-
Τι ειναι αυτο το αθενς βοϊς;;; δεν το εχω ξαναδει...
Δεν πηγαινε σε βαθυ πασοκ....οι περισσοτεροι ειναι συνταξιουχοι.....σε τοκοχρεωλυσια τριμηνων πηγαινε, της χρεοκοπιας και των δυο.
Οτι υπαρχουν αργοσχολοι....,το ξερω πολυ καλα....συμφωνω.
-
Μια φυλλάδα που την μοιράζουν νομίζω στην Αθήνα και ένα σάιτ εμετικό που τις μέρες των πλημμυρών στην Εύβοια που μετραγαμε νεκρούς αυτό μετράγε πόσες αεροδιασωσεις έγιναν και σε πόσες κλίσεις πήγε η πυροσβεστική για να μας αποδείξει πόσο καλά δουλεύει ο κρατικός μηχανισμός!
-
Τα σάιν βενζίνη έχουν 3000 έκπτωση , τα ντίζελ 2500 και τα υπόλοιπα βενζίνη και ντίζελ 1500 .
Οπότε κάντε κουμάντο για αγορά ...
Εγώ έχω βολευτεί με τους χώρους του 3 αιρκρος και το θεωρώ χρυσή τομή σε μήκος . χώρους , τιμή και βέβαια σε αυτόματο είναι ακόμα πιο καλή η τιμή .
-
Δλδ πχ το φιλ αυτόματο ντίζελ το δίνουν από 31800 30300?
-
Ναι
-
Μπορεί κάποιος από τους κατόχους C5 aircross με την πανοραμική οροφή να μας μεταφέρει εντυπώσεις/εμπειρίες από την χρήση της; Ειδικότερα, διαβάζω σε κάποια sites ότι είναι τοποθετημένη αρκετά πίσω και πρακτικά δεν προσφέρει κάτι στη πρώτη σειρά καθισμάτων, ισχύει όντως κάτι τέτοιο ;
-
Καλησπέρα κι από μένα.. Έχοντας σχεδόν αποφασίσει να αγοράσω το Opel Grandland X στα 21500 με το κλειδί στο χέρι (στη βασική έκδοση + μεταλλικό + δώρο parktronic και συναγερμό) έκανα μια βόλτα από Citroen όπου είδα το C5 Aircross, το οποίο ομολογώ ότι μου έκλεψε την καρδιά (παρόλο που με προβληματίζει ο παραπάνω όγκος ο οποίος δεν αντικατοπτρίζεται δυστυχώς στους χώρους μέσα ιδίως πίσω...) . Ο αντιπρόσωπος μου έδωσε τιμή για την έκδοση business 21470 τελική, με εξοπλισμό που με καλύπτει - η έκδοση feel ανεβαίνει στα 25700 χωρίς να προσφέρει πολύ περισσότερα -για μένα πάντα....εκτός δυστυχώς από το mirror screen που το θεωρώ απαραίτητο και το οποίο δεν υπάρχει στην έκδοση business!!
Οπότε η ερώτηση είναι: Υπάρχει τρόπος να μπει (λογικά ένα software είναι...) ? Πόσο κοστίζει αν παραγγελθεί έξτρα? (αν και αν παραγγελθεί έξτρα πάει ειδική παραγγελία και θα πρέπει να περιμένω κανένα τρίμηνο). Γιατί δεν παίζει να πάρω καινούριο αυτοκίνητο χωρίς να μπορώ να το συνδέσω με το κινητό (gps, κλπ)..
-
Ναι αυτό που σε μοντέλο του 19/20 πρέπει να ανέβεις στις κορυφαίες εκδόσεις για να πάρεις mirror link στο αιρκρος είναι απίστευτο! Έχει ένα σωρό εξοπλισμό βασικό που δεν έχουν αλλά και δεν μπορείς σε όλες τις εκδόσεις να συνδεθεί το κινητό στην οθόνη ,το οποίο σε συνδυασμό με το ότι και το λογισμικό της είναι από τα χειρότερα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο την κατάσταση.
-
Πρώτη φορά ακούω ή διαβάζω για έκδοση business στο c5....
-
Τις βγάζουν μάλλον αλά 3008 βασικός εξοπλισμός για να ρίξουν τιμή να κινηθεί λίγο το μοντέλο γιατί στα 28-30 βαραίνει πολύ...
-
Αντιγράφω από το καρ.
Καλή ειναι η έκδοση δεν την λες βασική. Έχει τα ψηφιακά όργανα τα αναπαυτικά καθίσματα δεν έχει αναδιπλούμενους κάμερα μικρό λινκ 18 ζαντα σαν την ισπαιρ μοιάζει ίσως και λίγο καλύτερη.η ισπαιρ δεν έχει τα καλά καθίσματα και νομίζω έχει 17αρες
Το πακέτο εξοπλισμού Business περιλαμβάνει: • Ανάρτηση με Progressive Hydraulic Cushions
• ESP με ASR (Σύστημα αντιολίσθησης τροχών) και Hill Assist • 6 αερόσακοι: Οδηγού, Συνοδηγού, Πλαϊνοί και Οροφής • Περιοριστής και ρυθμιστής ταχύτητας (Cruise Control & Speed Limiter) • Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος (Active Safety Brake - ενεργό μέχρι 85 km/h) • Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης (Collision Warning Alert) • Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist - ενεργό από 65 έως 180 km/h) • Σύστημα αναγνώρισης σημάτων ορίων ταχύτητας (Traffic Sign Recognition) • Σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού (Coffee Brake Alert) • Ηλεκτρικό χειρόφρενο • Αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων • Magic Wash
: Μπροστινοί υαλοκαθαριστήρες με ενσωματωμένα ακροφύσια ψεκασμού • Προβολείς ομίχλης με λειτουργία cornering light • Φώτα ημέρας τεχνολογίας LED • Πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας 3D LED • Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός με λειτουργία Air Quality System και πίσω αεραγωγούς • Δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια • Ψηφιακός πίνακας οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT 12,3' και δυνατότητα προσωποποίησης • Citroën Connect Radio: Ράδιο MP3 Bluetooth με έγχρωμη οθόνη αφής 8', 2 θύρες USB και 6 ηχεία • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω συνεχόμενης λειτουργίας και με σύστημα αναγνώρισης εμποδίου • Ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένα φλας LED • Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω • Κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστά με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο (φωτιζόμενο και ψυχώμενο) χωρητικότητας μπουκαλιού 1.5L • Ηχομονωτικό παρμπρίζ • Πλαϊνά προστατευτικά θυρών Airbump
• Προστατευτικά στους θόλους των τροχών • Διακοσμητικό περίβλημα χρωμίου σε σχήμα C στα πλαϊνά τζάμια • Διακοσμητικές ενθέσεις ανοδιωμένου ασημί στον προφυλακτήρα και στα Airbump
• Μπάρες οροφής Bi-Ton Silver (Ανοδιωμένο ασημί - Pack Color Silver) • Καθίσματα Comfort: Μπροστινά καθίσματα με ενισχυμένο αφρό υψηλής πυκνότητας • Μπροστινά καθίσματα ρυθμιζόμενα σε ύψος • Κάθισμα οδηγού με ρύθμιση μέσης • Τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα, συρόμενα κατά 150mm, πλήρως αναδιπλούμενα και με ρύθμιση πλάτης σε 5 θέσεις • Υφασμάτινη επένδυση καθισμάτων Silica Grey και αρμονία Nixon Grey • Grip Control με Hill Assist Descent (Σύστημα ελέγχου κατάβασης) • Ζάντες αλουμινίου 18' diamantee bi-ton Swirl με ελαστικά διαστάσεων 225/55 R18 102V • Εφεδρικός τροχός ανάγκης
-
Ειδα φιλου που αγορασε την εκδοση 1.6 βενζινη. Το ειδα απο κοντα το αυτοκινητο και ειναι απιστευτο! Δεν ξερω ποια ακριβως εκδοση πηρε, ειχε σιγουρα τον ψηφιακο πινακα οργανων και μου ειπε οτι το βρηκε ετοιμοπαραδοτο γυρω στα 32-34 χιλιαρικια, αλλα εκεινος λογω τριτεκνιας το πηρε αρκετα πιο χαμηλα.
Οι χωροι του ειναι φανταστικοι οπως επισης και το πορτ μπαγαζ! Επισης, κατι που δεν θυμομουν απο τα πρωτα reviews που ειχα δει, ειναι οτι εχει συρομενο πισω καθισμα, ωστε να το προσαρμοζεις αναλογα με τις αναγκες σου. Ειπε και αυτος τα καλυτερα για τις αναρτησεις. 'Πεφτεις σε μεγαλες λακουβες και δεν το καταλαβαινεις'. Ο συγκεκριμενος εχει ενθουσιαστει απο το αμαξι και υποψιν εχει και ενα xc90 (μοντελο διετιας), οποτε δεν ειναι οτι ερχεται απο κανενα golf 20ετιας και δεν ξερει να συγκρινει
-
Αυρος μαλιστα, θα εχει να πει ενδιαφεροντα πραγματα, πες του να εγφραφει να μας πει.
-
Αυρος μαλιστα, θα εχει να πει ενδιαφεροντα πραγματα, πες του να εγφραφει να μας πει.
ουτε τετοιος τυπος που θα κατσει να ασχοληθει ιδιαιτερα ειναι, ουτε εχει διαθεσιμο χρονο (3 παιδια και πολυ απαιτητιτκη δουλεια). Δεν ειμαι καν σιγουρος με ποια διαδικασια κατεληξε στο c5. Εχω την εντυπωση οτι αυτο που τον ενδιεφερε ηταν τα 3 ανεξαρτητα καθισματα, ωστε να χωρεσουν τα 3 παιδικα καθισματακια. Αυτο και για τις αναρτησεις μου ελεγε συνεχεια
-
Εντάξει φανταστικούς χώρους πίσω δεν έχει με την καμιά για 4.50 αμάξι.
Οι αναρτήσεις που αποσβενουν τις καθημερινές λακούβες όντως κάνουν καλή δουλειά , φυσικά με το τίμημα του ότι γέρνει πολύ το αμάξι στις στροφές και ειδικά οι πισω επιβάτες. Επίσης στο δυνατό φρενάρισμα κάνει μεγάλες βυθίσεις μπροστά πάλι λόγω της μαλακής αναρτησης.
Και σίγουρα η Σιτροέν θα έπρεπε να είχε προσέξει περισσότερο την ποιότητα και τις υφές των πλαστικών στο ταμπλό γιατί μιλάμε για το ακριβό της μοντέλο, ο ανταγωνισμός στην κατηγορία και στα χρήματα από 24- 33 είναι πολύ δυνατός
-
Αυτο σκεφτηκα καινεγω οταν το εγραφα...ανθρωποι σε αυτο το επιπεδο, απλα δεν εχουν χρονο. Το γνωριζω πολυ καλα,
χαχα,
Μη νομιζεις μεσα τους παιδια και οπαδοι ειναι, αλλα δεν υπαρχει χρονος. Καθολου. Καπου το ειχα γραψει για τον χρονο και τον οριακο λογο που μετα απο αυτο βλεπεις διπλα σου τα υλικα αγαθα αλλα λειπει ο χρονος,
Να το χαιρεται και παντα ασφαλη χιλιομετρα.
-
Προφανώς σαν τρίτεκνος θα πήρε την σάιν . Αλλά ο 1,6 βγαίνει μόνο αυτόματο και από ινσπάιρ και πάνω ή από φήλ , δεν θυμάμαι .
Οντως τα 3 πίσω καθισματάκια είναι ιδανικά για τρίτεκνους και προφανώς δεν τον ενδιαφέρει ούτε οι κλίσεις στις στροφές , ούτε τα βυθίσματα στα αυτόματα φρεναρίσματα , αφού το αμάξι θα είναι ανθρωπομεταφορέας στους αυτοκινητόδρομους και χαλαρά στους επαρχιακούς , γιατί τα 3 παιδιά πίσω να γκρινιάζουν δεν το αντέχει κανείς .
Αλλωστε η Σιτροέν επειδή είχε παράδοση στα πολυμορφικά και πελάτες για αυτά , το είχε δηλώσει ότι τα 3 και 5 έχουν και πολυμορφικό χαρακτήρα .
-
Πάντως παρόλο που πίσω έχει 3 ανεξάρτητες θέσεις το πλάτος δεν επαρκεί για 3 παιδικά καθίσματα για αυτό κιόλας υπάρχουν 2 isofix και όχι 3.
-
Από ότι διάβασα έχει ιζοφίξ και στο μπροστινό κάθισμα , με την λογική ότι θα μπούν τα δύο μεγαλύτερα πίσω με την μαμά στην μέση και το μικρότερο ανάποδα μπροστά , ώστε να μην το ενοχλούν τα μεγαλύτερα .
Τέλος πάντων , αυτά τα θέματα αφορούν άλλους .
-
Ο συγκεκριμενος ανθρωπος εχει τρια παιδια, 6, 3 (νομιζω) και 1.5 ετων. Σε ολα εχει καθισματακια στις πισω θεσεις. Οντως εχει 2 isofix πισω, αλλα μου ειπε οτι χωραει και στην μεσαια θεση καθισματακι. Επειδη το μεγαλο παιδι ειναι και αρκετα ψηλο, πιθανοτατα το καθισματακι του να μην ειναι και τοσο ογκωδες, αλλωστε δεν χρησιμοποιει τι συγκεκριμενο αυτοκινητο για ταξιδια, αφου εχει το volvo xc90 για αυτα (7θεσιο).
Οντως ειναι αυτοματο, αλλα δεν μιλησαμε ακριβως ποια εκδοση ηταν, πιθανοτατα δεν ηξερα καν ουτε εκεινος ακριβως ποια ειναι
Ψαχναμε μαζι πραγματα στο i-cockpit και παιζει να ηξερα περισσοτερες πληροφοριες απο τον ιδιο
Δεν ειχε ασχοληθει ο ανθρωπος σχεδον καθολου.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS