-
Ωραίο το 500x Sport!
Ροπή 270Nm από τις 1850 σ.α.λ.!
Από 8:45-13:35 έχει και τεχνική παρουσίαση κινητήρα και πλαισίου,αναρτήσεων (είναι σχεδόν ίδιο με Giulietta). Πολλαπλών συνδέσμων πίσω,αμορτισέρ Koni FSD (Frequency Selective Damping) που βοηθούν και στο κράτημα και στην άνεση παρά τις 19' ζάντες. Κατανάλωση το βασικό μείον 12-14km/lt (8,3-7,14lt/100km) που σε δύσκολες συνθήκες (τρέξιμο,πόλη) φτάνει και 10km/lt. Mε πολύ υπομονή είδε και 15km/lt.
Αναφέρει πως είναι το καλύτερο μοντέλο Fiat στην παραγωγή αυτή τη στιγμή.
Υ.Γ. Με 130km/h,6η ταχύτητα, στις 3.000 σ.α.λ. 13km/lt (7,69lt/100km). Αν ακούγεται κάποιος θόρυβος κύλισης,λέει πως οφείλεται στα ελαστικά που είναι χειμερινά αντί για τα κανονικά.
Πολύ καλό! Και έχει και πολλαπλούς πίσω για τα ευαίσθητα ή στριφτερά οπίσθια των απανταχού diehard φετιχιστών της συγκεκριμένης διάταξης
-
Το Sport δε ξέρω κατα πόσο αξίζει γιατι χάνεις ένα απο τα σημαντικότερα στοιχεία του 500X την απροβληματιστη κίνηση ,ελαφρώς εκτος δρόμου κάτι οχι σπάνιο για Ελλάδα κυρίως σε νησια ,χωριά κτλ.
Επίσης δεν είναι τόσο μικρό το πορτ μπαγκαζ,Είναι πολύ βαθύ και παίρνει τις βαλίτσες ορθιες.Εμεις το καλοκαίρι 4 ατομα για 15 μέρες δε ζοριστήκαμε καθόλου .Είχα βγάλει και την εταζέρα,με τα φυμέ δε φαίνεται τίποτα μέσα, οπότε κέρδισα ακόμα λίγο υψος για μικροπράγματα ,ειδη θαλάσσης κτλ.
Επίσης να πω ότι το αμάξι είναι κουκλάκι.Ειδικά το χρώμα αποδείχθηκε τρελή επιτυχία,ενώ τα φώτα full LED κάνουν το μπροστινό μέρος ακόμα πιο ξεχωριστό.Ακόμα και τόσα χρόνια μετά ακόμα τραβάει βλέμματα στο δρόμο.Η γυναίκα έχει ξετρελαθεί οπότε στόχος επιτευχθεί...Τα βασικά αλογόνου είναι ψιλοαπαράδεχτα και χαλάνε όλο το μπροστινό μέρος.
Το εσωτερικό επίσης κουκλί.Πολύ ωραίο και πρακτικό.Η έλλειψη υποβραχιονίου είναι μειονέκτημα ,αλλά κάπως ισοσκελίζεται από τα δύο ντουλαπάκια,τα οποία όμως δεν είναι φωτιζόμενα.Οι πλαϊνές θήκες στις πόρτες επίσης τεράστιες μιας και χωράνε μεγάλα μπουκάλια νερού.
Οι χώροι μια χαρά για 4 αλλά και 5.
Η ποιότητα των υλικών στο ταμπλώ και στις πόρτες άριστη,αλλά πιο χαμηλά όχι και τόσο.Ειδικά οι μοκέτες στο πίσω δάπεδο είναι κακής ποιότητας και 'μαλλιαζουν' όταν χρησιμοποιείται ηλεκτρική σκούπα..Ενω καθαρίζουν σχετικά δύσκολα από άμμο πχ.Επίσης με χαλάει πολύ που οι μπροστινές ζώνες ασφαλείας στηρίζονται σε εμφανές συρματόσχοινο...
Επίσης ο υπολογιστής ταξιδίου είναι λίγο περίεργος.Δεν υπάρχει ξεχωριστός μερικός χιλιομετρητης και όταν είναι ενεργοποιημένη η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας ,δε βλέπεις ούτε το γενικό χιλιομετρητητη.
Το άλλο κουφό είναι ότι και οι δύο υπολογιστές ταξιδιού Α &Β μηδενίζουν μόνο χειροκίνητα .Θα μπορούσε ο Α πχ να μηδενίζει κάθε φορά που το αυτοκίνητο μένει ακίνητο πάνω από δύο ώρες πχ...
Άλλο ένα ενοχλητικό πράγμα είναι πως τα παράθυρα και η ηλιοροφή δε κλείνουν απο το κλειδί ενώ αν έχεις αφήσει κάποιο ανοιχτό και το καταλάβεις αφού έχεις ανοίξει κάποια πόρτα ,δε μπορείς να το κλείσεις.Πρέπει υποχρεωτικά να ξαναβάλεις το κλειδί στη μίζα και να το γυρίσεις στο on...
Πάμε στα πιο ουσιαστικά τώρα.Ο κινητήρας είναι άπαιχτος για 1,3.Πολύ δυνατός και εύστροφος ,με ωραίο ήχο.Τραβάει πολύ δυνατά από τις 2000σαλ και πάνω χωρίς να είναι ανύπαρκτος χαμηλά.Το κιβώτιο μια χαρά .Ανεβάζει απίστευτα γρήγορα αλλά θέλει λίγο παραπάνω πάτημα για να κατεβάσει. Έχω παρατηρήσει ότι δουλεύει πιο καλά όταν ζεσταθεί λιγάκι.Επίσης υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία η οποία παραδόξως είναι πολύ άμεση .Δεν θυμάμαι άλλο κιβώτιο να έχει τόσο άμεση τη χειροκίνητη λειτουργία.Τα αρνητικά είναι οτι δεν υπάρχει sport πρόγραμμα και ότι θα ήθελα μια πιο μακρυά 6η ή 7η ταχύτητα.Παραδόξως ο αεροδυνάμικός θόρυβος και ο θορυβος κύλισης είναι πολύ μικρός.Περίμενα να είναι πιο έντονοι.
Στην εθνική πας άνετα με 140 ή και 160 ,αλλά από εκεί και πάνω νιώθεις τον αέρα να σε φρενάρει.Να πω την αλήθεια νομίζω ότι εκεί γύρω στα 140-150 είναι η καλύτερη ταχύτητα ταξιδιού του.
Σε κατανάλωση είμαστε γύρω στα 9 lt/100Km .Με χρήση κυρίως στη πόλη αλλά και 4-5 ταξιδάκια.
Η αλήθεια είναι ότι θα το ήθελα λίγο πιο οικονομικό και η οικονομία του diesel είναι δελεαστική ,αλλά μόλις είδα τις επιδόσεις του diesel μου έφυγε κάθε αμφιβολία.Με τίποτα δε θα ήθελα το αμάξι πιο αργό.Νομίζω ότι ο 1,3 είναι ότι πρέπει για το βάρος και την αεροδυναμική του.Πιο αργό θα ξενερώναμε .Και η σύζυγος επίσης.
Στο δρόμο τώρα είναι λίγο σφιχτό ,αλλά και αρκετά άνετο.Σίγουρα έχουν γίνει αλλαγές προς το καλύτερο στo F/L.Ίσως να είναι λίγο πιο απότομη η επαναφορά απο όσο θα ήθελα,ενώ έχει και μια ευαισθησία στις συνεχόμενες ανωμαλίες αλλά γενικά είναι πολύ άνετο ακόμα και στο χώμα .Ναι το έβαλα και σε χωματόδρομους και πάει αρκετά καλά ,ενώ δε βρίσκει κάτω με τίποτα είναι πολύ ψηλό.
Στις στροφές δε το έχω πιέσει και πολύ ακόμα αλλά δε γέρνει και πολύ.Προφανώς από κάποιο σημείο και μετά θα υποστρέφει ...
Τέλος όλα τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια χωρίς να ενεργοποιούνται άσκοπα.Ειδικά το αυτόματο φρενάρισμα τα έβγαλε ήδη τα λεφτά του καθώς με γλύτωσε στο τσακ ένα βράδυ.Επίσης πολύ καλά τα φώτα LED σε συνδυασμό με το highbeam assist το οποίο δουλεύει τέλεια.
Εν κατακλείδι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την αγορά ειδικά και σε συνδυασμό με τη καλή τιμή και τον απίστευτο εξοπλισμό.Ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ήταν και το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας,το καλοκαίρι ήμουν έτοιμος να το πάρω στην Ιταλία....Φυσικά στα 22.000km καμία βλάβη ή δυσλειτουργεία.Το MINI στα ίδια χιλιόμετρα είχε πάει 3-4 φορές συνεργείο.
PS1.Δε μπήκα σε καμία σύγκριση με το Α5 για να μη με βαρέσετε....Βέβαια δεν υπάρχει και καμία σύγκριση.
Βέβαια το αντίστοιχο κάνει 60-70 Κ σήμερα όταν το fiat κάνει 22..
Σας το χρώσταγα. -
Πολύ καλό review kostis20,ευχαριστούμε!
Το Sport έρχεται στα 23.700 με τα Full Led + το υποβραχιόνιο (αν κι είδα στο διαμορφωτή ότι μπορείς να το παραγγείλεις και στο Cross) + alcantara στο τιμόνι και γείσο του καντράν.Ναι,είναι πιο χαμηλό από το Cross κατά 1,3εκ. (15,6εκ. από το έδαφος,όπως λένε) δηλ. σαν ένα focus active. Το σημαντικότερο μείον για τους χωματόδρομους είναι οι 19' ζάντες αντί για 17' που έχει το δικό σου.
Γενικά, ένα πολύ καλό allround αμάξι για περιπτώσεις μικρών οικογενειών/ζευγαριών και χαμηλών ετήσιων χλμ.
-
Kostis20,
σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που έκανες να γράψεις αναλυτικά τις εντυπώσεις σου. Προσωπικά εκτιμώ πολύ τις εντυπώσεις ανθρώπων που έχουν οδηγήσει πραγματικά το αυτοκίνητο, ακόμα καλύτερα να το έχουν ζήσει για ικανό διάστημα, και εκφράζονται με σαφήνεια χωρίς ανούσιες υπερβολές και επιτήδευση.
-
Kostis20,
σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που έκανες να γράψεις αναλυτικά τις εντυπώσεις σου. Προσωπικά εκτιμώ πολύ τις εντυπώσεις ανθρώπων που έχουν οδηγήσει πραγματικά το αυτοκίνητο, ακόμα καλύτερα να το έχουν ζήσει για ικανό διάστημα, και εκφράζονται με σαφήνεια χωρίς ανούσιες υπερβολές και επιτήδευση.
Αλληλούια !
-
Για το κιβώτιο ρώτησα αρκετούς μου είπαν να μην ανησυχώ.Ρώτησα ακόμα και ένα εξειδικευμένο FIAT και μου είπε οτι δε χαλάει.
Επίσης ξέχασα να γράψω πόσο καλύτερο είναι το DCT σε σχέση με το 9αρι ...Η μέρα με τη νύχτα...Κοίταξα κι εγώ στο ιταλικό forum των κατόχων 500x και δεν αναφέρουν κάποιο πρόβλημα ή βλάβη για το DCT. Δεν βρήκα κάτι,εκτός από ένα παράπονο ενός κατόχου σε diesel πρofl του 2017, ότι έχει έναν δισταγμό μόνο στις 3 πρώτες ταχύτητες του κιβωτίου όταν είναι με 2.000 σ.α.λ.
Επίσης για την κατανάλωση σε απόσταση 360km,τυποποιημένη διαδρομή μετρήσεων γι αυτούς, εδώ https://it.motor1.com/reviews/302016/fiat-500x-13-t4-benzina-prova-consumi/
πέτυχαν για τον 1.3 150hp Firefly 6,0lt/100km, πρέπει όμως να είχαν όχι απλά αυγό,αλλά αυγό στρουθοκαμήλου στο γκάζι...
-
Καλά 6,0 δεν εχω πετύχει ποτέ.Βασικά κάτω απο 7,5 ποτε.Γύρω στο 9 γενική μέση να υπολογίζετε σίγουρα παιδιά.Και το Drive 8,6 το είχε μετρήσει ,απλά εμείς κινούμαστε αρκετά εντός πόλης ,μιας και έχω το Α5 για ταξίδια οπότε λογικό είναι να επιβαρύνετε η κατανάλωση.
Εγώ όταν έκανα την παραγγελία για κάποιο λόγο δε μπορούσα να παραγγείλω ούτε το υποβραχιόνιο ούτε το διπλο πάτο.Οπότε έβαλα μόνο τα LED και τη πανοραμική.Σκεφτηκα και τα καφέ δερματινα αλλά εκαναν ακόμα 1300ευρω και είχαμε φτάσει ήδη στα 25+.
Τώρα για το sport όντως η τιμή είναι παρα πολύ καλή,σχεδόν ευκαιρία θα έλεγα με ολον αυτόν τον εξοπλισμο.Γενικά ακόμα και σήμερα νομίζω οτι το 500Χ τα αξίζει τα λεφτά του.Δε νομίζω οτι ενα Τroc πχ είναι καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά σε καμία περίπτωση.Το αντίθετο θα έλεγα...
Αυτο που με χαλάει με το sport ,το έγραψα παραπάνω.Μου φαίνεται παράλογο να πάρεις ένα ψηλό αυτοκίνητο και να αρχίσεις να το χαμηλώνεις ,να βάζεις λάστιχα χαμηλού προφίλ κτλ.Τοτε ποιος ο λόγος να πας σε SUV? Πάρε Hatcback.Η ΦΙΑΤ βεβαια δεν έχει καποιο hatcback εκτός απο το οικονομικότερο Τιπο οπότε μπορεί να θέλησαν να καλύψουν ενα απο τα πολλά κενα της γκαμας τους με το πολύ πετυχημένο και διαχρονικό 500Χ.
-
Τώρα για το sport όντως η τιμή είναι παρα πολύ καλή,σχεδόν ευκαιρία θα έλεγα με ολον αυτόν τον εξοπλισμο.Γενικά ακόμα και σήμερα νομίζω οτι το 500Χ τα αξίζει τα λεφτά του.Δε νομίζω οτι ενα Τroc πχ είναι καλύτερο αυτοκίνητο συνολικά σε καμία περίπτωση.Το αντίθετο θα έλεγα...
Αυτο που με χαλάει με το sport ,το έγραψα παραπάνω.Μου φαίνεται παράλογο να πάρεις ένα ψηλό αυτοκίνητο και να αρχίσεις να το χαμηλώνεις ,να βάζεις λάστιχα χαμηλού προφίλ κτλ.Τοτε ποιος ο λόγος να πας σε SUV? Πάρε Hatcback.Η ΦΙΑΤ βεβαια δεν έχει καποιο hatcback εκτός απο το οικονομικότερο Τιπο οπότε μπορεί να θέλησαν να καλύψουν ενα απο τα πολλά κενα της γκαμας τους με το πολύ πετυχημένο και διαχρονικό 500Χ.
+1
Το Τ-roc μόνο σε χώρους -ιδίως αποσκευών- υπερτερεί.
Aκριβώς όπως λες,δεν έχει σουπερμίνι μετά το τέλος του Punto,εκτός από το Τipo που είναι αρκετά μεγαλύτερο κι όχι τόσο όμορφο και ποιοτικό,(φτιάχνεται και στην Τουρκία,ενώ το 500αράκι Ιταλία στο Melfi).
Η κατανάλωση καπου εκεί κυμαίνεται, μάλλον μεταξύ 8-8,5 αν κάνεις και λίγο παραπάνω ανοιχτό δρόμο.Στο sprintmonitor είναι γύρω στο 7,7.
-
Για να μη κατήγορούμε βέβαια μόνο τη fiat ,οι Γερμανοί ξεκίνησαν να το κάνουν πρώτοι.Αφου γεμισαμε SUV αρχισαν να βγαζουν coupe SUV με 30αρι προφίλ ξερω γω ...
-
Για να μη κατήγορούμε βέβαια μόνο τη fiat ,οι Γερμανοί ξεκίνησαν να το κάνουν πρώτοι.Αφου γεμισαμε SUV αρχισαν να βγαζουν coupe SUV με 30αρι προφίλ ξερω γω ...
Δε πιστεύω να εννοείς τίποτα X2 M Pack diesel με 115 ατίθασα..
-
Κατανάλωση τριημέρου.469 km με μέση ταχύτητα 69km/h. Εθνική με ταχύτητες απο 130 εως 150( με λίγα ανοίγματα παραπάνω) και επαρχιακός με ανάβαση σε βουνά και χωριά και λίγος χωματόδρομος.Στην επιστροφή είχε και αρκετά σταματα ξεκίνα λόγω ατυχήματος.
7,4 lt/100km.
Επίσης πρωτη φορά μπήκα με το 500Χ πολύ γρήγορα στις στροφές της Υλίκης δε γράφω με πόσα ...
Μια χαρα...Τρένο.
Τα φώτα τη νυχτα φοβερά και το High beam Assist όλα τα λεφτά για επαρχιακό δρόμο!
-
Κατανάλωση τριημέρου.469 km με μέση ταχύτητα 69km/h. Εθνική με ταχύτητες απο 130 εως 150( με λίγα ανοίγματα παραπάνω) και επαρχιακός με ανάβαση σε βουνά και χωριά και λίγος χωματόδρομος.Στην επιστροφή είχε και αρκετά σταματα ξεκίνα λόγω ατυχήματος.
7,4 lt/100km.
Επίσης πρωτη φορά μπήκα με το 500Χ πολύ γρήγορα στις στροφές της Υλίκης δε γράφω με πόσα ...
Μια χαρα...Τρένο.
Τα φώτα τη νυχτα φοβερά και το High beam Assist όλα τα λεφτά για επαρχιακό δρόμο!
Πολύ καλή κατανάλωση για τις συνθήκες που περιγράφεις.
Όσο για το τρένο.. ε, αφού ιταλικό
-
Ο νέος κινητήρας 1,3 turbo firefly με τα 150CV τι λέει; Έχει χρησιμοποιηθεί και σε άλλα αυτοκίνητα του group ή είναι εντελώς καινούριος; Φαίνεται πολύ όμορφο, θέλω να το δω και live..!
Αυτή η μανία πάντως με τις τεράστιες ζάντες πρέπει να σταματήσει κάποια στιγμή, τι 19αρες ρε παιδιά, δεν έχεις να διαχειριστείς 400+ άλογα ιπποδύναμη..
-
Αυτόν τον κινητήρα φοράει το δικό μου.Εχω γράψει εντυπώσεις πριν...
-
Αυτόν τον κινητήρα φοράει το δικό μου.Εχω γράψει εντυπώσεις πριν...
Α μάλιστα, είδα το 'Nuovo' στον τίτλο του video Και θεώρησα θα αναφέρεται στον κινητήρα, αλλά τελικά είναι για την νέα έκδοση Sport. Διάβασα αναλυτικά, μια χαρά κατανάλωση για τουρμπάτο. Με εθνική 120-130 χλμ θα έβλεπες
-
Επίσης ο υπολογιστής ταξιδίου είναι λίγο περίεργος.Δεν υπάρχει ξεχωριστός μερικός χιλιομετρητης και όταν είναι ενεργοποιημένη η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας ,δε βλέπεις ούτε το γενικό χιλιομετρητητη.
Το άλλο κουφό είναι ότι και οι δύο υπολογιστές ταξιδιού Α &Β μηδενίζουν μόνο χειροκίνητα .Θα μπορούσε ο Α πχ να μηδενίζει κάθε φορά που το αυτοκίνητο μένει ακίνητο πάνω από δύο ώρες πχ...Τελικά όλα αυτα ρυθμίζονται μέσα απο το menu της κεντρικής οθόνης ,αλλα μόνο με το αυτοκίνητο σε στάση,μάλλον για λόγους ασφαλείας.Εγω τα δοκίμαζα εν κινήσει και δε μου παρουσίαζε όλες τις επιλογές.Το Manual δεν αναφέρει τίποτα βεβαια!!
Αρα και ο ολικός χιλιομετρητης εμφανίζεται και μαζί με την αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και το Trip B μπορείς να ρυθμίσεις πότε θα μηδενίζει ,ποτέ καθε 2h κ.ο.κ.
Μερικό χιλιομετρητη δεν έχει .Αλλά οκ χρησιμοπoιω κάπιο από τα δύο trip.
-
Μερικό χιλιομετρητη δεν έχει .Αλλά οκ χρησιμοπoιω κάπιο από τα δύο trip.
Aπό τότε που βγήκαν τα trip A και B, δεν έχουν πια μερικό χιλιομετρητή (δεν έχει και νόημα άλλωστε,αφού αυτό τον ρόλο τον παίζουν ακριβώς τα trip)
-
Το Α5 έχει και μερικό παρόλο που έχει δύο trip...
Δεν το λες και άχρηστο πάντως γιατί τον μηδενίζεις ας πούμε κάθε φορά που βάζεις βενζίνη χωρίς να χάνεις τη γενική μέση κατανάλωση(Στο Α5 μπορείς να μηδενίσεις και κάθε ένδειξη ξεχωριστά στο Fiat οχι) .Ή επίσης βλέπεις τα χιλιόμετρα αμέσως χωρίς να χρειάζεται να αλλάζεις μενού.
Τελος πάντων δεν είναι και κατι τρομέρο.Περισσότερο θέμα συνήθειας θα έλεγα.
-
- MY 21' για το 500x
https://www.passioneautoitaliane.com/2020/11/listino-fiat-500x-my21.html
Stop ο 1.6 diesel 120hp με το αυτόματο και στη θέση του ο νέος 1.6 diesel 130hp,αλλά με manual.Οι υπόλοιποι κινητήρες ως έχουν. Νέες εκδόσεις Cult (Urban), Connect (Lounge), Cross και Sport.Tα πακέτα εξοπλισμού γίνονται πιο πλήρη,αφήνοντας ελάχιστα extra ως ξεχωριστά αξεσουάρ. Επιπλέον εξωτ. χρώμα Αrancio Sicilia και νέες επενδύσεις καθισμάτων.
- Δεν θα υπάρξει plug-in έκδοση για το 500x
https://www.passioneautoitaliane.com/2020/11/niente-fiat-500x-plug-in-per-motivi-di.html
Παρ'όλο που η πλατφόρμα είναι έτοιμη για να δεχθεί plug-in (όπως στα Jeep),η Fiat δεν θα βγάλει PHEV μοντέλο,γιατί η τιμή του 500x θα ανέβαινε δυσανάλογα για την κατηγορία αγοραστικού κοινού όπου απευθύνεται. Αντί αυτού, αναμένεται στις εγκαταστάσεις του Termoli εξέλιξη των παρόντων κινητήρων GSE/ σε MEHV(MildHybrid),με παραγωγή του 500x Hybrid στο εργοστάσιο του Melfi,στην Ιταλία το 2021.Δεν είναι γνωστά ακόμη τα χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα,αναμένονται προσεχώς νεότερα.
-
Παίρνει βλέπω την ανιουσα η τιμή με το νέο diesel κινητήρα. Κολλάει αυτό που διαβάζουμε τελευταία ότι κοστίζει πολύ η εξέλιξη τους πλέον..
Fiat 500X