-
Ισχύει ότι το captur gpl δεν έχει μερικό χιλιομετριτη και υπολογιστή ταξιδιού; για ποιο λόγο; αφού ο πίνακας οργάνων είναι ίδιος με του βενζινοκινητου.
Πάντως προχειρότητα από τη ρενω το αφτερμαρκετ οργανακι για το lpg. Σε 20κ αυτοκίνητο θα περίμενα ενδείξεις lpg στο καντράν. Corsa 10ετιας τις έχει.
-
Ισχύει ότι το captur gpl δεν έχει μερικό χιλιομετριτη και υπολογιστή ταξιδιού; για ποιο λόγο; αφού ο πίνακας οργάνων είναι ίδιος με του βενζινοκινητου.
Πάντως προχειρότητα από τη ρενω το αφτερμαρκετ οργανακι για το lpg. Σε 20κ αυτοκίνητο θα περίμενα ενδείξεις lpg στο καντράν. Corsa 10ετιας τις έχει.
Έμενα πάντως αυτή η δουλεία δεν μου κάνει για 'εργοστασιακή εγκατάσταση' της Renault....αν και είναι μάλλον....
-
Δυστυχώς είναι εργοστασιακό και εντελώς πρόχειρο! Όντως το corsa αν και βγήκε στο τέλος της καριέρας του με lpg το είχε ενσωματωμένο με πλήρη ενδείξεις στα όργανα!
Τώρα στα καινούρια Dacia 2021 είναι ενσωματωμένο και υπάρχει υπόσχεση για upgrade στα Captur και Clio!
-
Bέβαια προκειται για πταίσμα αλλά είναι εκνευριστικό. Σε ένα duster ίσως να μη με πείραζε αλλά στο captur ειναι κάπως.
Να σας πω την αλήθεια όμως το καλοβλέπω. Αυτή τη στιγμή έχω στην κατοχή μου ένα scala 1.0 με πρόγραμμα στα 130 άλογα και ενα φιεστα 1.4 του 2009 το οποιο εκανα εγω υγραεριο από το 2014 χωρις το παραμικρο προβλημα. Το σκαλα εχει 8.000 χιλιόμετρα και το φιεστα 220.000. Πολυ ευχαριστημενος με το σκαλα αλλα το 70αρι που δινω για να γεμισω με χαλαει. Τοσο που αφηνω σπιτι το καινουριο και κυκλοφορω με το 10ετιας φιεστα που εχει καταναλωση παπιου.
Σκεφτομαι σοβαρα να δωσω το σκαλα για καπτουρ υγραεριο εξπρεσιον ή νταιναμικ.
-
Δεν σε βόλευε το φυσικό αέριο όταν πήρες το σκάλα? Εκεί να δεις κατανάλωση!
-
Οχι καθολου, μένω Κορινθία. Αλλά και Κηφισσιά να έμενα δίπλα από σταθμό ανεφοδιασμού δε θα το έπαιρνα φυσικό αέριο. 1ον με 90 άλογα θα σέρνεται και 2ον το δίκτυο είναι πολύ περιορισμένο και αμφιβάλλω αν ποτε διευρυνθεί. Έχω γίνει φανατικός υγραεριάς. Ειδικά αν έβγαινε το καπτουρ με 120 - 130 άλογα και αέριο θα το είχα πάρει χτες.
-
Εγώ μένω δίπλα στον μεγαλύτερο σταθμό στου Ρέντη και είναι και στον δρόμο για δουλειά αλλά και πάλι το απέρριψα, πολλά τα μείον μαζεμένα και όταν δίνεις τόσα λεφτά δε θες δεύτερες σκέψεις να σου χαλάνε την χαρά!
-
Κάνε υγραέριο και το Scala.
-
Ξεφυλλίζοντας το manual έπεσα πάνω στην διαδικασία εκκίνησης του μοτέρ ! Εμένα είναι keyless και ο πωλητής μου είχε πει όταν μπαίνω μέσα να πατάω το start χωρίς φρένο ή συμπλέκτη ( οπότε δεν κάνει εκκίνηση) να περιμένω λίγα δεύτερα (π.χ. μέχρι να βάλω ζώνη και να βολευτώ) και μετά να ξαναπατάω start για εκκίνηση ! στο manual λέει να περιμένω λίγα λεπτά ... δλδ θα κάθομαι να το κοιτάω ? υπερβολικό ε?
επί λέξη:
Vehicles with card
With the card in the passenger compartment, press the start button 4 without pressing any of the pedals. Wait a
few minutes before starting.
This will enable the fuel circuit to be
primed. If the engine does not start,
repeat the procedure. -
Κάνε υγραέριο και το Scala.
Χάχα μη νομίζεις ότι δε το έχω ψάξει, ως tsi όμως (άμεσου ψεκασμού) θέλει αρκετά χρηματα και το όφελος θα είναι μικρότερο αφού θα καταναλώνει και αρκετή βενζίνη. Σε 1μιση χρόνο επιστρέφω Κορινθία και σκέφτομαι να το πουλήσω. Βασικά δε σκέφτομαι είμαι σίγουρος.
-
Απο ολοκληρο αυτοκινητο , εβαλες φωτογραφια τα continental;;;
Εγω θα βαλω τα αμορτισερακια της 5ης πορτας του πορτ παγκαζ.
-
Απο ολοκληρο αυτοκινητο , εβαλες φωτογραφια τα continental;;;
Εγω θα βαλω τα αμορτισερακια της 5ης πορτας του πορτ παγκαζ.
την ζάντα ήθελα αλλά δεν κέντραρα καλά! Next time baby!
-
Και μιας και βρήκα αυτή τη φωτογραφία που τράβηξα κοντά στην δουλειά ( προ πρώτου lock down ) τα μπουλόνια έχουν όλα το ίδιο σπείρωμα? Θέλω να πάρω ένα set μπουλόνια ασφαλείας και έψαξα στο manual για διαστάσεις και φυσικά τέτοια πληροφορία δεν υπήρχε , γνωρίζει κανένας ή απλά μπαίνω σε μαγαζί και τους λέω για Renault?
-
Ξεφυλλίζοντας το manual έπεσα πάνω στην διαδικασία εκκίνησης του μοτέρ ! Εμένα είναι keyless και ο πωλητής μου είχε πει όταν μπαίνω μέσα να πατάω το start χωρίς φρένο ή συμπλέκτη ( οπότε δεν κάνει εκκίνηση) να περιμένω λίγα δεύτερα (π.χ. μέχρι να βάλω ζώνη και να βολευτώ) και μετά να ξαναπατάω start για εκκίνηση ! στο manual λέει να περιμένω λίγα λεπτά ... δλδ θα κάθομαι να το κοιτάω ? υπερβολικό ε?
επί λέξη:
Vehicles with card
With the card in the passenger compartment, press the start button 4 without pressing any of the pedals. Wait a
few minutes before starting.
This will enable the fuel circuit to be
primed. If the engine does not start,
repeat the procedure.Κάποιο λάθος θα χει γίνει τυπογραφικό ή στη μετάφραση απ΄το πρωτότυπο, θα μιλάει για δευτερόλεπτα που ίσως όπως έχω δει σε κυκλώματα αερίου στη βιομηχανία, χρειάζονται για να κάνει το σύστημα ένα αυτοέλεγχο στις βάνες του και πρεσάροντας το κύκλωμα να μην έχει διαρροές πριν την έναυση (άνοιγμα κλείσιμο βανών και διατήρηση πίεσης με κλειστό κύκλωμα για κλάσμα χρόνου). Φαντάζομαι όμως πως και κατε'ευθείαν να ξεκινήσεις, θα πάρει έτσι κι αλλιώς με βενζίνη και θα τα κάνει αυτά μόνο του εν κινήσει...
-
Yem wrote:
Ξεφυλλίζοντας το manual έπεσα πάνω στην διαδικασία εκκίνησης του μοτέρ ! Εμένα είναι keyless και ο πωλητής μου είχε πει όταν μπαίνω μέσα να πατάω το start χωρίς φρένο ή συμπλέκτη ( οπότε δεν κάνει εκκίνηση) να περιμένω λίγα δεύτερα (π.χ. μέχρι να βάλω ζώνη και να βολευτώ) και μετά να ξαναπατάω start για εκκίνηση ! στο manual λέει να περιμένω λίγα λεπτά ... δλδ θα κάθομαι να το κοιτάω ? υπερβολικό ε?
επί λέξη:
Vehicles with card
With the card in the passenger compartment, press the start button 4 without pressing any of the pedals. Wait a
few minutes before starting.
This will enable the fuel circuit to be
primed. If the engine does not start,
repeat the procedure.Κάποιο λάθος θα χει γίνει τυπογραφικό ή στη μετάφραση απ΄το πρωτότυπο, θα μιλάει για δευτερόλεπτα που ίσως όπως έχω δει σε κυκλώματα αερίου στη βιομηχανία, χρειάζονται για να κάνει το σύστημα ένα αυτοέλεγχο στις βάνες του και πρεσάροντας το κύκλωμα να μην έχει διαρροές πριν την έναυση (άνοιγμα κλείσιμο βανών και διατήρηση πίεσης με κλειστό κύκλωμα για κλάσμα χρόνου). Φαντάζομαι όμως πως και κατε'ευθείαν να ξεκινήσεις, θα πάρει έτσι κι αλλιώς με βενζίνη και θα τα κάνει αυτά μόνο του εν κινήσει...
Αυτό φαντάστηκα και εγώ αλλά είπα να το σιγουρέψω , αν και το manual είναι κοινό για petrol -lpg-diesel και ακριβώς τα ίδια λέει και για το diesel ! Στην εκκίνηση παίρνει με βενζίνα και παίρνει και χωρίς την αναμονή !Μάλλον δίκιο είχε ο πωλητής που είπε start για check engine και μετά από λίγο εκκίνηση !
-
Αν και είμαι μονοφαγάς και παρτάκιας από μικρό παιδί , σήμερα θα το παίξω καλός και θα μοιραστώ με όλους τους ταλαιπωρημένους ιδιοκτήτες bi-fuel της Renault ότι σήμερα το πρωί με πήρανε τηλέφωνο από την Teoren να με ενημερώσουν ότι είναι διαθέσιμη η αναβάθμιση για το Captur (sorry δεν ρώτησα αν είναι και για το clio) η οποία αναβαθμίζει το λογισμικό για** trip computer - μερικό χιλιομετρητή -καταναλώσεις και στα δυο καύσιμα !**
Έκλεισα ραντεβού στον Σφακιανάκη την Τρίτη στις 10¨00 όποιος θέλει να έρθει να κάνει update και να τα πούμε πίνωντας καφέδες γιατί στην Teoren μου είπαν ότι μπορεί να πάει κάνα 120' !,
@MAMBOSIX είδες after sales η Teoren ? Είχαν τα email και με πήραν τηλέφωνο ( δεν μας πέταγαν στην ενοχλητική αλληλογραφία απλά μας αγνοούσαν ), μάλιστα μου είπαν ότι υπάρχει ανανεωμένος κατάλογος με after sales extra ( τους τον είχα ζητήσει από τον Σεπτέμβριο) στις αντιπροσωπείες!
edit : φάε την σκόνη μου lap με το sandero σου
-
Φτου!
Ενα υπερ ατου ειχαμε και εμεις οι φτωχοι για να κοροϊδευουμε τους πλουσιους, μας το πηραν και αυτο.
Ευχαριστουμε renault.
-
-
ASTERIIIIIII ... MAMBOSIXXXXX
![](a href=)22 gif' />
Βέβαια ακόμα δε βλέπω τις καταναλώσεις να δουλεύουν !
Αύριο κάνω update.... Θα σας πω.
-
ααααα νυφίτσααααα το είχες μιλημένο ...
Renault Captur II