-
για να αλλάξουμε πολλαπλασιαστή και μια ασφάλεια.
Συνδέουμε το θετικό πόλο,όλα οκ.
Συνδέουμε τον αρνητικό.Με το που ο ακροδέκτης ακούμπησε τον πόλο έκανε ένα πολύ μικρό τσαφ.
Μετά από λίγο τον βγάλαμε και τον ξαναβάλαμε.Με το που ακούμπησε ο ακροδέκτης τον πόλο δεν έκανε κάτι αλλά πέταξε στιγμιαία λίγο καπνό(ούτε 1 εκατοστό σε ύψος για κλάσματα δευτερολέπτου).Σπίθες δεν είχαμε.
Αυτό είναι το λεγόμενο σώμα ή έχουμε πρόβλημα; -
Μάλλον ο πολλαπλασιαστής έχει πρόβλημα και βραχυκυκλώνει ή έχεις κάπου αλλού βραχυκύκλωμα, σπίθες και καπνοί δεν δικαιολογούνται με τίποτα..
-
Μάλλον ο πολλαπλασιαστής έχει πρόβλημα και βραχυκυκλώνει ή έχεις κάπου αλλού βραχυκύκλωμα, σπίθες και καπνοί δεν δικαιολογούνται με τίποτα..
Ισχύει όμως αυτό που λένε ότι αν πετάξει μικρή σπίθα η μικρό καπνό για ένα δευτερόλεπτο τη στιγμή που ακουμπάει ο ακροδέκτης στον αρνητικό πόλο είναι νορμάλ και μόνο αν πετάξει μεγάλες σπίθες ή μεγάλο καπνό και συνεχιστεί για δευτερόλεπτα υπάρχει πρόβλημα;
-
Ευχαριστώ Ηνιοχε για τις συμβουλές σου.
Η παλιά μπαταρία σε φορτίσεις με το φορτιστή του λιντλ παρέδωσε πνεύμα οριστικά,βραχυκυκλωσε λογικά.Απο τα καπάκια φαινόταν εμφανώς καταπονημένες οι πλάκες στην πλευρά που κοιτάει τον κινητήρα.
Στην νέα μπαταρία έκανα αυτό με άψογα αποτελέσματα, ελάχιστη διαφορά μεταξύ των πόλων της μπαταρίας εντός πόλης. Νομίζω είναι το βέλτιστο απλά χάνει οπτικά, ίσως το βάψω μαύρο σατέν.
-
Η διαμόρφωση του κελύφους που κατασκεύασες φαίνεται να παρέχει απομόνωση της θερμικής ακτινοβολίας του κινητήρα. Δεν γνωρίζω αν αυτό συμβαίνει όμως και με το υλικό που χρησιμοποίησες.
Αν το βάψεις καλό θα ήταν να χρησιμοποιήσεις χρώμα με πυρίμαχες (ή έστω πυράντοχες) ιδιότητες.
-
Βγάζω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας(ο θετικός κανονικά συνδεδεμένος),το αφήνω μια μέρα και μέτραω τα εξής:
Μπαταρία 12,75V
Θετικός πόλος με σασί ή κινητήρα 0V.
Αρνητικός πόλος με σασί-κινητηρα 12,75V.
Μου διαφεύγει κάτι ή μιλάμε ξεκάθαρα για διαρροή? Πρώτη φορά έκανα τέτοια μέτρηση στο γκολφ.Θα τσεκαρω και το μερκ.
-
Πως θα δείξει τάση ο θετικός πόλος με το σασί, εφόσον δεν υπάρχει κύκλωμα;
Ενώ όταν γεφυρώνεις τον αρνητικό με το σασί, «κλείνεις» το κύκλωμα και φυσιολογικά σου δείχνει την τάση.
Την τυχόν διαρροή, την μετράς με αμπερόμετρο, όχι με βολτόμετρο.
-
Πως θα δείξει τάση ο θετικός πόλος με το σασί, εφόσον δεν υπάρχει κύκλωμα;
Ενώ όταν γεφυρώνεις τον αρνητικό με το σασί, «κλείνεις» το κύκλωμα και φυσιολογικά σου δείχνει την τάση.
Την τυχόν διαρροή, την μετράς με αμπερόμετρο, όχι με βολτόμετρο.
Ίσως κάτι σκέφτομαι λάθος.Αν ιδανικά δεν υπήρχε διαρροή, αφού το - ήταν στο σασί μέχρι να το ξεβιδωσω , μεταξύ + μπαταρίας και σασί που πλέον δεν ακουμπά στον - πόλο της μπαταρίας δεν έπρεπε να έχω κάποια τάση οποιαδήποτε άλλη από 0? Η σκέψη μου με το βολτόμετρο είναι γιατί το σασί χωρίς να γειώνει στο - της μπαταρίας συμμερίζεται την τάση του θετικού πόλου (συνδεδεμένος)
Τάση κύκλωμα ή μη δεν θα έπρεπε να μετράω οποιαδήποτε στιγμή?
Αν κρατάω ένα γερμανικό μονωμένο στον αέρα, μεταξύ + μπαταρίας και γερμανικού δεν πρέπει να έχω τάση?
Υ.Γ. πέφτω στο συχνό λάθος πραγματικού + - και λέω βλακείες?
-
Με όλες τις καταναλώσεις κλειστές βγάλε τον θετικό πόλο της μπαταρίας, βάλε τον ακροδέκτη του βολτόμετρου από τη θέση V στη θέση mA, τη μία άκρη του οργάνου ένωσε την με τον πόλο που έχεις βγάλει και την άλλη άκρη του οργάνου ακούμπησε την στο + της μπαταρίας, αν υπάρχει διαρροή θα την δεις άμεσα, κάποια λίγα mA δικαιολογούνται λόγω παλαιότητας του οχήματος, πάνω από 5mA υπάρχει σοβαρή διαρροή.
Μην παραβλέπεις και την κατάσταση της μπαταρίας σου, αν είναι παλιά έχει διαρροή λόγω μεγάλης εσωτερικής αντίστασης από την θειίκωση των πλακών, ακόμα μπορεί και κάποια να ακουμπάει, αυτό το παθαίνουν συνήθως οι μπαταρίες που έχουν μεγάλο CCA. ( cold cranking amps ) γιατί οι πλάκες είναι πολύ κοντά μεταξύ τους λόγω περιορισμένου χώρου.
-
**W202 AMG **πως θα μετράς τάση, αφού δεν υπάρχει ρεύμα;Θα μας τρελάνεις τώρα που βγαίνει ο Biden?
-
**W202 AMG **πως θα μετράς τάση, αφού δεν υπάρχει ρεύμα;Θα μας τρελάνεις τώρα που βγαίνει ο Biden?
Η ύπαρξη τάσης δεν σημαίνει ύπαρξη ρεύματος.
Quadra 21 το έκανα αλλά οι τιμές ήταν μεν σταθερές αλλά σε κάθε συνδεση-αποσυνδεση δεν έβγαζαν νόημα μεταξύ τους.Αυριο το πρωί θα ξαναμετρησω με φορτισμένη 9V στο πολύμετρο.
Η μπαταρία είναι ολοκαίνουρια .
-
W202 AMG wrote:
Βγάζω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας(ο θετικός κανονικά συνδεδεμένος),το αφήνω μια μέρα και μέτραω τα εξής:
Μπαταρία 12,75V (περίπτωση 1)
Θετικός πόλος με σασί ή κινητήρα 0V.(περίπτωση 2)
Αρνητικός πόλος με σασί-κινητηρα 12,75V.(περίπτωση 3)Μου διαφεύγει κάτι ή μιλάμε ξεκάθαρα για διαρροή? Πρώτη φορά έκανα τέτοια μέτρηση στο γκολφ.Θα τσεκαρω και το μερκ.
Σημείωση: οι παρενθέσεις στο παραπάνω quote είναι δικές μου για διευκόλυνση.
Για την περίπτωση 1 όλα καλά.
Για την περίπτωση 2 το ισοδύναμο κύκλωμα φαίνεται στο παρακάτω λινκ, όπου το στοιχείο w202 αναπαριστά όλη την ηλεκτρική εγκατάσταση του αυτοκινήτου, το V είναι το βολτόμετρο και η διάταξη δίπλα στα 12 V είναι ο συσσωρευτής. Φαίνεται ότι στα άκρα του βολτόμετρου δεν υπάρχει τάση άρα το 0 Volt που μετράς είναι φυσιολογικό.https://i.ibb.co/HYmbwBL/Case2.jpg
Για την περίπτωση 3 το ισοδύναμο κύκλωμα φαίνεται στο παρακάτω λινκ. Εδώ έχουμε σε βρόγχο την ηλεκτρική εγκατάσταση του αυτοκινήτου, τον συσσωρευτή και το βολτόμετρο, όπου το βολτόμετρο μετράει την τάση της μπαταρίας και σου δίνει την σωστή τιμή!! Και αν έβαζες τα καλώδιά του ανάποδα θα σου έδειχνε -12,75V
Άρα και εδώ όλα καλά.https://i.ibb.co/TkW0X2z/Case3.jpg
Σημείωσε ότι οι παραπάνω μετρήσεις ΔΕΝ μπορούν να εντοπίσουν διαρροή ρεύματος.
Για τις διαρροές που θέλεις να μετρήσεις, πέραν των όσων σου είπε ο 21 Quadra και επειδή, όπως λες, οι τιμές ήταν σταθερές αλλά σε κάθε σύνδεση - αποσύνδεση δεν έβγαζαν νόημα θα σου έλεγα να δοκιμάσεις αμπεροτσιμπίδα συνεχούς ρεύματος, όπου δεν χρειάζεται να κάνεις συνδέσεις - αποσυνδέσεις, που σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργούν το φαινόμενο που περιέγραψες.
Αν δεν διαθέτεις αυτό το όργανο πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο..(μόλις είδα ότι οι μετρήσεις σου αφορούν το golf και όχι την W202, που αναφέρω στα κυκλώματα, αλλά δεν αλλάζει κάτι..)
-
W202 AMG wrote:
Βγάζω τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας(ο θετικός κανονικά συνδεδεμένος),το αφήνω μια μέρα και μέτραω τα εξής:
Μπαταρία 12,75V (περίπτωση 1)
Θετικός πόλος με σασί ή κινητήρα 0V.(περίπτωση 2)
Αρνητικός πόλος με σασί-κινητηρα 12,75V.(περίπτωση 3)Μου διαφεύγει κάτι ή μιλάμε ξεκάθαρα για διαρροή? Πρώτη φορά έκανα τέτοια μέτρηση στο γκολφ.Θα τσεκαρω και το μερκ.
Σημείωση: οι παρενθέσεις στο παραπάνω quote είναι δικές μου για διευκόλυνση.
Για την περίπτωση 1 όλα καλά.
Για την περίπτωση 2 το ισοδύναμο κύκλωμα φαίνεται στο παρακάτω λινκ, όπου το στοιχείο w202 αναπαριστά όλη την ηλεκτρική εγκατάσταση του αυτοκινήτου, το V είναι το βολτόμετρο και η διάταξη δίπλα στα 12 V είναι ο συσσωρευτής. Φαίνεται ότι στα άκρα του βολτόμετρου δεν υπάρχει τάση άρα το 0 Volt που μετράς είναι φυσιολογικό.https://i.ibb.co/HYmbwBL/Case2.jpg
Για την περίπτωση 3 το ισοδύναμο κύκλωμα φαίνεται στο παρακάτω λινκ. Εδώ έχουμε σε βρόγχο την ηλεκτρική εγκατάσταση του αυτοκινήτου, τον συσσωρευτή και το βολτόμετρο, όπου το βολτόμετρο μετράει την τάση της μπαταρίας και σου δίνει την σωστή τιμή!! Και αν έβαζες τα καλώδιά του ανάποδα θα σου έδειχνε -12,75V
Άρα και εδώ όλα καλά.https://i.ibb.co/TkW0X2z/Case3.jpg
Σημείωσε ότι οι παραπάνω μετρήσεις ΔΕΝ μπορούν να εντοπίσουν διαρροή ρεύματος.
Για τις διαρροές που θέλεις να μετρήσεις, πέραν των όσων σου είπε ο 21 Quadra και επειδή, όπως λες, οι τιμές ήταν σταθερές αλλά σε κάθε σύνδεση - αποσύνδεση δεν έβγαζαν νόημα θα σου έλεγα να δοκιμάσεις αμπεροτσιμπίδα συνεχούς ρεύματος, όπου δεν χρειάζεται να κάνεις συνδέσεις - αποσυνδέσεις, που σε κάποιες περιπτώσεις δημιουργούν το φαινόμενο που περιέγραψες.
Αν δεν διαθέτεις αυτό το όργανο πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο..(μόλις είδα ότι οι μετρήσεις σου αφορούν το golf και όχι την W202, που αναφέρω στα κυκλώματα, αλλά δεν αλλάζει κάτι..)
Κατανοητός Ηνιοχε!Μόνο μια ερώτηση.Το φορτίο της μπαταρίας 'ειναι' στον - πόλο και όχι στο + οπως σκεφτόμουν εγώ λάνθασμενα, για αυτό και μου φαινόταν ανάποδες οι μετρήσεις?
-
@W202 AMG
Πολύ καλά κάνεις και ρωτάς! Το φορτίο της μπαταρίας είναι εκεί που πρέπει να βρίσκεται (μεταξύ των πόλων + και -), αλλά η σύνδεση του βολτομέτρου είναι σε σειρά με την μετρούμενη πηγή τάσης, κάτι που δεν επιτρέπεται και λειτούργησε συμπτωματικά!! . Μπόρεσες και μέτρησες την τάση επειδή στο κύκλωμα υπήρχε πολύ μικρό ρεύμα. Αν πχ μιζάριζες για εκκίνηση του κινητήρα θα καιγόταν η ασφάλεια του οργάνου. Ο κανόνας είναι ότι συνδέουμε το βολτόμετρο παράλληλα της μετρούμενης τάσης και το αμπερόμετρο σε σειρά με το μετρούμενο ρεύμα.
-
Η ύπαρξη τάσης δεν σημαίνει ύπαρξη ρεύματος.
Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς εδώ.Ότι μπορείς να πάρεις ένδειξη στο πολύμετρο, με αποσυνδεδεμένη μπαταρία;(ίσως από κάποιου πυκνωτές που είχαν λίγο ρεύμα ακόμα; )Πρόσεξε, την στιγμή που είχες βγάλει τον αρνητικό πόλο, αλλά έβαλες το ένα probe του πολύμετρου, στον αρνητικό πόλο και το άλλο probe κάπου στο σασί, «δημιούργησες» ένα κύκλωμα.Αν το γύρναγες στην ένδειξη για Amper εκείνη τη στιγμή (αλλά ίσως χρειαζόταν και αλλαγή σύνδεσης πάνω στο πολύμετρο) τότε θα σου έδειχνε διαρροή.Αρκεί να είχες κλειστές τις πόρτες και να μην άναβε η πλαφονιέρα!(και ίσως και άλλα ηλεκτρικά).
-
Μπαταρία Τέλος
στον τράκο πριν 3 βδομάδες άφησα τα αλάρμ αναμμένα και μέχρι να έρθει η οδική (καμιά ώρα), οπότε η μπαταρία άδειασε.
Ο φαναρτζής προσπάθησε να την φορτίσει, αλλά δεν. Την έχω από το καλοκαίρι του 2017 (ήταν αλλαγή ανάγκης και δεν θυμάμαι τι μπαταρία μπήκε επάνω), νομίζω λογικό να πεθάνει τώρα.
Προτάσεις για αντικατάσταση? Το αυτοκίνητο δεν θα κινείται συχνά από εδώ και πέρα, οπότε λογικά η χωρητικότητα πρέπει να είναι λίγο αυξημένη?
-
Θα σου έλεγα να επιλέξεις μια μπαταρία σε λογική τιμή που όταν μετρηθει δίνει τα ονομαστικά ampere εκκίνησης. Και επειδή όπως λες το όχημα δεν θα κινείται συχνά καλό είναι να πάρεις και ένα φορτιστή , ώστε να την κρατας φορτισμένη.Τα περισσότερα αμπερώρια, που λες, δεν σε καλύπτουν στην περίπτωση μακράς ακινησίας τόσο όσο ένας φορτιστής. Στις αμέσως προηγούμενες σελίδες (Σελ 137 σχόλιο 3423) υπάρχει σχετική αναφορά για φορτιστή γνωστής αλυσίδας πολυκαταστήματος, που είναι φθηνός και καλύπτει τις στοιχειώδεις ανάγκες φόρτισης.
-
Ευχαριστώ, τον είχα στο μυαλο μου και τον φορτιστή, αλλά δεν είναι το άμεσο γιάυτό και δεν το ανεφερα
βρηκα και ποια ειχα βαλει το 2017
https://fthinesmpataries.gr/product/rocket-55ah-450aen-55559/
Σκέφτομαι καποια απο τις 2
1. https://www.skroutz.gr/s/4646685/Varta-Blue-Dynamic-D24-12V-60AH-540EN.html
2. https://www.skroutz.gr/s/4068558/Bosch-S4005-60AH-540A.html
Υ.γ. μακρά ακινησία δεν θα υπάρχει, απλά δεν θα κινείται καθημερινά, όπως πριν
-
Κλασικές μπαταρίες που κρατάν με το ζόρι 3 χρόνια.μη σου πω 2. Είναι ουσιαστικά η ίδια εταιρία Bosh vatra μέτριες όμως πια
Πάρε την πιο φρέσκια που θα βρεις αφού δεν έχεις μηχάνημα να δεις αν βγάζει τα cca που αναγράφει.
Κορεατικες μπαταριες είναι πολύ καλές. exide banner επίσης και πακ
-
Κλασικές μπαταρίες που κρατάν με το ζόρι 3 χρόνια.μη σου πω 2. Είναι ουσιαστικά η ίδια εταιρία Bosh vatra μέτριες όμως πια
Πάρε την πιο φρέσκια που θα βρεις αφού δεν έχεις μηχάνημα να δεις αν βγάζει τα cca που αναγράφει.
Κορεατικες μπαταριες είναι πολύ καλές. exide banner επίσης και πακ
Σωστός. Με μια σημείωση. Κορεατικες όχι όλες. Μου βάλανε σε κατάστημα λόγο ανάγκης και στα 2 οχηματα μάρκα vega made in korea. Η μια έβγαλε 3 παρά έτη και η δεύτερη στο μεγάλο ψυχοραγει από περισυ το χειμώνα, φέτος δεν νομίζω να βγάλει το 3ο έτος.
Όταν μιλάμε για Κορέα εννοούμε hankook / atlasbx. Είναι κορυφαία η μακροζωία τους.
Επίσης πιο φθηνές με επίσης ικανοποιητική μακροζωία είναι οι mitsuba οι κλασικές οι κίτρινες. Οι οποίες δεν είναι ιαπωνικές όπως όλος ο κόσμος νομίζει λόγο ονομασίας αλλά Ινδονησίας. Αξιολογοτατο εργοστάσιο.
Είμαι και γω τώρα για αλλαγή 60ah μπαταρίας,και είμαι μεταξύ hankook και banner με τιμές 80 και 94 ευρώ αντίστοιχα.
Μπαταρία αυτοκινήτου...