-
Γιατι δεν εμπιστεύεστε το drive;
-
Tkin73 wrote:
Το σιβικ επειδη το ίδιο αμάξι απευθύνεται ώστε όλον τον κόσμο και η χοντα δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην Αμερική το κάνει τετράγωνο και υπερβολικό. Θα μπορούσε να κόψει τις σχεδιαστικές υπερβολές αλλά θα έχανε κόσμο από εκεί. Προτίμησε να χάσει από εδω
Παντως, το εχω γραψει πως εχει φοβερη περαση στις γυναικες.
Παρηγοριά στον άρρωστο, πες απλά ότι σου αρέσει, οι γυναίκες που κοιτάνε το αυτοκίνητο έχουν αλάνθαστο ένστικτο που αντιλαμβάνεται άμεσα την τιμή του, όσο υψηλότερη τόσο πιο ελκυστικό. Μάλιστα μπορεί να μην ξέρει καν μάρκες αυτοκινήτων αλλά έχει έκτη αίσθηση στην τιμή.
Να είσαι σίγουρος ότι το honda δίπλα σε μία Mercedes/BMW/Audi ούτε που θα γυρίσει να το κοιτάξει. Ωστόσο, θα της αρέσει πολύ περισσότερο από το διπλανό Suzuki Baleno.
-
Tkin73 wrote:
Το σιβικ επειδη το ίδιο αμάξι απευθύνεται ώστε όλον τον κόσμο και η χοντα δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην Αμερική το κάνει τετράγωνο και υπερβολικό. Θα μπορούσε να κόψει τις σχεδιαστικές υπερβολές αλλά θα έχανε κόσμο από εκεί. Προτίμησε να χάσει από εδω
Παντως, το εχω γραψει πως εχει φοβερη περαση στις γυναικες.
Παρηγοριά στον άρρωστο, πες απλά ότι σου αρέσει, οι γυναίκες που κοιτάνε το αυτοκίνητο έχουν αλάνθαστο ένστικτο που αντιλαμβάνεται άμεσα την τιμή του, όσο υψηλότερη τόσο πιο ελκυστικό. Μάλιστα μπορεί να μην ξέρει καν μάρκες αυτοκινήτων αλλά έχει έκτη αίσθηση στην τιμή.
Να είσαι σίγουρος ότι το honda δίπλα σε μία Mercedes/BMW/Audi ούτε που θα γυρίσει να το κοιτάξει. Ωστόσο, θα της αρέσει πολύ περισσότερο από το διπλανό Suzuki Baleno.
-
Tkin73 wrote:
Το σιβικ επειδη το ίδιο αμάξι απευθύνεται ώστε όλον τον κόσμο και η χοντα δίνει πολύ μεγάλη βαρύτητα στην Αμερική το κάνει τετράγωνο και υπερβολικό. Θα μπορούσε να κόψει τις σχεδιαστικές υπερβολές αλλά θα έχανε κόσμο από εκεί. Προτίμησε να χάσει από εδω
Παντως, το εχω γραψει πως εχει φοβερη περαση στις γυναικες.
Παρηγοριά στον άρρωστο, πες απλά ότι σου αρέσει, οι γυναίκες που κοιτάνε το αυτοκίνητο έχουν αλάνθαστο ένστικτο που αντιλαμβάνεται άμεσα την τιμή του, όσο υψηλότερη τόσο πιο ελκυστικό. Μάλιστα μπορεί να μην ξέρει καν μάρκες αυτοκινήτων αλλά έχει έκτη αίσθηση στην τιμή.
Να είσαι σίγουρος ότι το honda δίπλα σε μία Mercedes/BMW/Audi ούτε που θα γυρίσει να το κοιτάξει. Ωστόσο, θα της αρέσει πολύ περισσότερο από το διπλανό Suzuki Baleno.
-
Το είχαν θάψει σε επιδόσεις το civic. Από κάτω στα σχόλια τους είχαμε πει ότι δεν είναι λογικές οι επιδόσεις που έβγαλαν. Μετά από περίπου 2 χρόνια το ξαναπήραν τεστ ντραιβ και προς τιμήν τους ανακάλεσαν -έστω και καθυστερημένα- σχετικά με αυτό το θέμα.
Τώρα μένει να ανακαλέσει και ο trcoff για το θάψιμο σε διάφορα θέματα και για την κατανάλωση στο χιλιάρι.
-
Α ωραια...μπορω να ζητησω και εγω ανακληση για αλλα θαψηματα σε suzuki;
Χεχε
Ναι το θυμήθηκα σωστα...
-
[quote=
Τώρα μένει να ανακαλέσει και ο trcoff για το θάψιμο σε διάφορα θέματα και για την κατανάλωση στο χιλιάρι.
[/quote]Μαζί σου 1000%
-
Αν δεις στο spritmonitor το χιλιάρι είναι το οικονομικότερο χιλιάρι της αγοράς (άντε επειδή δεν τα έψαξα όλα τα αμάξια, το πολύ να είναι μες τα 2-3 οικονομικότερα) και ο trcoff ανακοίνωσε ότι του έκαψε 10-11 λτ/100 χλμ. που είναι προφανώς το μεγαλύτερο νούμερο που έχει ειπωθεί ποτέ από οποιονδήποτε για χιλιάρι!! χαχαχαχαχα μα έλεος!
-
Μια χαρά πάει το χιλιάρι. Εννοείται οτι αν διέθετα τα χρήματα θα έπαιρνα το 1500, αλλά εκτός από κάποιες φορές που θα ήθελα περισσότερη επιτάχυνση για μια προσπέραση ή για να «εξαφανιστώ» κατά την εκκίνηση στο φανάρι, δεν μου λείπει κάτι άλλο. Στην προσπέραση θα προσαρμοστώ στις συνθήκες και θα προσέξω λίγο περισσότερο από αυτόν που έχει το 1500. Ταξίδι κάνω άνετα με ταχύτητες 150 και 160 χαω, και προχθές στην Εγνατία σε ίσιο δρόμο χωρίς κλήση, με ανοικτό το αιρκοντίσιον, πήγα για λίγο με 206 χαω στο κοντέρ για να δω αν θα περάσει τα 200. Από ροπή έχει αρκετή και μπορείς να κινείσαι χωρίς να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες. Πχ. Με τρίτη και 1500 στροφές, ροπιαζει ωραία.
Στην αρχή για κάνα εξάμηνο, άλλαζα τις σχέσεις στις 2000 με 2500 στροφές και η κατανάλωση ήταν μικτή 6 με 6.5 λίτρα στα 100. Τώρα αλλάζω 3500 με 4000 με κατανάλωση 6.7 με 7 λίτρα. Σε ταξίδι με δύο άτομα και 125 χαω είχα 5.4 λίτρα στα 100. Στο ταξίδι των διακοπών με μπαγκαζιερα στην οροφή, φουλ φορτωμένο με τρία άτομα και κλιματισμό, χωρίς να προσέχω την κατανάλωση καίει 7.5 λίτρα σε διαδρομή που περιλαμβάνει και βουνά (Πίνδος).
Τα μείον του μηχανικού συνόλου είναι η καθυστέρηση του τούρμπο στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων που λύνεται με την αλλαγή σχέσεων σε μεγαλύτερες στροφές και το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Στις 5500 απενεργοποιείται το τούρμπο και αν δεν προσέχεις το στροφόμετρο ή το ξεχάσεις, σε κρεμάει επικίνδυνα, πχ. σε μια προσπέραση. Επίσης έχει πολύ κοντή πρώτη και δευτέρα και εκεί χάνει αρκετά στα 0 100.
Κραδασμούς κατά τη λειτουργία του ο κινητήρας δεν έχει, δηλαδή δεν περνάνε στον χώρο της καμπίνας, ούτε στο τιμόνι ή στον λεβιέ ή στα πεντάλ. Μόνο όταν παίρνει μπροστά ή σβήνει έχει κραδασμούς που όποιος δεν έχει συνηθίσει του φαίνεται κάπως.
Το αυτοκίνητο ακόμα και τώρα μετά από 1μισυ χρόνο και 20000 χλμ, ανυπομονώ να το οδηγήσω, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές που κάνω κάθε εβδομάδα παρόλο που πηγαίνω με αυτό κάθε μέρα στη δουλειά. Δεν το έχω βαρεθεί ακόμα. Που να είχα και το 1500, μέσα θα κοιμόμουν.
Στα υπόλοιπα (αμάξωμα, εσωτερικό, συστήματα ασφαλείας) είναι ίδιο με το 1500, εκτός του χώρου αποσκευών που έχει μια θήκη κάτω από τον κεντρικό χώρο η οποία είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσει πυροσβεστήρα, αλυσίδες, δεύτερο κομπρεσέρ, μπουκάλια νερού 1 λίτρου και άλλα πράγματα.
Τριγμούς ακόμα δεν έχω παρατηρήσει εκτός από αυτόν πίσω από την οθόνη που ακούγεται σπάνια και σταματάει από μόνος του.
-
Ωραίος!
Απλά να διορθώσω ότι στις 5500 στροφές, δεν απενεργοποιείται το τούρμπο αλλά είναι ο κόφτης οπότε το αμάξι κόβεται και μάλιστα επειδή ανεβάζει δυνατά μέχρι εκεί χωρίς σημάδια καμπής, κόβεται εντελώς απότομα και έτσι μπορείς να την πατήσεις και να μείνεις ξεκρέμαστος (σε μια προσπέραση κτλ.) τουλάχιστον μέχρι να το συνηθίσεις.
-
Δεν το έχω ψάξει τεχνικά περισσότερο, αλλά σε εμένα φαίνεται ότι κόβει μόνο το τούρμπο και ότι ο κινητήρας συνεχίζει να ανεβάζει στροφές χωρίς αυτό, αλλά χωρίς δύναμη. Μπορεί να είναι ιδέα μου, θα το δοκιμάσω κάποια στιγμη. Τα κόκκινα ξεκινάνε στις 6000. Αυτες οι 500 στροφές θα έκαναν μεγάλη διαφορά στην επιτάχυνση αν υπήρχαν.
Τελικά τώρα που το οδήγησα, τα κόκκινα ξεκινάνε στις 3600, εγώ κοίταζα τις μεγάλες παύλες και όχι τις μικρές.
-
Ευχαριστώ για το review djhoulio
Με κάλυψε απόλυτα.
Όσον αφορά τα κόκκινα καλά έκανες και κοίταζες της μεγάλες παύλες (αποκλείεται τα κόκκινα να ξεκινάνε στις 3600 σε αμάξι βενζίνης) μάλλον έχει τον ίδιο πίνακα με το 1,5 που ξεκινάνε πιο πάνω .
Έχω διαβάσει ότι κόφτη έχει στις 5500. Οκ, δεν είναι θέμα (αν δεν έχει να δώσει κάτι παραπάνω το μοτέρ γιατί να το αφήσουν να στροφάρει παραπάνω?)
Υ.Γ. γενικά οι κάτοχοι civic, αλλά και mazda 3 (ήταν οι αρχικές επιλογές μου όταν έψαχνα το 2014 για αμάξι και κατέληξα με το αουρις) ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ αν είναι σε καλή κατάσταση. Καλά κάνουν αφού τους καλύπτουν, βέβαια. Αλλά εμείς οι έρμοι που δεν μπορούμε να πάμε σε καινούργιο, μένουμε με αμάξια που δεν καλύπτουν πολλά από τα κριτήριά μας
-
Αυτό το επιχείρημα 'αρέσει στις γυναίκες' εκτός ότι είναι σχόλιο το πολύ 22χρονου, μου ακούγεται και λίγο σεξιστικό! Μπαίνουν και γυναίκες στο φόρουμ και δεν θα είναι περήφανες για την εξέλιξη των αρσενικών τις τελευταίες δεκαετίες!
Ένας άνθρωπος που βάζει τα υλικά αγαθά πάνω από άλλες σημαντικότερες ανθρώπινες ιδιότητες και χαρακτηριστικά, απλά δεν είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος πιστεύω εγώ.
-
Μια χαρά πάει το χιλιάρι. Εννοείται οτι αν διέθετα τα χρήματα θα έπαιρνα το 1500, αλλά εκτός από κάποιες φορές που θα ήθελα περισσότερη επιτάχυνση για μια προσπέραση ή για να «εξαφανιστώ» κατά την εκκίνηση στο φανάρι, δεν μου λείπει κάτι άλλο. Στην προσπέραση θα προσαρμοστώ στις συνθήκες και θα προσέξω λίγο περισσότερο από αυτόν που έχει το 1500. Ταξίδι κάνω άνετα με ταχύτητες 150 και 160 χαω, και προχθές στην Εγνατία σε ίσιο δρόμο χωρίς κλήση, με ανοικτό το αιρκοντίσιον, πήγα για λίγο με 206 χαω στο κοντέρ για να δω αν θα περάσει τα 200. Από ροπή έχει αρκετή και μπορείς να κινείσαι χωρίς να αλλάζεις συνεχώς ταχύτητες. Πχ. Με τρίτη και 1500 στροφές, ροπιαζει ωραία.
Στην αρχή για κάνα εξάμηνο, άλλαζα τις σχέσεις στις 2000 με 2500 στροφές και η κατανάλωση ήταν μικτή 6 με 6.5 λίτρα στα 100. Τώρα αλλάζω 3500 με 4000 με κατανάλωση 6.7 με 7 λίτρα. Σε ταξίδι με δύο άτομα και 125 χαω είχα 5.4 λίτρα στα 100. Στο ταξίδι των διακοπών με μπαγκαζιερα στην οροφή, φουλ φορτωμένο με τρία άτομα και κλιματισμό, χωρίς να προσέχω την κατανάλωση καίει 7.5 λίτρα σε διαδρομή που περιλαμβάνει και βουνά (Πίνδος).
Τα μείον του μηχανικού συνόλου είναι η καθυστέρηση του τούρμπο στις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων που λύνεται με την αλλαγή σχέσεων σε μεγαλύτερες στροφές και το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητήρα. Στις 5500 απενεργοποιείται το τούρμπο και αν δεν προσέχεις το στροφόμετρο ή το ξεχάσεις, σε κρεμάει επικίνδυνα, πχ. σε μια προσπέραση. Επίσης έχει πολύ κοντή πρώτη και δευτέρα και εκεί χάνει αρκετά στα 0 100.
Κραδασμούς κατά τη λειτουργία του ο κινητήρας δεν έχει, δηλαδή δεν περνάνε στον χώρο της καμπίνας, ούτε στο τιμόνι ή στον λεβιέ ή στα πεντάλ. Μόνο όταν παίρνει μπροστά ή σβήνει έχει κραδασμούς που όποιος δεν έχει συνηθίσει του φαίνεται κάπως.
Το αυτοκίνητο ακόμα και τώρα μετά από 1μισυ χρόνο και 20000 χλμ, ανυπομονώ να το οδηγήσω, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές που κάνω κάθε εβδομάδα παρόλο που πηγαίνω με αυτό κάθε μέρα στη δουλειά. Δεν το έχω βαρεθεί ακόμα. Που να είχα και το 1500, μέσα θα κοιμόμουν.
Στα υπόλοιπα (αμάξωμα, εσωτερικό, συστήματα ασφαλείας) είναι ίδιο με το 1500, εκτός του χώρου αποσκευών που έχει μια θήκη κάτω από τον κεντρικό χώρο η οποία είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσει πυροσβεστήρα, αλυσίδες, δεύτερο κομπρεσέρ, μπουκάλια νερού 1 λίτρου και άλλα πράγματα.
Τριγμούς ακόμα δεν έχω παρατηρήσει εκτός από αυτόν πίσω από την οθόνη που ακούγεται σπάνια και σταματάει από μόνος του.
Α γειά σου να ακούσουμε και μια φορά για το 1.0. Καλοτάξιδο φίλε μου
-
Αυτό το επιχείρημα 'αρέσει στις γυναίκες' εκτός ότι είναι σχόλιο το πολύ 22χρονου, μου ακούγεται και λίγο σεξιστικό! Μπαίνουν και γυναίκες στο φόρουμ και δεν θα είναι περήφανες για την εξέλιξη των αρσενικών τις τελευταίες δεκαετίες!
Ένας άνθρωπος που βάζει τα υλικά αγαθά πάνω από άλλες σημαντικότερες ανθρώπινες ιδιότητες και χαρακτηριστικά, απλά δεν είναι ένας αξιόλογος άνθρωπος πιστεύω εγώ.
Μπραβο dublin περασες το εξαμηνο.
Το ειπες και μονος σου.... ανθρωπινες ιδιοτητες και χαρακτηριστικα. Ετσι λοιπον σε τουτο τον πλανητη τα θηλυκά αρεσκονται κατα συντριπτικη πλειοψηφια στις εντονες σχεδιαστικες λεπτομερειες.
Ισχυει; ναι.
Το λεμε; γιατι οχι; αρνουμαστε την πραγματικότητα;
Διορθωνω....μαλλον εμεινες μετεξεταστέος.
-
Σόρρυ Nickthetrip, έκανα λάθος, 5600 ήθελα να γράψω ξεκινάνε τα κόκκινα.
Πάντως όταν έψαχνα για αυτοκίνητο, πήγαινα για το i30 fastback. Όταν πήρα τη γυναίκα μου στην αντιπροσωπεία για να το δεί, αυτή κόλλησε με το τουσόν, την ακριβή όμως έκδοση που πήγαινε 26000 τότε. Το φαστμπακ δεν ήθελε ούτε να το δεί. Μετά πήγαμε και είδαμε το chr, το οποίο μας άρεσε αρκετά και μπήκε και αυτό υποψήφιο στην μη υβριδική του έκδοση. Μια μέρα της λέω, πάμε να δεις και το σιβικ που είχα δει με τον αδερφό μου αλλά δεν το σκεφτόμουν για αγορά γιατί πίστευα ότι ήταν απλησίαστο. Ε, όταν φτάσαμε στην αντιπροσωπεία βλέπει ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα ένα τεστ ντραιβ και μου λέει Αυτό είναι; Αυτό που από πίσω μοιάζει με πόρσε? Λεω, ωραία, εμένα μου αρέσει το μπροστά αυτής το πίσω, καλά πάμε. Μόλις μπήκε μέσα και είδε και το χώρο αποσκευών τέλος. Έκλεισε.
Επίσης σε βενζινάδικο η κοπέλα που μου έβαζε βενζίνη μόνο που δεν το ματιαξε. Όλο τι ωραίο αυτοκίνητο μου έλεγε.
Γενικά οι περισσότερες γυναίκες το γουστάρουν.
-
Αυτό έχω αποκομίσει κ εγώ από διάφορες γυναίκες!
(Αβυσσος η ψυχή τους...Χαχαχα)
-
Αυτό έχω αποκομίσει κ εγώ από διάφορες γυναίκες!
(Αβυσσος η ψυχή τους...Χαχαχα)
sargus αυτό το αυτόκινητο είναι παγίδα. Παγίδα για τις γυναίκες.... Αλλά και παγίδα θανάτου για κάθε παντρεμένο που το χει και τον πάρει πρέφα η συζηγος.
-
Σε κάποια φάση, διασταυρωνομαι σε κάποια στενά με ένα audi a3 (το προηγούμενο) όπου είναι μέσα ένα σχετικά νεαρό ζευγάρι. Τους κάνω σήμα να περάσουν εκείνοι και γυρίζει η κοπέλα και λέει στον οδηγό (Πωωω κοίτα ένα αμάξι!). Και κατευθείαν γυρίζει η δικιά μου και μου λέει 'δε βλέπω να το κρατάμε πολύ το αμάξι...'
Χαχαχα
-
Δεν το έχω ψάξει τεχνικά περισσότερο, αλλά σε εμένα φαίνεται ότι κόβει μόνο το τούρμπο και ότι ο κινητήρας συνεχίζει να ανεβάζει στροφές χωρίς αυτό, αλλά χωρίς δύναμη.
Δεν γνωρίζω που έχει κόφτη ο συγκεκριμένος κινητήρας. Σωστά το περιγράφεις όμως, αλλά το ερμηνεύεις λανθασμένα. Το τούρμπο δεν απενεργοποιείται. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η παροχή αέρα του δεν επαρκεί για αυτές τις ΣΑΛ και έτσι ο κινητήρας 'λαχανιάζει'. Για αυτό τα περισσότερα υπερτροφοδοτούμενα δεν αποδίδουν καλά στις πολύ ψηλές στροφές. Εξαιρούνται τα πιο σπορ μοντέλα.
Νέο Honda Civic 2017