-
Εδώ και 1,5 χρόνο παίζει άψογα. 1 φορά το χρόνο στέλνω 1 sms status για να γράφει χρέωση. Βάζεις χρήματα online από την ιστοσελίδα τους, βλέπεις όλο το ιστορικό χρεώσεων.
-
Της Inter Telecom ε? Από GPS tracker ποιο έχεις?
-
σε συναγερμό σπιτιού έχω τη sim, όχι σε gps tracker. Αλλά το ίδιο πράγμα είναι
-
επεσα μπροστα σε μια δοκιμη του captur στο traction και μαλιστα στην εκδοση initiale paris ...
https://traction.gr/dokimi-renault-captur-1-3-tce-edc-initiale-paris-155-ps/
και καπου αναφερει...
''Η ανάρτηση σε γενικές γραμμές απορροφά με ευκολία τις ανωμαλίες εκτός και αν είναι
κάθετες , οπου σε αυτή την περίπτωση γίνονται αντιληπτές απο τον οδηγό , οπως και κάποιοι μικροτριγμοί.''
αυτο που εντόπισα και εγώ στο ενα απο τα δύο TD που εχω κάνει...
ενω το αυτοκίνητο μου κάνει σχεδον σε όλα , αυτο ειναι και το μοναδικό αρνητικό που εντόπισα ...και με φοβίζει...
ξερω οτι μπορει να ειναι και θεμα τυχης....
παντως το 2008 που εδα μου φανηκε ενα κλικ πιο ποιοτικο , αν και μειονεκτει σε καποιους αλλους τομεις σε σχεση με το captur
με βαση τα γούστα μου...
-
Το 2008 είναι πιο ποιοτικό. Αν δεν έχεις πρόβλημα εργονομικό με την εύρεση σωστής θέσης οδήγησης στο i-cockpit νομίζω μόνο τα λεφτά μπορεί να σε κάνουν να πας σε Captur. Το Captur έχει μια 'γυναικεία' γλυκά εξωτερικής εμφάνισης ενώ το 2008 έχει άγρια ομορφιά. Στο εσωτερικό από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις την διαφορά ποιότητας υλικών και συναρμογής. Αν θες ακόμα και από τα pov μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Τέλος οι puretech σε σχέση με τους Tce έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
Το όλο θέμα είναι στην τιμή του 2008 γιατί το Σασό καβάλησε καλάμι από την επιτυχία και να μην είσαι σωματικά τίποτα 1,80+ και καμμιά εκατοστή κιλά γιατί στο Peugeot θα μπαίνεις με μανούβρα και θα οδηγάς με κλειστά πόδια. Παίζει και να μην βλέπεις πίνακα οργάνων αν ρυθμίσεις σωστά το τιμόνι για να οδηγάς σαν άνθρωπος.
Το Captur επίσης κατ'εμε θέλει να ρήξεις χρήμα για να το κάνεις θελκτικό μέσα (9,3' Infoteinment & digital cockpit και καμία επένδυση). Αλλιώς το λες και μουντό...
-
Το 2008 είναι πιο ποιοτικό. Αν δεν έχεις πρόβλημα εργονομικό με την εύρεση σωστής θέσης οδήγησης στο i-cockpit νομίζω μόνο τα λεφτά μπορεί να σε κάνουν να πας σε Captur. Το Captur έχει μια 'γυναικεία' γλυκά εξωτερικής εμφάνισης ενώ το 2008 έχει άγρια ομορφιά. Στο εσωτερικό από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις την διαφορά ποιότητας υλικών και συναρμογής. Αν θες ακόμα και από τα pov μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Τέλος οι puretech σε σχέση με τους Tce έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
Το όλο θέμα είναι στην τιμή του 2008 γιατί το Σασό καβάλησε καλάμι από την επιτυχία και να μην είσαι σωματικά τίποτα 1,80+ και καμμιά εκατοστή κιλά γιατί στο Peugeot θα μπαίνεις με μανούβρα και θα οδηγάς με κλειστά πόδια. Παίζει και να μην βλέπεις πίνακα οργάνων αν ρυθμίσεις σωστά το τιμόνι για να οδηγάς σαν άνθρωπος.
Το Captur επίσης κατ'εμε θέλει να ρήξεις χρήμα για να το κάνεις θελκτικό μέσα (9,3' Infoteinment & digital cockpit και καμία επένδυση). Αλλιώς το λες και μουντό...
Κοιτα εχοντας Scenic εχω συνηθίσει σε καποιες ευκολιες και χαρακτηρα οικογενειακου που δινει και το captur...
Οικονομικα θεωρω με επιλογη καποιων εξτρα να στησω καλυτερα το captur ...και μεσα σ αυτο πλαισιο χωραει ακομα και το lpg και το κερδος απο το καυσιμο.....
Αυτο που δεν εχω κανει ειναι TD με το 2008 για να δω οδηγικα ορισμενα πραγματα ζωντανα και να εχω μια πιο ολοκληρωμενη εικονα....
Παντως αν ποιοτικα με ενεπνεε περισσότερο το Captur ...θα πηγαινα εκει χωρις σκεψη.....
ΥΓ ειμαι 1.78 και 90 κιλα...λες να εχω θεμα στην θεση του 2008 ?
-
Φίλε είσαι οριακά. Πήγαινε πάρτο td αλλά κυρίως πάνε ενα πρωί αντιπροσωπεία να βρεις με την ησυχία σου θέση οδήγησης. Αν την βρεις φυσικά να είσαι άνετα, να μπαινοβγαίνεις 'με την μία' χωρίς μανούβρα και να βλέπεις όλο τον πίνακα οργάνων. Και την κάτω γραμμή με τα λαμπάκια...
Μετά κάνε td και έλα να μας πεις τι σχέση έχει το εναρ το άλλο. Δεν λέω κάτι άλλο μέχρι τότε, φτάνει να είσαι άνετος στην θέση του οδηγού. Εντάξει μηχανικό κιβώτιο ίσως να έχει χειρότερο από το Captur. Πιο μακριές σχέσεις έχει σίγουρα. Για την σαφήνεια αμφιταλαντεύομαι.
-
Sabas_Thess wrote:
2008 είναι πιο ποιοτικό. Αν δεν έχεις πρόβλημα εργονομικό με την εύρεση σωστής θέσης οδήγησης στο i-cockpit νομίζω μόνο τα λεφτά μπορεί να σε κάνουν να πας σε Captur. Το Captur έχει μια 'γυναικεία' γλυκά εξωτερικής εμφάνισης ενώ το 2008 έχει άγρια ομορφιά. Στο εσωτερικό από την πρώτη στιγμή καταλαβαίνεις την διαφορά ποιότητας υλικών και συναρμογής. Αν θες ακόμα και από τα pov μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα. Τέλος οι puretech σε σχέση με τους Tce έχουν καλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
όλο θέμα είναι στην τιμή του 2008 γιατί το Σασό καβάλησε καλάμι από την επιτυχία και να μην είσαι σωματικά τίποτα 1,80+ και καμμιά εκατοστή κιλά γιατί στο Peugeot θα μπαίνεις με μανούβρα και θα οδηγάς με κλειστά πόδια. Παίζει και να μην βλέπεις πίνακα οργάνων αν ρυθμίσεις σωστά το τιμόνι για να οδηγάς σαν άνθρωπος.
Captur επίσης κατ'εμε θέλει να ρήξεις χρήμα για να το κάνεις θελκτικό μέσα (9,3' Infoteinment & digital cockpit και καμία επένδυση). Αλλιώς το λες και μουντό...
Κοιτα εχοντας Scenic εχω συνηθίσει σε καποιες ευκολιες και χαρακτηρα οικογενειακου που δινει και το captur...
Οικονομικα θεωρω με επιλογη καποιων εξτρα να στησω καλυτερα το captur ...και μεσα σ αυτο πλαισιο χωραει ακομα και το lpg και το κερδος απο το καυσιμο.....
Αυτο που δεν εχω κανει ειναι TD με το 2008 για να δω οδηγικα ορισμενα πραγματα ζωντανα και να εχω μια πιο ολοκληρωμενη εικονα....
Παντως αν ποιοτικα με ενεπνεε περισσότερο το Captur ...θα πηγαινα εκει χωρις σκεψη.....
ΥΓ ειμαι 1.78 και 90 κιλα...λες να εχω θεμα στην θεση του 2008 ?
Στα μέτρα μου είσαι. Εγώ δεν ήξερα καν ότι υπάρχει θέμα με τη θέση οδήγησης μέχρι που το διάβασα εδώ! Βέβαια τα παιδιά που είχαν θέμα είναι πάνω από 120κιλα και 1.90 αν θυμάμαι καλά, δεν το λες και μέσο όρο αυτό..
Ποιοτικά και οδηγικά βάζω το 2008 μισό κλικ πάνω. Φουλ δισκόφρενα, και εμφανισιακά μέσα - έξω το βάζω τουλάχιστον 1 ολόκληρο κλικ. Και επίσης ο diesel του 2008 κορυφή.
Αν κοιτάς ακριβή βενζίνη θα έδινα πλεονέκτημα στον 1.3 Renault αλλά και πάλι το 2008 το ερωτεύτηκα, δύσκολα θα πήγαινα άλλου,+μεγαλύτερο χώρο αποσκευών που έπαιζε πολύ σημαντικό ρόλο για μένα.
Σε παρόμοιο εξοπλισμό και τιμές δεν είναι μακρυά τα 2 αυτοκίνητα, απλά έχει και φθηνότερη έκδοση το Captur, και 1.0 κινητήρα και μικρότερο diesel, οπότε μπορείς να το πάρεις και φθηνότερα.
Το i-cockpit για εμάς και όσους φίλους έχω δώσει βόλτα είναι selling point.
Στο βίντεο του Ιρλανδού έχω πολλά να αντιπαράθεση, αλλά βαριέμαι αφόρητα!
Όπως και να το κάνουμε, 2008, Captur και Puma είναι η κορυφή της κατηγορίας. Δεν μπορείς να λαθεψεις με ένα από τα 3.
Πήγαινε κάνε TD κ πες μας.
Είδα στη γειτονιά ένα σκουρόχρωμο Puma και καμία σχέση με τα λευκά, πολύ καλύτερο. Το πιο όμορφο Ford σίγουρα.
-
Όπως και να έχει και τα δύο είναι στο τοπ της κατηγορίας είτε σχεδιαστικά ( μέσα - έξω) είτε από κινητήρες (αποδόσεις - αξιοπιστία - οικονομία), ότι και να πάρεις είναι τοπ και καθαρά θέμα προσωπικού σου γούστου!
Ότι αφορά τα reviews που διαβάζουμε Και βλέπουμε : μας βοηθάνε πολύ να αποκτήσουμε μια άποψη ή υποψία για όταν θα πάμε να τα δούμε από κοντά όπως πχ τα ψιλοτριξιματα στην flying console (όχι στην mid console) στο captur και η άβολη θέση του τιμονιού στο 2008 κτλ αλλά μην μας κάνουν προκατειλλημενους πριν τα δούμε από κοντά.
Στο προηγούμενο βιντεακι με τον Ιρλανδό που είχε το captur με το 2008 δεν του άρεσε καθόλου η αίσθηση του τιμονιού του 2008 επειδή είναι λέει μικρό!
Το πρώτο πράγμα που λένε τα παιδιά στο φόρουμ είναι πόσο γ@μ@το είναι το τιμόνι και πόσο εύκολα έστριβαν σε στροφές κτλ
Αφού σου αρέσει το captur πήγαινε δώσε παραγγελία να βρεθούμε με τον Mabosix να κάνουμε 3αδα σελίδα στο Facebook!
Με σύνθημα : Είσαι ΚΑΨΟΎΡΑ μωρή CAPTURα
-
@baira13
https://youtu.be/5_rRhBC-eZ4
-
@Dublin πόσα λίτρα πορτ μπαγκάζ έχει το 2008? Είναι με διπλό πάτο? Στην εταζιερα μπορείς να βάλεις κάτι ή είναι σαν τα ford υφασμάτινη?
Νομίζω σε όλη την γκάμα το πεζό είναι ποιο ακριβό και στα αρχικά μοντέλα αδικαιολόγητα ακριβότερο, απλά οσο ανεβαίνουν στις τιμές η ψαλίδα κλείνει!
-
Όπως και να έχει και τα δύο είναι στο τοπ της κατηγορίας είτε σχεδιαστικά ( μέσα - έξω) είτε από κινητήρες (αποδόσεις - αξιοπιστία - οικονομία), ότι και να πάρεις είναι τοπ και καθαρά θέμα προσωπικού σου γούστου!
Ότι αφορά τα reviews που διαβάζουμε Και βλέπουμε : μας βοηθάνε πολύ να αποκτήσουμε μια άποψη ή υποψία για όταν θα πάμε να τα δούμε από κοντά όπως πχ τα ψιλοτριξιματα στην flying console (όχι στην mid console) στο captur και η άβολη θέση του τιμονιού στο 3008 κτλ αλλά μην μας κάνουν προκατειλλημενους πριν τα δούμε από κοντά.
Στο προηγούμενο βιντεακι με τον Ιρλανδό που είχε το captur με το 3008 δεν του άρεσε καθόλου η αίσθηση του τιμονιού του 3008 επειδή είναι λέει μικρό!
Το πρώτο πράγμα που λένε τα παιδιά στο φόρουμ είναι πόσο γ@μ@το είναι το τιμόνι και πόσο εύκολα έστριβαν σε στροφές κτλ
Αφού σου αρέσει το captur πήγαινε δώσε παραγγελία να βρεθούμε με τον Mabosix να κάνουμε 3αδα σελίδα στο Facebook!
Με σύνθημα : Είσαι ΚΑΨΟΎΡΑ μωρή CAPTURα
εχω ακομα μελλον , προσανατολιζομαι για αρχες της επομενης χρονιας...
οπου θα ειμαι ετοιμος οικονομικα εγω αλλα και ο φιλος που θα παρει το scenic μου...
επειδη ομως μου αρεσει σε οτιδηποτε σοβαρο στοχευω να αγορασω να το ψαχνω καιρο...
απολαμβανω την διαδικασια ....
το επομενο διαστημα θα παω να κανω TD και στο 2008 και πιθανον και στο juke ...
με το τελευταιο να ειναι 3η επιλογη ομως οπως το βλεπω.
στο TD του 2008 ενα απο τα σημαντικοτερα σημεια που θελω na δω ειναι η θεση οδηγησης , γιατι εχω την αισθηση οτι ειναι
χαμηλοτερη απο το Captur....
ΥΓ
για ανεβασε αν μπορεις το video το Ιρλανδου....γιατι εχω δει τοσα video που εχω χασει την μπαλα
-
@Dublin πόσα λίτρα πορτ μπαγκάζ έχει το 2008? Είναι με διπλό πάτο? Στην εταζιερα μπορείς να βάλεις κάτι ή είναι σαν τα ford υφασμάτινη?
Νομίζω σε όλη την γκάμα το πεζό είναι ποιο ακριβό και στα αρχικά μοντέλα αδικαιολόγητα ακριβότερο, απλά οσο ανεβαίνουν στις τιμές η ψαλίδα κλείνει!
434 λιτρα ειναι ,
καπου ειχα διαβασει οτι στην χωρητικοτητα προσμετρουν και το χωρο της ρεζερβας....να αληθευει αραγε?
στην active δεν δινει διαχωριστικο πατωματος (το χρεωνουν γυρω στα 150€ ως εξτρα)
η εταζερα αν θυμαμε ειναι η σκληρη....
-
Το Captur έχει 422 / 536 πίσω /εμπρός τα καθίσματα, οπότε το μπαγκάζ του 2008 ίδιο και σε ορισμένες συνθήκες πολύ μικρότερο!
Το διαχωριστικό και ο τεμπέλης που δεν έχει στα έξτρα!
Αν σου κάτσει στο μάτι το 2008 του τα συγχωρείς όλα
Αν σου κάτσει στο μάτι το captur του τα συγχωρείς όλα
Γιατί είναι κ@υλ@κι@ και τα δύο!
-
@Dublin πόσα λίτρα πορτ μπαγκάζ έχει το 2008? Είναι με διπλό πάτο? Στην εταζιερα μπορείς να βάλεις κάτι ή είναι σαν τα ford υφασμάτινη?
Νομίζω σε όλη την γκάμα το πεζό είναι ποιο ακριβό και στα αρχικά μοντέλα αδικαιολόγητα ακριβότερο, απλά οσο ανεβαίνουν στις τιμές η ψαλίδα κλείνει!
Σκληρή εταζέρα. Aπό Allure και πάνω διπλός πάτος, αλλιώς βάζεις, αλλά πιστεύω θα βγει και κάνα after market. Εγώ επειδή υπολόγιζα να πάρω Active, είχα ήδη σκεφτεί να κάνω πατέντα από ντυμένο κομμάτι κόντρα πλακέ με μοκέτα! Θα το έκανα μόνος μου..τελικά πήρα Allure και ησύχασα από τέτοιες σατανικές σκέψεις!
Σε VDA που είχα δει για βενζίνη, ήταν 30λίτρα λιγότερο το Captur, τώρα σε diesel, για κάποιο λόγω η Renault το δίνει περίπου 20λίτρα λιγότερο από ότι την βενζίνη της, οπότε ενδεχομένως εκεί να πλησιάζει τα 50 λίτρα η διαφορά, η μεγάλη όμως διαφορά είναι στα διπλωμένα καθίσματα, όπου το 2008 φθάνει τα 1500λίτρα, περίπου 250 περισσότερα από Captur και γενικά κορυφαίο νούμερο και το επιβεβαιώνω, το έχω πάει 3 φορές με μάλλον μεγαλύτερο νούμερο από αυτό, αλλά άγγιζε την επικίνδυνη οδήγηση τόσο πολύ φόρτωμα και μικρή ορατότητα.
Γενικά η Renault φημίζεται για την 'αισιοδοξία' της σε αυτές τις μετρήσεις, το Clio το έδινε αν θυμάμαι καλά κοντά στα 400λίτρα, και τελικά το μέτρησαν κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, τουλάχιστον 100λίτρα κάτω..
Επίσης είναι περίπου 150-200κιλά βαρύτερο το Renault, κάτι που δείχνει την υπεροχή της νέας πλατφόρμας της PSA.
Στα diesel που κοίταγα εγώ, ο 95 dCi είναι σχετικά απαράδεκτος (14.3 τα 0-100!) ενώ καίει περισσότερο και πληρώνει μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας, ο 115 και πάλι είναι 0,5 (μισό) δευτερόλεπτο πιο αργός (11,9 με 11,4) από τον 100 BlueHDi που φυσικά δεν είναι τεράστια διαφορά, αλλά σε συνδυασμό με το κόστος κτίσης, ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, και ακόμη περισσότερα τέλη κυκλοφορίας νομίζω δεν αγγίζει την πολύ καλή επιλογή.
Όπως είπα και πριν, το Captur έχει μία επιπλέον φθηνή έκδοση, ακόμη μικρότερο κινητήρα από τον 1.2 του PSA, και γενικά θεωρώ ότι είναι και, ελάχιστα να πω, λιγότερο ποιοτικό σαν υλικά και κατασκευή (+full δισκόφρενα, έχουν και αυτά ένα κόστος..), ουσιαστικά αυτά κάνουν την διαφορά στα χρήματα.
Δηλαδή κάποιος βάζει την Authentic με τις ζάντες και ραδιόφωνο που είχαμε πριν 20 χρόνια, με τον 1.0 κινητήρα σε σύγκριση με το Active 2008?! Προκαλώ οποιονδήποτε να επισκεφθεί μία έκθεση Renault και να μου πει ότι το Authentic κοιτάει στα μάτια την Active!
Γενικά για μένα το αυτοκίνητο ξεκινάει από την Dynamic, άντε και από την Expression με ΠΟΛΛΑ έξτρα (αλλά καλύτερα να χτίσεις από Dynamic, εκτός αν σου αρέσουν τα Flex Wheels...), και πιστεύω ότι ο 1.3 του δίνει κάποιο πλεονέκτημα στην αγορά (φυσικά με ελλειπή στοιχεία για την αξιοπιστία του, καθώς είναι ολοκαίνουργιος), σε diesel PSA είναι πολύ μπροστά από τις νορμάλ επιλογές.
Στον 1.0 του Renault, θα προτιμούσα 1.2 PSA.
Στο βίντεο του Ιρλανδού, είχε φαγωθεί ότι το 2008 ήταν σκοτεινό, φυσικά, αφού είχε το GT με μαύρο ουρανό και το Captur ήταν με ανοιχτόχρωμο! το Allure με μπλε λεπτομέρειες και ανοιχτόχρωμο ουρανό για μένα είναι η καλύτερη λύση, ούτε τα νίκελα του Captur μου αρέσουν, ούτε τα πολλά piano black που βάζουν όλοι δυστυχώς, ακόμη και το B-max που έχω είναι καλή έκδοση και είναι full piano black και γεμάτο δαχτυλιές!
Τέσπα, και η άλλη πλευρά, όπως είπαμε τα 2 αυτά + το Puma, νομίζω είναι κορυφή. Δύσκολα θα κάνει κάποιος λάθος.
Σημείωση: να πω τη γνώμη μου και για τα συρόμενα, είχα ενθουσιαστεί όταν είχε βγει το C3 Aircross με αυτά, τελικά διαπίστωσα ότι δεν εξυπηρετούν, εμένα προσωπικά, πουθενά. Έχω μόνιμα 2 rear facing καθισματάκια για τα μικρά, οπότε το κάθισμα δεν τραβιέται, και όταν δεν τα έχω και πηγαίνω με φίλους, χρειαζόμαστε όλο τον πίσω χώρο. Όταν θέλω να μετακινήσω πολλά, και μεγάλα αντικείμενα, βγάζω τα καθισματάκια, αφήνω τους φίλους στα σπίτια τους, και απλά ρίχνω τα καθίσματα. Σίγουρα είναι καλό να το έχεις αν στο δίνουν τσάμπα, απλά νομίζω είναι λίγο υπερτιμημένο από αυτούς που δεν το έχουν, γιατί πρακτικά έχει πολύ λίγες εφαρμογές.
-
Όλα καλά τα λες!
Στο vda βγήκε λιγότερο γιατί νομίζω οι γάτοι στην Renault μετραγαν και την τρύπα στη ρεζέρβα! Το Clio ήταν αποθέωση, οι VAG κλέβουν ρύπους και στην Renault λίτρα πορτ μπαγκάζ.
Η Authentic δεν υπάρχει, αλλά η Expression με 20.000κ (τα έχουμε πει ποιο πάνω) γίνεται καλή και ανταγωνιστικη!
Είσαι ήρωας που βγάζεις τα καθισματακια, μια φορά τα έβγαλα... Όταν πούλησα το αμάξι!
Ο Ιρλανδός είχε φαγωθεί ακόμα και με το πως προφέρεται η Peugeot, γενικά σνομπαρε πολύ ένα κατά γενική ομολογία άριστο αυτοκίνητο!
Τις καλήμέρες μου!
-
Yem wrote:
@Dublin πόσα λίτρα πορτ μπαγκάζ έχει το 2008? Είναι με διπλό πάτο? Στην εταζιερα μπορείς να βάλεις κάτι ή είναι σαν τα ford υφασμάτινη?
Νομίζω σε όλη την γκάμα το πεζό είναι ποιο ακριβό και στα αρχικά μοντέλα αδικαιολόγητα ακριβότερο, απλά οσο ανεβαίνουν στις τιμές η ψαλίδα κλείνει!
Σκληρή εταζέρα. Aπό Allure και πάνω διπλός πάτος, αλλιώς βάζεις, αλλά πιστεύω θα βγει και κάνα after market. Εγώ επειδή υπολόγιζα να πάρω Active, είχα ήδη σκεφτεί να κάνω πατέντα από ντυμένο κομμάτι κόντρα πλακέ με μοκέτα! Θα το έκανα μόνος μου..τελικά πήρα Allure και ησύχασα από τέτοιες σατανικές σκέψεις!
Σε VDA που είχα δει για βενζίνη, ήταν 30λίτρα λιγότερο το Captur, τώρα σε diesel, για κάποιο λόγω η Renault το δίνει περίπου 20λίτρα λιγότερο από ότι την βενζίνη της, οπότε ενδεχομένως εκεί να πλησιάζει τα 50 λίτρα η διαφορά, η μεγάλη όμως διαφορά είναι στα διπλωμένα καθίσματα, όπου το 2008 φθάνει τα 1500λίτρα, περίπου 250 περισσότερα από Captur και γενικά κορυφαίο νούμερο και το επιβεβαιώνω, το έχω πάει 3 φορές με μάλλον μεγαλύτερο νούμερο από αυτό, αλλά άγγιζε την επικίνδυνη οδήγηση τόσο πολύ φόρτωμα και μικρή ορατότητα.
Γενικά η Renault φημίζεται για την 'αισιοδοξία' της σε αυτές τις μετρήσεις, το Clio το έδινε αν θυμάμαι καλά κοντά στα 400λίτρα, και τελικά το μέτρησαν κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας, τουλάχιστον 100λίτρα κάτω..
Επίσης είναι περίπου 150-200κιλά βαρύτερο το Renault, κάτι που δείχνει την υπεροχή της νέας πλατφόρμας της PSA.
Στα diesel που κοίταγα εγώ, ο 95 dCi είναι σχετικά απαράδεκτος (14.3 τα 0-100!) ενώ καίει περισσότερο και πληρώνει μεγαλύτερα τέλη κυκλοφορίας, ο 115 και πάλι είναι 0,5 (μισό) δευτερόλεπτο πιο αργός (11,9 με 11,4) από τον 100 BlueHDi που φυσικά δεν είναι τεράστια διαφορά, αλλά σε συνδυασμό με το κόστος κτίσης, ακόμη μεγαλύτερη κατανάλωση, και ακόμη περισσότερα τέλη κυκλοφορίας νομίζω δεν αγγίζει την πολύ καλή επιλογή.
Όπως είπα και πριν, το Captur έχει μία επιπλέον φθηνή έκδοση, ακόμη μικρότερο κινητήρα από τον 1.2 του PSA, και γενικά θεωρώ ότι είναι και, ελάχιστα να πω, λιγότερο ποιοτικό σαν υλικά και κατασκευή (+full δισκόφρενα, έχουν και αυτά ένα κόστος..), ουσιαστικά αυτά κάνουν την διαφορά στα χρήματα.
Δηλαδή κάποιος βάζει την Authentic με τις ζάντες και ραδιόφωνο που είχαμε πριν 20 χρόνια, με τον 1.0 κινητήρα σε σύγκριση με το Active 2008?! Προκαλώ οποιονδήποτε να επισκεφθεί μία έκθεση Renault και να μου πει ότι το Authentic κοιτάει στα μάτια την Active!
Γενικά για μένα το αυτοκίνητο ξεκινάει από την Dynamic, άντε και από την Expression με ΠΟΛΛΑ έξτρα (αλλά καλύτερα να χτίσεις από Dynamic, εκτός αν σου αρέσουν τα Flex Wheels...), και πιστεύω ότι ο 1.3 του δίνει κάποιο πλεονέκτημα στην αγορά (φυσικά με ελλειπή στοιχεία για την αξιοπιστία του, καθώς είναι ολοκαίνουργιος), σε diesel PSA είναι πολύ μπροστά από τις νορμάλ επιλογές.
Στον 1.0 του Renault, θα προτιμούσα 1.2 PSA.
Στο βίντεο του Ιρλανδού, είχε φαγωθεί ότι το 2008 ήταν σκοτεινό, φυσικά, αφού είχε το GT με μαύρο ουρανό και το Captur ήταν με ανοιχτόχρωμο! το Allure με μπλε λεπτομέρειες και ανοιχτόχρωμο ουρανό για μένα είναι η καλύτερη λύση, ούτε τα νίκελα του Captur μου αρέσουν, ούτε τα πολλά piano black που βάζουν όλοι δυστυχώς, ακόμη και το B-max που έχω είναι καλή έκδοση και είναι full piano black και γεμάτο δαχτυλιές!
Τέσπα, και η άλλη πλευρά, όπως είπαμε τα 2 αυτά + το Puma, νομίζω είναι κορυφή. Δύσκολα θα κάνει κάποιος λάθος.
Σημείωση: να πω τη γνώμη μου και για τα συρόμενα, είχα ενθουσιαστεί όταν είχε βγει το C3 Aircross με αυτά, τελικά διαπίστωσα ότι δεν εξυπηρετούν, εμένα προσωπικά, πουθενά. Έχω μόνιμα 2 rear facing καθισματάκια για τα μικρά, οπότε το κάθισμα δεν τραβιέται, και όταν δεν τα έχω και πηγαίνω με φίλους, χρειαζόμαστε όλο τον πίσω χώρο. Όταν θέλω να μετακινήσω πολλά, και μεγάλα αντικείμενα, βγάζω τα καθισματάκια, αφήνω τους φίλους στα σπίτια τους, και απλά ρίχνω τα καθίσματα. Σίγουρα είναι καλό να το έχεις αν στο δίνουν τσάμπα, απλά νομίζω είναι λίγο υπερτιμημένο από αυτούς που δεν το έχουν, γιατί πρακτικά έχει πολύ λίγες εφαρμογές.
Η ευθεως συγκρισιμες εκδοσεις ειναι η Expression με την Active....
Και οικονομικα αν θες....
Επιλογη της πεζω να μην βαλει εισαγωγικη εκδοση με κατω απο 20K ....
Ο 1.2 (100hp 130hp) της Πεζω θεωρειται παλιος κινητηρας?
Ποσα χρονια βγαινει?
Τα συρομενα καθισματα τα εχω και στο scenic και μαλιστα συρονται αλλα και αφαιρουνται ανεξαρτητα .
Τα παιδια μου μεγαλωσαν μεσα στην συγκεκριμενη καμπινα και ειδα προσωπικα την χρηστικοτητα...
Οταν τα παιδικα καθισματα γυρισουν μπροστα καταλαβαινει καποιος το ποσο χρησιμη ειναι η συγκεκριμενη δυνατοτητα...
Θυμαμε παρα πολλες φορες σε ταξιδια που αυτα τα εξτρα λιτρα εδωσαν τον απαραιτητητο χωρο για να........κλεισει το πορτμπαγκαζ!!!
-
...Η ευθεως συγκρισιμες εκδοσεις ειναι η Expression με την Active....
Και οικονομικα αν θες....
Επιλογη της πεζω να μην βαλει εισαγωγικη εκδοση με κατω απο 20K ....
Καλά έκανε η πεζο και δεν εβγαλε ποιό φτηνή , κακός η ρενό έβγαλε την authentic , στο plan b που είχα στο μυαλό ήταν να μην χαλάσω πολλά λεφτα σε αμάξι αν δεν έβρισκα κατι πολύ super η πρώτη επιλογή ήταν το Dacia Duster Prestige το οποίο στο βασικό κινητήρα είναι 1000ε κάτω απο την authentic και με ποιο πολλά έξτρα ή παίρνεις τον diesel 115hp στα 18.800ε ! δλδ αντι να πάρεις το 'κουφάρι' του καπτουρ πάρε κάτι ποιο γεμάτο !
Τα παιδια μου μεγαλωσαν μεσα στην συγκεκριμενη καμπινα και ειδα προσωπικα την χρηστικοτητα...
Οταν τα παιδικα καθισματα γυρισουν μπροστα καταλαβαινει καποιος το ποσο χρησιμη ειναι η συγκεκριμενη δυνατοτητα...
Θυμαμε παρα πολλες φορες σε ταξιδια που αυτα τα εξτρα λιτρα εδωσαν τον απαραιτητητο χωρο για να........κλεισει το πορτμπαγκαζ!!!
Αυτό σκέφτηκα και εγώ , έχω γυρίσει τα καθίσματα τους μπροστά τώρα και για καιρό θα έχουμε χώρο για να τα στριμώχνω προς τα εμπρός , αν και από του χρόνου δεν θα έχω παρκοκρέβατα - στρώματα- καροτσάκια κτλ ο χώρος ποτέ δεν φτάνει !
-
Ο 1.2 δεν είναι πολύ παλιός, και μάλιστα πολυβραβευμένος, απλά ο BlueHDi είναι ο πιο καινούργιος diesel, και ο 1.3 Κινητήρας που κυκλοφόρησε τέλος 2019, αν θυμάμαι, οπότε είναι ότι νεώτερο αυτή τη στιγμή στους βενζίνης, και τετρακύλινδρος επίσης.
Η αλήθεια είναι ότι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας είναι - ελάχιστα - άγνωστη μονάδα, αλλά τεχνολογικά νομίζω είναι selling point για τη Renault, η απουσία του στο Juke νομίζω το έχει καταδικάσει σε μικρές πωλήσεις.
Το Duster το είχα και εγώ στη λίστα, είναι άλλη περίπτωση αυτοκινήτου. Το βλέπω κάποια στιγμή ένα 4Χ4 σαν δεύτερο. Παρόμοια λεφτά με το Ignis 4Χ4 έχει!
Η Expression δεν έχει καν ζάντες αλουμινίου - δισκόφρενα. Όπως το είδα εγώ, η Expression είναι λίγο κάτω από την Active, και η Dynamic λίγο κάτω από την Allure, αυτά όμως πριν μήνες, τώρα δεν έχω ιδέα τι γίνεται, ψάξτε το.
Σε κάποιους μπορεί να αρέσει περισσότερο το Captur και τα νίκελά του, ή οι διχρωμίες του, έχει τη γοητεία του έτσι όπως έχει 'φουσκώσει' σε σχέση με το παλιό.
Πάντως ποστάραμε πριν λίγες εβδομάδες άρθρο που έλεγε ότι η Renault θα αρχίσει να πιέζει σε μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους και θα κάνει κίνηση για να γίνει 'ημι-premium' όπως η Peugeuot, οπότε από το Kadjar και μετά βλέπω να αλλάζει η πολιτική για τις πολύ φθηνές εκδόσεις. Την Peugeot δεν την νοιάζει να πουλήσει 2008 στα 17.000, και πολύ καλά κάνει, υπάρχουν και C3 Aircross και Crossland και Mokka σε λίγο (αν και αυτό δεν θα είναι πολύ φθηνότερο) και το C4 σε λίγο περισσότερο crossover φάση, δεν χρειάζεται να δίνουν 6 παρεμφερή μοντέλα στα 16.000..
Να πω την αλήθεια μου, χαίρομαι που η Γαλλία, μία τρίτη δύναμη, τα πάει τόσο καλά στην αυτοκίνηση, επιτέλους πρέπει κάποιος άλλος να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες στην Ευρώπη, γιατί αλλιώς η Γερμανία θα οδηγήσει τον νότο στην ολοκληρωτική καταστροφή.
-
Ο 1.3 tce έχει γραφτεί πολλές φορές ότι για κάποιο λόγο δε προσφέρεται πια σε Duster/Captur . Κάποιος είπε ότι του κάνουν αλλαγές για ρύπους και ότι κάποια στιγμή θα επανεμφανιστεί. ίσως για αυτό δεν εφοδιάζουν και το Juke με αυτόν. Μου κάνει εντύπωση βέβαια που η Mercedes στα μοντέλα της τον χρησιμοποιεί κανονικά και φαντάζομαι και η Renault στο Kadjar. Εκτός και αν έχει αλλάξει κάτι και σε αυτά και δε το έχουμε πάρει πρέφα ακόμη.
Renault Captur II