-
Στην Γαλλία για 160 Nm γράφουν.
Duster, Sandero και Captur γράφουν 170/2000 στο LPG. Χλωμό μόνο το Clio να υιοθέτησε άλλον χάρτη από τα υπόλοιπα, μάλλον λάθος καταχώρηση από το marketing θα είναι...
-
Με την εφαρμογη myrenault που σου δειχνει διαφορα ωραια απο το κινητο σου οπως που εχεις παρκαρει, ποσο καταναλωση εχεις, ποτε ειναι τα σερβις κλπ κλπ ξερει κανεις τι παιζει;
-
Με την εφαρμογη myrenault που σου δειχνει διαφορα ωραια απο το κινητο σου οπως που εχεις παρκαρει, ποσο καταναλωση εχεις, ποτε ειναι τα σερβις κλπ κλπ ξερει κανεις τι παιζει;
Από ότι κατάλαβα, το αμάξι έχει 3 χρόνια σύνδεση Data για τέτοιες λειτουργίες. Αναβαθμίσεις χαρτών, επικοινωνία myrenault κλπ
-
Saltaro wrote:
Με την εφαρμογη myrenault που σου δειχνει διαφορα ωραια απο το κινητο σου οπως που εχεις παρκαρει, ποσο καταναλωση εχεις, ποτε ειναι τα σερβις κλπ κλπ ξερει κανεις τι παιζει;
Από ότι κατάλαβα, το αμάξι έχει 3 χρόνια σύνδεση Data για τέτοιες λειτουργίες. Αναβαθμίσεις χαρτών, επικοινωνία myrenault κλπ
Δεν νομιζω οτι λεμε το ιδιο.
Απο οτι εψαξα λιγο στο ιντερνετ και απο οτι καταλαβα, δεν ειναι ακομα διαθεσιμη η εφαρμογη myrenault στην Ελλαδα και μαλλον θα γινει σε μεταγενεστερο χρονο που κανεις δεν ξερει. Ο αδερφος μου που εχει την παρομοια εφαρμογη toyota, μπορει να δει απο το κινητο που εχει παρκαρει μεταξυ αλλων. Πραγμα που κανει και η εφαρμογη myrenault στις χωρες που ειναι διαθεσιμη.
-
Το **R & GO της RENAULT **τι κάνει?
-
Το **R & GO της RENAULT **τι κάνει?
To R & Go έλεγα εγώ, αλλά όντως είναι άλλο από το Myrenault. Αυτό συνδέεται με το αμάξι μέσω bluetooth και κάνεις παιχνίδι με το κινητό για πλοήγηση, μουσική, στατιστικά trip computer, Eco driving score και κάτι τέτοια. Δεν βλέπω να έχει πουθενά σύνδεση με το VIN, οπότε είναι μόνο για χρήση εντός του οχήματος, με bluetooth.
-
Ρε παιδια, τι παιζεται με το στρωσιμο; Στο βιβλιαρακι λεει στα πρωτα 1.000 χλμ να μην ξεπερνας τα 130 και τις 3.000 εως 3.500 στροφες.. Εχω ακουσει τα παντα για αυτο το θεμα, απο το 'καινουργιο αμαξι ειναι, δεν θελει στρωσιμο', στο 'μην χρησιμοποιεις την λειτουργια eco ή το air condition για να μην ζοριζεις τον κινητηρα' στο 'αλλαξε τα λαδια με ειδικα στρωσιματος απο τα 100 χιλιομετρα, και τρεχα γυρευε'. Ακομα και το επισημο 'μην ξεπερνας τις 3.000 εως 3.500 στροφες' με μπερδευει τι σημαινει αυτο το 'εως 3.500 στροφες'. Αν ηταν μην ξεπερνας τι 3.000 στροφες τοτε που κολλαει το 'εως 3.500';
Εχει παρει κανεις περιεκτικη απαντηση απο την αντιπροσωπεια;
-
Εννοει στο περιπου να μην ξεπερνας τις 3-3,500. Και 3600 να πας δεν θα παθει κατι .
-
Ακολούθησε ακριβώς τις οδηγίες του κατασκευαστή. Μη κάνεις απότομες επιταχύνσεις με το πόδι στο πάτωμα, προοδευτικά το γκάζι και μη ξεπερνάς τις 3500 στροφές. Όταν περάσεις τα 1000 χιλιόμετρα ρονταρίσματος μη το πάς αμέσως στα κόκκινα.. σιγά σιγά μπορείς να το πιέζεις και να το οδηγείς πιο επιθετικά.
Βασικά ότι και να του κάνεις είτε σκίσιμο από την αρχή είτε χαλαρός μέχρι τις 10000 χιλιόμετρα το πιο πιθανό είναι να μην παίζει κανένα ρόλο.. Πήγαινε το 'by the book' να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και απόλαυσε το αμαξάκι σου.
-
Η όλη ιστορία είναι να μην περάσει ο θάλαμος καύσης παρατεταμένα τους 800-850 βαθμούς Κελσίου, ώστε να μην ζοριστούν τα μέταλλα με το καλημέρα, να προλάβουν να πάρουν ομαλά την τελική μορφή τους μέχρι να ελαχιστοποιηθεί η τριβή. Οπότε απλά νορμάλ οδήγηση, όχι τσαρουχώματα στο γκάζι, όχι τελικές, όχι κόφτες, όχι φόρτωμα με μεγάλη ταχύτητα στο κιβώτιο, γενικά να το πηγαίνεις τριγύρω από τις ροπές του. Μετά τις 1000-1500, αρχίζουμε να το ζορίζουμε σταδιακά, να ανοίξει ομαλά.
-
Να κανω μια ερώτηση, μου ζήτησαν προκαταβολή 2.500 για το αμαξι ,βεβαια εγω εχω πει οτι θελω να βαλω και κάποια εξτρα οποτε η παραγγελία θα παει σε ένα 3μηνο (καλα Χριστούγεννα δλδ) Τα 2.500 δεν είναι μεγάλο ποσό για προκαταβολή ή κανω λαθος ?
-
Τα ίδια ζητάνε παντού, λογικά για να σιγουρέψουν- δεσμεύσουν την παραγγελία, μην το μετανιώσεις και την κάνεις! Εδώ σε εμένα που θεωρητικά το έχουν έτοιμο από παραγγελια δικιά τους και έρχεται σε 15 μέρες έτσι και αλλιώς και μου ζήτησαν τα 2.500! Αλήθεια αν το μετανιώσεις μπορείς να πάρεις τα 2.500 πίσω?
-
Οπως και νσ χει παιδια,τα 470 € που ζητανε ειναι υπερβολικα......
Μόλις μπήκα renault.es. Εκεί 100€ το έχουν το blind spot warning. Όσο θα έπρεπε να κάνουν 2 αισθητήρες στα πίσω φτερά και 2 λεντάκια στους καθρέφτες. Όχι 470 που κάνει εδώ...
-
Πες τους για ξεχωριστη παραγγελια μονο αυτο.
Αξιζει ακου που σου λεω
-
Αν μιλάς για το δικό μου, συναρμολογείται ήδη στην Σλοβενία εδώ και μια βδομάδα. Και όπως ξαναείπα, 500€ για 2 αισθητήρες και δύο led, όχι ευχαριστώ. 100€ που κάνει στην Ισπανία, τα έδινα ευχαρίστως...
-
Ρε συ το κοστος των υλικων κοιτας ή την αξια της προστασιας.
Και το τζαμι του καθρευτη κοστιζει 20 ευρω.
Ελα συγκεντρωσουυυυυ.
Τεσπα.
Καλοταξιδο ευχομαι..,αντε κανε review μολις ερθει.
-
Αν μιλάς για το δικό μου, συναρμολογείται ήδη στην Σλοβενία εδώ και μια βδομάδα. Και όπως ξαναείπα, 500€ για 2 αισθητήρες και δύο led, όχι ευχαριστώ. 100€ που κάνει στην Ισπανία, τα έδινα ευχαρίστως...
Έχεις το VIN του αυτοκινήτου και ξέρεις ότι είσαι στην κατασκευή ή στο είπε ο πωλητής?
@Lap : Καλό βοήθημα αλλά όχι και 500ε , πολλά είναι !
Με το καλό να παραλάβεις , Το LPG είναι?
-
asteris wrote:
Αν μιλάς για το δικό μου, συναρμολογείται ήδη στην Σλοβενία εδώ και μια βδομάδα. Και όπως ξαναείπα, 500€ για 2 αισθητήρες και δύο led, όχι ευχαριστώ. 100€ που κάνει στην Ισπανία, τα έδινα ευχαρίστως...
Έχεις το VIN του αυτοκινήτου και ξέρεις ότι είσαι στην κατασκευή ή στο είπε ο πωλητής?
@Lap : Καλό βοήθημα αλλά όχι και 500ε , πολλά είναι !
Με το καλό να παραλάβεις , Το LPG είναι?
Έχω VIN από την μέρα που μπήκε η ειδική παραγγελία στο εργοστάσιο, αρχές Αυγούστου. Πήγα να προσθέσω κάτι στον εξοπλισμό στις 5/9 και δεν μας άφηνε, το έγραφε το λογισμικό τους ότι είχε μπει στην γραμμή παραγωγής. LPG είναι, ναι, σε ευχαριστώ.
Βάλτε όσο προλαβαίνετε παραγγελία, έχει το μεταλλικό δώρο και -700€. Ένα γκρι-δελφινί που είχε για δωρεάν στα LPG, δεν παλεύεται...
-
Θα ειναι πολυτιμες οι εμπειριες σου με αυτον τον κινητηρα. Με ενδιαφερει πολυ.
-
Θα ειναι πολυτιμες οι εμπειριες σου με αυτον τον κινητηρα. Με ενδιαφερει πολυ.
Από ότι διαβάζω ελαστικός παντού, μετά τις 5.000 δεν έχεις λόγο να τον πιέζεις, χαμηλά η βενζίνη λίγο υστερεί μέχρι να αρπάξει, το LPG όμως το δίνουν με 170Nm από τις 2000, έναντι 160Nm από τις 2750 της βενζίνης, οπότε πιστεύω να είναι μιά χαρά και χαμηλά. Αναμονή.
Renault Clio V