Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βελτίωση κινητήρα diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βελτίωση κινητήρα diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    201
    28188
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      japanese1 last edited by

      Πήραμε το diesel για οικονομία και χιλιόμετρα και στην πορεία αγριέψαμε; χεχεχε

      Μην πειράζετε τίποτα....η αντλία υψηλής αντέχει παραπάνω πίεση; τα μπεκ; το dpf σε τι κατάσταση είναι και μήπως μπουκώσει στο μισό χρόνο; Όλα τα παραπάνω κοστίζουν χιλιάρικα και από όσα ακούω δεξια-αριστερά αν αρχίσουν προβλήματα με diesel, δύσκολα σταματούν.

      Ο καθένας φυσικά αναλαμβάνει τις ευθύνες του, και την τσέπη του.

      https://valid.x86.fr/cache/banner/93qzd4-2.png

      1 Reply Last reply Reply Quote 9
      • monman2
        monman2 last edited by

        Πήγα στο microchip tuning .

        Ιαπωνεζε για οικονομία πρώτα από όλα το βελτίωσα η παραπάνω δύναμη είναι δώρο .

        Σταθερά μισό με ένα λίτρο κάτω ανάλογα με το ποσό το πατάω όταν πάω με ταχύτητες ΚΤΕΛ από 5 λίτρα έχει πάει στα 4 ! Επιβεβαιωμένο στην αντλία πολλές φορές , δεν ασχολούμαι με τον υπολογιστή ταξιδίου.

        Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • monman2
          monman2 last edited by

          Τα diesel ( turbo) δεν βελτιώνονται!?

          Ιστορία 1η

          Βγαίνω από τα ΚΤΕΛ Μακεδονία με κατεύθυνση προς Σίνδο ,είναι ανηφορική κλειστή έξοδος με πολύ μικρή λωρίδα επιτάχυνσης , άχρηστη σχεδίαση.

          Έχω το εξακύλινδρο mondeo st και έχω καρφωμένη δευτέρα με σκοπό να το κοφτιασω, στο βάθος sprider λαικατση γυρνάει στο χωριό του , προλαβαίνω άνετα κούνια που με κουναγε, το μελωδικό γουργουρισμα του V6 καλύπτεται από ένα ήχο από τουρπινα νταλίκας και το sprinter με προσπερνάει σαν σταματημένο , κόφτη το st  τρίτη και η κλούβα συνεχίζει να μου ανοίγει WTF φάση προλαβαίνω να δω μόνο ότι είχε πίσω αυτοκόλλητο black smoke tuning η κάτι τέτοιο πάρτα  να έχεις st....

          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • monman2
            monman2 last edited by

            Το παραπάνω ήταν εργαλείο δουλειάς και έπρεπε λογικά να μην ήταν πειραγμενο αλλά έχω προσέξει ότι πολλά εργαλεία είναι έτσι δεν θα ξεχάσω το f16 που  φορτωμένο με 50 τόνους μήλα έφυγε από την πλάστιγγα επιτάχυνοντας σαν να ήταν ιχ κούρσα,  750 άλογα το μοτέρ σύμφωνα με τον ιδιοκτητη έδρα Αίγιο και εξωπραγματικός ήχος από τις χειροποίητες εξατμίσεις, το άκουγες από 3-4 χλμ μακρυά!

            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • neurotica
              neurotica last edited by

              Το βάζω κι εδώ προς ενημέρωση (Opel Grandland X):

              'Έκανα σήμερα επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου (ECU) ή αλλιώς chiptuning από την Rica. Το 1,6 D με 120 PS και 300 Nm ροπή πήγε  στα 145 PS και 350 Nm. Στα πρώτα λίγα χλμ που έκανα, φαίνεται ότι είναι αυτό που έλειπε από τον κινητήρα. Έγινε πιο σπιρτόζικο (το καταλαβαίνεις στην εκκίνηση και στα ανοίγματα). Σαν CO2 είναι το ίδιο. Κατανάλωση θα το δω με το καιρό.'

              https://forum.4troxoi.gr/node/89757?page=15

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • 2
                21-quadra @monman2 last edited by

                Το παραπάνω ήταν εργαλείο δουλειάς και έπρεπε λογικά να μην ήταν πειραγμενο αλλά έχω προσέξει ότι πολλά εργαλεία είναι έτσι δεν θα ξεχάσω το f16 που  φορτωμένο με 50 τόνους μήλα έφυγε από την πλάστιγγα επιτάχυνοντας σαν να ήταν ιχ κούρσα,  750 άλογα το μοτέρ σύμφωνα με τον ιδιοκτητη έδρα Αίγιο και εξωπραγματικός ήχος από τις χειροποίητες εξατμίσεις, το άκουγες από 3-4 χλμ μακρυά!

                Θα ήταν συγγενής του σαραντατρίο !!!

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • D
                  dimitris-gtr last edited by

                  Να σας πω και την προσωπική μου εμπειρία και γνώμη. Το καλύτερο είναι να προγραμματίσεις τον εγκέφαλο σε κάποιο συνεργείο που εξειδικεύεται σε αυτά κ έχει εμπειρία. Στο τέλος στο κάνει δοκιμή ή στο βάζει στο δυναμόμετρο για έλεγχο και είσαι κομπλέ. Έχω προγραμματίσει πολλά αυτοκίνητα που είχα και κατάβαση για την οικονομία που κάνει στο πετρέλαιο. Το τελευταίο ήταν σε Vw Caddy 1.6Tdi 75ps το οποίο με το πρόγραμμα πήγε στα 120ps. Φοβερή διαφορά σε χαμηλες στροφές αλλά στα ψιλά. Διαφορά στην κατανάλωση γύρω στο 1,5λιτρα στα 100 και ο κινητήρας δουλεύει πολύ πιο ξεκούραστα. Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα πρόβλημα με μοτέρ μπεκ κλπ. Το μόνο που ζορίζεται περισσότερο είναι η τουρμπίνα η οποία δουλεύει περισσότερο. Όλες τις φορές πήγα εδώ porfiris-autosport.com Θεσσαλονίκη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • O
                    otokomae last edited by

                    Όσο πιο πολλά αγριεμενα άλογα τάζουν τόσο καλύτερα νιώθει και ο Ηνίοχος. Έρχεται και η δυναμομετρηση για να ολοκληρωθεί η αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Λίγο σκέψη και προβληματισμός για τα ποσοστά απόδοσης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Για τον 1.6 tdi τα πιστεύω τα νούμερα γιατί η ίδια η VW για φορολογικούς και άλλους λόγους  τον δίνει από 75 έως  115 άτια , φυσικά τα 75 αν κάνεις δυναμομέτρηση μπορεί να είναι 85 . Μην ξεχνάμε και το dieselgate τι πρόγραμμα άραγε φοράει απο το εργοστάσιο, αν έχει το 'νόμιμο' που έβαλαν μετά  εγώ θα το ξαναέκανα ...gate !!!

                      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • H
                        harisma23 @otokomae last edited by

                        Όσο πιο πολλά αγριεμενα άλογα τάζουν τόσο καλύτερα νιώθει και ο Ηνίοχος. Έρχεται και η δυναμομετρηση για να ολοκληρωθεί η αυτοεκπληρούμενη προφητεία. Λίγο σκέψη και προβληματισμός για τα ποσοστά απόδοσης.

                        Ο 1.6 TDi είναι ένας κινητήρας που την εποχή που αφορά το αυτοκίνητο που συζητάμε, έβγαινε σε τρεις εκδόσεις ιπποδύναμης με 75-90-105 ίππους, ίδιες ακριβώς μηχανικά, με μόνη διαφορά το software. Δεν είναι λοιπόν ούτε αυτοεκπληρούμενη προφητεία ούτε wishful thinking η τεράστια ποσοστιαία βελτίωση στα 120 άλογα με αφετηρία την έκδοση με τα 75 άλογα. Δες το σαν ανάκτηση 30 ίππων που έχουν 'κοπεί' από software και επιπλέον βελτίωση 15 ίππων (μικρότερη δηλαδή του 15% των 105 ίππων) από τον επαναπρογραμματισμό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • O
                          otokomae last edited by

                          Μορφωμένο παιδί είσαι 45 ΑΤΙΑ μόνο με πρόγραμμα δεν παίζουν. Όπως και με το civic που φοράει άλλο τούρμπο και κάποια περιφερειακά που τα γνωρίζω 1 προς 1. Και πάει από 120 στα 160. Έξω οι διάφοροι τάζουν 160 χωρίς τίποτα. Μόνο πρόγραμμα. Πίστευε και μη, έρευνα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • mastoras78
                            mastoras78 last edited by

                            Γενικά με τις βελτιώσεις και εάν θέλουμε να ξέρουμε πραγματικά τι μας γίνεται όσον αφορά τα αποτελέσματα, η διαδικασία έχει ως εξής.. επίσκεψη με το αυτοκίνητο 'μαμά' σε δυναμόμετρο που κάνει μόνο αυτή τη δουλειά. Στο δυναμόμετρο ΔΕΝ λέμε τι έχουμε σκοπό να κάνουμε ή που θα το πάμε έπειτα για βελτίωση για ευνόητους λόγους. Μόλις κάνουμε την βελτίωση, επιστρέφουμε στο δυναμόμετρο που μέτρησε αρχικά και ξανακάνουμε την διαδικασία.

                            Όλα αυτά για λόγους διαφάνειας και για να μη μας κοροιδεύουν. Στο δυναμόμετρο του ο tuner μπορεί να επηρεάσει τις παραμέτρους και να μας δώσει ότι αποτέλεσμα θέλει.

                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                            #tsekourato_ksevrakoma

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • H
                              harisma23 @otokomae last edited by

                              Μορφωμένο παιδί είσαι 45 ΑΤΙΑ μόνο με πρόγραμμα δεν παίζουν. Όπως και με το civic που φοράει άλλο τούρμπο και κάποια περιφερειακά που τα γνωρίζω 1 προς 1. Και πάει από 120 στα 160. Έξω οι διάφοροι τάζουν 160 χωρίς τίποτα. Μόνο πρόγραμμα. Πίστευε και μη, έρευνα.

                              Μια χαρά μορφωμένος είμαι και πιθανώς το ίδιο κι εσύ. Αμφιβάλλω όμως αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις πραγματικά αυτά που γράφω...

                              Το τι δυνατότητες έχει τελικά το Civic είναι άσχετο με το τι βγάζει ο 1.6 TDi. Εσένα σου φαίνονται πολλά τα 120 άλογα από ένα επαναπρογραμματισμένο σύγχρονο κινητήρα 1.6 diesel;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                super-t last edited by

                                Μεταξύ 75 και 105 πολύ πιθανόν (ίσως βέβαιο) να αλλάζουν και τα μπεκ και το turbo.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Το ξέρεις από κάπου σίγουρα για τον συγκεκριμένο κινητήρα;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • H
                                    harisma23 last edited by

                                    Κι όμως όχι! Ψαγμένο αυτό, ως πρώην κάτοχος 1.6 TDi.

                                    Σκέψου τι οικονομία είναι για την εταιρία (από πλευράς logistics και γραμμής παραγωγής) να μπορεί με μηδενικό κόστος να προσφέρει τρεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις (75-90-105), απλώς περνώντας ένα διαφορετικό πρόγραμμα στην κεντρική μονάδα ελέγχου του κάθε κινητήρα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • H
                                      harisma23 @super-t last edited by

                                      Το ξέρεις από κάπου σίγουρα για τον συγκεκριμένο κινητήρα;

                                      Σου είπα ότι είχα 1.6 TDi. Προ της επιλογής, το είχα ψάξει γιατί ήθελα να κάνω επαναπρογραμματισμό και το συμπέρασμα ήταν ότι δεν είχα κανένα λόγο να δώσω τα επιπλέον 800 Ευρώ της πιο δυνατής έκδοσης, για να καταλήξω μετά τον επαναπρογραμματισμό στο ίδιο ακριβώς αποτέλεσμα...

                                      Σε κάθε περίπτωση το είχα ψάξει αρκετά τότε (το 2014) και μέσα από το επίσημο δίκτυο και εκτός, μεταξύ προγραμματιστών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dimitris-gtr last edited by

                                        Σέβομαι όλες τις απόψεις που διαβάζω εδώ αλλά σε όποιο αυτοκίνητο και αν έβαλα πρόγραμμα (Opel Astra 1.3, Polo 1.2, Caddy 1.6) όλα πετρέλαιο, η διαφορά ήταν τεράστια σε οδηγική συμπεριφορά σαν να οδηγάς άλλο αμάξι αλλά και σε μία μικρή οικονομία καυσίμου. Αν κάποιος είναι δύσπιστος ας κάνει αυτό που είπε ο φίλος πιο πάνω με το δυναμόμετρο πριν και μετά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • O
                                          otokomae last edited by

                                          1. Το δικό μου αμάξι βγάζει μεγαλύτερη ιπποδύναμη από αυτή που ανακοινώθηκε από το εργοστάσιο.

                                          2)Πήγα το αμάξι μου για δυναμομετρηση για να τσεκαρω την ιπποδύναμη του κατασκευαστή.

                                          1. Το πήγα για tuning και από 100 έγινε 145 η και παραπάνω μόνο με πρόγραμμα.

                                          2. Το δικό μου αμάξι βγαίνει με τον ίδιο κινητήρα με 2 η3 διαφορετικές ιπποδυνάμεις με εύρος από 70 έως 120 ίππους χωρίς καμμία άλλη αλλαγή στο μοτέρ και περιφερειακά αλλά μόνο με άλλη χαρτογράφηση.

                                          3. Μου είπαν ότι δεν χάνω σε αξιοπιστία μετά το tuning.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • H
                                            harisma23 last edited by

                                            Πέρα από το να ανακατεύεις άσχετα πράγματα με το θέμα της βελτίωσης του 1.6 TDi που συζητάμε (σημειωτέον ότι συμφωνώ με αρκετά από αυτά) και να εμμένεις στην άποψη σου (λανθασμένη κατ' εσέ αντίληψη Νο4) χωρίς να παραθέτεις στοιχεία και χωρίς να ερευνήσεις την άλλη άποψη, έχεις κάτι να προσφέρεις στη συζήτηση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr