-
Και δύο τελευταία (εξαιρούνται τα suv). Στα hatchback πρέπει η θέση οδήγησης να δίνει την αίσθηση ότι κάθεσαι 'μεσα' και όχι 'επάνω' στο αυτοκίνητο λες και είσαι έφιππος τοξότης από το Ουλάν Μπατόρ. Επίσης ο λεβιές ταχυτήτων δεν είναι σάρισα. Θα είναι κοντός, κοφτός και ακριβής...
-
Χμμμμ, καλυτερα στα sedan να συμβαινει αυτο. Εχω συνδιασει στο μυαλο μου 3αρα
-
Ρε @Lap ώρες ώρες...
Sedan και hatchback τώρα λες και κυκλοφορούν πολλά Sedan. B/C segment non suv, ok τώρα;
-
Ωρες ωρες σε πιανει μια τρελα να με συναντησεις;;;
Ωρες ωρες σου λειπω και θελεις να τηλεφωνησεις;;
Οκ
Υ.γ
https://m.youtube.com/watch?v=5UdjCxk-i78
Ελα ξες ....τερμα στο συτοκινητο.
-
-
Το να κάθεσαι μέσα στο αμάξι και όχι άνετα για μένα είναι ύψιστη μλκια. Γιατί μειώνεις τους υποψηφίους πελάτες σου. Για παράδειγμα εγώ στην C5 μου καθόμουν ψιλοανετα. Στο νέο 508 απλά δεν χωράω που έχει τέτοια λογική
-
Δεν νιώθεις άνετα γιατί είναι εργονομικά λάθος δημιουργημένος ο χώρος, γιατί πρέπει νασαι 'κρεμάστρα' για να χώρας άνετα 'κάτω' από το i-cockpit...
Πάνε κάτσε σε Civic και μετά πεσμου αν δεν νιώθεις αναβάτης όπως στα Peugeot με M/T. Ο αγκώνας με τον καρπό σου σε μια ευθεία παράλληλη του εδάφους. Και η χούφτα πέφτει ακριβώς ώστε να κλειδώσει στο λεβιεδακι του κιβωτίου. Η πλάτη σου απ' το κάθισμα να μην σηκώνεται ώστε να φτάνεις σε κάθε διακόπτη. Είσαι ουσιαστικά ένα σταθερό ενιαίο κομμάτι του cockpit. Ότι χειρίζεσαι είναι σαν φυσική προέκταση του σώματος και των αισθήσεων σου...
Αυτά στο PSA είναι όνειρο θερινής νυκτός. Τον λεβιέ τον κρατάς όπως την λαμπάδα το Πάσχα από το προστατευτικό ποτηράκι χαμηλά για να μην σε βρίσκουν οι σταγόνες του καυτού κεριού. Και στις μισές αλλαγές ταχυτήτων σπρώχνεις μπρος πίσω ότι έχεις στην/στις ποτηροθήκες. Ας πάει οποίος θέλει να το δοκιμάσει και να με βγάλει ψεύτη...
-
Αυτο ισχυε παντα
Μα καλα τι περιεργοι ανθρωπιποι που ειστε, δεν φτανει που εφτιαξαν οι ποτηροθηκες.
Θες να δεις να αλλαζεις ταχυτητες και να χυνεται ο καφες, να πεφτει τονκινητλ αναμεσα απο τα καθισματα και το κιβωτιο να σκαλωνει στις αλλαγες, αλλα να εχει μαλακο πλαστικο κυρους;
Παντως ακομα και στα ικρα ιαπωνικα χωρις τα μαλακα πλαστικα, βαζεις τα 500 ml καφε στην ποτρηροθηκαρα που δεν ενοχλει κανεναν, το κινητο στην δικη του θεση και οι αλλαγες στο κιβωτιο...χλατς χλουτς σαν τιμονιερα playstation
-
Εγώ δεν βάζω ποτέ καφέ στο αμάξι και δεν μου αρέσουν καθόλου οι ποτηροθήκες . Τις θεωρώ επικίνδυνες για την οδήγηση .
Μιλάνε για τα κινητά και ο άλλος κρατάει καφέ στο ένα χέρι , που αν είναι και καυτός και του χυθεί στα @@ θα κλάψουνε μανούλες...
-
Ετσι οπως τα λες βαζω στοιχημα πως θα κλαψει ο καυτοκαφεπληκτος.
-
Αυτό με τις ποτηροθήκες στα Citroen είναι τραγικό. Αυτό το αυτοκίνητο έχασε πόντους και για αυτό το λόγο, δεν ξαναέπαιρνα Citroen χωρίς, έχω ακόμη Saxo και το C3, δεν ήθελα να τριτώσει το κακό..
-
Συμπτωση που επαναλαμβανεται δεν ειναι συμπτωση.
Οι τυποι το διασκεδαζουν, σας το εχω πει. Γελουν με φατσες αλα Louis defuné.
-
Οι ποτηροθήκες είναι μεγάλος λόγος απόρριψης αυτοκίνητου, όχι μόνο για να πίνεις κάποιο ρόφημα - νερό στο αμάξι αλλά και να μεταφέρεις το ρόφημα σου στην δουλειά! Έχω ξεμείνει με ένα Fiat bravo τώρα και δε μπορώ να βάλω ούτε μπουκαλάκι νερού στις πόρτες!
-
Οι ποτηροθήκες είναι μεγάλος λόγος απόρριψης αυτοκίνητου, όχι μόνο για να πίνεις κάποιο ρόφημα - νερό στο αμάξι αλλά και να μεταφέρεις το ρόφημα σου στην δουλειά! Έχω ξεμείνει με ένα Fiat bravo τώρα και δε μπορώ να βάλω ούτε μπουκαλάκι νερού στις πόρτες!
χαχα! με το Saxo, κάπως δεν με ενδιέφερε, αλλά το C3 το πήρα στην εποχή του Freddo, οπότε η βαρύτητα ήταν μεγαλύτερη!
εντάξει, πάλι είπα, δεν πειράζει αφού με κάλυπτε στα υπόλοιπα και στην οικονομία που με ενδιέφερε πάρα πάρα πολύ εκείνη την εποχή (ελ. επαγγελματίας στην αρχή της κρίσης). Μετά είχαμε και το Auris που ήταν εντάξει από τέτοια, και πρωτότυπο εσωτερικό για Τοyota (σε σχέση με τα σημερινά μου φαινόταν περισσότερο πρακτικό). Τώρα που κοιτάγαμε πάντως, στο C3 Aircross ήταν κατάντια αυτή η θηκούλα μπροστά από το λεβιέ, και απογοητευτική η έλλειψη μικρών θηκών για ένα τόσο πρακτικό αυτοκίνητο.
Τουλάχιστον το 2008 έχει πολλές θέσεις να βάλεις οτιδήποτε. Μας ικανοποιεί πλήρως από αυτή την άποψη.
-
Ναι αλλα πες την αληθεια..στην δευτερη ποτηροθηκη δεν μπαινει μεγσλος φρεντο διοτι το χερι σου στο υποβραχιονιο τον χτυπα.
Να τα λεμε ολα...ξερουμε απο το νεο 208, δεν μας ξεγελας.
-
Για μένα είναι λόγος απόρριψης οι ποτηροθήκες . Ευτυχώς στο αιρκρος αυτές οι μικρές βγαίνουν και πήγαν πίσω στα κρυφά πορτ μπαγκάζ .
Αλλά για τις πόρτες δεν έχετε καθόλου δίκιο . Εκεί έχει θέση για μπουκάλια στις μπροστινές που είναι πραγματικά χρήσιμες και μην ξεχνάμε ότι εδώ και 20 χρόνια έχουν μεγάλα ντουλαπάκια συνοδηγού που είναι ψυχώμενα και βάζεις εκεί το νερό και το κρατάει δροσερό .
Ξαναλέω , για μένα έπρεπε ο καφές στο χέρι να έχει 3 φορές το πρόστιμο του κινητού στο χέρι , γιατί το κινητό στην ανάγκη το πετάς στο κάθισμα , τον καφέ τι τον κάνεις ?
-
Άμα γράφαμε όποιον κρατάει στο χέρι φαγητό, καφέ, τσιγάρο (επίσης πολύ επικίνδυνο), κινητό κλπ θα θέλαμε 3 μπλοκάκια στο 8ωρο ειλικρινά Μάλιστα ενώ θα κάναμε το σωστό, το καθήκον μας, θα βρίσκονταν πάλι οι γραφικοί να βγάλουν τα κόμπλεξ των ιδεολογικών 'διαφόρων τους' με εμάς και θα μας έβριζαν μπροστά ή πίσω από τις πλάτες μας...
-
Τον καφε τον πινεις μονορουφι.
-
Ακομα θυμαμαι τον μπαρμπα που τρακαρε πανω στο παρκαρισμένο αμαξι του πατερα μου(το πεταξε 2-3 μετρα μπροστα) . Τρεχω (ημουν διπλα) και βλεπω τον μπαρμπα με ενα πλαστικο ποτηρι καφε στο χερι , σοκαρισμενο , και το περιεχομενο του καφε απλωμένο πανω του
-
ΑΜΑΝ ρε αλεξανδρε, σαν εμενα κανεις.
Τιποτα αλλο ειχε ο παππους; ολο και προσθετεις κατι.
Χαχα
PEUGEOT FORUM