-
Μη ξεχνάτε το κόστος μεταλλικού χρώματος, κόστος μεταφοράς + PDI + κόστος έκδοσης πινακίδων...
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!!!! Ανταποδίδω τις ευχές και για το δικό σας.
Δεν ξέρω ποιες τιμές κοιτάξατε (να ανταποδώσω τον πληθυντικό) αλλά τουλάχιστον για το StlineX έχει ένα θέμα στο configuration , στην τιμή που βγάζει (την αρχική) και θα το καλάβεις απο την τιμή του τιμοκαταλόγου συν του ότι θα πρέπει να προσθέσεις τα full LED (τουλάχιστον στα πρώτα τα φέρνει υποχρεωτικά , σε παραγγελία ίσως μπορείς να μην τα βάλεις) συν φυσικά το χρώμα.
Αυτό σου βγάζει ΛΤΠΦ 19.119 €, προσθέτεις ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης συν τα έξοδα πινακίδες κτλ πάει 25.112 €
Για τις υπόλοιπες εκδόσεις νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο configuration.
Άρα έχεις και φουλ LED στο δικό σου; Αν ναι τότε μιλάμε για απίστευτα καλή τιμή! Μπράβο!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!!!! Ανταποδίδω τις ευχές και για το δικό σας.
Δεν ξέρω ποιες τιμές κοιτάξατε (να ανταποδώσω τον πληθυντικό) αλλά τουλάχιστον για το StlineX έχει ένα θέμα στο configuration , στην τιμή που βγάζει (την αρχική) και θα το καλάβεις απο την τιμή του τιμοκαταλόγου (τιμή conf. : 22.922 ενώ στον τιμοκατάλογο είναι 23.593 , για το βασικό χρώμα) συν του ότι θα πρέπει να προσθέσεις τα full LED (τουλάχιστον στα πρώτα που έφερε τα έχει υποχρεωτικά , σε παραγγελία ίσως μπορείς να μην τα βάλεις) συν φυσικά το χρώμα.
Αυτό σου βγάζει ΛΤΠΦ 19.119 €, προσθέτεις ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης συν τα έξοδα πινακίδες κτλ πάει 25.112 €
Για τις υπόλοιπες εκδόσεις νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο configuration.
-
Καλορίζικα τα νέα τουτού σε όλους!
-
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!!!! Ανταποδίδω τις ευχές και για το δικό σας.
Δεν ξέρω ποιες τιμές κοιτάξατε (να ανταποδώσω τον πληθυντικό) αλλά τουλάχιστον για το StlineX έχει ένα θέμα στο configuration , στην τιμή που βγάζει (την αρχική) και θα το καλάβεις απο την τιμή του τιμοκαταλόγου (τιμή conf. : 22.922 ενώ στον τιμοκατάλογο είναι 23.593 , για το βασικό χρώμα) συν του ότι θα πρέπει να προσθέσεις τα full LED (τουλάχιστον στα πρώτα που έφερε τα έχει υποχρεωτικά , σε παραγγελία ίσως μπορείς να μην τα βάλεις) συν φυσικά το χρώμα.
Αυτό σου βγάζει ΛΤΠΦ 19.119 €, προσθέτεις ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης συν τα έξοδα πινακίδες κτλ πάει 25.112 €
Για τις υπόλοιπες εκδόσεις νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στο configuration.
Έτσι εξηγείται... Πολύ καλή έκπτωση όντως!
-
dimitris τι χρονιά μοντέλο είναι το αμάξι σου ? Έχει βγει κανα update για το δικό σου SYNC ? Στο δικό μου τίποτα πάντως
Ρε συ Μάστορα (καλά πολύ γέλιο το nickname! ), δεν ευχόσουν κανένα εκατομμύριο; Έχει τόσους μήνες περιμένουμε το 3.4, ήρθες εσύ το είπες και σε 2 μέρες το βγάλανε; Χαχα
ΚΑΙ νέους χάρτες! Επιτέλους! Κατεβάζω...
-
Mastoras78 wrote:
dimitris τι χρονιά μοντέλο είναι το αμάξι σου ? Έχει βγει κανα update για το δικό σου SYNC ? Στο δικό μου τίποτα πάντως
Ρε συ Μάστορα (καλά πολύ γέλιο το nickname! ), δεν ευχόσουν κανένα εκατομμύριο; Έχει τόσους μήνες περιμένουμε το 3.4, ήρθες εσύ το είπες και σε 2 μέρες το βγάλανε; Χαχα
ΚΑΙ νέους χάρτες! Επιτέλους! Κατεβάζω...
Χαχα, άντε να παίξεις και ένα Joker για χάρη μου
Καλορίζικο το update !!!
-
Πηγα και ειδα το focus connect στη Συγγρου carcenter. Πολυ ωραιο και τα καθισματα του καμια σχεση με την προηγουμενη εκδοση business. Ωραιο εσωτερικο και λαστιχακια 205/60/16. Σε καμια εβδομαδα μαλλον θα ερθει το st-line για test drive γιατι δεν υπαρχει αυτοκινητο για δοκιμη. Τον ρωτησα για την εγγυηση και μου ειπε οτι ειναι 2 χρονια για το υβριδικο οταν κλεισω το τεστ ντραιβ θα τον ξαναρωτησω για αυτο. Ετοιμοπαραδοτα ειναι τα connect
-
Πολυ ωραιο και τα καθισματα του καμια σχεση με την προηγουμενη εκδοση business. Ωραιο εσωτερικο και λαστιχακια 205/60/16.
Δεν έχει τα καθίσματα που φαίνονται στο διαμορφωτή; Το δικό μου Business έχει αυτά που φαίνονται στο config του connected και είναι ίδια με του st line (αν δεν με απατά η μνήμη μου), μόνο σε διαφορετικό χρώμα. Επίσης τα λάστιχα στο δικό μου είναι 205/60/16.
-
Το επίσημο update του Sync έγινε κανονικά. Πλέον 3.4 μετά από πολλή αναμονή! Η διαδικασία πήρε κάπου στα 10 λεπτά και αμέσως μετά έκανα master reset για να είμαστε κομπλέ.
Πρώτες παρατηρήσεις, πέρα από το νέο UI, το οποίο μου φαίνεται πανέμορφο σε σχέση με το παλιό:
-
Για κάποιο λόγο ο ήχος βελτιώθηκε κατά πολύ! Μιλάμε πως στην ίδια ένταση ακούγεται πολύ πιο πλούσιος με περισσότερο μπάσο, χωρίς να το έχω αυξήσει από το equalizer. Σα να χρησιμοποιεί καλύτερα το woofer και τα ηχεία σε σχέση με πριν. Μιλάω για το B&O σε Surround mode.
-
Οι οδηγίες του navigation που λένε σε πόσα μέτρα στρίβεις και προς τα που φαίνονται πλέον στην ανάλογη σελίδα του καντράν όπως και στο HUD χρησιμοποιώντας Google Maps/Waze μέσω Android Auto. Φοβερή αλλαγή καθώς πριν αυτές τις οδηγίες τις έβλεπα στο HUD μόνο μέσω του navigation της Ford, το οποίο χρησιμοποιούσα σπάνια (έχω ακόμα F7 χάρτες που είναι πλέον 3 ετών!)
-
To σύστημα γενικά έχει γρηγορότερη απόκριση στα μενού σε σχέση με το 3.3
Επόμενο βήμα κατέβασμα και πέρασμα των νέων χαρτών F9. Πρέπει να το αφήσω το βράδυ επειδή έχω τραγικό ίντερνετ και είναι 22gb...
Και μια φωτογραφία (δυστυχώς κουνημένη από την φωτογράφο!) από το νέο περιβάλλον (οι ιδιοκτήτες των νεότερων ΜΚ4 το είχαν από το εργοστάσιο!):
-
-
numb πριν 1 μηνα ειχα παει και ειχα δει ενα εκθεσιακο business τα καθισματα του με την αισθηση που εχω ειναι διαφορετικα.Στο connect με αγκαλιασαν και στο πλαι και στα ποδια ηταν αρκετα καλα και ειμαι κοντος 165 στο business ειχα μια παραξενη αισθηση οτι δεν μπορουσε να με κρατησει στα πλαγια οταν εκανα κινησεις δεξια αριστερα με το σωμα μου και παραλληλα οι πορτες στο connect εχουν επενδυση απο μαλακα υλικα σε ολη την επιφανεια, γενικα μου φανηκε πιο προσεγμενο. Αυτο που με παραξενεψε ειναι οτι η θεση των καθισματων του focus ειναι πολυ χαμηλα και πρεπει να τα υψωσω γιατι στο clio iii τα εχω τερμα κατω και ειμαι οκ ενω στο focus πρεπει να τα ανεβασω αρκετα για να ειμαι σε φαση να βλεπω. Το st line(οχι υβριδικο) που ειχα μπει οχι στην εκθεση αλλα σε αμαξι προς παραδοση ηταν καπως bucket καμια σχεση απο του business και πλησιαζαν του connect αν δεν κανω λαθος(του st line νομιζω περισσοτερο bucket απο οτι του connect και πιο σκληρα). Οταν ερθει το st-line το υβριδικο θα παω να του κανω test drive. Αλλα με βλεπω αν καποια στιγμη αποφασισω και μου αρεσει οδηγηκα το focus θα παω στο connect γιατι θελω περισσοτερη ανεση στη πολη, καλη η σπορ αναρτηση αλλα εχουμε και την μεση να καραδοκει!!! Ειδικα που στο δικο μου clio (dynamic) αλλαξα αμορτισερ(renault) χωρις να μου αλλαξουν τοπ μαουντ γιατι λενε δεν χρειαζοτανε και αντιστοιχα με αλλαγη ελαστικων τα ιδια παλι dunlop 195/50/16 το αυτοκινητο σε καθε λακουβα που περνας μεχρι 40-50 χιλιομετρα ειναι αστα να πανε λογω της σκληροτητας του και του ηχου του κοπανηματος. Αλλα στις στροφες με τριτες γελαει το χειλακι σου σαν οδηγος (σαν συνεπιβατης τρεμει το φυλλοκαρδι σου!!!)πηγαινει τρενο και με μια 3η(overboost) με ρεπριζ 80-110 πολυ καλη για την κατηγορια του(εκεινη την εποχη 2011)
-
Πηγα και ειδα το focus connect στη Συγγρου carcenter. Πολυ ωραιο και τα καθισματα του καμια σχεση με την προηγουμενη εκδοση business. Ωραιο εσωτερικο και λαστιχακια 205/60/16. Σε καμια εβδομαδα μαλλον θα ερθει το st-line για test drive γιατι δεν υπαρχει αυτοκινητο για δοκιμη. Τον ρωτησα για την εγγυηση και μου ειπε οτι ειναι 2 χρονια για το υβριδικο οταν κλεισω το τεστ ντραιβ θα τον ξαναρωτησω για αυτο. Ετοιμοπαραδοτα ειναι τα connect
Στην Carcenter* πράγματι δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Πες του πωλητή να ρωτήσει την συναδελφό του στο διπλανό γραφείο που στους πελάτες λέει για οκτώ χρόνια εγγύηση (και η μπαταρία του υβριδικού) και μάλιστα επαληθεύτηκε απο FMH. Μιλάμε πάντα για mild hybrid , μπορεί να έχει μπερδευτεί με τα plugin στα οποία δεν ξέρω τιο εγγύηση δίνει η Ford....
*: Καλά δεν είναι μόνο η CarCenter , είναι και άλλοι και μόλις ξεκαθαρίσει κάτι θα αναφερθώ απο βδομάδα.
-
Πηρα τηλεφωνο στο Σφακιανακη και μου ειπανε πως περιμενουν διευκρινηση απο τη Ford για αυτο το θεμα. ααα και το connected ερχεται με διζωνικο κλιματισμο
-
Πηρα τηλεφωνο στο Σφακιανακη και μου ειπανε πως περιμενουν διευκρινηση απο τη Ford για αυτο το θεμα. ααα και το connected ερχεται με διζωνικο κλιματισμο
Απ΄οτι είχα καταλάβει εγώ η connected είναι η business (όχι titanium) με mhev και ασύρματη φόρτιση. Έρχεται με πακέτο comfort pack (clima - keyless) ως προεπιλογή...
-
-
Επειδή θα μ'ενδιέφερε και φαίνεται καλό, τo κάλυμμα του ταμπλώ που το βρήκες; Στο έφτιαξαν με παραγγελία (γιατί βλέπω έχει πρόβλεψη-τρύπες και για τη θέση των αεραγωγών πάνω στο ταμπλώ) ή υπάρχει έτοιμο ανάλογα το κάθε μοντέλο; Όταν οδηγείς κάθεται καλά πάνω,είναι σταθερό; Από αντανακλάσεις στο τζάμι, είναι ο.κ.;
-
Δημήτρη εννοείς δύο ώρες έκανε να περάσει το update ή να κατεβάσεις τους χάρτες; Έλεγα να τους περάσω κ εγώ τώρα αλλα αν ειναι να πάρει τόσο πολύ μάλλον θα το αφησω για κανένα ταξιδι.
-
Επειδή θα μ'ενδιέφερε και φαίνεται καλό, τo κάλυμμα του ταμπλώ που το βρήκες; Στο έφτιαξαν με παραγγελία (γιατί βλέπω έχει πρόβλεψη-τρύπες και για τη θέση των αεραγωγών πάνω στο ταμπλώ) ή υπάρχει έτοιμο ανάλογα το κάθε μοντέλο; Όταν οδηγείς κάθεται καλά πάνω,είναι σταθερό; Από αντανακλάσεις στο τζάμι, είναι ο.κ.;
Από το aliexpress το πήρα 10 ευρώ χαχα. Ήταν το μόνο που βρήκα από felt και όχι αυτό το ψευτο μαλλιαρό νάυλον...
Είναι πολύ σταθερό δε κουνιέται καθόλου και έχει τρύπες και για τα ηχεία (και το έξτρα του B&O) και για τους αεραγωγούς. Είναι έτοιμο ακριβώς για το ΜΚ4. Οι αντανακλάσεις είναι και ο βασικός λόγος που το χρησιμοποιώ. Ακόμα και με φουλ κόντρα ήλιο δεν αντανακλά τίποτα λόγω υλικού. Χωρίς αυτό, σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες (σπάνια βέβαια), αντανακλάται το ταμπλό στο τζάμι.
Έξτρα μπόνους το ότι πανεύκολα το βγάζεις και το φυσάς με αέρα ή το τινάζεις και είναι τζέτ. Δε χρειάζεται να σκουπίζεις/καθαρίζεις το ταμπλό όλη την ώρα. Δε τρώει και τον ήλιο.
Επίσης πολύ θετικό το ότι δεν είναι κολλημένο εκεί πάνω - Απλά κάθεται και όποτε θες το βγάζεις να θαυμάσεις το ταμπλό γυμνό
Υπάρχει έκδοση και χωρίς τρύπα για το HUD.
Αν ήσουν Κρήτη θα σου έδινα ένα δεύτερο που έχω τσάμπα! Είχαν κάνει λάθος στην αρχή και μου έστειλαν χωρίς τρύπα.
-
Δημήτρη εννοείς δύο ώρες έκανε να περάσει το update ή να κατεβάσεις τους χάρτες; Έλεγα να τους περάσω κ εγώ τώρα αλλα αν ειναι να πάρει τόσο πολύ μάλλον θα το αφησω για κανένα ταξιδι.
Δύο ώρες έκανε να τους περάσει στο αμάξι! Και πρέπει να δουλεύει και η μηχανή να μη μείνεις από ρεύμα!
Ίσως είναι όμως λόγω του ότι είχα τους πολύ παλιούς F7 και έπρεπε να τα αλλάξει όλα. Δε ξέρω. Πάντως υπολόγιζε 2 ώρες.
Στα μισά περίπου σου ζητάει να σβήσεις να βγεις να κλειδώσεις και να ξαναμπείς για να κάνεις restart. Μετά συνεχίζει με το 2ο μέρος. Προσοχή σε αυτό το στάδιο δε βγάζουμε το στικάκι το αφήνουμε πάνω! Το βγάζουμε μόνο όταν πει Installation Complete.
-
Τελικα στα focus (st-line , business) οι ανωμαλίες του δρομου που μεσα στη πολη υπαρχουν πολλες, μεταφέρονται στον οδηγό μεσω της αναρτησης ή έχουμε καλή απόσβεση γιατί πηγα και ειδα το connected που εχει λαστιχα 205/60/16 και το σκέφτομαι αντι του st-line που φοραει 205/50/17, ειμαι παθων με τα λαστιχα 195/50/16 στο δικο μου αμαξι που μεταφερονται οι ξερα οι ανωμαλιες του δρομου με ταχυτητες -50 χιλιομετρα αν και με αλλαγμενα λαστιχα και αμορτισερ.
Ford Focus MK4