Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα c200 coupe 2020
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα c200 coupe 2020
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    13
    52
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavas last edited by

      Καλημερα στην παρεα

      Σκεφτομαι για mercedes  c200 coupe με τον 1.5 eq  boost αποδοσης συνολικα 198 ιππων

      12 χρονια με bmw,τωρα με f20 116i sport auto schnitzer στα 200+ αλογα απολυτα ευχαριστημενος,αλλα θελω να παω σε coupe και καινουργιο

      Δυστηχως δεν υπαρχει πουθενα για test drive και δεν γνωριζω αν θα με καλυπτει οδηγικα και απο επιδοσεις (Ισως οφειλεται και στο οτι θα αλλαξει σε ενα χρονο η σενταν και σε 2+ η coupe)

      Απο δοκιμες test που εχουν γινει,ολοι αναφερουν για μεγαλη στροφη της mercedes στο οδηγικο κομματι,και οτι απεκτησαν επιτελους αυτο το fun to drive  που τους ελειπε(κυριως η c coupe).δεν εχουν φτασει ακομα την bmw,αλλα ειναι πλεον κοντα

      Μου αρεσει αρκετα μεσα εξω,εχει ποιοτητα αξιοπιστια,καλες επιδοσεις τεχνολογια και μαλλον οδηγικο ενδιαφερον

      Εχω προσφορα με amg πακετο 42κ και για την c300 Με 272 ιππους 46κ αλλα με διλιτρο

      Την καινουργια  bmw 4 την αποριπτω γιατι θα βγει σε διλιτρο 184 ιππων με 58κ.την προηγουμενη γιατι τα 136 του 1.5 ειναι λιγα,πρεπει παλι να πας σε διλιτρο και μτχ πλεον.το a5 δεν μου αρεσει οδηγικα και κριμα που η giulia δεν βγαζει coupe

      Καμια γνωμη απο κατοχους και μη

      Ευχαριστω

      Υ.σ τα ελαχιστα μτχ c200 coupe(1-1.5 χρονου) παιζουν στα 45+,οταν καινουργιο βγαινει 42!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kavas last edited by

        Καλημερα στην παρεα

        Σκεφτομαι για mercedes  c200 coupe με τον 1.5 eq  boost αποδοσης συνολικα 198 ιππων

        12 χρονια με bmw,τωρα με f20 116i sport auto schnitzer στα 200+ αλογα απολυτα ευχαριστημενος,αλλα θελω να παω σε coupe και καινουργιο

        Δυστηχως δεν υπαρχει πουθενα για test drive και δεν γνωριζω αν θα με καλυπτει οδηγικα και απο επιδοσεις (Ισως οφειλεται και στο οτι θα αλλαξει σε ενα χρονο η σενταν και σε 2+ η coupe)

        Απο δοκιμες test που εχουν γινει,ολοι αναφερουν για μεγαλη στροφη της mercedes στο οδηγικο κομματι,και οτι απεκτησαν επιτελους αυτο το fun to drive  που τους ελειπε(κυριως η c coupe).δεν εχουν φτασει ακομα την bmw,αλλα ειναι πλεον κοντα

        Μου αρεσει αρκετα μεσα εξω,εχει ποιοτητα αξιοπιστια,καλες επιδοσεις τεχνολογια και μαλλον οδηγικο ενδιαφερον

        Εχω προσφορα με amg πακετο 42κ και για την c300 Με 272 ιππους 46κ αλλα με διλιτρο

        Την καινουργια  bmw 4 την αποριπτω γιατι θα βγει σε διλιτρο 184 ιππων με 58κ.την προηγουμενη γιατι τα 136 του 1.5 ειναι λιγα,πρεπει παλι να πας σε διλιτρο και μτχ πλεον.το a5 δεν μου αρεσει οδηγικα και κριμα που η giulia δεν βγαζει coupe

        Καμια γνωμη απο κατοχους και μη

        Ευχαριστω

        Υ.σ τα ελαχιστα μτχ c200 coupe(1-1.5 χρονου) παιζουν στα 45+,οταν καινουργιο βγαινει 42!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wantone last edited by

          Τι εξοπλισμο εχει στα 42?

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • K
            kavas last edited by

            amg πακετο,led,cruise,φιμε τζαμια,9g tronic,padlles,αισθητηρες βροχης,διζωνικο κλιματισμο,keyless go και αλλα πολλα

            Δεν χρειαζομαι κατι αλλο

            Η αντιστοιχη νεα 420i με διλιτρο και ιδιες σχεδον επιδοσεις

            Με m pack βγαινει 63κ. 50κ τελικη εχει το c200

            Αν υποθεσουμε οτι η 4 θα εχει σχετικα μικρη εκπτωση 4-5000,η διαφορα τους ειναι 16000

            Πιο φρεσκια η 4,αλλα τεραστια η διαφορα

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • W
              wantone last edited by

              Τι χρηση θα κανεις στο αμαξι αυτο;

              Προσωπικα δεν βλεπω κατι ενδιαφερον αν και η τιμη ειναι καλη για Μερσεντες κουπε αλλα εχω ακουσει οτι ειναι βαρετο αυτο το μοντελλο. Σπορ δεν θα ειναι γιατι θελεις νας πας σε C43 και πανω για κατι τετοιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • K
                kavas last edited by

                Καθημερινα 10 χλμ δουλειας + βολτες

                Σπορ αυτοκινητο δεν ειναι,οπως δεν ειναι και η 420i και το διλιτρο a5

                Αλλα εχει κρατημα,γρηγορο τιμονι,ζυγισμα καλο μοτερ και γρηγορες αλλαγες

                Σε ολα τα τεστ συγκριτικα που εχω διαβασει αναφερονται αρκετα θετικα στα παραπανω

                Γιαυτο ρωταω και εδω,μηπως καποιος ιδιοκτητης μας δωσει φωτα,αφου δεν υπαρχει τεστ drive

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • W
                  wantone last edited by

                  Προσεχε τα τεστ γιατι ειναι μαρκετινγκ περισσοτερο. Ναι οντως ουτε το 420 ειναι σπορ, ειναι πολυ πλαδαρα ρυθμισμενα. Απλα βασικα για μουρη ειναι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Λογικά θα σε καλύψει, αλλά καλό είναι να κάνεις ένα test drive, έστω και της saloon (sedan), για να δεις γκάζι-φρένο-τιμόνι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Το Tesla Model 3 στα ίδια χρήματα αλλά με 5,5' για το 0-100, με μηδενικό κόστος κίνησης και πίσω κίνηση με μπόλικη κι άμεση ροπή για καλά παντιλίκια. Δεν είναι όμως κουπέ, ούτε πας ταξίδι χωρίς να κάνεις τον προγραμματισμό σου πριν.

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kavas last edited by

                        Μου αρεσει το tesla αλλα εκτος του οτι ειναι σενταν,πιστευω οτι ειναι νωρις ακομα για ηλεκτρικα.

                        400 αυτονομια με χλιαρη οδηγηση σε περιοριζει αρκετα.

                        Οταν φτασουν τα 800+ χλμ και με πληθωρα επιλογων θα αξιζει για αγορα.σε 7-8 χρονια το βλεπω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Η τιμή είναι πολύ καλή ,για καινούργιο αυτοκίνητο,με το σασί της c klas.Επισης εμφανισιακά μου αρέσει πάρα πολύ.

                          Αν σε καλύπτει από άποψη χώρων νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσεις.Δε νομίζω να βρεις κάτι αντίστοιχο σε αυτή τη κατηγορία με αντίστοιχες  επιδόσεις και τιμή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kavas last edited by

                            Στα 42κ με 9αρι αυτοματο(καλυτερο απο το 7αρι που μπαινει σε a/cla)με σβελτο μοτερ(της mercedes και οχι γαλλικογερμανικο), με τεχνολογια eq, με ποιοτητα κατασκευης, πισω κινηση και πολλα extra,νομιζω αξιζει καθε ευρω.δεν υπαρχει τιποτε αλλο με αυτα τα χαρακτηριστικα στα χρηματα του

                            Το μονο αρνητικο οτι θα αλλαξει(το coupe) σε 2 χρονια,

                            υποψιαζομαι οτι το νεο(με ιδιο μοτερ,κιβωτιο)που θα εχει στανταρ αυτονομη οδηγηση-παρκιν ψηφιακο ταμπλο,θα ξεφευγει σε τιμη οπως και η 4 κατα 7-8 χιλιαδες

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Βασικά εγώ θα έβαζα άλλες 4.000 να πήγαινα στο δίλιτρο με τα 270.

                              Με 46Κ αποκλείεται να βρεις κάτι αντίστοιχο.

                              Πάντως οι τιμές μου φαίνονται χαμηλές.ςχουν κάποια προσφορά  τώρα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • K
                                kavas last edited by

                                Το σκεφτομαι.εχω παρει ταυτοχρονα προσφορα και για το 300

                                46 κ βγαινει με διλιτρο 272 ιππων,μεγαλη διαφορα σε επιδοσεις,αλλα εχει φορο πολυτελειας και πολυ δυσκολη μεταπωληση

                                Προσφορα δεν υπαρχει,απλα κοβουν περισσοτερα γιατι θα αλλαξει μοντελο σε ενα χρονο το σενταν

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • First post
                                  Last post
                                • 1 / 1
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr