-
Γεια σας φίλοι!
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με τα panda 4χ4.
Συγκεκριμένα πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο του 2010 και βρέθηκε ότι έχει πρόβλημα ο άξονας στη μεσαία τριβή. Το συνεργείο της αντιπροσωπείας λέει ότι το κόστος αντικατάστασης είναι 2000 ευρώ, ενώ ο μηχανικός της μάντρας θα το φτιάξει με 100 μόνο ευρώ. Η διαφορά είναι τεράστια. Ξέρω ότι οι αντιπροσωπείες συχνά αλλάζουν όχι ένα μέρος του συστήματος αλλά όλο το σύστημα, αλλά από την άλλη, με τα 100 ευρώ που θα δώσει ο έμπορος στον μηχανικό του, μήπως θα κάνει ένα πρόχειρο μπάλωμα και αφού το αγοράσω θα έχω μετά προβλήματα ;
Μήπως να αποφύγω το 4χ4 και να προτιμήσω απλό;
-
Γεια σας φίλοι!
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με τα panda 4χ4.
Συγκεκριμένα πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο του 2010 και βρέθηκε ότι έχει πρόβλημα ο άξονας στη μεσαία τριβή. Το συνεργείο της αντιπροσωπείας λέει ότι το κόστος αντικατάστασης είναι 2000 ευρώ, ενώ ο μηχανικός της μάντρας θα το φτιάξει με 100 μόνο ευρώ. Η διαφορά είναι τεράστια. Ξέρω ότι οι αντιπροσωπείες συχνά αλλάζουν όχι ένα μέρος του συστήματος αλλά όλο το σύστημα, αλλά από την άλλη, με τα 100 ευρώ που θα δώσει ο έμπορος στον μηχανικό του, μήπως θα κάνει ένα πρόχειρο μπάλωμα και αφού το αγοράσω θα έχω μετά προβλήματα ;
Μήπως να αποφύγω το 4χ4 και να προτιμήσω απλό;
-
Προφανώς και δεν εμπιστεύεσαι τον μαντρά, δεν χρειάζεται καν ερώτηση!
-
Μήπως να αποφύγεις τον μαντρά τελείως;
Y.Γ. κι ο τίτλος λιγο άστοχος 'προβλήματα στα fiat panda 4x4'. Λέω κι εγώ θα διαβάσω τίποτα τέρατα για νέα μοντέλα,για τους γνωστούς ιταλούς με τη χαμηλή αξιοπιστία κ.λ.π... κι είναι ένα μοντέλο 4x4 του 2010 που το έχει ένας μαντράς και το πουλά ως μεταχ., δεκαετίας,με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό...
-
Πριν λίγους μήνες είχα δει κάνα δυο ωραία τέτοια ιδιωτών. Γιατί να το πάρεις από μάντρα; θα ναι χάρχαλο...
-
[quote=panormus772]
Μήπως να αποφύγεις τον μαντρά τελείως;
Y.Γ. κι ο τίτλος λιγο άστοχος 'προβλήματα στα fiat panda 4x4'. Λέω κι εγώ θα διαβάσω τίποτα τέρατα για νέα μοντέλα,για τους γνωστούς ιταλούς με τη χαμηλή αξιοπιστία κ.λ.π... κι είναι ένα μοντέλο 4x4 του 2010 που το έχει ένας μαντράς και το πουλά ως μεταχ., δεκαετίας,με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό...
Εβαλα αυτόν τον τίτλο για να μάθω αν όντως τα 4χ4 , panda, έχουν θέμα με τη μεσαία τριβή και μήπως να προτιμήσω απλό, δηλ. με εμπροσθοκίνηση. Όσο για τον συγκεκριμένο μαντρά, ενισχύσατε τις αμφιβολίες μου και τον απέρριψα.
-
[quote=piliourits]
Πριν λίγους μήνες είχα δει κάνα δυο ωραία τέτοια ιδιωτών. Γιατί να το πάρεις από μάντρα; θα ναι χάρχαλο...
Δηλαδή, μου λες ότι οι ιδιώτες είναι πιο αξιόπιστοι από τις μάντρες; Γιατί όμως;
-
Έχεις δίκιο. Ευχαριστώ. >
Προφανώς και δεν εμπιστεύεσαι τον μαντρά, δεν χρειάζεται καν ερώτηση!
-
Τι είναι αυτό το «άξονας στη μεσαία τριβή»;
-
Από ο,τι κατάλαβα έχει σχέση με την κίνηση των πίσω τροχών. Στο google σε άλλο forum είδα κι άλλον με το ίδιο πρόβλημα ( αν θέλεις δες: πρόβλημα με μεσαία τριβή) >
Τι είναι αυτό το «άξονας στη μεσαία τριβή»;
-
Στα τετρακίνητα υπάρχει ένας άξονας ( κεντρικός άξονας ) που δίνει κίνηση από το εμπρός διαφορικό στο πίσω, επειδή η απόσταση είναι αρκετή μεταξύ των τροχών ο άξονας στηρίζεται περίπου στο μέσον του στο πάτωμα του αμαξώματος με ένα ρουλεμάν τοποθετημένο σε ελαστική βάση, κάποια στοιγμή το ρουλεμάν καταστ΄ρεφεται και λόγω του ότι είναι εκτεθιμένο σε νερά, σκόνες, λάσπες και χρειάζεται αντικατάσταση, αυτό υπάρχει σαν ανταλακτικό σε όλα τα αυτοκίνητα με χαμηλό κόστος, γύρω στα 50-100€.
Στην Αθήνα υπάρχει μια εταιρία εξιδικευμένη στην επισκευή κεντρικών αξόνων που τους κάνει και την απαραίτητη ζυγοστάθμιση, εκτός της μεσαίας τριβής, προβλήματα παρουσιάζουν και οι σταυροί σύνδεσης του όπου υπάρχουν, η εταιρία αυτή αλλάζει και τους συνδέσμους, δηλαδή 2 σύνδεσμοι, μια μεσαία τριβή και ζυγοστάθμιση έχει κόστος ανάλογα τον άξονα αλλά είναι περίπου από 300-500€, η εταιρία είναι η αξονοτεχνική στη Μεταμόρφωση, εκεί πηγαίνουν άξονες σχεδόν από όλη την Ελλάδα, τον πάς και σε λίγες ημέρες τον παραλαμβάνεις, το μαγαζί είναι αξιόπιστο, το έχω ακούσει, το έχω διασταυρώσει και έχω και εγώ εξυπηρετηθεί.
Δεν του κάνω διαφήμιση αλλά 2000€ είναι κρίμα και άδικο τόσο νταβατζιλίκι στη σημερινή εποχή και ειδικότερα που δεν υπάρχουν πολλά μαγαζιά που κάνουν αυτή την δουλειά και δεν τα ξέρει ο πολύς κόσμος και πληρώνει κερατιάτικα στους επιτήδειους αεριτζήδες.
ΥΓ. Δεν είναι πρόβλημα των Panta 4X4, όσοι έχουμε τετρακίνητα το γνωρίζουμε αυτό, ειδικά όταν τα σκαρφαλώματα έχουν μεγάλες γωνίες αναγκάζοντας τα διαφορικά να κρέμονται στα όρια τους ταλαιπωρώντας συνδέσμους, μπιλιοφόρους, σταυρούς και κεντρικούς άξονες. Μη τα θέλουμε όλα δικά μας.
-
Quadra, εξαιρετικός για άλλη μια φορά!
Να σε ρωτήσω κάτι, -αν και καταλάβαίνω ότι η απάντηση εξαρτάται από τη χρήση- σε πόσα περίπου χλμ. (μέσο όρο),χρειάζεται αλλαγή αυτό το κεντρικό ρουλεμάν και ποια ακριβώς είναι τα πρώτα 'σημάδια' αντικατάστασής του;
Mιλάμε για ένα σύγχρονο 4κινητο crossover,SUV (π.χ. suzuki vitara,scross) που 2-3 φορές το χρόνο θα χρειαστεί την τετρακίνηση σε μια μέσης δυσκολίας οffroad διαδρομή.
-
Τα συμπτώματα είναι θόρυβος που προέρχεται από το σημείο που είναι το ρουλεμάν στο πάτωμα, και σε προχωρημένη φθορά έχουμε και τραντάγματα στο πάτωμα.
Η μεσαία τριβή έχει μεγαλύτερη φθορά σε αυτοκίνητα με 3 διαφορικά μόνιμης τετρακίνησης γιατί ο άξονας περιστρέφεται πάντα όταν κινείται το αυτοκίνητο, κάτι που δεν συμβαίνει σε αυτοκίνητα που έχουν τετρακίνηση κατόπιν επιλογής, τα συγκεκτιμένα που αναφέρεις δεν τα γνωρίζω αλλά αφού δεν έχουν μόνιμη τετρακίνηση.δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Οι φθορές σε ένα ασφάλτινο τετρακίνητο μόνιμης τετρακίνησης όπως το δικό μου δεν είναι πρόβλημα ακόμα και σε 10 χρόνια, σε αυτοκίνητα όμως που ταλαιπωρούνται σε βουνά και σε εδαφικές ανωμαλίες, σε νερά και λάσπες με κρεμάσματα στα άκρα οι συνολικές φθορές στο σύστημα μετάδοσης είναι σαφώς μεγαλύτερες αλλά όχι τόσες που να θεωρείται αρνητική η αγορά ενός τετρακίνητου αυτοκινήτου το οποίο είναι εργαλείο ειδικής χρήσης είτε εργασίας είτε διασκέδασης.
Η αγορά ενός τετρακίνητου μόνιμης τετρακίνησης δεν είναι απόφαση της στιγμής αλλά προσεκτικής επιλογής με όλα τα θετικά και τα αρνητικά, τα αρνητικά είναι το επιπλέον βάρος, οι μεγαλύτερες φθορές και η αυξημένη κατανάλωση, στα θετικά είναι ότι το αυτοκίνητο πατάει σταθερά παντού σε όλες τις συνθήκες και μπορεί να ανταπεξέλθει σε πολλές δύσκολες καταστάσεις όπου τα δικίνητα αδυνατούν.
Τώρα στο θέμα της κατανάλωσης οι κατασκευαστές έχουν την κατ΄επιλογή τετρακίνηση ώστε να κινείται το αυτοκίνητο σαν δικίνητο μέχρι να χρειαστεί την τετρακίνηση, αλλά δεν είναι το ίδιο αποτελεματικοί αυτοί οι τρόποι όπως της μόνιμης τετρακίνησης. Διαλέγουμε πάντα με γνώμονα τις ανάγκες μας για εργασία ή διασκέδαση.
Υπάρχουν πολλά και διαφορετικά συστήματα τετρακίνησης κατ΄επιλογή με 2 και με 3 διαφορικά τα οποία ελέγχονται μηχανικά ή ηλεκτρονικά.
-
Εγώ σε πισωκίνητο έχω αλλάξει μεσαία τριβή 2 φορές νομίζω.Η ρυμούλκηση τη σκοτώνει πολύ γρήγορα και είναι λογικό .Στο c180 ζυγίζει 450gr ενώ στο c43 ένα κιλό.Το κόστος είναι μικρό,πολύ μικρό,πολλαπλασια κοστίζουν οι σύνδεσμοι του άξονα μπροστά πίσω.
-
piliourits wrote:
Πριν λίγους μήνες είχα δει κάνα δυο ωραία τέτοια ιδιωτών. Γιατί να το πάρεις από μάντρα; θα ναι χάρχαλο...
**Δηλαδή, μου λες ότι οι ιδιώτες είναι πιο αξιόπιστοι από τις μάντρες; Γιατί όμως; **
Σοβαρά τώρα κάνεις αυτή την ερώτηση;
-
Κατατοπιστικότατος 21 Quadra! Ευχαριστώ πολύ.
-
Στο μεταξύ ρώτησα, έψαξα , οι γνώμες διίστανται. Θα εμπιστευόμουν σίγουρα έναν ιδιώτη αν ήταν γνωστός και ήξερα καλά τη μεταχείριση του αυτοκινήτου. Αλλιώς, πού να ξέρεις αν ο ιδιώτης πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες; Ένας έλεγχος από μηχανικό, νομίζω, θα δείξει τι πραγματικά αξίζει το αυτοκίνητο.
-
Γεια σας φίλοι!
Θέλω τη γνώμη σας σχετικά με τα panda 4χ4.
Συγκεκριμένα πήγα για έλεγχο ένα μεταχειρισμένο του 2010 και βρέθηκε ότι έχει πρόβλημα ο άξονας στη μεσαία τριβή. Το συνεργείο της αντιπροσωπείας λέει ότι το κόστος αντικατάστασης είναι 2000 ευρώ, ενώ ο μηχανικός της μάντρας θα το φτιάξει με 100 μόνο ευρώ. Η διαφορά είναι τεράστια. Ξέρω ότι οι αντιπροσωπείες συχνά αλλάζουν όχι ένα μέρος του συστήματος αλλά όλο το σύστημα, αλλά από την άλλη, με τα 100 ευρώ που θα δώσει ο έμπορος στον μηχανικό του, μήπως θα κάνει ένα πρόχειρο μπάλωμα και αφού το αγοράσω θα έχω μετά προβλήματα ;
Μήπως να αποφύγω το 4χ4 και να προτιμήσω απλό;
Ως νυν κάτοχος Panda 4x4 και πρώην κάτοχος του προηγούμενου Panda 4x4 να σου πω την εμπειρία μου
Εάν είναι όντως σχισμένη η μεσαία τριβή θα χρειαστεί κατέβασμα ο άξονας, άνοιγμα στα 2 και αντικατάσταση της μεσαίας τριβής. Συνήθως αλλάζεται και ο σταυρός και χρειάζεται ζυγοστάθμιση. Όπως πολύ σωστά έγραψε και ο Quanda 21, η δουλειά αυτή θέλει εμπειρία και η Αξονοτεχνική την έχει και με σχετικά λογικό κόστος. Με 100euro, μόνο την μεσαία τριβή θα σου αλλάξει ο μάστορας και ναι μεν θα έχεις καινούργια μεσαία τριβή, αλλά και κατά 99% κραδασμούς. Δεν ξέρω τι ακριβώς θέμα έχει το αμάξι και σου λένε για μεσαία, αλλά πολλές φορές στις αλλαγές ταχυτήτων ακούγεται ένα γκντουπ το οποίο πολλοί πιστευόυν ότι είναι από τον άξονα, ενώ είναι από τα silent block του πίσω διαφορικού. (συνήθως το δεξιά τα παίζει ή το πίσω και δεν κοστίζουν περισσότερο από 80-90E και τα δύο) Πάντως σε κάθε περίπτωση απέφυγε την αντιπροσωπεία η οποία χρεώνει 2000 γιατί αντικαθιστά όλον τον άξονα με καινούργιο. Αν το αυτοκίνητο που λες κατά τα άλλα είναι καλό, προσπάθησε να σου κόψει 350-400 κατοστάρικα που κοστίζει συνήθως η επισκευή.
προβλήματα στα fiat panda 4x4