-
το imt, VAGKIRK, δεν θα ερθει Ευρώπη, κατά τα άλλα το i30 ειναι πολυ καλή πρότσαη
Δεν έρχεται με τη μορφή που είναι στην Ασία (χωρίς πεντάλ συμπλέκτη), αλλά μια 'μεταλλαγμένη' μορφή του που βοηθά για χαμηλότερη κατανάλωση συμβάλλοντας στo coasting (απ'όσο κατάλαβα,κάνει αποσύμπλεξη με σταθερή ταχύτητα π.χ. εθνική και ρολλάρει το αμάξι) του κινητήρα.
-
χαιρομαι για τη λογικη σου σκέψη.
σίγουρα τα 2 Ford έρχονται στο μυαλό όλων, αλλά έχουν αρχίσει να δείχνουν τα χρόνια τους στην αγορά πιστεύω.
Μήπως να περιμένεις κάνα εξάμηνο, να δεις πώς θα διαμορφωθεί η αγορά με τις αφίξεις του 21?
Stonic kai Puma και εγώ τα βάζω στα hatch προς SUV, οπότε και αυτά θα ήταν καλή επιλογή, ίσως καλύτερες από άλλα ξεκάθαρα Β.
Αν δηλαδή μπορείς να στριμώξεις στο budget σου ένα Puma με ωραιό χρωματάκι (το άσπρο τελείως αδιάφορο σε προειδοποιώ) θα ήταν μία πολύ καλύτερη λύση από το μέτριο σε χώρους και αποσκευές Fiesta, και το μεγαλύτερο και αρκετά χρόνια στην αγορά Focus. Εχει και περισσότερο νεανικό προφίλ και νομίζω ξεκάθαρα πιο όμορφο από τα άλλα, δυστυχώς εσωτερικό μία από τα ίδια..
k το Stonic σε μία καλή έκδοση έχει πολλά να προσφέρει πιστεύω.
επίσης πρόσεξε μην πας Αθήνα/Θεσσαλονίκη και δεν έχεις τι να κάνεις τους συν 20 - 30 πόντους κάποιου μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Επίσης ένα Β άνετα μένει στην οικογένεια σαν δεύτερο - τρίτο, οπότε το κρατάς και 30 χρόνια (όπως Saxo/206 εμείς).
-
2 χρόνια βρίσκεται στην αγορά το Focus
-
Αυτοκίνητα σαν το Puma ή το Stonic, είναι εξαιρετικές επιλογές για νέους/ζευγάρια, αλλά ο ενδιαφερόμενος έχει γράψει:
Στην ουσία το μόνο που έχω απορρίψει μέχρι στιγμής είναι τα SUV.
Tα μοντέλα που έχω ξεχωρίσει ως τώρα είναι τα εξής:
Το νέο Leon (αν είχε και κανένα knob αντί να φόρτωνε όλες τις λειτουργίες στο infotainment θα ταν όλα πιο έυκολα)
Το facelift του i30
Το Ceed
Το Focus
Όλα τα ανωτέρω σε εκδόσεις βενζίνης, και μάλλον στις 'αρχικές' τους αφού το budget ξεφεύγει αρκετά.
-
2 χρόνια μόνο το Focus;! κρίμα...
Stonic και Puma είναι SUV κατ' ευθυμισμό.
Πόσο διαφορά στο ύψος έχουν με τα hatch? 2πόντους; ανάλογα την έκδοση στο Puma/Fiesta μπορεί να είναι και λιγότερο.
και η θέση οδήγησης είναι χαμηλά στο πάτωμα και μέσα, καμία σχέση με C3 Aircross και Vitara ας πούμε, και το κέρδος σε χώρους και αποσκευές είναι σημαντικότατό.
επίσης ενημερώνω τον άνθρωπο 'Επίσης ένα Β άνετα μένει στην οικογένεια σαν δεύτερο - τρίτο, οπότε το κρατάς και 30 χρόνια (όπως Saxo/206 εμείς).' για να πάρει μία σωστή και εμπεριστατωμένη άποψη, ότι δηλαδή ένα καλό Β, μπορεί να το κρατήσεις για πάντα, ανάλογα, και φεύγουν και ευκολότερα στην πώληση.
Δεν του κλείνω δηλαδή την 'πόρτα' σε οποιαδήποτε επιλογή, απλώς να μην απορρίψει αυτά τα 2 μόνο και μόνο επειδή μπαίνουν θεωρητικά στην κατηγορία SUV, και οικονομικά είναι στο budget (το Puma λίγο παραπάνω αλλά σε πλούσια έκδοση), και εξαφανίζουν το μεγάλο μειονέκτημα των Β - χώροι, χωρίς να χρειαστεί να πάρει κάποιος μακρύτερο αυτοκίνητο - το Focus είναι σχεδόν 20π μακρύτερο από το Puma και το Puma έχει 100λίτρα περισσότερο χώρο αποσκευών.
-
Ρε με το ζόρι να πάρει μπαουλάκι με ρόδες ο άνθρωπος, ενώ κοιτάει πολύ πιο σοβαρά αυτοκίνητα...
-
Για μένα μια χαρά οι επιλογές σου. Πήγαινε πάρε προσφορές γιατί σε κάποιο μπορεί να σου κάνουν προσφορές σε σχέση με τον τιμοκατάλογο. Δες και τους εξοπλισμούς γιατί μπορεί κάτι που θεωρείς σημαντικό και δεν έχει κάποιο να το έχει κάποιο άλλο. Τέλος κάνε και σε μας ένα ρεζουμε των περιπετειών σου στις διάφορες εκθέσεις για να έχουμε πληροφόρηση.
υγ και μην ξεχάσεις και να τα οδηγήσεις
-
Ρε με το ζόρι να πάρει μπαουλάκι με ρόδες ο άνθρωπος, ενώ κοιτάει πολύ πιο σοβαρά αυτοκίνητα...
Έλα ντε! Δηλαδή να πάρει ο άνθρωπος C3 Aircross αντί για Focus!!! Τι σχέση έχουν οδηγικά αυτά τα δύο;
-
Ευχαριστώ όλους όσους μπάινουν στον κόπο να διαβάσουν το νήμα και να προτείνουν με τη σειρά τους αυτοκίνητα. (Ο TS είμαι, ξεχάστηκε ο κωδικός, new account).
Το ότι δεν το χρειάζομαι άμεσα το αυτοκίνητο μου δίνει ήδη την εντύπωση ότι θα την τραβήξω πολύ την βαλίτσα, αφού δεν υπάρχει επιτακτική ανάγκη να διαλέξω, ωστόσο για χάρη της συζήτησης και για να απαντήσω σε κάποιες προτάσεις σας:
-
i20: Μου άρεσε πολύ το προηγούμενο μοντέλο, το facelift είναι λες και τσαλακώθηκε από πίσω, πραγματικά άσχημο πλέον στα δικά μου μάτια και κρίμα γιατί πληρούσε πολλές από τις προϋποθέσεις μου.
-
Rio: Ωραίο και αυτό, είναι προφανώς στο τέλος του κύκλου του όμως και δε ψήνομαι να δώσω λεφτά καινούριου αυτοκινήτου για αυτοκίνητο που με το που βγει απ'την αντιπροσωπεία θα ναι ήδη 'παλιό'.
-
Corsa: Πολύ όμορφο στα μάτια μου, το εσωτερικό του που είναι πιο 'προσγειωμένο' από του 208 το θεωρώ θετικό. Το θέμα χώρων μέχρι να πάω να τα δω όλα αυτά θα βρίσκεται στον αέρα, όσα reviews και να δω μόνο εγώ μπορώ να κρίνω από κοντά.
-
Ibiza**/Polo**: Το Ibiza μου αρέσει περισσότερο απ' το Polo, δυστυχώς αυτά είναι τα δύο που απ'ότι έχω δει είναι τα πιο 'άνετα' με form factor B seg αλλά χώρους που παραπέμπουν ίσως σε μεγαλύτερη κατηγορία.
-
Clio: Το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ δυστυχώς μάλλον αυτό με τους στενότερους πίσω χώρους.
-
Fiesta: Πραγματικά είναι πολύ καλή περίπτωση και θα πάω να το δω ελπίζοντας να είναι λίγο διαφορετικό από τα εκατοντάδες παλιότερα που βλέπω στο δρόμο.
Στις μεγαλύτερες κατηγορίες προφανώς είναι μετρημένα κουκιά οι επιλογές λόγω μπάτζετ, focus/i30/ceed/leon, των οποίων για να μαι ειλικρινής με τρομάζει περισσότερο το μέγεθος παρά η τιμή - εδώ τυχαίνει το νέο αυτοκίνητο να σημαίνει και νέος οδηγός, και ας είμαι 26 όπως είπα.
Το Puma επειδή δεν έχει τύχει να δω κανένα από κοντά, online μου φαίνεται άσχημο λόγω αυτών των frog-eye φαναριών. Το Stonic είναι όμορφο, και εδώ ξανά φαίνεται πόσο σημαντικό είναι να τα βλέπεις από κοντά τα αυτοκίνητα - ενώ **ΞΕΡΩ **ότι ειίναι κατά 15-20 εκ. μικρότερα των C, δε το 'χωνεύει' οπτικά το μυαλό μου.
Γενικότερα βλέπω πως kia/hyundai είναι ίσως οι πιο value for money επιλογές, και είναι στην πλειοψηφία τους αρκετά όμορφα εξωτερικά, το εσωτερικό τους νιώθω ;oτι παραπέμπει σε 'ακριβό' αυτοκίνητο των 90s που τους έβαλες και μια οθόνη.
Κούρασα και ξέρω πως 'το ένα μου ξινίζει και το άλλο του βρωμάει' απλά ξέρω ότι κατά την αναζήτησή μου αντίστοιχα θέματα άλλων ανθρώπων που βρίσκονται στην ίδια θέση μου προσέφεραν άπειρες ώρες ενημέρωσης επί του θέματος, οπότε...κουβέντα να γίνεται.
Επειδή όμως απαγορεύεται να έχετε 2 accounts, παρακαλώ στείλτε μας τα στοιχεία του αρχικού λογαριασμού (nickname, e-mail εγγραφής) μέσω του κουμπιού 'Send Email' στον Admin: https://forum.4troxoi.gr/comment/2105732508#comment-2105732508 και θα κάνουμε reset στους κωδικούς σας. [Mod]
-
-
Εγώ να σου πώ μια ακόμα γνώμη, εφόσον είσαι νέος οδηγός θα πήγαινα στο 1/2 με 1/3 της τιμής σε μεταχειρισμένο. Μέχρι να ψηθείς οδηγικά και να έχεις κατανοήσει καλύτερα τα γούστα και τις ανάγκες σου.
Έπειτα το δίνεις χάνοντας ένα πολύ μικρό ποσό αναλογικά με αυτό που έδωσες αρχικά και πάς σίγουρος για νέο αυτοκίνητο πιο έτοιμος και διαβασμένος.
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου