-
Αν μπορείς ανέβασε το αρχείο να έχουμε όλοι μας πρόσβαση.
-
Αν μπορείς ανέβασε το αρχείο να έχουμε όλοι μας πρόσβαση.
Δε με αφήνει παιδιά, λέει μόνο ότι αρχείο .txt δέχεται να ανεβάσω στα attachments.
-
Πάντως ο Lap που αν ήταν εδώ θα έπεφτε με νύχια και με δόντια να σε πείσει να πάρεις το swift αντί για το τούρμπο i20 (κι ενώ εγώ 'κοροϊδεύω' λίγο όσους μιλάνε για ατμοσφαιρικά) θα είχε ένα ατράνταχτο επιχείρημα: κατανάλωση.
Επειδή μιλάς για σούπερ μίνι δες ποια είναι η χρήση που θες να κάνεις. Το mild hybrid της Suzuki εχει την χαμηλότερη κατανάλωση απ' τα αυτοκίνητα πόλης με μόνο το πλήρως υβριδικό yaris να το συναγωνίζεται και μέχρι τώρα αυτός είναι ένας τομέας που τα μικρά κορεάτικα δεν τα πάνε και τόσο καλά. Αν δεν χρειάζεσαι τις εξτρά επιδόσεις (ροπή χαμηλά) του τούρμπο και από εξοπλισμό & τιμή είναι καλύτερο το swift ίσως θα έπρεπε να το εξετάσεις σοβαρά το mild hybrid.
-
Δημοσιεύθηκαν οι τιμές του i20.
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf
-
Δημοσιεύθηκαν οι τιμές του i20.
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/09/timokatalogos_new_i20.pdf
Συμφέρει το 100hp απλό,manual.
Κερδίζεις 1000 και 1700 ευρώ σε αντίστοιχη έκδοση από τα υβριδικά manual 100/120hp, κερδίζεις 90(!) λίτρα πορτμπαγκάζ, επιδόσεις ίδιες (ροπή ίδια,ακόμη και με το 120άρι υβριδικό μόλις 0.3 sec καλύτερη επιτάχυνση στα 0-100 και 2km/h παραπάνω τελική) και καταναλώσεις ίδιες (αφού έχουν WLTP ίδια,άρα και κατανάλωση περίπου ίδια)
-
Βλέποντας τις τιμές, αλλά και τις καταναλώσεις και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, νομίζω ότι θα συμφωνήσω και γω...
Αν και προσωπικά κοίταζα μόνο για τα 120hp mild hybrid, το γεγονός ότι χάνεις 90 λίτρα στο πορτμπαγκάζ, αλλά και ότι οι καταναλώσεις και οι ρύποι είναι υψηλότεροι, δεν πιστεύω ότι αξίζουν την διαφορά στην τιμή.
Η καλύτερη λύση και για μένα όντως είναι τα 100hp! Το μόνο που με χαλάει κάπως είναι ότι δεν είναι διαθέσιμο το καινούργιο κιβώτιο iMT, αλλά και το ότι θα αργήσει πολύ να έρθει η N Line έκδοση... -
Τις καταναλώσεις που τις βλέπετε βρε παιδιά; Στο pdf εκείνο που μου δώσανε εμένα λέει 'αναμένονται'. Βρήκατε κάπου τις τιμές κατανάλωσης για κάθε έκδοση;
Επίσης, piliourits, για το swift είναι ο κύριος λόγος που το σκεφτόμουν η κατανάλωση. Κατά κύριο λόγο στην πόλη θα είναι η χρήση. Αλλά θέλω να δω τι εργοστασιακές δίνει και η hyundai να δω τη διαφορά.
-
Τις καταναλώσεις που τις βλέπετε βρε παιδιά; Στο pdf εκείνο που μου δώσανε εμένα λέει 'αναμένονται'. Βρήκατε κάπου τις τιμές κατανάλωσης για κάθε έκδοση;
Επίσης, piliourits, για το swift είναι ο κύριος λόγος που το σκεφτόμουν η κατανάλωση. Κατά κύριο λόγο στην πόλη θα είναι η χρήση. Αλλά θέλω να δω τι εργοστασιακές δίνει και η hyundai να δω τη διαφορά.
Υπάρχει ο παρακάτω κατάλογος στο επίσημο site της Hyundai, αν επιλέξεις το μοντέλο και κατέβεις τέρμα κάτω θα τον βρεις!
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/08/new-gen-i20-psb-2020-08.pdf -
lefteris7 wrote:
Τις καταναλώσεις που τις βλέπετε βρε παιδιά; Στο pdf εκείνο που μου δώσανε εμένα λέει 'αναμένονται'. Βρήκατε κάπου τις τιμές κατανάλωσης για κάθε έκδοση;
Επίσης, piliourits, για το swift είναι ο κύριος λόγος που το σκεφτόμουν η κατανάλωση. Κατά κύριο λόγο στην πόλη θα είναι η χρήση. Αλλά θέλω να δω τι εργοστασιακές δίνει και η hyundai να δω τη διαφορά.
Υπάρχει ο παρακάτω κατάλογος στο επίσημο site της Hyundai, αν επιλέξεις το μοντέλο και κατέβεις τέρμα κάτω θα τον βρεις!
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/08/new-gen-i20-psb-2020-08.pdfΤο είδα αυτό αλλά δείχνει μόνο τις εκπομπές και όχι κατανάλωση (L/100km).
-
ChristosVvs wrote:
lefteris7 wrote:
Τις καταναλώσεις που τις βλέπετε βρε παιδιά; Στο pdf εκείνο που μου δώσανε εμένα λέει 'αναμένονται'. Βρήκατε κάπου τις τιμές κατανάλωσης για κάθε έκδοση;
Επίσης, piliourits, για το swift είναι ο κύριος λόγος που το σκεφτόμουν η κατανάλωση. Κατά κύριο λόγο στην πόλη θα είναι η χρήση. Αλλά θέλω να δω τι εργοστασιακές δίνει και η hyundai να δω τη διαφορά.
Υπάρχει ο παρακάτω κατάλογος στο επίσημο site της Hyundai, αν επιλέξεις το μοντέλο και κατέβεις τέρμα κάτω θα τον βρεις!
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/08/new-gen-i20-psb-2020-08.pdfΤο είδα αυτό αλλά δείχνει μόνο τις εκπομπές και όχι κατανάλωση (L/100km).
Δε γράφει τον απόλυτο αριθμό μέτρησης της κατανάλωσης (π.χ. 6lt/100km),αλλά εγώ έκανα σύγκριση των μοντέλων 100/120hp του νέου i20 με βάση το WLTP που αναγράφεται κι είπα ότι δεν έχουν διαφορά μεταξύ τους.
Aν θες για σχεδόν αποκλειστικά πόλη,το swift με λιγότερη ιπποδύναμη,ατμοσφαιρικό,mildhybrid λογικά θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση.
Πάντως μην πολυβασίζεσαι στις αναγραφόμενες καταναλώσεις των εταιριών (αν και με το WLTP πλησιάζουν λίγο περισσότερο στην πραγματικότητα).
-
Καλές τιμές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό (polo, fiesta, yaris). Θα συμφωνήσω ότι η premium έκδοση του 1.0 100hp κινητήρα χωρίς μπαταρία είναι η πιο value από όλες τις απόψεις. Αν είναι το ίδιο καλό και στο δρόμο θα γίνει best seller. Μένει να το δούμε και από κοντά. Έχει κάποιος ενημέρωση για το πότε θα το έχουν στις εκθέσεις?
-
Καλές τιμές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό (polo, fiesta, yaris). Θα συμφωνήσω ότι η premium έκδοση του 1.0 100hp κινητήρα χωρίς μπαταρία είναι η πιο value από όλες τις απόψεις. Αν είναι το ίδιο καλό και στο δρόμο θα γίνει best seller. Μένει να το δούμε και από κοντά. Έχει κάποιος ενημέρωση για το πότε θα το έχουν στις εκθέσεις?
Η τελευταία ενημέρωση που είχα ήταν από τέλος Σεπτέβρη μέχρι μέσα Οκτώβρη θα αρχίσουν να πηγαίνουν σταδιακά στις αντιπροσωπείες (πχ κάποια αντιπροσωπεία μπορεί να το έχει νωρίτερα από κάποια άλλη) και οι παραδόσεις θα αρχίσουν καλώς εχόντων τέλος Οκτώβρη.
-
WLTP χαμηλής ταχύτητας θέλω να δω και δεν το βρίσκω πουθενά, υπάρχει κάπου; Είναι δυνατόν να μην έχει αναλυτικά στοιχεία κατανάλωσης αλλά να έχει αναλυτικές τιμές;
-
Τωρα να λεμε του στραβου το δικιο, σιγουρα το νεο i20 θα ναι καλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση ''νεου'' σε συγκριση με ενα suzuki του 2017 και μαλιστα ελαφρως μικροτερης κατηγοριας (μεταξυ A/B)
Το μονο πραγματικο θεμα στο suzuki ειναι το νταπ ντουπ της αναρτησης. Αν δε σου κανει κοπο να παρεις ηχομονωτικο απο τα Leroy, praktiker κτλ και να το βαλεις κατω απο ηνν μοκετα εμπρος στους θολους και στην καροτσα στο πορτπαγκαζ, θα εχεις ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκινητο πολης.
Αν οχι, και αν ειναι δυνατον σε νεο αυτοκινητο, δεν θα εχεις και αδικο, τοτε δες καποιο αλλο.
Σε καταναλωση πολης απλα παιζει μονο του.
Στα του i20 κατι μου λεει πως θα ειναι φιναλιστ για αυτοκινητο της χρονιας....Φαινεται εξαιρετικο ως συνολικο προιον.
-
Τωρα να λεμε του στραβου το δικιο, σιγουρα το νεο i20 θα ναι καλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση ''νεου'' σε συγκριση με ενα suzuki του 2017 και μαλιστα ελαφρως μικροτερης κατηγοριας (μεταξυ A/B)
Το μονο πραγματικο θεμα στο suzuki ειναι το νταπ ντουπ της αναρτησης. Αν δε σου κανει κοπο να παρεις ηχομονωτικο απο τα Leroy, praktiker κτλ και να το βαλεις κατω απο ηνν μοκετα εμπρος στους θολους και στην καροτσα στο πορτπαγκαζ, θα εχεις ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκινητο πολης.
Αν οχι, και αν ειναι δυνατον σε νεο αυτοκινητο, δεν θα εχεις και αδικο, τοτε δες καποιο αλλο.
Σε καταναλωση πολης απλα παιζει μονο του.
Στα του i20 κατι μου λεει πως θα ειναι φιναλιστ για αυτοκινητο της χρονιας....Φαινεται εξαιρετικο ως συνολικο προιον.
Έτσι εξηγείται ο 'ΙΑΝΟΣ'. Λαπ πλάκα κάνω.
-
Λετε να βγουμε πιο μορφωμενοι με αυτην την Θεομηνία;
Δεν με πειραξε....δεν με ειπες δα και ασχετουλη....
Μουχαχασα
Off topic off
-
Τωρα να λεμε του στραβου το δικιο, σιγουρα το νεο i20 θα ναι καλυτερο αυτοκινητο σε αισθηση ''νεου'' σε συγκριση με ενα suzuki του 2017 και μαλιστα ελαφρως μικροτερης κατηγοριας (μεταξυ A/B)
Το μονο πραγματικο θεμα στο suzuki ειναι το νταπ ντουπ της αναρτησης. Αν δε σου κανει κοπο να παρεις ηχομονωτικο απο τα Leroy, praktiker κτλ και να το βαλεις κατω απο ηνν μοκετα εμπρος στους θολους και στην καροτσα στο πορτπαγκαζ, θα εχεις ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκινητο πολης.
Αν οχι, και αν ειναι δυνατον σε νεο αυτοκινητο, δεν θα εχεις και αδικο, τοτε δες καποιο αλλο.
Σε καταναλωση πολης απλα παιζει μονο του.
Στα του i20 κατι μου λεει πως θα ειναι φιναλιστ για αυτοκινητο της χρονιας....Φαινεται εξαιρετικο ως συνολικο προιον.
Όσο εσύ μπαναρίζεσαι με αφορμή τις αντιπαραθέσεις περί Swift, στέκομαι εγώ στο πόδι σου προδίδοντας τις αντι-ατμοσφαιρικές μου πεποιθήσεις, για να περιποιηθώ την εκλεκτή μας πελατεία ( Πεελάαααατεες μου... ) και να μην την αφήσω να ξωκείλει σε καμιά Κορεάτικη ξέρα, και γυρίζεις εσύ και αρχινάς τα μα μου σου του περί i20 !!1!!
Είπαμε SUZUKI πάει και τελείωσε, μην αλλάζεις μάρκα τώρα..!
-
Χαχαχαχα
Ξενερα....οντως.
Σε ενα αμαξωμα σαν το ι20 οντως η ατμόσφαιρα ειναι θεματακι,
Το αλλο πουπουλο ειναι. Σκεψου βασικη εκδοση 830 κιλα. 90 αλογα,.....ε τι θες;;;;
Αερατο ειναι....
Εγω γσλλος ειμαι....μου κολλησε η ρετσινια του ιαπωνα......δεν με χαλαει....
-
Προς κάθε ενδιαφερόμενο, το μοντέλο έχει φτάσει στην Ελλάδα και θα βρίσκεται στις πρώτες αντιπροσωπείες από την Δευτέρα..
Υπάρχουν και σχετικές φωτογραφίες στην ομάδα στον fb (δεν ξέρω αν μπορώ να τις ανεβάσω εδώ και πως)! -
Ααα δωσε λινκ...ειναι πολυ ωραιο στις φωτο, να δουμε πως ειναι απο κοντα
Hyundai i20 2020