-
καλημερα σας,
Αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου υβριδικου, γενικα πως θα ελεγξω σε τι κατασταση ειναι οι μπαταριες. Και τι κοστος μπορουν να εχουν αν πρεπει να τις αλλαξω ?
Ευχαριστω
-
καλημερα σας,
Αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου υβριδικου, γενικα πως θα ελεγξω σε τι κατασταση ειναι οι μπαταριες. Και τι κοστος μπορουν να εχουν αν πρεπει να τις αλλαξω ?
Ευχαριστω
-
Αν κοιτάξεις στο car.gr κάνοντας μια απλή αναζήτηση για υβριδικά θα διαπιστώσεις οτι το 90% είναι Toyota -lexus οπότε το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βεβαιωθείς οτι αυτό που σε ενδιαφέρει ειναι ελληνικό και έχει κάνει τα σέρβις του στην αντιπροσωπεία , υπάρχει περίπτωση να βρεις αυτοκίνητο 10 ετίας που να έχει ακόμα εγγύηση στις μπαταρίες!
Αν ήταν να επιλέξω τώρα θα έπαιρνα ενα Prius 3ης γενιάς αυτά που βγήκαν μετά το 2009 με το μοτερ των 1800 κυβ. υπάρχουν μερικά με το πακέτο executive+ solar pack πολύ κάτω απο τα 10000€ με εγγυήσεις ή και αλλαγμένη μπαταρία , αυτά τα αυτοκίνητα είναι σαν τις mercedes του ΄70 ΆΘΡΑΥΣΤΑ δεν καίνε τίποτα και υπάρχει τεράστιος όγκος πληροφόρησης ώστε να κάνεις την συντήρηση ακόμη και μόνος σου αν πιάνουν τα χέρια σου .
-
Τώρα για το θέμα με τιμές μπαταριών κλπ πάρε τηλ. κάποιον από αυτούς που φαίνονται παρακάτω
https://www.car.gr/parts/?makes=Toyota&models=Prius&models=Prius%2B&ca=77&pg=1&sp=1594
ίσως αναλαμβάνουν και ελέγχους υβριδικών αν δεν θες να πας αντιπροσωπεία
-
Βασικα παιδια το αμαξι ελεγα να το φερω απο εξω γιατι γλιτωνω τελη ταξινομησης λογω τριτεκνιας για αυτο ελαγα πως μπορω να ελεγξω τις μπαταριες ?
Με καποια εφαρμογη π.χ στο κινητο μεσω OBD για παραδειγμα
-
Απέξω θα το φέρεις μόνος σου? Εαν ναι το καλύτερο είναι να αγοράσεις κατευθείαν από Toyota οπου μπορούν να σου δώσουν και αναφορά με την κατάσταση των μπαταριών ή ιδιώτη που θα δεχτεί να το ελέγξεις σε ένα εξουσιδοτημένο συνεργείο.
-
Βασικα παιδια το αμαξι ελεγα να το φερω απο εξω γιατι γλιτωνω τελη ταξινομησης λογω τριτεκνιας
Μεχρι ποσα κυβικα τα γλιτώνεις?
-
darn wrote:
Βασικα παιδια το αμαξι ελεγα να το φερω απο εξω γιατι γλιτωνω τελη ταξινομησης λογω τριτεκνιας
Μεχρι ποσα κυβικα τα γλιτώνεις?
Εχω την εντυπωση μεχρι 2500 κυβικα
-
Δεν ξερω για τα υβριδικα αν αλλαζει κατι (πολυ πιθανό) , αλλά για συμβατικο κινητηρα, μεχρι 1600cc δεν πληρωνεις τελη ταξινόμησης ως τριτεκνος
-
Αν ισχύει το όριο των 2,5 λίτρων και με δεδομένη την κατάργηση του φόρου πολυτελείας, άνετα χτυπούσα ένα Volvo V60 D6. Μπριζάτο ηλεκτρικό για 35-40 χιλιόμετρα, να βγάζει τον κάματο της ημέρας. 2,4 πετρέλαιο για τα ταξίδια και με ηλεκτροκινητήρα πίσω για τετρακίνητα γκάζια. 280 άλογα κι 64 κιλά ροπής!!!
I found this offer on AutoScout24.
Mileage: 229,997 km
First registration: 01/2015
Final price: € 9,900.-
Αγορα μεταχειρισμενου υβριδικου