-
Το γκουγκλαρα , δλδ κάνει update μέσω δορυφόρου ? η κάπως έτσι ?
-
Το λογισμικό Easyconnect, βασίζεται σε Android. ΟΤΑ λέγονται οι ενημερώσεις που γίνονται Over The Air, από το ιντερνετ δηλαδή, χωρίς να χρειάζεται να συνδέεις στικάκια ή καλώδια με laptop κλπ. Όπως γίνεται σε όλα τα σύγχρονα κινητά τηλέφωνα. Το Multimedia κάνει σίγουρα update έτσι, όταν πήρα το αμάξι έκανε ένα γενικό update και μου ζήτησε επανεκκίνηση τύπου android. Και κάθε μέρα με το που το βάλεις μπρος, κάνει update κίνηση, χάρτες, ότι βρει διαθέσιμο.
Θα ήμουνα πολύ χαρούμενος αν η κάρτα SIM που έχει μέσα, εξυπηρετούσε με τον ίδιο τρόπο και τα υπόλοιπα εγκεφαλάκια του αυτοκινήτου (πχ το Body computer, ή το Dashboard unit, που είναι υπεύθυνο για την κατάντια με την έλλειψη trip computer), αλλά το βλέπω λίγο χλωμό για την ώρα, είναι λίγο κρίσιμα αυτά τα στοιχεία του αυτοκινήτου και άμα πήγαινε κάτι στραβά στην ΟΤΑ αναβάθμιση, θα κινδύνευες να μείνεις από καντράν, ή και βασικές λειτουργίες οδήγησης (κλειδαριές, φώτα, ούτε start button δεν θα δούλευε, νεκρό αμάξι θα έμενε...). Οπότε μιά έκτακτη επίσκεψη όταν βγει το update θα την κάνουμε...
-
Ξερεις μηπως hardware της οθονης; το Soc.
-
Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για το νέο Clio. Έχω το μοντέλο του 2001 και λόγω εταιρικού τόσα χρόνια δεν είχα δικό μου αυτοκίνητο Ήρθε η ώρα τώρα. ¨Εχω ένα παιδάκι 1,5 χρονών και τη σύζυγο μαζί (αναγκαστικά..lol..). Θα με βολέψει σαν οικογενειακό πόλης; Ταξίδια πολλά δεν κάνω με την οικογένεια αλλά μέχρι τώρα ζοριζόμασταν αρκετά στο yaris (2001) της δουλειάς μου.
-
Καλημέρα, ενδιαφέρομαι για το νέο Clio. Έχω το μοντέλο του 2001 και λόγω εταιρικού τόσα χρόνια δεν είχα δικό μου αυτοκίνητο Ήρθε η ώρα τώρα. ¨Εχω ένα παιδάκι 1,5 χρονών και τη σύζυγο μαζί (αναγκαστικά..lol..). Θα με βολέψει σαν οικογενειακό πόλης; Ταξίδια πολλά δεν κάνω με την οικογένεια αλλά μέχρι τώρα ζοριζόμασταν αρκετά στο yaris (2001) της δουλειάς μου.
Καλημέρα, αυτή η κατηγορία προσωπικά θεωρώ ότι δεν κάνει για οικογένεια με παιδί. Ή αν κάνει πολύ ζόρικα και ενδεχομένως να χρειαστείς πχ μπαγκαζιέρα.
Σε αντίστοιχη φάση με μικρό παιδί δοκίμασα να δω αν θα βολέψει ένα Ford Fiesta, δεν βόλεψε με τίποτα. Το καρότσι να βάλεις μόνο στο πορτμπαγκάζ δε σου μένει άλλος χώρος.
-
Καλά τα λες, αν μπει το καρότσι ψιλοζορίζει ο χώρος του πορτ-παγκάζ (κάτι θα χωράει, αλλά όχι βαλίτσα για ταξίδια, σακ βουαγιάζ θα μπαίνουν). Το θέμα είναι όμως ότι το καρότσι σε λιγότερο από χρόνο δεν θα χρειάζεται πλέον. Οπότε μετά το Clio για 3 άτομα είναι υπέρ αρκετό. Και το λέει κάποιος που κατάφερε και μεγάλωσε πιτσιρίκι μέσα σε Panda (εντάξει, με αρκετούς περιορισμούς για τα πρώτα 1-2 χρόνια του παιδιού). Άμα φύγουν τα μπαγκάζια της πρώτης ηλικίας του μικρού, δεν νομίζω να έχετε μετά θέμα με τους χώρους...
-
Σίγουρα το καρότσι φεύγει κάποια στιγμή, αλλά ενδεχομένως έρχονται άλλα... Πχ όταν σταματήσαμε να χρησιμοποιούμε το καρότσι, φορτώνω πλέον ηλεκτρικό αμαξάκι για να κάνει τις βόλτες του ο πιτσιρικάς, αργότερα κάνα ποδηλατάκι κλπ.
-
Και εμεις ζευγαρι με παιδι 11 μηνων....Χωραμε μια χαρα εσωτερικα.Το καροτσι στο πορτ παγκαζ λιγος χωρος απομενει.Οταν φυγει το καροτσι ομως ειναι αρκετος για ενα ταξιδακι τα τρια μας....Ε στην τελικη αν δεν χωραει κατι βαζουμε και μια μπαγκαζιερα....
Σε διαφορετικη περιπτωση πας σε Οκταβια που παιζεις μπαλα πισω.Ακομη και το νεο Λεον λενε (δεν τι εχω δει απο κοντα) οτι εχει πολυ καλους χωρους λογω μεγαλου μεταξονιου.
-
Αμάξια που όμως αν τα πάρεις σε αντίστοιχο εξοπλισμό, 3-4-5 χιλιάρικα πάνω. Δεν είναι το ίδιο...
-
Η δικιά μου λογική λέει, να έχω 350 μέρες το χρόνο βολικό αμάξι, να καίει λίγο, να είναι γρήγορο, να χωράει οσο γίνεται παντού και να δυσκολεύομαι λίγο τις υπόλοιπες 15. Όχι το ανάποδο. Να κουβαλάω έναν κώλο από sedan όλον τον χρόνο για να έχω χώρο για τις διακοπές, το βρίσκω λίγο άτοπο. Μια παραχώρηση για μεγαλύτερο hatchback, την έκανα κατά περίπτωση...
-
Mambosix wrote:
https://www.antallaktikaonline.gr/castrol/15503440
Είναι και φθηνά
Ευρέθη σε Castrol. Από Todos.gr. 30€ το πεντάλιτρο. Πάω αύριο να πάρω. Όποιος θέλει παραγγέλνει τηλεφωνικά για την ώρα, δεν το έχουν ακόμη στο site. Θα μπει ρουφηχτό από τον δείκτη, μόνος μου την πρώτη στα 1500. Τις άλλες στα πλαίσια του service, δεν θα ασχοληθώ για μιά φορά το χρόνο που είναι, ας κάνει και 50-60€ στην αντιπροσωπεία.
115 euros μου είπαν για πρώτη προαιρετικη αλλαγή από Τεορεν μεταμόρφωση για αλλαγή λάδια και φίλτρο.
-
Το γκουγκλαρα , δλδ κάνει update μέσω δορυφόρου ? η κάπως έτσι ?
Ενημέρωση ΟΤΑ (Over The Air) στις μονάδες infotainment (information + entairtainment) του αυτοκινήτου, σημαίνει πως όταν η μονάδα βρεί πρόσβαση σε ίντερνετ, μέσω του κινητού σου τηλεφώνου ή κάποιο wifi, θα μπορεί να κατεβάσει το update και να το εφαρμόσει κάνοντας επανεκκίνηση που θα πάρει κάποιο διάστημα (αρκετά λεπτά της ώρας συνήθως).
Διαφορετικά, κατεβαίνει το αρχείο σε υπολογιστή (σε κάποια άλλα μοντέλα αυτοκινήτων) και το περνάς μέσω USB Stick ή πρέπει να συνδεθεί με καλώδια σε εξοπλισμό της αντιπροσωπείας για να περαστεί το update σε κάποια άλλα.
-
Δοκιμή του TCe 100 LPG από το autotriti:
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Renault-Clio-1,0-TCe-LPG-100-PS_209174.asp
Πολύ όμορφος χρωματικός συνδυασμός το εικονιζόμενο.
-
Το δελφινί με κόκκινο, σπάει λίγο και ξεγελάει το μάτι. Σκέτο δελφινί που μου δείξαν για ετοιμοπαράδοτο, ούτε δεύτερη ματιά δεν το έριξα. Είπα θα περιμένω όσο χρειάζεται να πάρω μεταλλικό.
Επισήμανση: τι λέει το άρθρο στο τέλος της πρώτης σελίδας; Ο έξτρα δείκτης καυσίμου στον πίνακα οργάνων; Αύριο της πόπης θα γίνει στην αντιπροσωπεία...
-
Χαχχαχα μακελειό!! Πάντως για ενδείξεις στην χρήση βενζίνας υπάρχει τρόπος!
Τώρα το άρθρο δεν παίζει να στέκει, κάπου έκαναν λάθος!
-
'Δελφινί' είναι το ανοιχτό γκρί της φωτογραφίας;
-
Ειλοκρινα θεωρω τι autotriti το χειροτερο ελληνικο περιοδικο εδω και πολλα χρονια.Ουδεποτε εχω αγορασει το περιοδικο αλλα και ουτε καν μπαινω στο σαιτ.Πολλες αρλουμπες αποδεδειγμενες χρονια τωρα....
Βεβαια κραταω μικρο καλαθι γι αυτο που ειπωθηκε οτι δεν εχει δεικτη καυσιμου,γιατι δεν το εχω δει.
Ειδα εδω στη Συρο και ενα authentic και προσεξα οτι εχει και αυτο led φωτα εμπρος.....Μεγα λαθος της Ρενο που δεν το αναφερει πουθενα στο σαιτ της και το προσοεκτους του Κλιο.Υπαρχουν ακομη αυτοκινητα των 25 χιλιαδων (λεγε με Α3) που στην βασικη τους εκδιση εχουν φωτα αλογονου και χρεωνουν τα led σχεδον 1000 €.....
-
...Βεβαια κραταω μικρο καλαθι γι αυτο που ειπωθηκε οτι δεν εχει δεικτη καυσιμου,γιατι δεν το εχω δει......
Δείκτη καυσίμου έχει στα κεντρικά όργανα( στάθμη ρεζερβουαρ βενζίνας ) και δείκτη αερίου έχει στο κουμπάκι ενναλαγής καυσίμου και όχι στα κεντρικά όργανα ! Δεν έχει ενδείξεις κατανάλωσεις και αυτονομίας σε κανένα καύσιμο !
Μιλάμε πάντα για τα bi-fuel ( αέριο- βενζίνα)
-
Ρε μαγκες απο οταν το πηρα εχουμε παρατηρησει οτι οποτε εχω τριτη ταχυτητα ο λεβιες τρεμει πολυ. Μονο σε αυτη την ταχυτητα μου το κανει, σε ολες τις αλλες ειναι κομπλε σταθερος στη θεση του. Χτες δοκιμασα για πρωτη φορα και το Eco και για καποιον περιεργο λογο ηταν η πρωτη φορα που δεν επαιζε ο λεβιες στην τριτη.
Με δεδομενο οτι το προβλημα ειναι προφανής θεμα κατασκευης αξιζει να παω ολοκαινουργιο αμαξι να μου το λυσουν μπας και το φτιαξουν; Απο την μια φοβαμαι μην μου κανουν καμια μεγαλυτερη μαλακια απο την αλλη υποτιθεται οτι δεν πρεπει ουτε να αφηνεις το χερι σου πανω στον λεβιε γιατι θα χαλασεις το σασμαν αργα ή γρηγορα. Μηπως ειναι θεμα της συγκεκριμενης φουρνιας; Για κοιταξτε μια και τα δικα σας να δειτε αν το κανει αυτο.
-
Στο δικο μου δεν εχει θεμα.....1000αρι ατμοσφαιρα 75ιππων...
Renault Clio V