-
Dublin wrote:
parikon wrote:
Έτσι ήταν από όσο θυμάμαι στα σιτροεν η οθόνη
Πάντως να αναφέρουμε ότι ο 110hp diesel που θα έρχεται έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις από τον απερχόμενο 100. Η διαφορά είναι τεράστια μάλιστα (σχεδόν 2 δευτερόλεπτα τα 0-100 και +20 τελική, με ελάχιστη αύξηση κατανάλωσης και 98 από 96 CO2). Πλέον ξεφεύγει από οποιονδήποτε άλλο πετρελαιοκινητήρα στην αγορά, και έχει μόλις 0,2sec διαφορά από τον 130hp EAT8, ενώ το αυτόματο χάνει και 5χλμ από την τελική του. Απίστευτα πράγματα.
Dublin που μπορουμε να τα δουμε αυτα αναλυτικα;
Στους επίσημους καταλόγους τα είδα. Τα παλιά από το μυαλό μου στο περίπου, αλλά κάπως έτσι είναι.
Σύμφωνα με τα νέα τέλη και τα λοιπά, δεν θα πληρώνει το πετρέλαιο, φτάνει μέχρι 119CO2, δηλαδή και το 'νορμάλ' σενάριο που ακουγόταν για μέχρι 120Co2 να ισχύσει, πάλι δεν θα πληρώνει.
-
Πλέον ξεφεύγει από οποιονδήποτε άλλο πετρελαιοκινητήρα στην αγορά, και έχει μόλις 0,2sec διαφορά από τον 130hp EAT8, ενώ το αυτόματο χάνει και 5χλμ από την τελική του. Απίστευτα πράγματα.
Κόψε κάτι, βρε...
-
Dublin wrote:
Πλέον ξεφεύγει από οποιονδήποτε άλλο πετρελαιοκινητήρα στην αγορά, και έχει μόλις 0,2sec διαφορά από τον 130hp EAT8, ενώ το αυτόματο χάνει και 5χλμ από την τελική του. Απίστευτα πράγματα.
Κόψε κάτι, βρε...
Βάλε κάτω καταναλώσεις, Co2 και επιδόσεις και πες μου. Δηλαδή ένα C3 ή 208 με αυτόν τον κινητήρα είναι απίστευτα οικονομικά αλλά ταυτόχρονα και γρήγορα.
-
Βρε κόψε σου λέω! Εκτίθεσαι...
-
Βρε κόψε σου λέω! Εκτίθεσαι...
γιατί όμως?!
0-100 14.7 9.8 9.5
τελική 178 197 201
κατανάλωση 3.6-3.8 3.6-3.9 3.7
Co2 95 98το τελευταίο είναι το 2008 με 110hp, τα 2 πρώτα είναι Renault με 85 και 115hp.
Renault Clio, that is!
-
Όταν γράφεις ότι ' ξεφεύγει από οποιονδήποτε άλλο πετρελαιοκινητήρα στην αγορά' κάνεις μια δήλωση που ερμηνεύεται (από όποιον μιλάει και διαβάζει σωστά ελληνικά) ως ο απόλυτος diesel, πολύ καλύτερος από οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά και μάλλον ανεξαρτήτως κατηγορίας, αφού δεν αναφέρεις κάτι σχετικά. Ακόμη κι αν μιλάς για την κατηγορία μόνο, δεν δικαιολογείται αυτή η υπερβολή. Ούτε καν η σύγκριση με το Clio των 115 ίππων δεν δείχνει καμία φοβερή υπέροχη. Ίδια περίπου τυποποιημένη κατανάλωση, λίγο καλύτερη επιτάχυνση το ένα και λίγο καλύτερη τελική το άλλο. Επίσης εξαιρετικούς diesel έχουν το Fiesta και το Mini, σε καμία περίπτωση υποδεέστερους από τον uber-diesel που διαφημίζεις, χωρίς μάλιστα να τον έχουμε δει στην πράξη.
-
Ένα προτέρημα του PSA στα 'φτηνά' diesel για εμένα, είναι ότι διαθέτουν έκδοση με μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις (130ps) σε σχέση με τον ανταγωνισμό αλλά κυρίως ο συνδιασμός τους με το εξαιρετικό EAT8.
-
Κατ' αρχάς, θα πρέπει να αρχίσεις να καταγράφεις τις σκέψεις σου σε σωστά ελληνικά. Οπότε στην αρχική σου δήλωση για τον uber-diesel θα έπρεπε να διευκρινίσεις ότι μιλάς για την κατηγορία του μόνο και όχι γενικά.
Κατά δεύτερον, αποθεώνεις μια έκδοση του κινητήρα που δεν την έχει οδηγήσει κάνεις ως τώρα. Άσε που κατά 99% (για να μην πω 100%) κάποιο λάθος έχει γίνει στις επιδόσεις που δίνεις για τον 1.5 με τα 110 άλογα: 0-100 σε 9,5 δεύτερα και 197 Km/h τελική. Δεν σου χτύπησαν καμπανάκι ότι κάποιο λάθος έχει γίνει; Κι αν σου φαίνονται λογικά νούμερα, πώς σου φαίνεται ότι το ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση με τα 130 άλογα έχει αντίστοιχα 0-100 σε 9,3 και 195 τελική;
Παράλογοοοοο;
-
@harisma23 αν κατάλαβες η σύγκριση ήταν Clio με 2008, δηλαδή... καταλαβαίνεις. B hatch με ένα από τα μεγαλύτερα B suv. Αν βάλεις ίδιας κατηγορίας ο Renault αρχίσει και δείχνει τα χρόνια του πολύ περισσότερο. Επίσης στη σύγκριση επιδόσεων με το CLIO 115hp (το Clio, όχι Captur, στο Captur είναι με τον 115hp 11.9 τα 0-100, o 95hp φαντάζομαι θα είναι πάνω από 13 κατά πολύ) είναι γρηγορότερος και 0-100 κ σε τελική, δεν ξέρω γιατί αναφέρεις ότι σε τελική είναι ο άλλος.
Σε σχέση με του Puma 120hp ο 110 είναι γρηγορότερος σε τελική και 0-100, και οριακά μικρότερη κατανάλωση και Co2 (για 1, αλλά υπάρχει!). Και επίσης υπάρχει και 130, αλλά δεν τον αναφέρω γιατί βάζω τον 'μικρότερο' PSA στην εξίσωση.
Σε όλους τους τομείς (πολιτισμένη λειτουργία, Co2 και επιδόσεις) πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος φθηνός diesel της αγοράς (δεν ξέρω για κάναν Mazda ή αν υπάρχει κάτι άλλο εξωτικό) και επίσης οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι.
-
Κατ' αρχάς, θα πρέπει να αρχίσεις να καταγράφεις τις σκέψεις σου σε σωστά ελληνικά. Οπότε στην αρχική σου δήλωση για τον uber-diesel θα έπρεπε να διευκρινίσεις ότι μιλάς για την κατηγορία του μόνο και όχι γενικά.
Κατά δεύτερον, αποθεώνεις μια έκδοση του κινητήρα που δεν την έχει οδηγήσει κάνεις ως τώρα. Άσε που κατά 99% (για να μην πω 100%) κάποιο λάθος έχει γίνει στις επιδόσεις που δίνεις για τον 1.5 με τα 110 άλογα: 0-100 σε 9,5 δεύτερα και 197 Km/h τελική. Δεν σου χτύπησαν καμπανάκι ότι κάποιο λάθος έχει γίνει; Κι αν σου φαίνονται λογικά νούμερα, πώς σου φαίνεται ότι το ίδιο αυτοκίνητο στην έκδοση με τα 130 άλογα έχει αντίστοιχα 0-100 σε 9,3 και 195 τελική;
Παράλογοοοοο;
Νομίζω είχαμε αυτό το θέμα κατανόησης και στο άρθρο που το είχες πάρει πάλι καταλεξης και τα εχωνες στον αρθρογράφο! Ο άνθρωπος είχε το Clio/208 και έλεγες με 50% μεγαλύτερο και βαρύτερο αυτοκίνητο ότι δεν είχες τις καταναλώσεις που έλεγε το άρθρο!
Προφανώς συγκρίνουμε μήλα με μήλα, αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα η σύγκριση, ας πούμε δεν ξέρω ΤΙΠΟΤΑ για τους 2.0 diesel, αφού δεν θα αγόραζα ποτέ, δεν έχω άπειρο χρόνο για μελέτες και ψάξιμο, για αυτό δεν μιλάω σε πολλά topic (Civic, sport εκδόσεις, D segment), κυρίως οι γνώσεις μου είναι σε Β/C και μάλιστα περισσότερο SUV/Crossover, γιατί αυτά με ενδιαφέρουν. Κοιτάω που και που κάποιο άλλο (Ignis ας πούμε κοίταγα για αγορά) αλλά μιλάω για αυτά που γνωρίζω συνήθως.
Όταν αγόρασα αρχές του έτους, έκανα το ίδιο με τους τότε κινητήρες (δηλαδή με τα 100hp) και ο Renault πάλι έχανε σε όλες τις μετρήσεις, οπότε ο καινούργιος(δεν είναι καινούργιος, άλλη χαρτογράφηση έχει) σίγουρα θα είναι πολύ καλυτερος, οπότε ήμουν σίγουρος για αυτό όταν το έγραψα. Μόνο το Captur θα μπορούσε να μου αλλάξει απόφαση, οπότε όταν το απέκλεισα για πολλούς λόγους, και για τον κινητήρα, προχώρησα στην αγορά.
Αυτά!
-
Για την κυριολεκτική ερμηνεία που δίνω στα γραπτά, δεν έχω πρόθεση να απολογηθώ. Η γλώσσα είναι ένα εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά...
Για τις επιδόσεις του 2008 με το νέο BlueHDi με 110 ίππους, σε σχέση με του 2008 με τον υπάρχοντα BlueHDi με 130 ίππους, δεν έχεις άποψη;
Παράλογοοοοο;
Υ.Γ.1: Δεν τα γράφω επιθετικά αυτά, αλλά για να έχουμε κριτική σκέψη.
Υ.Γ.2: Επειδή επιμένεις για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα στο άρθρο των 208 και Clio, θα σου πω ότι πάλι υπερβάλλεις! Από τη μια τα αυτοκίνητα με τα οποία σύγκρινα δεν ήταν 50% πιο βαριά, αλλά ίσως γύρω στο 20% ή και λιγότερο. Και από την άλλη ο αρθρογράφος μιλούσε γενικώς για το diesel σαν καύσιμο. Είπαμε, η γλώσσα είναι εργαλείο και κάποιοι είναι είτε αδέξιοι στο χειρισμό της είτε επιδέξιοι στη διαστρέβλωση της.
-
Kάπου είδες λάθος Dublin τις επιδόσεις του νέου 1.5 diesel 110hp στο 2008. Στην Ισπανία (όπου παράγεται το αμάξι) λένε για επιδόσεις περίπου ίδιες με του 1.5 100 diesel (το μόνο που αλλάζει είναι η τελική στα +5Km/h, δηλ. 185Km/h)
https://www.autofacil.es/peugeot/2008/2020/10/19/peugeot-2008-2021-apuesta-diesel/58880.html
Kαι φαίνεται και λογικό. Δεν μπορεί ένας κινητήρας ίδιων κυβικών,ίδιου καυσίμου,στο ίδιο αυτοκίνητο, με -20 άλογα να φτάνει τις επιδόσεις του 1.5 130 diesel.
-
Για την κυριολεκτική ερμηνεία που δίνω στα γραπτά, δεν έχω πρόθεση να απολογηθώ. Η γλώσσα είναι ένα εργαλείο που πρέπει να χρησιμοποιείται σωστά...
Για τις επιδόσεις του 2008 με το νέο BlueHDi με 110 ίππους, σε σχέση με του 2008 με τον υπάρχοντα BlueHDi με 130 ίππους, δεν έχεις άποψη;
Παράλογοοοοο;
Υ.Γ.1: Δεν τα γράφω επιθετικά αυτά, αλλά για να έχουμε κριτική σκέψη.
Υ.Γ.: Επειδή επιμένεις για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα στο άρθρο των 208 και Clio, θα σου πω ότι πάλι υπερβάλλεις! Από τη μια τα αυτοκίνητα με τα οποία σύγκρινα δεν ήταν 50% πιο βαριά, αλλά ίσως γύρω στο 20% ή και λιγότερο. Και από την άλλη ο αρθρογράφος μιλούσε γενικώς για το diesel σαν καύσιμο. Είπαμε, η γλώσσα είναι εργαλείο και κάποιοι είναι είτε αδέξιοι στο χειρισμό της είτε επιδέξιοι στη διαστρέβλωση της.
Δεν επιμένω σε τίποτα. Αν δεν σε καλύπτουν τα Ελληνικά μας πάω πάσο. Δεν έχω να αντιπαραλαβω κάτι σε αυτό. Πραγματικά χωρίς καθόλου ειρωνική διάθεση.
Για τον 110 με 130 υπάρχει η σημαντική διαφορά ότι ο ένας είναι manual και ο άλλος EAT8, υπέθεσα ότι είναι σημαντική διαφορά και παίζει κάποιο ρόλο.
Στα άλλα που ανέφερα συνέκρινα manual εκδόσεις.
-
Εχει ενα δικιο εδω ο dublin. (Χωρις να εχω ψαξει τα νουμερα, μη πεσετε πανω μου, στον dublin πεστε) Μπορει το πολυ κοντο κιβωτιο στις πρωτες σχεσεις του eat8 να βοηθα ταμαλα στην επιταγχυνση.
Αλλωστε εχουμε αναφερει ποσο σημαντικο ειναι ο λογος μεταδοσης,
-
Καλά, δεν ορκίζομαι κι'ολας.
https://media.ndp.awsmpsa.com/file/05/8/neo-suv-peugeot-2008-p24-amc0-2020-12-.746058.pdf
Εδώ το είδα. Είναι επίσημος κατάλογος.
-
Είμαστε σε αυτοκινητιστικό forum και σήμερα είχαμε το ατύχημα του Grosjean στην F1 .. το αμάξι κόπηκε στην μέση, έπιασε φωτιά και αυτός βγήκε άθικτος όρθιος στα πόδια του.. Κανείς δε το σχολιάσε αλλά εσείς πλακώνεστε για τα 0-100 των κουβάδων μας με όσα ψοφάλογα κι αν κουβαλάνε.. ήμαρτον που λέει και ο Γεωργίου !
-
Τι ψάχνετε βρε; Δεν υπάρχει καμία περίπτωση στο ίδιο αυτοκίνητο, με τον ίδιο κινητήρα σε διαφορετικές εκδόσεις, μια διαφορά ιπποδύναμης σχεδόν 20% παραπάνω, από 110 σε 130 άλογα, να καλυφθεί από ένα 8άρι αυτόματο έναντι ενός 6αριού χειροκίνητου. Εμπειρίες από αυτοκίνητα έχετε, κριτική ικανότητα επίσης (ελπίζω), συνδυάσετε λοιπόν και τα δύο και βγάλτε το προφανές συμπέρασμα ότι κάποιο λάθος υπάρχει στις επιδόσεις του uber-diesel...
Κι εσύ γύρε, τι πίνεις ; Εκτός του σεναρίου που 'έφτιαξες' στο μυαλό σου για την επιτάχυνση λόγω κιβωτίου, η μεγαλύτερη τελική με 20 άλογα λιγότερα (εδώ κι αν μιλάει η ιπποδύναμη), δεν σε πονήρεψε;
Υ.Γ.: Μάστορα, όντως εντυπωσιακό το ότι ο Grosjean βγήκε ουσιαστικά άθικτος από αυτό το ατύχημα. Η γη όμως δε σταμάτησε να γυρίζει από σοκ και δέος, οπότε μη μας εγκαλείς που συζητάμε και άλλα θέματα...
-
18%.....
Αραγε τι λογο μεταδοσης εχει το eat8 , τα γραφει αυτα πουθενα;
Υ.γ. νεσκαφε με γευση καραμελα γιατι ειμαι γλυκο αγορι σαν καρπουζακι τον Αύγουστο.
Edit ..το σκεφηκαα αυτο που λες για την τελικη, διοτι εκεινξεκαθαρα εμφανιζεται η ιπποδυναμη ενος αυτοκινητου, αλλα επειδη πηρσ το σεναριο οτινκατι γραφτηκε λαθος, εβαλα την υποθεση οτινητνα μονο η τελικη,
Τραβηγμένο ε;;;
-
Η αλήθεια είναι ότι κλονίστηκα, διαβάζοντας τα νούμερα στο επίσημο έντυπο της Peugeot, αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι υπάρχει κάποιο λάθος. Γιατί και τα 9,5 δεύτερα για 0-100 σε ένα B-SUV με κινητήρα πετρελαίου και 110 άλογα, δεν τα θεωρώ εφικτά, κρίνοντας και από τα νούμερα όλου του ανταγωνισμού.
-
Οντως ειναι too good to be true (μιας και ολοι εδω μεσα τους πετάγονται στο πληκτρολογιο τα αγγλικα το λεω και εγω)
Εδω 308 με 130 αλογα και βενζινης ,......9,2.
Παντως δες ποσο κοντο ειναι το κιβωτιο σε καποιες σχεσεις. Απο την 5η κιολας εχει 800 σ.α.λ οφελιμο εργο!
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)