμβιβαστω να ξανακατεβω χαμηλα για λιμουζινα.
Επειδη περναω πολλες ωρες πισω απο το τιμονι, για μενα το πιο βασικο να χαιρομαι το χωρο μεσα στο αμαξι. Δηλαδη ωραιο πλουσιο σαλονι, μεγαλη οθονη ελεγχου, gadgets κλπ...οσο περισσοτερα τοσο καλυτερα. Δε με ενδιαφερουν οι επιδοσεις. Με οσα εχω δει, καταληγω στο DS7 (εκδοση So chic). Με φρεναρουν 2 πραγματα: διαστασεις (δεν θελω να παω σε κατηγορια μεγαλυτερη του Tiguan, και αυτο ειναι μιση κατηγορια πανω), και οτι ειναι μοντελο ηδη 3 ετων και το 2021 βγαινει facelift νομιζω.
Οντωας παραδοσιακος πελατης VAG, θα ηηθελα να δω και το ID4 με το ελκυστικο θεμα του ηλεκτροκινητου.Απλα φοβαμαι οπως το βλεπω στις φωτογραφιες πως το σαλονι ειναι λιτο - το δε υποβραχιονιο που το φερανε απο τα αεροπορικα καθισματα της Ryanair δεν αντεχει σε κριτικη.Και ειναι κι αυτο λιγο μεγαλυτερο σε μηκος απο το Tiguan.
Σκεφτηκα ακομα και το Tesla 3, το οποιο το ειδα κι απο κοντα, κι ας μην ειναι SUV. Αλλα το θεωρω μεγαλο ρισκο στην παρουσα φαση να παρω αμαξι απο μια εταιρεια που τωρα ξεκιναει να στηνεται στη χωρα.
Τελος, ειδα και το Lexus UX, αλλα για να φτιαξω εχω τις ανεσεις που θελω, πρεπει να φτασω στην εκδοση Executive που ειναι στα 46,000 και τοσο πανω δε θελω να φτασω - τα 1-2 πανω απο τα 40 να τα αντεξω με δυσκολια.
Ρωταω αν εχετε καποιο αμαξι να προτεινες που εμενα μου διαφευγει - ή να με αποτρεψετε για καποια απο τις επιλογες που σκεφτηκα...σας ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Με 120,000 στο κοντερ του Tiguan εκρινα πως ηρθε ο καιρος να το αλλαξω, αν και το εχω μολις 4 χρονια (ναι, 30,000 χλμ το χρονο κανω, σωστα). Εχοντας συνηθισει να ειμαι ψηλα, δυσκολευομαι να συμβιβαστω να ξανακατεβω χαμηλα για λιμουζινα.
Επειδη περναω πολλες ωρες πισω απο το τιμονι, για μενα το πιο βασικο να χαιρομαι το χωρο μεσα στο αμαξι. Δηλαδη ωραιο πλουσιο σαλονι, μεγαλη οθονη ελεγχου, gadgets κλπ...οσο περισσοτερα τοσο καλυτερα. Δε με ενδιαφερουν οι επιδοσεις. Με οσα εχω δει, καταληγω στο DS7 (εκδοση So chic). Με φρεναρουν 2 πραγματα: διαστασεις (δεν θελω να παω σε κατηγορια μεγαλυτερη του Tiguan, και αυτο ειναι μιση κατηγορια πανω), και οτι ειναι μοντελο ηδη 3 ετων και το 2021 βγαινει facelift νομιζω.
Οντωας παραδοσιακος πελατης VAG, θα ηηθελα να δω και το ID4 με το ελκυστικο θεμα του ηλεκτροκινητου.Απλα φοβαμαι οπως το βλεπω στις φωτογραφιες πως το σαλονι ειναι λιτο - το δε υποβραχιονιο που το φερανε απο τα αεροπορικα καθισματα της Ryanair δεν αντεχει σε κριτικη.Και ειναι κι αυτο λιγο μεγαλυτερο σε μηκος απο το Tiguan.
Σκεφτηκα ακομα και το Tesla 3, το οποιο το ειδα κι απο κοντα, κι ας μην ειναι SUV. Αλλα το θεωρω μεγαλο ρισκο στην παρουσα φαση να παρω αμαξι απο μια εταιρεια που τωρα ξεκιναει να στηνεται στη χωρα.
Τελος, ειδα και το Lexus UX, αλλα για να φτιαξω εχω τις ανεσεις που θελω, πρεπει να φτασω στην εκδοση Executive που ειναι στα 46,000 και τοσο πανω δε θελω να φτασω - τα 1-2 πανω απο τα 40 να τα αντεξω με δυσκολια.
Ρωταω αν εχετε καποιο αμαξι να προτεινες που εμενα μου διαφευγει - ή να με αποτρεψετε για καποια απο τις επιλογες που σκεφτηκα...σας ευχαριστω εκ των προτερων.
-
Θα σου προτείνω ένα καινούριο και σχετικά outsider. Δεν έχω προσωπική άποψη αλλά από όσα έχω δει φαίνεται να ταιριάζει σε αυτά που ψάχνεις.
Skoda Enyaq!
-
ρε συ τζιμ, να φχαριστιεται ειπε ο ανθρωπος. οχι καταθλιψη και ζαναξ. ακου εκει σκοντα... κανενα βολβο ισως?
-
Θα σου προτείνω ένα καινούριο και σχετικά outsider. Δεν έχω προσωπική άποψη αλλά από όσα έχω δει φαίνεται να ταιριάζει σε αυτά που ψάχνεις.
Skoda Enyaq!
Η αληθεια ειναι πως για δεδομενα σκοντα εχουν κανει καλη δουλεια στο εσωτερικο, ετσι φαινεται τουλαχιστον απο τις φωτογραφιες. Αλλα προκειται για αμαξι 20 εκατοστα μακρυτερο του Tiguan. Δε θελω να φτασω σε τετοιες διαστασεις, ειδικα οταν λογω δουλειας ψαχνω καθημερινα παρκαρισμα σε διαφορα ακυρα μερη...
-
ρε συ τζιμ, να φχαριστιεται ειπε ο ανθρωπος. οχι καταθλιψη και ζαναξ. ακου εκει σκοντα... κανενα βολβο ισως?
Εσωτερικα δε θυμιζει σκοντα, αν και το να οδηγω σκοντα καπως μου καθεται...Το XC-40 το ειχα δει παλιοτερα, νομιζω ειναι υπερτιμημενο, θα το εβαζα στην ιδια κατηγορια με ολα τα Audi που τα πληρωνεις premium χωρις να ειναι στο ελαχιστο premium - απλα πουλανε ενα brand.
-
Για το XC40 θα τα έδινα εγώ, το fl 3008 μου αρέσει περισσότερο από το παλιό (δεν μου άρεσε η μάσκα του!), και κάνα Mazda από τα καινούργια που ερχόταν;
Πάντως αν πήγαινα για 40αρι+, μάλλον το XC40 θα το κοίταγα σοβαρά.
-
ρε συ τζιμ, να φχαριστιεται ειπε ο ανθρωπος. οχι καταθλιψη και ζαναξ. ακου εκει σκοντα... κανενα βολβο ισως?
Πρότεινα κάτι σε σχέση με αυτά που κοιτάει και αυτό που έχει... To ID πχ που κοιτάει εγώ το θεωρώ πιο βαρετό από το Enyaq...
Αυτό που με χαλάει απίστευτα στο Enyaq είναι η φωτιζόμενη γρίλια μπροστά... Πέρα από αυτό τολμώ να πω πως είναι... Όμορφο για ηλεκτρικό!
Τα Volvo είναι από τα αγαπημένα μου αλλά στα 40 χιλιάρικα τελική, νομίζω μόνο το μικρό παίρνεις και δε το θεωρώ κάτι ιδιαίτερο. Γούστα είναι αυτά
-
Μπορείς να δείς και 3008 με καλό εξοπλισμό σε GT έδοση. Να έβλεπες και GLA αλλά δε νομίζω να μπορείς να φορτώσεις πολύ εξοπλισμό χωρίς να ξεφύγει η τιμή
-
gatoz wrote:
ρε συ τζιμ, να φχαριστιεται ειπε ο ανθρωπος. οχι καταθλιψη και ζαναξ. ακου εκει σκοντα... κανενα βολβο ισως?
Πρότεινα κάτι σε σχέση με αυτά που κοιτάει και αυτό που έχει... To ID πχ που κοιτάει εγώ το θεωρώ πιο βαρετό από το Enyaq...
Αυτό που με χαλάει απίστευτα στο Enyaq είναι η φωτιζόμενη γρίλια μπροστά... Πέρα από αυτό τολμώ να πω πως είναι... Όμορφο για ηλεκτρικό!
Τα Volvo είναι από τα αγαπημένα μου αλλά στα 40 χιλιάρικα τελική, νομίζω μόνο το μικρό παίρνεις και δε το θεωρώ κάτι ιδιαίτερο. Γούστα είναι αυτά
Μα δεν θέλει να πάρει μεγαλύτερο από αυτό που έχει, το XC60 είναι σχεδόν 20cm μακρύτερο και το Skoda 15cm.
Είχα διαβάσει θα βγάλουν και μικρότερες εκδόσεις κινητήρων (ή προσέθεσαν έναν μικρότερο κάτω από την υπάρχουσα γκάμα;, Κάτι..).
Νομίζω με το Volvo θα έχει και αναβάθμιση στην καμπίνα και πραγματική αίσθηση premium στα λεφτά του.
Ωραίο το Skoda, νομίζω τα δώσανε όλα (επιτέλους!) οι Τσέχοι!
-
Δεν θεωρώ την διαφορά 16 εκατοστών λόγω απόρριψης... Νομίζω είστε υπερβολικοί.
Αναφερόμουν στο XC40, το μικρό. Για το XC60 δε νομίζω να φτάνουν τα 40.
Σε σχέση με το XC40, η καμπίνα του Enyaq στα δικά μου μάτια φαίνεται πιο premium.
Από τις εικόνες όμως δε γίνεται να έχουμε άποψη γι αυτά τα θέματα. Αν δεν κάτσεις μέσα να δεις πως βολεύεσαι πως είναι τα καθίσματα κτλ δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα... Για μένα το premium δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αίσθηση. Πολλά τα παραδείγματα των φαινομενικά 'premium' σαλονιών στα οποία δεν μπορείς να κάτσεις σωστά, με τραγική εργονομία...
-
Δεν θεωρώ την διαφορά 16 εκατοστών λόγω απόρριψης... Νομίζω είστε υπερβολικοί.
Αναφερόμουν στο XC40, το μικρό. Για το XC60 δε νομίζω να φτάνουν τα 40.
Σε σχέση με το XC40, η καμπίνα του Enyaq στα δικά μου μάτια φαίνεται πιο premium.
Από τις εικόνες όμως δε γίνεται να έχουμε άποψη γι αυτά τα θέματα. Αν δεν κάτσεις μέσα να δεις πως βολεύεσαι πως είναι τα καθίσματα κτλ δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα... Για μένα το premium δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αίσθηση. Πολλά τα παραδείγματα των φαινομενικά 'premium' σαλονιών στα οποία δεν μπορείς να κάτσεις σωστά, με τραγική εργονομία...
Αυτό λέω, το XC40 είναι ακριβώς στα λεφτά του και το μήκος που θέλει. Το XC60 είναι μία κατηγορία πάνω σε όλα.
Επαρχία μένεις, γιατί δεν θυμάμαι. Στην επαρχία 15-20 πόντοι δεν παίζουν ρόλο, σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι τεράστια υπόθεση.
-
Δεν θεωρώ την διαφορά 16 εκατοστών λόγω απόρριψης... Νομίζω είστε υπερβολικοί.
Αναφερόμουν στο XC40, το μικρό. Για το XC60 δε νομίζω να φτάνουν τα 40.
Σε σχέση με το XC40, η καμπίνα του Enyaq στα δικά μου μάτια φαίνεται πιο premium.
Από τις εικόνες όμως δε γίνεται να έχουμε άποψη γι αυτά τα θέματα. Αν δεν κάτσεις μέσα να δεις πως βολεύεσαι πως είναι τα καθίσματα κτλ δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα... Για μένα το premium δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αίσθηση. Πολλά τα παραδείγματα των φαινομενικά 'premium' σαλονιών στα οποία δεν μπορείς να κάτσεις σωστά, με τραγική εργονομία...
Αυτό λέω, το XC40 είναι ακριβώς στα λεφτά του και το μήκος που θέλει. Το XC60 είναι μία κατηγορία πάνω σε όλα.
Επαρχία μένεις, γιατί δεν θυμάμαι. Στην επαρχία 15-20 πόντοι δεν παίζουν ρόλο, σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι τεράστια υπόθεση.
-
παντως στο βι 60 που εκατσα χθες μεσα, η καμπινα βγαζει μεχρι και σηκωμαρες, στο αναλογης τιμης γαλλικο ουτε αστειο, στα φαου καπου χαλαει η αισθηση αμα δεις στο κατω κομματι της καμπινας σαν γερμανιδα σε εφ κέι κέι που τελικα σου βγαινει πολωνη, τα αούντι τα λες και μετατροπες ελ 200 σε νεκροφορα, οι προπελαι πολυ γαλλικουρα πλεον και ψευτο πρεμιο, η αστερω μια ρενάουλτιλα τη βγαζει και εχει μεινει η ματσουντα να σε σηκωνει καγκελο. σε σκοντα και μονο που μπαινεις μεσα σε σκοντα ειναι γκριζο.
-
παντως στο βι 60 που εκατσα χθες μεσα, η καμπινα βγαζει μεχρι και σηκωμαρες, στο αναλογης τιμης γαλλικο ουτε αστειο, στα φαου καπου χαλαει η αισθηση αμα δεις στο κατω κομματι της καμπινας σαν γερμανιδα σε εφ κέι κέι που τελικα σου βγαινει πολωνη, τα αούντι τα λες και μετατροπες ελ 200 σε νεκροφορα, οι προπελαι πολυ γαλλικουρα πλεον και ψευτο πρεμιο, η αστερω μια ρενάουλτιλα τη βγαζει και εχει μεινει η ματσουντα να σε σηκωνει καγκελο. σε σκοντα και μονο που μπαινεις μεσα σε σκοντα ειναι γκριζο.
Καλά εδώ διαφωνούμε σε πάρα πολλά γάτε...
Καταρχάς το V60 είναι άλλου βεληνεκούς αμάξι και μιλάμε για άλλη κατηγορία... Είναι πολύ διαφορετικά τα πράγματα σε αυτά τα χρήματα. Είναι όντως τρομερό και στην κορυφή των επιλογών. Και εγώ το λατρεύω χωρίς να έχω την δυνατότητα να το πλησιάσω... Το πιο σημαντικό, δεν είναι SUV!
Όσο για τα Αudi αυτών των τιμών νομίζω πως είναι άδικο το L200->νεκροφόρα που αναφέρεις. Έχουν και φοβερή γραμμή και απίστευτα σαλόνια και δύναμη κι απ' όλα. Δες το S4 Avant ας πούμε (δεν μιλάω για RS γιατί εκεί χάνεται η μπάλα με τα λεφτά).
Η Mercedes σε αυτά τα χρήματα είναι που αρχίζει να προσφέρει πραγματικές Mercedes. Την αδικείς!
Τώρα για το brand snobbery προς την Skoda δε χρειάζεται να πω κάτι... Ο ανταγωνισμός έχει ανεβάσει επίπεδο σε όλες τις εταιρίες πλέον και κάθε μία έχει να προσφέρει τουλάχιστον ένα μοντέλο διαμάντι. Εγώ κρίνω το κάθε αμάξι ως σύνολο και όχι με βάση το τι σήμα έχει μπροστά. Καταλαβαίνω όμως πως αυτό το τελευταίο το είπες στο πλαίσιο του χιούμορ
-
dimitriscsd wrote:
Δεν θεωρώ την διαφορά 16 εκατοστών λόγω απόρριψης... Νομίζω είστε υπερβολικοί.
Αναφερόμουν στο XC40, το μικρό. Για το XC60 δε νομίζω να φτάνουν τα 40.
Σε σχέση με το XC40, η καμπίνα του Enyaq στα δικά μου μάτια φαίνεται πιο premium.
Από τις εικόνες όμως δε γίνεται να έχουμε άποψη γι αυτά τα θέματα. Αν δεν κάτσεις μέσα να δεις πως βολεύεσαι πως είναι τα καθίσματα κτλ δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα... Για μένα το premium δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αίσθηση. Πολλά τα παραδείγματα των φαινομενικά 'premium' σαλονιών στα οποία δεν μπορείς να κάτσεις σωστά, με τραγική εργονομία...
Αυτό λέω, το XC40 είναι ακριβώς στα λεφτά του και το μήκος που θέλει. Το XC60 είναι μία κατηγορία πάνω σε όλα.
Επαρχία μένεις, γιατί δεν θυμάμαι. Στην επαρχία 15-20 πόντοι δεν παίζουν ρόλο, σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι τεράστια υπόθεση.
Επαρχία ζω ναι. Στο Ηράκλειο που είμαι όμως το κέντρο είναι τραγικό σε θέμα παρκαρίσματος. Η αλήθεια είναι πως σε μεγάλο αστικό κέντρο όπως λες, δεν πας με κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα να παρκάρεις σε στενάκια και δρόμους όπου βρεις. Εκτός αν δε σε νοιάζει καθόλου τι θα πάθει το αμάξι όσο το έχεις αφήσει εκεί. Είτε θα έχεις 2ο μικρότερο αυτοκίνητο για το κέντρο, είτε θα πληρώνεις και θα το αφήνεις σε πάρκινγκ. Δεν σε σώζουν τα 15 εκατοστά μήκους λιγότερα.
Είναι δυνατόν να έχεις 40 χιλιάρικα αμάξι που το πληρώνεις εσύ και να το παρατάς στο δρόμο εκεί που παρκάρουν-ξεπαρκάρουν όλα τα ούφο μέχρι να ακούσουν 'γκουπ';
-
Dublin wrote:
dimitriscsd wrote:
Δεν θεωρώ την διαφορά 16 εκατοστών λόγω απόρριψης... Νομίζω είστε υπερβολικοί.
Αναφερόμουν στο XC40, το μικρό. Για το XC60 δε νομίζω να φτάνουν τα 40.
Σε σχέση με το XC40, η καμπίνα του Enyaq στα δικά μου μάτια φαίνεται πιο premium.
Από τις εικόνες όμως δε γίνεται να έχουμε άποψη γι αυτά τα θέματα. Αν δεν κάτσεις μέσα να δεις πως βολεύεσαι πως είναι τα καθίσματα κτλ δε μπορείς να ξέρεις σίγουρα... Για μένα το premium δεν έχει να κάνει μόνο με την εμφάνιση αλλά και με την αίσθηση. Πολλά τα παραδείγματα των φαινομενικά 'premium' σαλονιών στα οποία δεν μπορείς να κάτσεις σωστά, με τραγική εργονομία...
Αυτό λέω, το XC40 είναι ακριβώς στα λεφτά του και το μήκος που θέλει. Το XC60 είναι μία κατηγορία πάνω σε όλα.
Επαρχία μένεις, γιατί δεν θυμάμαι. Στην επαρχία 15-20 πόντοι δεν παίζουν ρόλο, σε μεγάλο αστικό κέντρο είναι τεράστια υπόθεση.
Επαρχία ζω ναι. Στο Ηράκλειο που είμαι όμως το κέντρο είναι τραγικό σε θέμα παρκαρίσματος. Η αλήθεια είναι πως σε μεγάλο αστικό κέντρο όπως λες, δεν πας με κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα να παρκάρεις σε στενάκια και δρόμους όπου βρεις. Εκτός αν δε σε νοιάζει καθόλου τι θα πάθει το αμάξι όσο το έχεις αφήσει εκεί. Είτε θα έχεις 2ο μικρότερο αυτοκίνητο για το κέντρο, είτε θα πληρώνεις και θα το αφήνεις σε πάρκινγκ. Δεν σε σώζουν τα 15 εκατοστά μήκους λιγότερα.
Είναι δυνατόν να έχεις 40 χιλιάρικα αμάξι που το πληρώνεις εσύ και να το παρατάς στο δρόμο εκεί που παρκάρουν-ξεπαρκάρουν όλα τα ούφο μέχρι να ακούσουν 'γκουπ';
χαχα! έχω μείνει 2 χρόνια Ηράκλειο για δουλειά, ένα Clio μας είχαν δώσει και πάλι δεν το παρκάραμε πουθενά! μέναμε έξω από το κέντρο όμως.
Δεν ξέρω αν έχει 2ο ο κύριος, αλλά εδώ απ' έξω από μένα παρκάρει ένα Q7 το οποίο κάθε μήνα προσέχω κάτι καινούργιο πάνω του (γρατζουνιά δηλαδή!). Επίσης Παγκράτι που έμενα, και μένουν ακόμη συγγενείς μου, δεν μπορείς να φανταστείς τι αυτοκίνητα αφήνουν απ' έξω. Μιλάμε για Mercedes, Volvo και οτιδήποτε αυτής της κατηγορίας 40.000 και πάνω. Εγώ τότε είχα το Citroen-άκι μου και το έκλαιγα κάθε φορά, όλο κάτι έβρισκα, φανταζόμουν όλοι αυτοί με τα αυτοκίνητα 20-80.000 (τότε τα 20.000 μου φαινόντουσαν πολλά για αυτοκίνητο!).
Άσε που υπήρχαν μέρες που έψαχνα παρκινγκ για 45-60 λεπτά (true story) και τελικά πάρκαρα σε άλλη περιοχή..
Με την κρίση βέβαια έφυγε και κόσμος, αλλά τώρα έχει επανέλθει, και δεν βρίσκεις ούτε να νοικιάσεις. Πάρκινγκ υπόγειο/φυλαγμένο είναι σαν να νοικιάζεις γκαρσονιέρα!
Για κέντρο και τέτοιες περιοχές προσπαθώ να πηγαίνω με το μηχανάκι.
-
Και εγώ εκτός κέντρου μένω. Για δουλειές στο κέντρο 99% παίρνουμε το 2ο picanto που δεν μασάει τίποτα και δεν τραβάει βλέμματα. Όποτε χρειάζεται να πάω με το μεγάλο πληρώνω 2-4 ευρώ και το αφήνω σε ιδιωτικό πάρκινγκ για όλη τη μέρα. Τέτοιο εννοούσα. Όχι να νοικιάσεις γκαραζάκι. Αυτά είναι πανάκριβα. Για κάποιον που πηγαίνει συνέχεια κέντρο, εδώ στο Ηράκλειο τουλάχιστον, με 50-60 ευρώ κλείνεις και μηνιαία θέση σε ιδιωτικό πάρκινγκ στο κέντρο. Στην Αθήνα φαντάζομαι θα είναι πιο ακριβά.
Οι περισσότεροι από αυτούς με τα ακριβά που αναφέρεις, πιθανότατα θα τα έχουν με leasing ή από την δουλειά τους και θα τα αλλάζουν κάθε 2 χρόνια. Οπότε δε τους νοιάζει ιδιαίτερα...
-
Εχουμε 2ο αμαξι στην οικογενεια, ενα T-Roc αλλα το χρησιμοποιει η συζυγος.
Τα 15-20 εκ. πανω απο το Tiguan ειναι αποτρεπτικα, οταν χρειαζομαι 1-2 φορες τη βδομαδα να ψαχνω παρκαρισμα σε γειτονιες της Αθηνας.
Το XC40 θα το ξαναδω μιας και το λετε, το θεμα ειναι αν στα 40 μπορω να εχω αυτα που με ικανοποιουν.
Για το DS7 δεν σχολιαζει κανεις και με ανησηχειτε
-
Για το DS7 δεν σχολιαζει κανεις και με ανησηχειτε
Πανέμορφο μέσα-έξω, ξεχωριστό και δεν κυκλοφορούν πολλά οπότε ακόμα γυρνάει ο κόσμος να το κοιτάξει. Γνωστοί ποσότητα οι κινητήρες και κιβώτια (πολύ καλά αμφότερα, για το αυτόματο μιλάω). Τι άλλο θα ήθελες να μάθεις? Το βρίσκω εξαιρετική αγορά στην κατηγορία, με τις γνωστές Γαλλικές τσαχπινιές.
40,000 για SUV