-
Ακομα δεν την πηρες την Μιτο, την βαρεθηκες?
-
Ακομα δεν την πηρες την Μιτο, την βαρεθηκες?
Αφού τα έχουμε πει, ξέρεις ότι έχω πολλά 'προβλήματα'....αχαχαχα. Τα 2 βασικότερα είναι:
-
Βαριέμαι πολύ εύκολα και γρήγορα τα αυτοκίνητά μου, ιδανικά θα ήθελα να αλλάζω κάθε τρίμηνο!
-
Έχω βαρεθεί τα χειροκίνητα κιβώτια, τα θεωρώ μέγιστη βλακεία και αναχρονισμό! Πήρα - αναγκαστικά - χειροκίνητο το 2017 μετά από 13 χρόνια με αυτόματο και έκτοτε λόγω συνθηών έχω ξεμείνει με την 'κουτάλα'. Το πρόβλημά μου είναι ότι τα αυτοκίνητα που μου αρέσουν είτε δεν βγαίνουν με αυτόματο της προκοπής, είτε καθόλου με αυτόματο είτε είναι πολύ ακριβά.
ΥΓ: Η Μίτο για αυτό που είναι και τα χρήματά της είναι εξαιρετική! Δεν θα μπορούσα να πάρω καλύτερο αυτοκίνητο. Είναι απίστευτη στον δρόμο (άσχετα εαν είναι αργή), τρομερά φρένα και δεν καίει τίποτα, ξεχνάω να βάλω πετρέλαιο! Όπως έγραψα και στο σχετικό θέμα, με ένα καλό αυτόματο και ένα δυνατό μοτέρ (δλδ. αυτούσιος ο 1.4 boosterjet με το 6αρι Aisin!!) θα την κράταγα μέχρι να σαπίσει!
-
-
Πρεπει να κανονισετε με τον Storm, οτι πουλαει αυτος να το παιρνεις εσυ ή το αναποδο
-
Πρεπει να κανονισετε με τον Storm, οτι πουλαει αυτος να το παιρνεις εσυ ή το αναποδο
Θα βόλευε, μένουμε και κοντά! Αλλά έχουμε διαφορετικά γούστα (μόνο το Panda είχαμε κοινό!), κυρίως στο αυτόματο κιβώτιο και στον εξοπλισμό. Στα αυτοκίνητα μπορεί να είμαστε και σχετικά κοντά.
-
Ψηστον να παρει 308 αυτοματο και σε κανα 6μηνο θα ειναι δικο σου
Σε κανα χρονο βλεπουμε παλι
-
Θα του το πώ, αλλά δεν τα θέλει τα αυτόματα....εδώ ούτε φώτα LED δεν θέλει...αχαχα!!
-
Αν οδηγησεις αυτοματο για καποιο καιρο, δεν θες να ξαναγυρισεις στην 'κουταλα' . Οσο και να μην σου αρεσει η ιδεα, οταν το συνηθισεις, δεν θες να ξαναγυρισεις σε μηχανικο.
-
Αν οδηγησεις αυτοματο για καποιο καιρο, δεν θες να ξαναγυρισεις στην 'κουταλα' . Οσο και να μην σου αρεσει η ιδεα, οταν το συνηθισεις, δεν θες να ξαναγυρισεις σε μηχανικο.
Σε μένα το λές...?!?!! Μετά από 13 χρόνια, έπαθα σοκ με το χειροκίνητο (αν και οδηγούσα ενδιάμεσα χειροκίνητα)...τεράστιος αναχρονισμός. Και όπως έλεγε και ο μέγιστος L.J.K Setright, 'εαν ο θεός ήθελε να οδηγούμε χειροκίνητο θα μας έδινε 3 πόδια'...αχαχα!!
Θέλω ένα Φιέστα 155αρι με το 8αρι αυτόματο του Φόκους....που δεν υπάρχει, οπότε θα ονειρεύομαι!
-
To λεω για τον Storm, εσυ το ξερεις ηδη
3 ποδια χρειαζονται μονο αν δεν μπορεις να κανεις 'μυτη-τακουνι' . Κατα τα άλλα φτανουν τα 2
-
Πρεπει να κανονισετε με τον Storm, οτι πουλαει αυτος να το παιρνεις εσυ ή το αναποδο
χα!χα! καλό!!!!!
-
Στα πλαίσια έρευνας για το επόμενο αυτοκίνητο ψάχνω να βρω φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης του χώρου μηχανής του 308 1.2/110ps-130ps βενζίνη.
Αν ξέρει κανείς ας βοηθήσει.
-
Θα του το πώ, αλλά δεν τα θέλει τα αυτόματα....εδώ ούτε φώτα LED δεν θέλει...αχαχα!!
Φώτα LED;;;;;;;;;;;;;;;;;; Μπρρρρρρρρρρρρρ! Μακρυά από μένα!
α! και τα αυτόματα δεν με ενθουσιάζουν!
Εδώ θέλω να πάρω το Tipo που εσείς το θεωρείτε 'γυμνό' από εξοπλισμό και εγώ το θεωρώ υπερπλήρες.
Το 308 το πρόσεξα λόγω των τιμών του στο car.gr.
-
Εχει το ιδιο μοτερ με το C3 aircross που εχεις τωρα. Χωραταξικα περιπου ιδια θα ειναι πιστευω
-
Θέλω να δω αν βγαίνει εύκολα η μπαταρία. Αν βγαίνει εύκολα μπαίνει στα υπόψη. Διαφορετικά τρώει άκυρο. Είναι η πρώτη και βασική προϋπόθεση.
-
Θέλω να δω αν βγαίνει εύκολα η μπαταρία. Αν βγαίνει εύκολα μπαίνει στα υπόψη. Διαφορετικά τρώει άκυρο. Είναι η πρώτη και βασική προϋπόθεση.
https://www.kentonline.co.uk/_media/img/750x0/B1QR7DNTXZMSCCG7QT14.jpg
Εύκολα φαίνεται να βγαίνει, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το ερώτημα είναι εαν η διαδικασία είναι απλή ή θελει κάθε φορά κωδικοποίηση (π.χ. στις BMW δεν μπορείς να το κάνεις μόνο σου, δεν θα δουλεύει μετά σωστά). Αυτο πρέπει να μάθεις λοιπόν!
Στην Mito εαν βγάλεις την μπαταρία χάνει ΟΛΕΣ τις ρυθμίσεις, ακόμα και τα αυτόματα παράθυρα! Οπότε όταν αλλάζεις μπαταρία εκτός αντιπροσωπείας το κάνεις με την μηχανή αναμένη για να μην χαθούν τα πάντα και μετά θέλει κωδικοποίηση.
-
Συν ότι σε μερικά αυτοκίνητα χρειάζεται να δηλωθεί η νέα μπαταρία με διαγνωστικό για δουλέψει το start & stop και διάφορα άλλα... οπότε και φορά που θα την βάζεις-βγαζεις θα την βλέπει για νέα μπαταρία...
-
Storm wrote:
Θέλω να δω αν βγαίνει εύκολα η μπαταρία. Αν βγαίνει εύκολα μπαίνει στα υπόψη. Διαφορετικά τρώει άκυρο. Είναι η πρώτη και βασική προϋπόθεση.
https://www.kentonline.co.uk/_media/img/750x0/B1QR7DNTXZMSCCG7QT14.jpg
Εύκολα φαίνεται να βγαίνει, αλλά το θέμα δεν είναι αυτό. Το ερώτημα είναι εαν η διαδικασία είναι απλή ή θελει κάθε φορά κωδικοποίηση (π.χ. στις BMW δεν μπορείς να το κάνεις μόνο σου, δεν θα δουλεύει μετά σωστά). Αυτο πρέπει να μάθεις λοιπόν!
Στην Mito εαν βγάλεις την μπαταρία χάνει ΟΛΕΣ τις ρυθμίσεις, ακόμα και τα αυτόματα παράθυρα! Οπότε όταν αλλάζεις μπαταρία εκτός αντιπροσωπείας το κάνεις με την μηχανή αναμένη για να μην χαθούν τα πάντα και μετά θέλει κωδικοποίηση.
Δεν το βρίσκω και πολύ εύκολο στο 308. Εγκλωβισμένη εντελώς, πολλά τσουμπλέκια βλέπω και δεν διακρίνω και το τρόπο που στηρίζεται.
Στο Tipo βγαίνει για την πλάκα της. Ένας ιμάντας είναι που την κρατάει στη θέση της. Και είμαι σίγουρος ότι τουλάχιστον στο Tipo δεν προκαλεί κάποιο θέμα αφού δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο από ηλεκτρονικά. Μου κάνει εντύπωση αυτό που λες με την Mito. Πρωτότυπο να μην κρατάει ο εγκέφαλος τις ρυθμίσεις.
-
Συγνώμη αλλά γιατί είναι τόσο σημαντικό να βγαίνει εύκολα η μπαταρία?
Ωραίο το 308 τώρα με το f/l ειδικά.Θα το έλεγα γαλλικό Golf...
-
Εντάξει τόσο σημαντικό δεν είναι. Απλά θα μου έλυνε ένα πρόβλημα που έχω επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα.
Θέλω να φορτίζω την μπαταρία δυο/τρεις φορές το χρόνο.
-
Ok ...Δε νομίζω πάντως ότι θα είναι και ότι καλύτερο σε σύγχρονο αυτοκίνητο με τόσα ηλεκτρονικά να βγαίνει η μπαταρία τόσο συχνά.
Καλύτερα να βάλεις κάποιο συντηρητή μπαταρίας ή απλά να το βάζεις μπροστά πιο συχνά.
Λόγος για να επιλέξεις αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση.
Peugeot 308 (2013)