-
Καλημέρα, θα ήθελα γνώμες για τα μη μεταλλικά αυτοκίνητα. Έχω διαλέξει αμάξι αλλά με μπερδεύει η επιλογή χρώματος για τον εξής λόγο. Μου αρέσει εμφανισιακά το αυτοκίνητο σε μαύρο χρώμα αλλά δεν είναι μεταλλικό στα αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα.
Σαν δεύτερη επιλογή για μένα εμφανισιακά είναι το άσπρο επίσης μη μεταλλικό.
Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα μελλοντικά με το χρώμα δηλαδή ξεθώριασμα ή και οτιδήποτε άλλο?
Το αμάξι είναι της audi και μου λένε για διπλής επίστρωσης στα μη μεταλλικά Τι να περιμένω?
Θα επηρεάσει σε περίπτωση μεταπώλησης αυτό το θέμα? Και αν επέλεγα τελικά μη μεταλλικό ποιο είναι πιο ασφαλής επιλογή, το άσπρο ή το μαύρο? Ή να διαλέξω ένα άλλο χρώμα από τα μεταλλικά για να είμαι ήσυχος για το μέλλον?
-
Καλημέρα, θα ήθελα γνώμες για τα μη μεταλλικά αυτοκίνητα. Έχω διαλέξει αμάξι αλλά με μπερδεύει η επιλογή χρώματος για τον εξής λόγο. Μου αρέσει εμφανισιακά το αυτοκίνητο σε μαύρο χρώμα αλλά δεν είναι μεταλλικό στα αυτοκίνητα που είναι διαθέσιμα.
Σαν δεύτερη επιλογή για μένα εμφανισιακά είναι το άσπρο επίσης μη μεταλλικό.
Υπάρχει περίπτωση να έχω πρόβλημα μελλοντικά με το χρώμα δηλαδή ξεθώριασμα ή και οτιδήποτε άλλο?
Το αμάξι είναι της audi και μου λένε για διπλής επίστρωσης στα μη μεταλλικά Τι να περιμένω?
Θα επηρεάσει σε περίπτωση μεταπώλησης αυτό το θέμα? Και αν επέλεγα τελικά μη μεταλλικό ποιο είναι πιο ασφαλής επιλογή, το άσπρο ή το μαύρο? Ή να διαλέξω ένα άλλο χρώμα από τα μεταλλικά για να είμαι ήσυχος για το μέλλον?
-
παντως το λευκο απο τα μη μεταλλικα ειναι ασυγκριτα καλυτερης μεταπωλησης! τωρα τα μεταλλικα δεν αξιζουν μεγαλη διαφορα στην τιμη, εσενα ειναι 1000 ευρω παραπανω και δεν εχουν επιπλεον αντοχη, ουτε διαφορα στη μεταπωληση σπουδαια, μη σου πω καμια διαφορα στη μεταπωληση. Απλα απο τα μεταλλικα και γενικα τα εξτρα βγαζει κερδος ο αντιπροσωπος και το εργοστασιο, αλλιως η διαφορα στο κοστος τους δεν ξεπερνα τα 80 ευρω για ολο το αυτοκινητο
-
+1 στον antonn
Εχω μη μεταλλικο, ασπρο και δεν εχει παθει τιποτα. Και γενικα προτιμότερο το λευκο απο το μαυρο, γιατι η βρωμια στο μαυρο φαινεται αμεσως.
-
+1 στον antonn
Εχω μη μεταλλικο, ασπρο και δεν εχει παθει τιποτα. Και γενικα προτιμότερο το λευκο απο το μαυρο, γιατι η βρωμια στο μαυρο φαινεται αμεσως.
Συμφωνώ κι επιπλέον για μια χώρα σαν τη δική μας με ήλιο και ζεστές θερμοκρασίες το μεγαλύτερο μέρος του έτους,καλύτερα το λευκό από το μαύρο (και γενικότερα ανοιχτές αποχρώσεις από πιο σκούρες).
-
παντως το λευκο απο τα μη μεταλλικα ειναι ασυγκριτα καλυτερης μεταπωλησης!
Αυτό αν ισχύει για ποιον λόγο? Αρέσει περισσότερο το λευκό? Είναι πιο βολικό όσον αφορά την βρωμιά? Ή είναι θέμα αντοχής του λευκού σε σχέση με το μαύρο μη μεταλλικό πχ?
-
alexandros.K wrote:
+1 στον antonn
Εχω μη μεταλλικο, ασπρο και δεν εχει παθει τιποτα. Και γενικα προτιμότερο το λευκο απο το μαυρο, γιατι η βρωμια στο μαυρο φαινεται αμεσως.
Συμφωνώ κι επιπλέον για μια χώρα σαν τη δική μας με ήλιο και ζεστές θερμοκρασίες το μεγαλύτερο μέρος του έτους,καλύτερα το λευκό από το μαύρο (και γενικότερα ανοιχτές αποχρώσεις από πιο σκούρες).
Το λες λόγω θερμοκρασίας ότι κρατάει περισσότερο το μαύρο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου? Ή επηρεάζει και την αντοχή το ότι το μαυρο κρατάει περισσότερο την ακτινοβολία του ήλιου?
-
panormus772 wrote:
Συμφωνώ κι επιπλέον για μια χώρα σαν τη δική μας με ήλιο και ζεστές θερμοκρασίες το μεγαλύτερο μέρος του έτους,καλύτερα το λευκό από το μαύρο (και γενικότερα ανοιχτές αποχρώσεις από πιο σκούρες).
Το λες λόγω θερμοκρασίας ότι κρατάει περισσότερο το μαύρο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου? Ή επηρεάζει και την αντοχή το ότι το μαυρο κρατάει περισσότερο την ακτινοβολία του ήλιου?
Για τον πρώτο λόγο.Για το δεύτερο λόγο, δεν το γνωρίζω.
-
τα 8 στα 10 αυτοκίνητα ήταν μαύρα.Αγνωστο γιατί.
-
antonn wrote:
παντως το λευκο απο τα μη μεταλλικα ειναι ασυγκριτα καλυτερης μεταπωλησης!
Αυτό αν ισχύει για ποιον λόγο? Αρέσει περισσότερο το λευκό? Είναι πιο βολικό όσον αφορά την βρωμιά? Ή είναι θέμα αντοχής του λευκού σε σχέση με το μαύρο μη μεταλλικό πχ?
έχουν παρουσιαστεί πολλά άρθρα και δοκιμές όπου τα λευκά αυτοκίνητα έχουν πολύ μικρότερη εσωτερική θερμοκρασία από τα μαύρα. ισως σημαντικότερο είναι αυτό
'The Autoradar also did the test on a Georgia summer day. After a few hours, the temperature inside the black vehicle was 17 degrees more than the white one. Also, it took more time to cool down after turning on the air conditioner.'
Αργεί να κρυώσει περισσότερο.
https://carfromjapan.com/article/industry-knowledge/do-black-cars-get-hotter/
επίσης το μαύρο δείχνει πολύ τη βρωμιά.
-
Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι σε θέμα αντοχής χρώματος αν έχουν διαφορά τα μεταλλικά με τα μη μεταλλικά στην τωρινή εποχή.
Να το λάβω υπόψιν αυτό για να επιλέξω να πάω σε μεταλλικό? Ή προχωράω άφοβα σε μη μεταλλικό μαύρο ή άσπρο?
Με ενδιαφέρει σε περίπτωση μεταπώλησης να μην έχω θέματα.
Τώρα έχω αμάξι με μεταλλικό χρώμα 11 χρονών που δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά από ότι καινούριο.
Θα ισχύει το ίδιο αν πάρω και μη μεταλλικό χρώμα?
-
To μεταλλικο εχει νιφάδες μετάλλου μέσα του και καμία διαφορά στην αντοχή. Κάνει 50 ευρω παραπάνω για όλο το αυτοκινητο και το χρεώνουν 1000. Το ξέρει πια όλος ο κόσμος για αυτό είναι της μόδας πια το λευκό σε ακριβά μάλιστα αυτοκίνητα. Άρα θα έχεις και Καλή μεταπώληση με το λευκό. Το μαυρο ποτε δεν ήταν στη μόδα.
-
Ειτε ακρυλικομεοτε μεταλλικο δυο στρωματα εχουν βάση και βερνικι
Εκ κατασκευής δεν έχουν διαφορά στην.αντοχη
Πριν 30 χρόνια τα δακτυλικά ήταν μόνης και τοτε Ναι είχαν διαφορά στην αντοχή, στο μονής έκοβε η λάμψη πιο γρηγορα
-
Ειτε ακρυλικο ειτε μεταλλικο δυο στρωματα: εχουν βάση και βερνικι
Εκ κατασκευής δεν έχουν διαφορά στην.αντοχη
Πριν 30 χρόνια τα ακρυλικα ήταν μόνης και τοτε Ναι είχαν διαφορά στην αντοχή, στο μονής έκοβε η λάμψη πιο γρηγορα
-
Συνήθως στο χρώμα επιλέγεις αυτό που σου κάνει κέφι. Αν ρωτάς για πρακτικότητα, το άσπρο είναι πρακτικό. Το δικό μου το πλένω μια φορά το μήνα ή δύο! και αν, αν έχει καθαρή βροχουλα φαίνεται σαν πλυμένο!
Τα άλλα μπέρδεμα.. μπλε και σκούρο γκρί, τα πηγαίνω σε πλυντήριο. Ασημί επίσης είναι 'εύκολο' χρώμα.
Όταν είχα μαύρα είχα και ειδικά καθαριστικά, πανάξια, δερματακια.. βαρέθηκα.
-
Για ποια αντοχη μιλαμε? Το χρωμα/βερνικι αναλογα τη παρτιδα μπορει να βγει off σε λιγα χρονια ή να γυαλιζει για πολλα χρονια. Χρωμα αγοραζουμε πρωτα βαση γουστου, και δευτερον αν βαλουμε τον παραγοντα πρακτικοτητα τοτε ασπρο που δεν θελει πολυ περιποιηση γιατι κρυβει τη βρωμα του και μικροκτυπηματα και εκδορες.
-
Κύπρο που ήμουν συντριπτικό ποσοστό με το γνωστό ξεθωριασμα ήταν αμάξια χωρίς μεταλλικό χρώμα.Δεν νομίζω ότι άδικα προέκυψε η ευαισθησία στο μυαλό του κόσμου.Εκτος εάν οι ιδιοκτήτες των μη μεταλλικών τυγχάνει να είναι αδιάφοροι με το πλύσιμο .Τα χρώματα εκτός από την αλλαγή στα μέσα του 90 ως προς τη βάση τους ξανά άλλαξαν?
-
Κύπρο που ήμουν συντριπτικό ποσοστό με το γνωστό ξεθωριασμα ήταν αμάξια χωρίς μεταλλικό χρώμα.
Ποια ξεθωριαζαν πιο συχνα? Τα κοκκινα σιγουρα και μετα τα μαυρα? Το λευκο δε νομιζω τοσο
Μη μεταλλικά χρώματα σε αγορά καινούριου αυτοκινήτου