-
Δες το σκέτο , δες και το Στόνικ που είναι το ίδιο . Γενικά είναι λίγο περίεργοι οι πωλητές τους , αλλά το ξεπερνάς .
Το πούμα είναι ιδιαίτερο . Εχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα .
-
Στα είπανε όλα οι παραπάνω βασικά.. καλό είναι να τα δείς όλα αυτά και να αποφασίσεις. Αφού σε νοιάζει η κατανάλωση και η πόλη δώσε μια δεύτερη ευκαιρία στο captur lpg κατά την προσωπική μου άποψη και ας μη το εμπιστεύεσαι όπως λές. Σε αυτά τα χρήματα μπορούσες να δείς και karoq/qq μεταχειρισμένα που είναι από τα πιο μαζεμένα σε μήκος SUV της επόμενης κατηγορίας αν σε ενδιαφέρουν οι χώροι.
-
Δες το σκέτο , δες και το Στόνικ που είναι το ίδιο . Γενικά είναι λίγο περίεργοι οι πωλητές τους , αλλά το ξεπερνάς .
Το πούμα είναι ιδιαίτερο . Εχει ξεκάθαρα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα .
δεν ξέρω πόσο 'οικογενειακό' θες το Β Suv σου, αλλά εγώ που ήθελα πολύ να πάω σε Κορεάτικο, δεν με κάλυπταν σε χώρους/αποσκευές τα B τους, και τα C τους τελικά ήταν πολύ μεγάλα για μας.
To Stonic δεν είναι καθόλου το ίδιο με το Kona, έχουν κοινά μέρη, αλλά καθόλου παρόμοια στα περισσότερα στοιχεία. Το Stonic ξεκάθαρα είναι ένα λίγο ψηλότερο hatch (κάτι σαν το Fiesta Active) και μάλλον το λιγότερο SUV από τα ψευτο-suv, το Κοna εστιάζει λίγο περισσότερο στην άνεση. Καλές επιλογές και τα 2 σαν αυτοκίνητα, το Stonic είναι και πολύ όμορφο νομίζω, και το Kona πολύ ιδιαίτερο σε κάτι περίεργα μπλε.
-
To Kona πατάει σε διαφορετική πλατφόρμα (του Elantra) από το Stonic πιο φαρδιά και υπάρχει και η δυνατότητα τετρακίνησης.
-
Μέση κατανάλωση για το Φορντ Πούμα, και όχι μόνο, εδώ :
Για μιλτ ίμπριντ θεώρησέ τη και ως μέση πόλης, πάνω κάτω, άντε βάλε -10%. ΙΜΟ, απέφυγε το Αρόνα με τα 90 γερμανικά άτια. Αν σε ενδιαφέρει το υγραέριο, κοίτα για Ρενώ και όχι για Ντάτσια, το τελευταίο είναι πιο κοντά σε ένα επαγγελματικό στον εξοπλισμό και την εικόνα της καμπίνας. Κοιτώντας το συνολικό κόστος χρήσης, παίζει το υγραέριο να είναι εξαιρετική πρόταση, δοθέντος ότι δεν έχεις τους περιορισμούς του φυσικού αερίου. Και μάλλον η καλύτερη σφαιρικά, αν λάβεις υπόψη ότι τα πετρέλαια με ορίζοντα δεκαετίας βρωμάνε πτωμαίνη ήδη από τώρα.
Το Τζαζ, σαν το μεγαλύτερο μικρό, είναι θεωρητικά ταμάμ για την περίπτωσή σου, αλλά έχει δύο μεγάλα θέματα: την αρχική τιμή του και τον αντιπρόσωπο.
-
Το aircross δε μου αρεσει καθολου δυστυχως
Θα μπορουσα να εχω μια ρεαλιστικη εκτιμηση για καταναλωση του puma 125 mhev εντος πολης?
Το Kona μου αρεσει μπορω να πω, αλλα το hybrid πανακριβο, πιο ακριβο απο CHR....δε ξερω τι πινουν οι Κορεατες. Και δεν εχω διαβασει ξαι τα καλυτερα για την αποτελεσματικοτητα του. Αξιζει να δω το σκετο?
το ΚΟΝΑ καίει , ρουφάει την βενζινούλα του , sto 7,5+ θα είσαι σίγουρα !
Το Captur σε Lpg τα σπάει !
Καλά σου είπαν και ποιό πάνω για τα cng! Πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ ! 275 λίτρα στο καμικ ?τσάμπα μετακίνηση αρκεί να σε βολεύουν τα πρατήρια !
-
OSFP wrote:
Το aircross δε μου αρεσει καθολου δυστυχως
Θα μπορουσα να εχω μια ρεαλιστικη εκτιμηση για καταναλωση του puma 125 mhev εντος πολης?
Το Kona μου αρεσει μπορω να πω, αλλα το hybrid πανακριβο, πιο ακριβο απο CHR....δε ξερω τι πινουν οι Κορεατες. Και δεν εχω διαβασει ξαι τα καλυτερα για την αποτελεσματικοτητα του. Αξιζει να δω το σκετο?
το ΚΟΝΑ καίει , ρουφάει την βενζινούλα του , sto 7,5+ θα είσαι σίγουρα !
Το Captur σε Lpg τα σπάει !
Καλά σου είπαν και ποιό πάνω για τα cng! Πολύ μικρό πορτ μπαγκάζ ! 275 λίτρα στο καμικ ?τσάμπα μετακίνηση αρκεί να σε βολεύουν τα πρατήρια !
EDIT: Τώρα είδα και το νεο MOKKA https://forum.4troxoi.gr/forum/kataskeyastes-kai-montela/opel-mokka-2021?page=5#comment-2105787403
Είναι το 'κάτι φρέσκο' που ήθελες , και απο βενζίνα πάει καλά στην κατανάλωση -λέει-!
-
Φιλε μου συν-γαυρε.....Εγω θα σε παω στο Καπτουρ....εχει τα περισσοτερα που θες.Αν μπορεις αεριο εχει κσλως διαφορετικα το χιλιαρι τουρμπο ειναι ΟΚ.
Το τελειο μην το ψαχνεις δεν θα το βρεις.Και εγω εψαχνα το τελειο μινι αλλα δεν....
Σε καταναλωση το χιλιαρι τουρμπο Καπτουρ ειναι κοντα στα 7 σε πραγματικες συνθηκες.Ενω θα σε καλυψει σε μηκος (4,22μ.) σε χωρους και πορτ παγκαζ (422lt))....
Σε διαφορετικη περιπτωση θα εστιαζα το juke,το stonic και το kona.
Σε λιγο καιρο ερχεται και υβριδικο captur,αλλα λογικα θα ειναι ακριβο....Το Αρονα αστο καλυτερα οταν μπεις σε συγχρονο Ρενο θα διαπιστωσεις οτι η ποιοτητα του vag ειναι για τα μπαζα.Στο λεω σαν κατοχος vag 20 χρονια και νεος κατοχος Ρενο.Τα Ρενο φαινονται καλυτερα.....
-
Φιλε μου συν-γαυρε.....Εγω θα σε παω στο Καπτουρ....εχει τα περισσοτερα που θες.Αν μπορεις αεριο εχει κσλως διαφορετικα το χιλιαρι τουρμπο ειναι ΟΚ.
Το τελειο μην το ψαχνεις δεν θα το βρεις.Και εγω εψαχνα το τελειο μινι αλλα δεν....
Σε καταναλωση το χιλιαρι τουρμπο Καπτουρ ειναι κοντα στα 7 σε πραγματικες συνθηκες.Ενω θα σε καλυψει σε μηκος (4,22μ.) σε χωρους και πορτ παγκαζ (422lt))....
Σε διαφορετικη περιπτωση θα εστιαζα το juke,το stonic και το kona.
Σε λιγο καιρο ερχεται και υβριδικο captur,αλλα λογικα θα ειναι ακριβο....Το Αρονα αστο καλυτερα οταν μπεις σε συγχρονο Ρενο θα διαπιστωσεις οτι η ποιοτητα του vag ειναι για τα μπαζα.Στο λεω σαν κατοχος vag 20 χρονια και νεος κατοχος Ρενο.Τα Ρενο φαινονται καλυτερα.....
Το Captur ειναι γενικα ειναι πολυ καλο πακετο παροχων με την εννοια οτι ειναι φρεσκο, εχει ομορφο design μεσα, αεραγωγους για τους πισω και συρομενα πισω καθισματα, και σε κινητηρες προσφερει ολες τις επιλογες (συντομα και το υβριδικο).
Αν με ενοχλει κατι ειναι οτι δινουν εξοπλισμο με το σταγονομετρο. Σου δειχνουν σε ολες τις photo την απλησιαστη οικονομικα Initiale Paris, σου βαζουν αρχικη εκδοση απο 16.800, και ενω πας πχ στην top Dynamic που κοστιζει 20.300 (3.5κ πανω ετσι?) με τον 100αρη , δεν εχεις παρει καν ψηφιακα οργανα ή διχρωμια οροφης ή τις ωραιες ζαντες τις Pasadena που βλεπεις σε ολες τις photo (αυτα λεω σαν πιο χοντρα και ποσα αλλα που εχεις δει στις photo που ομως ειναι η initiale).
Το Mokka ομορφο και φρεσκο επισης. Αν δε το δω απο κοντα βεβαια δεν εκφραζω αποψη, αλλα φαινεται λογικο σε τιμες. Στο configurator η Elegance εκδοση στα 130 αλογα με extras διχρωμια οροφης και πακετο Park (με αισθητηρες, καμερα και BLIS) βγαινει 20.900 ...not bad
Και το Juke στην N-connecta που εχει τιμη καταλογου 20.900 και το δινουν τωρα 20.400 ειναι πολυ ωραιο μεσα.
Τωρα με τις cheap-ιες που εκανε η Ford και μειωσε εξοπλισμο στο Puma αρχιζει και μου φαινεται ακριβο στα 22k που βγαινει το 125 mhev με ενα καλο χρωματακι. Βεβαια και αυτοι θεωρω κατι θα κανουν σε προσφορες με το που τελειωσει η καραντινα.
Παντως αν εξωθηθω σε βενζινη το θεμα ειναι και τι κανουν ολα αυτα σε καταναλωση πολης. Αν γινοταν να μη ξεπερασω τα 6 λιτρα ωστε να εχω και μια μειωση της ταξης του 30% στο μηνιαιο μου λογαριασμο σε σχεση με το σημερινο αυτοκινητο θα ηταν σημαντικο για μενα.... Οπως και επισης το αν την παλευουν οσα ειναι 100 αλογα.
Θεωρουσα οτι και στα 2 αυτα μου εδινε τη λυση το diesel, στην οικονομια για αυτονοητους λογους, και στη δυναμη λογω ροπης. Στο πισω μερος του μυαλου μου δε τα εχω αποκλεισει και εντελως... Δηλαδη στο περιβαλλον μου εχω και γνωστους με yaris diesel που με χρηση πολης δεν ειχαν κανενα θεμα πχ και μια χαρα απολαμβανουν οικονομια.
Τωρα αν μπορω να βρω καποιο σχετικα οικονομικο βενζινης να μη ξεπερναει τα 6lt/100 με χαλαρη οδηγηση στην πολη ισως να ηταν ΟΚ.
-
Yβριδικό Τζαζ, μόλις το βρήκες.
-
ad276 wrote:
Φιλε μου συν-γαυρε.....Εγω θα σε παω στο Καπτουρ....εχει τα περισσοτερα που θες.Αν μπορεις αεριο εχει κσλως διαφορετικα το χιλιαρι τουρμπο ειναι ΟΚ.
Το τελειο μην το ψαχνεις δεν θα το βρεις.Και εγω εψαχνα το τελειο μινι αλλα δεν....
Σε καταναλωση το χιλιαρι τουρμπο Καπτουρ ειναι κοντα στα 7 σε πραγματικες συνθηκες.Ενω θα σε καλυψει σε μηκος (4,22μ.) σε χωρους και πορτ παγκαζ (422lt))....
Σε διαφορετικη περιπτωση θα εστιαζα το juke,το stonic και το kona.
Σε λιγο καιρο ερχεται και υβριδικο captur,αλλα λογικα θα ειναι ακριβο....Το Αρονα αστο καλυτερα οταν μπεις σε συγχρονο Ρενο θα διαπιστωσεις οτι η ποιοτητα του vag ειναι για τα μπαζα.Στο λεω σαν κατοχος vag 20 χρονια και νεος κατοχος Ρενο.Τα Ρενο φαινονται καλυτερα.....
Το Captur ειναι γενικα ειναι πολυ καλο πακετο παροχων με την εννοια οτι ειναι φρεσκο, εχει ομορφο design μεσα, αεραγωγους για τους πισω και συρομενα πισω καθισματα, και σε κινητηρες προσφερει ολες τις επιλογες (συντομα και το υβριδικο).
Αν με ενοχλει κατι ειναι οτι δινουν εξοπλισμο με το σταγονομετρο. Σου δειχνουν σε ολες τις photo την απλησιαστη οικονομικα Initiale Paris, σου βαζουν αρχικη εκδοση απο 16.800, και ενω πας πχ στην top Dynamic που κοστιζει 20.300 (3.5κ πανω ετσι?) με τον 100αρη , δεν εχεις παρει καν ψηφιακα οργανα ή διχρωμια οροφης ή τις ωραιες ζαντες τις Pasadena που βλεπεις σε ολες τις photo (αυτα λεω σαν πιο χοντρα και ποσα αλλα που εχεις δει στις photo που ομως ειναι η initiale).
Το Mokka ομορφο και φρεσκο επισης. Αν δε το δω απο κοντα βεβαια δεν εκφραζω αποψη, αλλα φαινεται λογικο σε τιμες. Στο configurator η Elegance εκδοση στα 130 αλογα με extras διχρωμια οροφης και πακετο Park (με αισθητηρες, καμερα και BLIS) βγαινει 20.900 ...not bad
Και το Juke στην N-connecta που εχει τιμη καταλογου 20.900 και το δινουν τωρα 20.400 ειναι πολυ ωραιο μεσα.
Τωρα με τις cheap-ιες που εκανε η Ford και μειωσε εξοπλισμο στο Puma αρχιζει και μου φαινεται ακριβο στα 22k που βγαινει το 125 mhev με ενα καλο χρωματακι. Βεβαια και αυτοι θεωρω κατι θα κανουν σε προσφορες με το που τελειωσει η καραντινα.
Παντως αν εξθηθω σε βενζινη το θεμα ειναι και τι κανουν ολα αυτα σε καταναλωση πολης. Αν γινοταν να μη ξεπερασω τα 6 λιτρα ωστε να εχω και μια μειωση της ταξης του 30% στο μηνιαιο μου λογαριασμο σε σχεση με το σημερινο αυτοκινητο θα ηταν σημαντικο για μενα.... Οπως και επισης το αν την παλευουν οσα ειναι 100 αλογα.
Θεωρουσ οτι και στα 2 αυτα μου εδινε τη λυση το diesel, στην οικονομια για αυτονοητους λογους, και στη δυναμη λογω ροπης. Στο πισω μερος του μυαλου μου δε τα εχω αποκλεισει και εντελως... Δηλαδη στο περιβαλλον μου εχω και γνωστους με yaris diesel που με χρηση πολης δεν ειχαν κανενα θεμα πχ και μια χαρα απολαμβανουν οικονομια.
Τωρα αν μπορω να βρω καποιο σχετικα οικονομικο βενζινης να μη ξεπερναει τα 6lt/100 με χαλαρη οδηγηση στην πολη ισως να ηταν ΟΚ.
To Μοκκα νομίζω λέει 350λίτρα αποσκευές, πρόσεξέ το γιατί είναι από τα μικρότερα στην κατηγορία, και έρχεται Φεβρουάριο από ότι διάβαζα, αλλά είναι πανέμορφο και αν κοίταγα για μικρό B suv μάλλον μονόδρομος (για μένα).
στη Renault δεν έχεις άδικο, πάντα παίζει μία πολύ βασική πρώτη και φθηνή έκδοση, εγώ μόνο Dynamic θα κοίταγα. Επίσης ο 1200 του PSA νομίζω είναι καλύτερος κινητήρας.
Το Juke είναι φοβερό αυτοκίνητο, αν έβγαινε και με τον 1.3 θα ήταν μανούλα. Νομίζω είναι από τα top και προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο από το Captur.
Πήγαινε δες τα να ξέρεις για τι μιλάμε, γιατί θα δεις διαφορές σε χώρους, αποσκευές και απτή ποιότητα.
Εγώ έχω το 2008 diesel 100 και φυσικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, με 2 παιδιά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν παίρνεις diesel για αυτό, αλλά έχει πολύ ροπή από χαμηλά και δεν έχει κολώσει πουθενά φουλ φορτωμένο, και 150 στην εθνική είναι σαν όνειρο.
-
Εγώ έχω το 2008 diesel 100 και φυσικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, με 2 παιδιά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν παίρνεις diesel για αυτό, αλλά έχει πολύ ροπή από χαμηλά και δεν έχει κολώσει πουθενά φουλ φορτωμένο, και 150 στην εθνική είναι σαν όνειρο.
Τι καταναλωση πολης εχεις με το 100αρι diesel για να εχω μια ιδεα?
Δυστυχως οι ατιμοι το diesel ειναι σα να σου λενε 'ΔΕΝ θα το παρεις στην Allure' , ειναι 3.5k ακριβοτερη απο την Active
-
Βενζίνη 6 λίτρα με χαλαρή οδήγηση στην κίνηση της πόλης , μην το ψάχνεις . Από 7,5 και πάνω και πάντα για χειροκίνητο .
-
Dublin wrote:
Εγώ έχω το 2008 diesel 100 και φυσικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, με 2 παιδιά. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, δεν παίρνεις diesel για αυτό, αλλά έχει πολύ ροπή από χαμηλά και δεν έχει κολώσει πουθενά φουλ φορτωμένο, και 150 στην εθνική είναι σαν όνειρο.
Τι καταναλωση πολης εχεις με το 100αρι diesel για να εχω μια ιδεα?
Δυστυχως οι ατιμοι το diesel ειναι σα να σου λενε 'ΔΕΝ θα το παρεις στην Allure' , ειναι 3.5k ακριβοτερη απο την Active
Το 2008 το έχουμε κυρίως για ταξίδια και περιαστικές διαδρομές (με 2 καραντίνες από Φεβρουάριο έχουμε κάνει 13.000, αλλά κυρίως Αθήνα οδηγώ μηχανάκι και έχουμε και C3/Β max για επαγγελματικούς σκοπούς), οπότε δεν μπορώ να σου πω με ασφάλεια, γύρω στο 5.5 χωρίς να κάνει οικονομία νομίζω είναι ένα λογικό νούμερο. Όταν το οδηγεί η γυναίκα μου για καιρό βλέπω κάτω από 5(!), αλλά όταν το παίρνω εγώ, ανεβαίνει!
Γενικά είναι γύρω στο 5.2 η συνολική κατανάλωσή του σε αυτά τα 13.000 χλμ αν θυμάμαι καλά και στην αρχή το χρησιμοποιούσα και Αθήνα, αλλά μετά την καραντίνα όχι πολύ. Όμως έχουν υπάρξει φορτώματα, μέχρι αηδίας, και πολύ γρήγορα ταξίδια στα 150+ που ανεβαίνει η κατανάλωση στους μικρούς κινητήρες.
Ακόμη δεν έχει χρειαστεί να βάλω μπαγκαζιέρα επίσης, ενώ τα ποδηλατάκια/πατίνια (2 ποδηλατάκια, 2 πατίνια, αξεσουάρ και λίγα πράγματα για 3ήμερα) των μικρών χωράνε και στο πορτ μπαγκάζ μέχρι στιγμής, οπότε και εκεί έχουμε καλυφθεί. Επίσης και τα 2 καθίσματα είναι i-Size που κοιτάνε προς τα πίσω, κάτι που ήταν βασικό όταν κοίταγα, και όχι όλα τα Β suv είναι ίσα σε αυτό.
Επίσης κοίτα στο νήμα του 2008, μόλις πόσταρα ένα review με το T-Roc (άμεσως ανταγωνιστής) και μία δοκιμή με όλα τα B suv όπου το 2008 130 βενζίνη βγαίνει 2ο σε φρένα (απίστευτα τα φρένα του), 1ο σε 60-100, και 2ο σε 80-120 (με 0,2 διαφορά από το T-Roc). Είναι ένα ολοκληρωμένο και σύγχρονο B suv στην κορυφή, ή κοντά στην κορυφή, σε όλους τους τομείς (χώρους, αποσκευές, και 1ο και στο Elk test επίσης, κατανάλωση, εξοπλισμός, design, ποιότητα υλικών).
Η γνώμη μου είναι να μην φοβηθείς την Active, σε άλλα αυτοκίνητα είναι η δεύτερη έκδοση συνήθως, και αν μπορείς να βάλεις κάποια έξτρα που θεωρείς απαραίτητα με λίγα χρήματα, να το τολμήσεις. Επίσης ακόμη έχουν το χρώμα δωρεάν, οπότε μπορείς να βάλεις ότι σου γουστάρει, έχει κάνα 2-3 εντυπωσιακά χρωματάκια. Αν θες επιδόσεις πρέπει να πας σε 130 άλογα, τα 100 άλογα είναι 100 άλογα, αν και νομίζω με ένα προγραμματάκι αργότερα τα φθάνεις άνετα, δεν νομίζω να υπάρχει καμία άλλη διαφορά εκτός της χαρτογράφησης.
-
για καθημερινό υπερυψωμένο.Ικανο εσωτερικό πλάτος, για να μη 'τρίβεις ώμους', με μειωμένο μήκος για να μη 'τρίβεις προφυλακτήρες' στη πόλη.Αν είχε και λίγο πιο διακριτική εμφάνιση...
-
@OFSP 'Αν με ενοχλει κατι ειναι οτι δινουν εξοπλισμο με το σταγονομετρο. Σου δειχνουν σε ολες τις photo την απλησιαστη οικονομικα Initiale Paris, σου βαζουν αρχικη εκδοση απο 16.800, και ενω πας πχ στην top Dynamic που κοστιζει 20.300 (3.5κ πανω ετσι?) με τον 100αρη , δεν εχεις παρει καν ψηφιακα οργανα ή διχρωμια οροφης ή τις ωραιες ζαντες τις Pasadena που βλεπεις σε ολες τις photo (αυτα λεω σαν πιο χοντρα και ποσα αλλα που εχεις δει στις photo που ομως ειναι η initiale)'
*Στην Dynamic έχεις ψηφιακά όργανα ( όχι όλη την οθόνη αλλά τα 3/4 , η υπόλοιπη οθόνη έχει τον δείκτη στάθμης καυσίμου δεξιά και θερμοκρασία νερού αριστερά).
*Ωραίες οι Pasadena αλλά ελιναι 18' υπερβολικά μεγάλες , οι 17' Bahamas Grey είναι πολύ ομορφες ( και αυτές υπερβολικά μεγάλες)!
*Διχρωμία τζάμπα δεν έχουν πολλά , Captur και kona την είχαν δώρο ! Τώρα το Captur έχει -40% στο μεταλικό χρώμα με διχρωμία ! Στο 2008 έχει διχρωμία μόνο στην GTline?
*Έχεις δει διαφημιστικό αυτοκινήτου και να σου δείχνει την αρχική έκδοσή? Δεν θα πάταγε πελάτης στο μαγαζί , βλέπεις διαφήμιση του captur ή 2008 με flying consoles και 3D όργανα , διχρωμίες και ημιδερμάτινα καθισματα και πας στην έκθεση και δεν βλέπεις ούτε τεμπέλη ούτε διαχωριστικό πορτ-μπαγκάζ!
-
*Έχεις δει διαφημιστικό αυτοκινήτου και να σου δείχνει την αρχική έκδοσή? Δεν θα πάταγε πελάτης στο μαγαζί , βλέπεις διαφήμιση του captur ή 2008 με flying consoles και 3D όργανα , διχρωμίες και ημιδερμάτινα καθισματα και πας στην έκθεση και δεν βλέπεις ούτε τεμπέλη ούτε διαχωριστικό πορτ-μπαγκάζ!
Ενταξει ετσι ειναι παντα, απλα στο Captur το εχουν ξεφτυλισει λιγο, γιατι εκτος απο τις μικρη-μεσαια-μεγαλη (απο πλευρας εξοπλισμου) εχουν και μια Uber εκδοση σε απλησιαστη τιμη που στα υπολοιπα αυτοκινητα συνηθως δεν υπαρχει και σου δειχνουν παντου αυτην.
-
Yem wrote:
*Έχεις δει διαφημιστικό αυτοκινήτου και να σου δείχνει την αρχική έκδοσή? Δεν θα πάταγε πελάτης στο μαγαζί , βλέπεις διαφήμιση του captur ή 2008 με flying consoles και 3D όργανα , διχρωμίες και ημιδερμάτινα καθισματα και πας στην έκθεση και δεν βλέπεις ούτε τεμπέλη ούτε διαχωριστικό πορτ-μπαγκάζ!
Ενταξι ετσι ειναι παντα, απλα στο Captur το εχουν ξεφτυλισει λιγο, γιατι εκτος απο τις μικρη-μεσαια-μεγαλη (απο πλευρας εξοπλισμου) εχουν και μια Uber εκδοση σε απλησιαστη τιμη που στα υπολοιπα αυτοκινητα συνηθως δεν υπαρχει και σου δειχνουν παντου αυτην.
πάρα πολύ σωστά το λες, η Paris σχεδόν δεν έχει σχέση με το αυτοκίνητο το κανονικό, δεν νομίζω ότι θα πουλήσει πολλά κομμάτια, αν θα πουλήσει καθόλου Ελλάδα. Εδώ και η Authentic με τη Dynamic είναι σαν άλλα αυτοκίνητα, η Expression κάτι πάει και έρχεται, αλλά Dynamic έχει πάλι αρκετές διαφορές.
και η Toyota έχει υπερ-γυμνές εκδόσεις που σοκάρουν επίσης.
Το διαχωριστικό πορτ-μπαγκάζ είναι το λιγότερο, μιλάμε για εκδόσεις που έχουν συγκλονιστικές διαφορές μεταξύ τους (τελείως άλλη κονσόλα, υλικά στα καθίσματα και παντού, άλλοι πίνακες οργάνων, άλλες οθόνες τελείως, νομίζω τις μεγάλες στο Captur ούτε στην Paris δεν τις δίνουν, τις βάζεις έξτρα; ή μέχρι και την Dynamic?). To διαχωριστικό το αγοράζεις ή φτιάχνεις (εγώ θα έφτιαχνα) ή παίρνεις after market, τις ταπετσαρίες και τα καθίσματα και την κονσόλα στη μέση, και τις οθόνες, και τα διακοσμητικά θα ξηλώσεις και θα ράξεις;
Γιατί δίνει τεμπέλη σε βασική η Renault; βλέπε τα ποστ Clio/Captur που μόλις πόσταρε ο φίλος μας, εργοστασιακός μετά την αγορά 180euro και αν θες εργοστασιακό ΜΕ την αγορά 400euro σε πακέτο (που μάλλον θα το έβαζα αν έπαιρνα κάτι λιγότερο από Dynamic).
-
@Dublin: καλά η Initiale Paris μόνο σε αφίσα θα πουλήσει στην Ελλάδα , η οποία με μια γρήγορη ματιά έχει ελείψεις στα τεχνολογικά πχ. acc , είναι νομίζω exclusive μόνο σε design και όχι σε tech ! H Authentic όντως δεν έπρεπε να υπήρχε , και η expression με λίγα extra (που είναι και φθηνά στη ρενό) στέκεται καλά κοντά στα 20.000 κομπλέ με το κλειδί στο χέρι ! Τον τεμπέλη δεν το είπα για να θίξω το 2008 αλλά για το marketing που ακολουθούν οι εταιρείες ( βέβαια και η πεζό το gt line έχει μούρη όχι το active)!
-
Εγώ θα σου πρότεινα αφού είναι και θέμα οικονομίας να κοιτάξεις ότι υπάρχει σε lpg. Εγώ έχω corolla του 2006 κάνω περίπου 2με 2.5 χιλιάδες χλμ το μνμ περίπου 250 ευρώ το μήνα καύσιμα και τα τελευταία χρόνια που εβαλα είμαι στα 125 50%κατω, σκέψου τώρα ότι το δικό σου θα είναι και εργοστασιακο(εννοώντας θα έχεις και την εγγύηση της εταιρείας. Δεν ξέρω αν θες απαντάς το αυτοκίνητο θα το πάρεις κασέρι ή δόσεις? Αν το πάρεις με δόσεις μην ξεχνάς πως θα είναι και αυτό ένα μηνιαίο εξοδο
Αγορα B-Suv , ιδεες?