Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 128
    • 129
    • 23 / 129
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    127
    2566
    139016
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @aikibill last edited by

      αλλα αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι με το ματι μου φανηκε πολυ μικρο πισω, μικροτερο απο το προηγουμενο μοντελο. Εχει μπει κανεις μεσα να μας πει πως του φανηκε σε σχεση με το προηγουμενο?

      Και εμένα την ίδια εντύπωση μου έδωσε, ότι ειναι μικρό. Από βδομάδα που θα έχουν το υβριδικό για test drive, έχω κλείσει να πάω να το οδηγήσω και να το δω από κοντά.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aikibill last edited by

        Δεν θεωρώ πάντως καθόλου απίθανο να είναι όντως πιο στενόχωρο του προηγούμενου Yaris για να μην κανιβαλησει την Corolla που πραγματικά ήταν απογοητευτική όσο αφορά τους χώρους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • monman2
          monman2 last edited by

          https://www.euroncap.com/en/results/Toyota/Yaris/40747

          Νέο τεστ με κινούμενα εμπόδια για προσομοίωση μετωπικής , εντυπωσιακό αποτέλεσμα και οι κεντρικοί ,ανάμεσα στους επιβάτες, αερόσακοι φαίνεται να κάνουν δουλειά.

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • K
            kozani76 last edited by

            Τελικά όλα αυτά τα υβριδικά, όπως το yaris, έχουν λόγο ύπαρξης στην επαρχία;

            Συμφέρει να τα αγοράσει κάποιος που ζει στην επαρχία, σε σχέση με ένα diesel (π.χ. Clio με 5000 ευρώ λιγότερα) ή ακόμα και ένα swift  (7000 λιγότερα);

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @kozani76 last edited by

              Τελικά όλα αυτά τα υβριδικά, όπως το yaris, έχουν λόγο ύπαρξης στην επαρχία;

              Συμφέρει να τα αγοράσει κάποιος που ζει στην επαρχία, σε σχέση με ένα diesel (π.χ. Clio με 5000 ευρώ λιγότερα) ή ακόμα και ένα swift  (7000 λιγότερα);

              Θα έλεγα πως όχι, εκτός εαν με τον όρο επαρχία εννοούμε την Θεσσαλονίκη ή την Λάρισα. Αλλά σε μικρότερες πόλεις με λίγη κίνηση και αρκετές διαδρομές χιλιομέτρων σε επαρχιακό οδικό δίκτυο, ούτε αξίζουν ούτε συμφέρουν.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Για μενα στο yaris παιρνεις πακετο το καλυτερο αυτομστο κιβωτιο για πολη, οχι ομως με σπορτιφ αισθηση κατα την κινηση.

                Κατα τα αλλα το ειχα γραψει πως το χειροκινητο mild hybrid σε αντιστοιχη εκδοση εξοπλισμλυ κοστιζει σχεδον 5000 ευρω φθηνοτερσ και καταναλωνει 0,5 λιτρα περισσοτερο στην πραξη σε μικτο κυκλο. Οποτε, δεν συμφερει το yaris.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Φυσικά τα δεδομένα που έχουμε είναι για το απερχόμενο υβριδικό yaris , το μοντέλο 2020 δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη να δούμε τι κάνει από κατανάλωση ( μήπως το 0,5 λίτρο που λέει ο lap παραπάνω αλλάξει) και επιδόσεις συμπεριφορά στο δρόμο που για κάποιους μπορεί να αξίζει τότε η χρηματική διαφορά .

                  H τιμή του επίσης αν λάβει κανείς υπόψη  και τα αποτελέσματα του crash test δικαιολογείται απόλυτα αν και είμαι σίγουρος πως αν κάποιος περιμένει (κανα χρόνο όπως αποδείχτηκε με το corolla) θα πάρει το αυτοκίνητο φθηνότερα .

                  Με αυτά και αυτά ακόμα δεν είδαμε και τον μεγάλο άγνωστο την έκδοση με τον 1,5 ατμόσφαιρα 120 άλογα (αυτό και αν εχει βαρβάτες εκπτώσεις σε κανα δυο χρόνια) που αν λάβουμε υπόψη και τα πλεονεκτήματα της νέας πλατφόρμας εγώ θα τον προτιμούσα για επαρχία από τα διάφορα swift κλπ

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dublin last edited by

                    https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/3-nea-aytofortizomena-ybridika-mikra_207275_46457.asp

                    250litres αποσκευές Yaris/Clio και 300 το Jazz.

                    Νομίζω το Jazz είναι μισή κλάση (σε χώρους, τεχνολογία, αποσκευές, ποιότητα και σχεδιασμός εσωτερικού) πάνω από τα αλλά 2, κ αν πήγαινα για την κατηγορία μάλλον θα πιεζομουν για εκείνο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Το οδηγησα....

                      Δεν κρατήθηκα και το οδηγησα.

                      Εντυπώσεις και συγκριση με το suzuki:

                      1: το κιβωτιο ειναι πολυ βελτιωμενο, δεν υπαρχει αυτο το μουγκρισμα, ειναι ιδιο με το chr.

                      1. Η ηχομονωση απο την αναρτηση κατα τις λακουβες ειναι εντυπωσιακα βελτιωμενη απο το προηγουμενο yaris. Θεωρω πως ειναι στα κορυφαια της κατηγοριας, συγκριτικα με το suzuki ηταν εμφανεστατη η διαφορα. (Πρεπει να βαλει κανεις εξτρα μονωση στους θολους στο σιυτζουκακι, για να φτασει στο ιδιο αποτελεσμα.)

                      2. ΟΧΙ, δεν ειναι περισσοτερο οικονομικο απο το προηγουμενο  εγω με δυσκολια, δηλαδη χαλαρη οδηγηση επιασα 4.4, ενω αντιστοιχα 4,7 παω με το σουτζουκακι στον ιδιο ακριβως δρομο.

                      Οταν το πατησα για να δω το κιβωτιο , που ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, εγραφε κατι 7,5 λιτρα/100

                      Γενικα οπως και πριν ειναι ακριβο, αλλα εχει το καλυτερο κιβωτιο στην αγορα για χρηση πολης.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • K
                        kgkatzi @dublin last edited by

                        https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/3-nea-aytofortizomena-ybridika-mikra_207275_46457.asp

                        250litres αποσκευές Yaris/Clio και 300 το Jazz.

                        Νομίζω το Jazz είναι μισή κλάση (σε χώρους, τεχνολογία, αποσκευές, ποιότητα και σχεδιασμός εσωτερικού) πάνω από τα αλλά 2, κ αν πήγαινα για την κατηγορία μάλλον θα πιεζομουν για εκείνο.

                        To Jazz είναι όντως πολύ καλύτερο από το Yaris αλλά στα χρήματα που κοστίζει παίρνεις  Αctive Plus Corolla και αν ανέβεις έκδοση,  C-Lub CHR. Επίσης σε όλα τα τεστ πιάνει κατανάλωση ίδια με του παλιού υβριδικού Yaris. Το καινούργιο υβριδικό Yaris σε όλες τις δοκιμές παίζει 1-1,5 λίτρο/100 km πιο χαμηλά από το απερχόμενο. Το βασικό μειονέκτημα όμως για μένα είναι η εγγύηση, εκτος αν άλλαξε κάτι ο Σαρακάκης αναφέρει στη σελίδα του 5 χρόνια για όλα ( και τις μπαταρίες). Εγώ προσωπικά που ήμουν ανάμεσα σε Jazz, Corolla, CHR και περίμενα να δώ και το Yaris, με το που κάθισα μέσα στο Yaris έδωσα προκαταβολή για Corolla.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Η πλουσια εκδοση του yaris εχει 95 gr/co2 σε κυκλο wltp. Δεν το λες και τρομερα οικονομικο.

                          Εγω παντως δεν ειδα τις καταναλωσεις που λενε, αλλα δεν εικανα πολλα χιλιομετρα.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • fanis75
                            fanis75 moderator last edited by

                            Lap που το οδήγησες?? Γιατί ακόμα δεν έχει βγει test drive, το αναμένω από μέρα σε μέρα. Τουλάχιστον έτσι με ενημέρωσε ο δντης της Toyota Polis.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • L
                              lap last edited by

                              Φιλαρακι μου το εφερε.

                              Παντου γνωστους εχει ο λαπ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • K
                                kgkatzi @lap last edited by

                                Λογικό με το 15λεπτο test drive που δίνει η Toyota να μη μπορεις να δεις την πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου. Αυτό που γράφεις είναι εκπομπές όχι κατανάλωση. Το προηγούμενης γενιάς υβριδικό Yaris είχε πραγματική 5,5( ήταν το προσωπικό μου όχημα για περίπου 2 χρόνια), το καινούργιο έχει 4-4,5 ανάλογα το λάστικό και πώς θα το πας.

                                Η πλουσια εκδοση του yaris εχει 95 gr/co2 σε κυκλο wltp. Δεν το λες και τρομερα οικονομικο.

                                Εγω παντως δεν ειδα τις καταναλωσεις που λενε, αλλα δεν εικανα πολλα χιλιομετρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Οι εκπομπες ειναι αλληλενδετες με την καταναλωση.

                                  Στην πλουσια εκδοση που εχει εξοολισμο και εξτρα βαρος απο την τελειως βασικη, δηλωνει στο πιο ρεαλιστικο κυκλο μετρησης WLTP 95γρ.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    kgkatzi @lap last edited by

                                    H βασική διαφορά όσον αφορά την κατανάλωση της Chic και της Premier από τις αμέσως προηγούμενες εκδόσεις είναι η ζάντα 17'', έτσι κι αλλιώς η Toyota αναφέρει καταναλώσεις ανά έκδοση πλέον. Οι εκπομπές πάνε πακέτο με την κατανάλωση αλλά δεν είναι κατανάλωση. Πρακτικά για όποιον παραλάβει φέτος αυτοκίνητο πριν την εφαρμογή τελών βάσει WLTP οι εκπομπές είναι ανευ σημασίας, η κατανάλωση 4,5 μικτό κύκλο που έχει πραγματικά το αυτοκίνητο πάλι είναι σημαντικό κριτήριο.

                                    Οι εκπομπες ειναι αλληλενδετες με την καταναλωση.

                                    Στην πλουσια εκδοση που εχει εξοολισμο και εξτρα βαρος απο την τελειως βασικη, δηλωνει στο πιο ρεαλιστικο κυκλο μετρησης WLTP 95γρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • T
                                      techguru last edited by

                                      Ενημερωτικα το παλιό εκλεβε. Το καινουργιο ειναι στα πραγματικα του παλιου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Αυτο μου φαινεται πολυ λογικο...συμφωνα και με αυτα που ειδα στην πραξη.

                                        Γενικα ωραιο ειναι, εχει βαθυ ταμπλο και σουνδινει την αισθηση μεγαλυτερου αυτοκινητου.

                                        Αν δεν υπολογιζω το ταλιρακι κατα την αγορα, ναι πρωτη επιλογη θα ηταν για την πολη.

                                        Περιμενω να δω και το i20

                                        Τι αλλα;;;

                                        Α δειτε το καντραν του...αριστερα εxει τις μπαρες με το ecoμετρο... το αυτοκινητο λειτουργει με ηλεκτρισμο ακομα και στα 70 χλμ/ωρα και παραπανω αλλα ΜΟΝΟ οταν οι μπαρες φτανουν ενα κλικ πιο κατω απο το ' eco ' που αναγραφει το καντραν. Στην πραξη για ενα με δυο δευτερα ή κατηφορες.....

                                        Τουλάχιστον οπως το οδηγησα εγω. Marketing πιο πολυ παρα ουσια.

                                        Να σημειωσω οτι ειχα φουλ το aircodition.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • P
                                          panormus772 @lap last edited by

                                          Αν δεν υπολογιζω το ταλιρακι κατα την αγορα, ναι πρωτη επιλογη θα ηταν για την πολη.

                                          Περιμενω να δω και το i20

                                          Το i20 είναι πιο overall αμάξι για οικογένεια και για κάποιους που το χρησιμοποιούν συχνά και για εκτός πόλης.

                                          Έχει χώρους,πορτμπαγκάζ,τούρμπο κινητήρα κι είναι φθηνότερο με περίπου αντίστοιχο εξοπλισμό.

                                          Όμως,λογικά σε αστική κίνηση θα καίει αρκετά παραπάνω (ίσως και 2-2,5λίτρα/100km) κι αν θες αυτόματο έχει το DCT που για μέσα στην πόλη δεν είναι το ιδανικότερο.

                                          Υ.Γ. Αν εγράψες τέτοια κατανάλωση με αιρκοντίσιον,πολύ πιθανό χωρίς αυτό εν λειτουργία να φτάνει τα 4lt/100km (αναφέρομαι στο 4,4 που είδες οδηγώντας χαλαρά)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Ναι γιατρε για αυτο το τονισα και εγω. Οπως τα λες πιστευω θα ναι.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 23 / 129
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr