Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 137
    • 138
    • 139
    • 140
    • 141
    • 276
    • 277
    • 139 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    5521
    129716
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • dimitriscsd
      dimitriscsd last edited by

      Κι όμως υπάρχουν κατασκευαστές όπως η Porsche και μάλιστα τώρα και η Nissan με το καινούριο Ζ concept, που προσφέρουν ακόμα χειροκίνητα κιβώτια. Σίγουρα μιλάμε για niche κομμάτι αγοράς αλλά υπάρχει! 🙂 Η νοσταλγία όπως λες παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

      Ειδικά σε τέτοια αμάξια που τα αγοράζει κάποιος ξεκάθαρα για την απόλαυση και δεν τα έχει για κάθε μέρα αγγαρίες δουλειά κτλ, έχει περισσότερο νόημα να πάρει κάποιος νοσταλγός όπως λες ένα χειροκίνητο.

      Θέμα επιδόσεων δεν υπάρχει. Τα αυτόματα είναι ξεκάθαρα μπροστά εκεί. Όπως και στα ρολόγια για παράδειγμα, ενώ υπάρχουν υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά ακριβέστατα ρολόγια με τεχνολογίες φόρτισης από τον ήλιο με GPS και ότι άλλο βάζει ο νους σου, κάποιοι ακόμα προτιμούν τα κλασσικά αυτόματα με τα γρανάζια και τις σούστες που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να χάνουν ή να παίρνουν 3-10 δευτερόλεπτα κάθε μέρα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • mastoras78
        mastoras78 last edited by

        Δέχομαι εννοείται τις ιδιαιτερότητες και τις 'ανωμαλίες' του καθενός όπως λέει ο Δημήτρης. Και εγώ έχω κάμποσες και θεωρώ όσα λέμε εδώ είναι καλοπροαίρετα κι ας μη συμφωνούν τα γούστα μας πάντα. Ίσα ίσα θεωρώ ότι κερδίζουμε περισσότερα όταν διαφωνούμε παρά όταν συμφωνούμε, αρκεί αυτό να γίνεται κόσμια και με απόψεις τεκμηριωμένες.

        Το 'καλό' manual εγώ το έχω ζήσει μόνο σε αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν με μεγάλη έμφαση στην οδηγική αίσθηση. Για τα δικά μου γούστα η καλύτερη θέση οδήγησης ήταν αυτή που με δυσκόλευε να μπώ στο αμάξι αλλά έπειτα την απολάμβανα. Και εξηγούμαι.. Χαμηλή, ο ποπός κοντά στον δρόμο καθήμενος πιο 'βαθιά', κλειστοφοβική καμπίνα σα πολεμίστρα δίνοντας σου όμως την αίσθηση ότι το αμάξι το 'φοράς', τα γόνατα ίσια με μικρή κλίση και όχι πολύ λυγισμένα. Το τελευταίο με τα γόνατα με κουράζει αφάνταστα όσο πιο πολύ τα λυγίζω (δική μου ευαισθησία).

        Αντί για υποβραχιόνιο ένα τούνελ που ακουμπάς τον δεξί σου αγκώνα στο ιδανικό ύψος και με τη χούφτα σου να πέφτει τέλεια στον λεβιέ.. οι διαδρομές του κοντές, στο κούμπωμα να ορκίζεσαι ότι νιώθεις αυτό το ηδονικό 'κλίκ' με μια ευκολία που μπορείς να πραγματοποιήσεις την διαδικασία μόνο με τον αντίχειρα και το δείκτη.. Να θές να αλλάζεις ταχύτητα όχι διαδικαστικά αλλά έτσι επειδή το απολαμβάνεις.. Αυτό εμένα είναι το πρότυπο μου, συμβιώνοντας πολλά χρόνια με αυτή την αίσθηση και ίσως για αυτό να είμαι αυστηρός ακόμα και με αυτοκίνητα που είναι κοινά αποδεκτό ότι έχουν αξιόλογα manual κιβώτια...

        Τελικά όσο το σκέφτομαι δεν έχει να κάνει μόνο με το λεβιέ το όλο κράμα της αίσθησης και ικανοποίησης.. το κλείνω εδώ προτού ξεφύγω γράφοντας περί τιμονιού, βάρος συμπλεκτή και άλλα πολλά 

        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
        #tsekourato_ksevrakoma

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • alex-mix
          alex-mix @mastoras78 last edited by

          Δέχομαι εννοείται τις ιδιαιτερότητες και τις 'ανωμαλίες' του καθενός όπως λέει ο Δημήτρης. Και εγώ έχω κάμποσες και θεωρώ όσα λέμε εδώ είναι καλοπροαίρετα κι ας μη συμφωνούν τα γούστα μας πάντα. Ίσα ίσα θεωρώ ότι κερδίζουμε περισσότερα όταν διαφωνούμε παρά όταν συμφωνούμε, αρκεί αυτό να γίνεται κόσμια και με απόψεις τεκμηριωμένες.

          Το 'καλό' manual εγώ το έχω ζήσει μόνο σε αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν με μεγάλη έμφαση στην οδηγική αίσθηση. Για τα δικά μου γούστα η καλύτερη θέση οδήγησης ήταν αυτή που με δυσκόλευε να μπώ στο αμάξι αλλά έπειτα την απολάμβανα. Και εξηγούμαι.. Χαμηλή, ο ποπός κοντά στον δρόμο καθήμενος πιο 'βαθιά', κλειστοφοβική καμπίνα σα πολεμίστρα δίνοντας σου όμως την αίσθηση ότι το αμάξι το 'φοράς', τα γόνατα ίσια με μικρή κλίση και όχι πολύ λυγισμένα. Το τελευταίο με τα γόνατα με κουράζει αφάνταστα όσο πιο πολύ τα λυγίζω (δική μου ευαισθησία).

          Αντί για υποβραχιόνιο ένα τούνελ που ακουμπάς τον δεξί σου αγκώνα στο ιδανικό ύψος και με τη χούφτα σου να πέφτει τέλεια στον λεβιέ.. οι διαδρομές του κοντές, στο κούμπωμα να ορκίζεσαι ότι νιώθεις αυτό το ηδονικό 'κλίκ' με μια ευκολία που μπορείς να πραγματοποιήσεις την διαδικασία μόνο με τον αντίχειρα και το δείκτη.. Να θές να αλλάζεις ταχύτητα όχι διαδικαστικά αλλά έτσι επειδή το απολαμβάνεις.. Αυτό εμένα είναι το πρότυπο μου, συμβιώνοντας πολλά χρόνια με αυτή την αίσθηση και ίσως για αυτό να είμαι αυστηρός ακόμα και με αυτοκίνητα που είναι κοινά αποδεκτό ότι έχουν αξιόλογα manual κιβώτια...

          Τελικά όσο το σκέφτομαι δεν έχει να κάνει μόνο με το λεβιέ το όλο κράμα της αίσθησης και ικανοποίησης.. το κλείνω εδώ προτού ξεφύγω γράφοντας περί τιμονιού, βάρος συμπλεκτή και άλλα πολλά 

          Μάστορα αυτό που λες για τούνελ και η χούφτα στο λεβιέ εγώ μόνο σε 2 το είδα civic και mazda 3

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • fanis75
            fanis75 moderator last edited by

            @Μαστορας: Κάπως έτσι ήταν και η Ζ4 που είχα...αλλά την είχα πάρει αυτόματη! 

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Αρκεί να γίνεται σαφές πως η αγορά χειροκίνητου από δω και πέρα, είναι απλά ιδιοτροπία και συνήθως γνώμη ανθρώπων που δεν έχουν συμβιώσει ποτέ με αυτόματο. Μόνο δυο εξαιρέσεις δίνω, είτε να μην εισάγεται το αυτόματο όπως το θες (π.χ. κάποια μοντέλα της Ford) είτε να μη μπορεί με τίποτα κάποιος να δώσει τα λίγα επιπλέον χρήματα, που όμως το θεωρώ όχι και τόσο δυνατό επιχείρημα, απ' τη στιγμή που κάποιος δίνει π.χ. 600+ ευρώ για μεταλλικό χρώμα και άλλα τόσα για να χει 1 ίντσα μεγαλύτερη οθόνη ή τεράστιες ζάντες κλπ. Χίλιες φορές να αγοράσω καλό αυτόματο με καλό κινητήρα, με τάσια αντί για ζάντες στη βασική έκδοση, βέβαια οι ελληνικές εταιρείες συνήθως δεν δίνουν αυτή τη δυνατότητα σε ιδιώτες, προσφέρουν τα αυτόματα μόνο στις ακριβές εκδόσεις...

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • dimitriscsd
                dimitriscsd last edited by

                Εδώ ρε σεις έχει άτομα που ξηλώνουν αυτόματα από Forester και βάζουν χειροκίνητα από WRX και τα χαμηλώνουν! Δε μπορεί να είμαι μόνο εγώ ο περίεργος! Υπάρχει κόσμος που γουστάρει χειροκίνητο! Ειδικά όταν είναι καλό!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • mastoras78
                  mastoras78 @fanis75 last edited by

                  @Μαστορας: Κάπως έτσι ήταν και η Ζ4 που είχα...αλλά την είχα πάρει αυτόματη! 

                  Roadster τις παλιές καλές εποχές με αυτόματο? πφφ.. είσαι για report !

                  ΥΓ Με κατάλαβες πάντως, οπισθοκούνητα roadster/coupe περιγράφω

                  "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                  #tsekourato_ksevrakoma

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits @dimitriscsd last edited by

                    Εδώ ρε σεις έχει άτομα που ξηλώνουν αυτόματα από Forester και βάζουν χειροκίνητα από WRX και τα χαμηλώνουν! Δε μπορεί να είμαι μόνο εγώ ο περίεργος! Υπάρχει κόσμος που γουστάρει χειροκίνητο! Ειδικά όταν είναι καλό!

                    Εφόσον συζητάμε στο νήμα του focus, πάντα είχε καλό χειροκίνητο που ακόμη και σήμερα το 'απολαμβάνω' όποτε το οδηγώ. Στα περισσότερα αυτοκίνητα απλά το ανέχομαι το χειροκίνητο. Αλλά αντί για το 8άρι αυτόματο, να αγοραζόταν καινούριο φόκους σήμερα, παρόλο το άριστο χειροκίνητο, θα ήταν κρίμα...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • dimitriscsd
                      dimitriscsd last edited by

                      Εντάξει τότε. Λήγει η συμφωνία μας! Δεν στο πουλάω αφού είναι κρίμα 😛

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits @dimitriscsd last edited by

                        Εντάξει τότε. Λήγει η συμφωνία μας! Δεν στο πουλάω αφού είναι κρίμα 😛

                        Κοίτα, για τα λίγα επόμενα χρόνια θα βολευτώ με το Aircross που πήρα (κι ακόμη δεν έχω οδηγήσει), μετά βλέπουμε... 

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • V
                          vagkirk last edited by

                          Μιας και λέτε για αυτόματα έχω μεγάλη περιέργεια για αυτό το imt της Hyundai χωρίς συμπλέκτη. Μοιάζει να είναι ένας συγκερασμός μεταξύ των 2 και λογικά δεν θα έχει τοσο μεγαλύτερο κόστος σε σχέση με ένα αυτόματο.

                          Ξέρω πως υπήρχαν παρόμοιες υλοποιήσεις στο παρελθόν αλλά λογικά αυτή θα είναι πολύ πιο εξελιγμένη λόγω σύγχρονων software.

                          Ουσιαστικά το πιο κουραστικό κομμάτι της οδήγησης σε κίνηση είναι η συνεχής σύμπλεξη - αποσυμπλεξη , και το πιο δύσκολο στην γρήγορη οδήγηση είναι η σωστή αλλαγή πριν και μετά από μια στροφή χωρίς απότομες κινήσεις , αποσταθεροποίηση κλπ. Δηλαδή μόνο με την κίνηση του χεριού γλιτώνεις και την κούραση και την έλλειψη εμπειρίας σε σβέλτη οδήγηση με κάποια συμμετοχικοτητα σε σχέση με τα απλά αυτακια - κουμπάκια σε manual mode ενός αυτόματου.

                          Είμαι πολύ περίεργος πως θα δουλεύει σε αλλαγές στον κόφτη, σε κατεβασματα με υψηλές στροφές , αν θα έχει κομπιασματα , καθυστερήσεις, γρατζουνισματα κλπ. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον!

                          Φυσικά όλα αυτά υπό την προϋπόθεση να είναι όντως οικονομική λύση σε σχέση με τα αυτόματα και να έχει υψηλό δείκτη αξιοπιστίας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dkatsos last edited by

                            Στην Ευρώπη δεν θα έρθει το iΜΤ χωρίς συμπλέκτη αλλά αυτό:

                            https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/clutch-wire-heirokinito-kibotio-tahytiton-apo-tin-kia

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fragsp last edited by

                              ανέβηκε στο site της ford το καινουριο φυλλαδιο για το focus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd last edited by

                                https://www.topgear.com/car-news/twin-test-ford-focus-vs-seat-leon

                                Συγκριτικό μεταξύ μετρίων σε τιμή εκδόσεων του Focus και του νέου Leon. Βέβαια τώρα με το mh 1000ρι Focus τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Γνωριζει κανεις ποση ειναι η ισχυς/ροπη στο υβριδικο, αν βοηθαει στην εκκινηση & μεχρι ποσες στροφες;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • mastoras78
                                    mastoras78 last edited by

                                    Κάτι που έμαθα σήμερα και για αυτούς που κάνουν πολλά χιλιόμετρα είναι το ότι μπορείς να επεκτείνεις τα χιλιόμετρα της εγγύησης στα 160κ ή και 200κ με επιπλέον χρέωση. Τιμές αναλυτικά στις αντιπροσωπείες

                                    "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                    #tsekourato_ksevrakoma

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • J
                                      jobous last edited by

                                      Καλησπέρα, Κάτι που έμαθα επίσης σήμερα και απλά αν μπορεί κάποιος να επιβεβαίωση (αν και είμαι100% σίγουρος) είναι ότι το υβριδικό σύστημα δεν συμπεριλαμβάνεται στην οκταετή εγγύηση και έχει ξεχωριστή διετή εγγύηση (όλο το σύστημα , συμπεριλαμβανομένου και της μπαταρίας). Είχαν λάθος πληροφόρηση στην αρχή και έλεγαν για οκταετή , τους ήρθε οδηγία από FMH ότι ήταν λάθος και ισχύει η διετής. Επομένως όποιος μπορεί ας το επαληθεύσει και από άλλη αντιπροσωπεία εκτός της Βελμάρ (την αναφέρω για ευνόητους λόγους, ώστε να επαληθευτεί και από άλλη αντιπροσωπεία).

                                      ΟΚ , θα έπρεπε να είναι καλύτερα ενημερωμένοι....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • alex-mix
                                        alex-mix @jobous last edited by

                                        Καλησπέρα, Κάτι που έμαθα επίσης σήμερα και απλά αν μπορεί κάποιος να επιβεβαίωση (αν και είμαι100% σίγουρος) είναι ότι το υβριδικό σύστημα δεν συμπεριλαμβάνεται στην οκταετή εγγύηση και έχει ξεχωριστή διετή εγγύηση (όλο το σύστημα , συμπεριλαμβανομένου και της μπαταρίας). Είχαν λάθος πληροφόρηση στην αρχή και έλεγαν για οκταετή , τους ήρθε οδηγία από FMH ότι ήταν λάθος και ισχύει η διετής. Επομένως όποιος μπορεί ας το επαληθεύσει και από άλλη αντιπροσωπεία εκτός της Βελμάρ (την αναφέρω για ευνόητους λόγους, ώστε να επαληθευτεί και από άλλη αντιπροσωπεία).

                                        ΟΚ , θα έπρεπε να είναι καλύτερα ενημερωμένοι....

                                        Αν είναι έτσι όπως τα λες και μαζί και με τις προηγούμενες μ@λ@κ νομίζω πως η Ford το πάει για αυτοκτονία.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd last edited by

                                          Περίεργο πάντως. Γνωστός μου ήταν τις προάλλες στην Βελμάρ στο Ηράκλειο και συζητούσε για αγορά wagon mild hybrid και του μίλησαν για 8ετή εγγύηση.

                                          Καλό θα είναι κάποιος να μιλήσει και να επιβεβαιώσει. Περίεργο μου ακούγεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            periklis_k47 last edited by

                                            Γεια χαρά σε όλους! Μόλις μίλησα με τον Λιάπη, σύμφωνα με αυτούς ισχύει η 8ετής εγγύηση και για το υβριδικό. Δηλαδή όλο το υβριδικό σύστημα (και η μπαταρία) έχει εγγύηση 8 χρόνια ή 100000 km. Τώρα, υπάρχει περίπτωση να μην έχουν και αυτοί σωστή ενημέρωση ακόμα και να το ξεφουρνίσουν αργότερα, θα το δούμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 139
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 139 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr