-
Καλησπέρα σε όλο το κοινό.
Εχει δει κενένας τι γίνεται με το επερχόμενο μοντέλο hyundai santa fe του 20021 ?
Εντυπώσεις που ίσως υπάρχουν από την παρουσίαση ?
Μία έρευνα που έκανα στην αντιπροσωπεία,μου είπαν ότι δεν θα υπάρχει εκθεσιακό μοντέλο στην Ελλάδα και ότι όποιος θέλει να παραγγείλει θα το κάνει χωρίς να το δει,χωρίς τεστ drive και παράδοση σε 5 μήνες.
Ελλάδα.
-
Καλησπέρα σε όλο το κοινό.
Εχει δει κενένας τι γίνεται με το επερχόμενο μοντέλο hyundai santa fe του 20021 ?
Εντυπώσεις που ίσως υπάρχουν από την παρουσίαση ?
Μία έρευνα που έκανα στην αντιπροσωπεία,μου είπαν ότι δεν θα υπάρχει εκθεσιακό μοντέλο στην Ελλάδα και ότι όποιος θέλει να παραγγείλει θα το κάνει χωρίς να το δει,χωρίς τεστ drive και παράδοση σε 5 μήνες.
Ελλάδα.
-
Υπαρχουν βιντεο στο ιντερνετ με παρουσιαση τοσο αυτου οσο και του kia sorento. Αμαξαρες και τα δυο. Το θεμα ειναι ομως σε τι τιμες ερχονται στην ελλαδα; Στο εξωτερικο εινα πολυ καλα εξοπλισμενα και σε τιμες πολυ χαμηλοτερες απο τα αντιστοιχα ιαπωνικα και γερμανικα.
-
Ναι τα έχω δει.Ειδικά το santa fe είναι απίστευτο.
Η αντιπροσωπεία μου μίλησε για αρχική τιμή από 40.000
Από ότι είδα και το προηγούμενο μοντέλο του santa fe στην Γερμανία ξεκινάει από 40.000 και γτάνει μέχρι 48.000.
Δεν ξέρω με το κομμάτι του εκτελωνισμού τι γίνεται όταν το φέρνεις από άλλη χώρα της EURO.Λογικά,χωρίς να το ξέρω απόλυτα,πιστεύω ότι οι εταιρείες πριν πουλήσουν κάποιο αυτοκίνητο το έχουν στο τελωνείο χωρίς να έχει εκτελωνιστει και τα πληρώνει όλα ο αγοραστής.
Αλλά τι γίνεται οταν θα βάλεισ στην χώρα αυτοκίνητο έστω και από EURO όταν δεν υπάρχει ήδη σαν κωδικός ?Εννοώ από φόρο
-
Κατσε, γιατι δεν εχω καταλαβει. Εσενα σε ενδιαφερει να το αγορασεις απο την επισημη ελληνικη αντιπροσωπεια ή να το φερεις στην ελλαδα εχοντας το αγορασει μονος σου απ'εξω;
Απο το πρωτο ποστ καταλαβα οτι σε ενδιαφερει να αγορασεις απο την ελληνικη αντιπροσωπεια. Αν κανεις αυτο, τοτε αυτοι θα σου δωσουν μια τιμη, η οποια θα ειναι η τελικη την οποια θα τους πληρωσεις και θα αναλαβουν εκεινοι να διεκπεραιωσουν τα παντα. Οπως οταν αγοραζουμε δηλαδη οποιδηποτε αυτοκινητο απο ελληνικη αντιπροσωπεια. Η μονη διαφορα ειναι οτι επειδη δεν το εχουν στην ελλαδα (και μαλλον δεν ενδιαφερονται να φερουν αρκετα κομματια), δεν εχουν ετοιμος τιμοκαταλογους και θα πρεπει να κατσουν να κανουν απο την αρχη τους υπολογισμους, για το αυτοκινητο, για τα εξτρα, για τους φορους και για το τελος εκτελωνισμου.
Αυτη ειναι η δουλεια τους ομως!!!!
-
Για αρχή σκεφτόμουνα να το πάρω από Ελλάδα.Το γεγονός όμως ότι δεν πρόκειται να το φέρουν σαν έκθεμα,ότι θα υπάρχουν περιορισμοί στον εξοπλισμό που φυσικά θα είναι και ακριβότερο από την υπόλοιπη Ευρώπη,και την τουλάχιστον 5 μήνες αναμονή από την ημέρα της παραγγελίας,νομίζω ότι η αγορά από την Γερμανική αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος.Είναι συμφέρουσα αλλά και πολύ γρηγορότερη με το δεδομένο ότι στην εκεί υπάρχει και έκθεση και stock αλλά και καλύτερη αρχική τιμή λιανικής πώλησης.
-
νομίζω ότι η αγορά από την Γερμανική αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος.Είναι συμφέρουσα αλλά και πολύ γρηγορότερη με το δεδομένο ότι στην εκεί υπάρχει και έκθεση και stock αλλά και καλύτερη αρχική τιμή λιανικής πώλησης.
Έχειςυπολογίσει το τελικός κόστος με μεταφορά, Ε.Τ.Τ και έξοδα εκτελωνιστή και πινακίδων? Μην βρεθείς προ εκπλήξεων, για αυτό στο λέω.
-
john33 wrote:
νομίζω ότι η αγορά από την Γερμανική αντιπροσωπεία είναι μονόδρομος.Είναι συμφέρουσα αλλά και πολύ γρηγορότερη με το δεδομένο ότι στην εκεί υπάρχει και έκθεση και stock αλλά και καλύτερη αρχική τιμή λιανικής πώλησης.
Έχειςυπολογίσει το τελικός κόστος με μεταφορά, Ε.Τ.Τ και έξοδα εκτελωνιστή και πινακίδων? Μην βρεθείς προ εκπλήξεων, για αυτό στο λέω.
Οχι.Το τελικό κόστος μπορώ να το μάθω μόνο όταν ανακοινωθούν επίσημα οι εκδόσεις των κυβικών και τα τεχνολογικά στοιχεία του αυτοκινήτου.Τύπος μηχανής,εκπομπές ρύπων κτλ.Η διαφορά ουσιαστικά θα είναι μόνο όσον αφορά τον εκτελωνισμό,την εισαγωγή του αυτοκινήτου σαν καινούργιος κωδικός στην Ελλάδα.Ομως η αρχικές λιανικές τιμές πωλήσεων προ φ.π.α,είναι πάντα κατά πολύ μικρότερες στις μεγάλες χώρες της Ευρώπης σε σχέση με την Ελλάδα,λόγω μεγάλων ποσοτήτων παραγγελίας αλλά και χρήσης.Συν το ότι αν πας παράδειγμα Γερμανία μπορείς να το δεις live και όχι στο internet.
-
Τοσο πολυ διαφορα εχουν οι τιμες π.φ. ;;;;
Εχεις καποιο παραδειγμα;
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα η Ελλάδα έχει από τις χαμηλότερες ΛΤΠΦ, ακριβώς λόγω της φορολογίας μας. Ειδικά μέχρι €30.000 τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι φτηνότερα στην Ελλάδα τελική τιμή από ότι στην Γερμανία!
-
Τοσο πολυ διαφορα εχουν οι τιμες π.φ. ;;;;
Εχεις καποιο παραδειγμα;
Αν μπεις σε οποιοδήποτε ξένο site ( Hyundai.de)θα δεις την διαφορά των τιμών,των αυτοκινήτων,των μοντέλων και του εξοπλισμού μεταξύ της Ελλάδας και των άλλων.Στο εξωτερικό ο εξοπλισμός που υπάρχει στα αυτοκίνητα είναι πολύ πλούσιος και φθηνότερος από την Ελλάδα.Η μόνη διαφορά που υπάρχει είναι ο κατά πολύ υψηλότερος Φ.Π.Α. που έχει η Ελλάδα.Ασ σκεφτούμε τα απλά εμπορικά πράγματα.Κάποιος που έχει μεγάλη αγορά ενδιαφέροντος,θα παραγγείλει και μεγάλη ποσότητα και θα πετύχει και καλυτερες τιμες.
-
Στα περισσότερα αυτοκίνητα η Ελλάδα έχει από τις χαμηλότερες ΛΤΠΦ, ακριβώς λόγω της φορολογίας μας. Ειδικά μέχρι €30.000 τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι φτηνότερα στην Ελλάδα τελική τιμή από ότι στην Γερμανία!
Με τι εξοπλισμό και κυβικά ?
-
Με τι εξοπλισμό και κυβικά ?
Τα κυβικά τι σχέση έχουν!?!?
Μιλάω προφανώς για ίδιες εκδόσεις, π.χ. ST Line & Titanium σε Ford, Allure & GT Line σε Peugeot, Shine σε Citroen κλπ. Τώρα αναλυτικά τον εξοπλισμό δεν έχω κάτσει να τον εξετάσω. π.χ.
Ford Fiesta ST Line 155 mHEV: €19.180 στην Ελλάδα - €23.931 στην Γερμανία (και στην Ελλάδα είναι δώρο τα 8 χρόνια εγγύηση, στην Γερμανία τα πληρώνεις).
Ford Focus ST Line 155 mHEV: €22.698 στην Ελλάδα - €23.931 στην Γερμανία (και στην Ελλάδα είναι δώρο τα 8 χρόνια εγγύηση, στην Γερμανία τα πληρώνεις).
Ford Focus ST LineX 182 : €26.233 στην Ελλάδα - €31.778 στην Γερμανία (και στην Ελλάδα είναι δώρο τα 8 χρόνια εγγύηση, στην Γερμανία τα πληρώνεις).
Citroen C3 1.2 110 EAT6 Exclusive: €18.850 στην Ελλάδα, €22.556 στην Γερμανία (και 1 εκδοση κάτω, SHine Pack, σαν την Shine Plus την δικιά μας).
Citroen C3 1.5 HDi 100: €16.400 στην Ελλάδα, €18.754 στην Γερμανία
-
Μηπως ομως εχουν περισσοτερα η καθε εκδοση;
-
Μηπως ομως εχουν περισσοτερα η καθε εκδοση;
Σιτροέν δεν έχω ψάξει, με πρόχειρη ματιά είναι τα ίδια.
Στα Φορντ είναι ελάχιστα καλύτερα εξοπλισμένα τα Γερμανικά, αλλά καμία σχέση με την διαφορά τιμής...μιλάμε για €500 διαφορά σε εξοπλισμό. Και στις τιμές Γερμανίας, εαν το φέρεις Ελλάδα, πρέπει να υπολογίσεις μεταφορικά και Ε.Τ.Τ. Ξεκίνησα να το ψάχνω όταν ήθελα να αγοράσω απέξω (όπως και πήρα την Μίτο) και μου έκαναν τεράστια εντύπωση οι τιμές των μεταχειρισμένων και συνειδητοποίησα ότι είναι τόσο ψηλά (στα μτχ 2-3 ετών) λόγω υψηλών αρχικών τιμών. Έβρισκα π.χ Fiesta ST Line 2ετίας στα 17.000 και σκεφτόμουν ότι τόσο το αγοράζω καινούργιο εδώ...αχαχα!
-
Lap wrote:
Μηπως ομως εχουν περισσοτερα η καθε εκδοση;
Σιτροέν δεν έχω ψάξει, με πρόχειρη ματιά είναι τα ίδια.
Στα Φορντ είναι ελάχιστα καλύτερα εξοπλισμένα τα Γερμανικά, αλλά καμία σχέση με την διαφορά τιμής...μιλάμε για €500 διαφορά σε εξοπλισμό. Και στις τιμές Γερμανίας, εαν το φέρεις Ελλάδα, πρέπει να υπολογίσεις μεταφορικά και Ε.Τ.Τ. Ξεκίνησα να το ψάχνω όταν ήθελα να αγοράσω απέξω (όπως και πήρα την Μίτο) και μου έκαναν τεράστια εντύπωση οι τιμές των μεταχειρισμένων και συνειδητοποίησα ότι είναι τόσο ψηλά (στα μτχ 2-3 ετών) λόγω υψηλών αρχικών τιμών. Έβρισκα π.χ Fiesta ST Line 2ετίας στα 17.000 και σκεφτόμουν ότι τόσο το αγοράζω καινούργιο εδώ...αχαχα!
Έτσι είναι όπως τα λες, σε κάποια μάλιστα βλέπω ΚΑΙ εξοπλισμό υπέρ της Ελλάδας κάποιες φορές. Όταν κοίταγα το 2008 θυμάμαι ότι έξω είχαν και κάποιες ενδιάμεσες εκδόσεις ενώ εμείς παίρναμε τις Plus, ή όπως τις έλεγαν, ανάλογα την χώρα. Δεν ξέρω τώρα τι γίνεται, αλλά μου είχε κάνει εντύπωση, και σίγουρα θυμάμαι σε διάφορα Citroen που κοίταγα κατά καιρούς σε διάφορες χώρες. Κάποτε θυμάμαι η C4 στο Βέλγιο ήταν πολλές χιλιάδες ακριβότερη, είχα πάθει πλάκα, και εντάξει, δεν είναι και Σουηδία στο Βέλγιο.
-
Ποια είναι η γνώμη σας όσον αφορά την αγορά ενός αυτοκίνητου σαν το santa fe.Αξίζει να το πάρει κάποιος σαν υβριδικό,βενζίνη η σαν diesel ? Οσον αφορά την μεταπωλητική του αξία,για τις φήμες των τελευταίων ετών που αναφέρουν την κατάργηση των diesel η την μερική τους στα αστικά κέντρα,το κόστος συντήρησης των υβριδικών όσον αφορά τις μπαταρίες ? και γενικώς τι θα ήταν καλύτερο ?
-
Το υβριδικό με το diesel θα έχουν τεράστια διαφορά τιμής και η βενζίνη θα καίει τα κέρατά της και θα έχει κ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας.
Αυτή τη στιγμή Πανευρωπαϊκά τα diesel είναι 1/3 των πωλήσεων και ακριβώς επειδή είναι κατάλληλα για τα περισσότερα SUV από κατηγορία Β και πάνω. Επίσης τα diesel τελευταίας τεχνολογίας έχουν τρομερή αντιρυπαντικη τεχνολογία και δεν έχει ακουστεί κάτι.
Κάποιες χώρες έχουν ανακοινώσει ότι γύρω στο 2035 - 2040 θα καταργήσουν τις πωλήσεις ΟΛΟΝ των θερμικών κινητήρων, βενζίνη, diesel, hybrid και PHEV, δεν κάνουν διαχωρισμό.
-
Το υβριδικό με το diesel θα έχουν τεράστια διαφορά τιμής και η βενζίνη θα καίει τα κέρατά της και θα έχει κ μεγάλα τέλη κυκλοφορίας.
Αυτή τη στιγμή Πανευρωπαϊκά τα diesel είναι 1/3 των πωλήσεων και ακριβώς επειδή είναι κατάλληλα για τα περισσότερα SUV από κατηγορία Β και πάνω. Επίσης τα diesel τελευταίας τεχνολογίας έχουν τρομερή αντιρυπαντικη τεχνολογία και δεν έχει ακουστεί κάτι.
Κάποιες χώρες έχουν ανακοινώσει ότι γύρω στο 2035 - 2040 θα καταργήσουν τις πωλήσεις ΟΛΟΝ των θερμικών κινητήρων, βενζίνη, diesel, hybrid και PHEV, δεν κάνουν διαχωρισμό.
Και αν καταργήσουν αυτού του είδους τους κινητήρες,τι θα γίνει ? Θα κυκλοφορούν μόνο με αέριο ?
-
...
Και αν καταργήσουν αυτού του είδους τους κινητήρες,τι θα γίνει ? Θα κυκλοφορούν μόνο με αέριο ?
Με ηλεκτρικά;
Hyundai Santa Fe 2021