-
Lap wrote:
Μας έχεις τρελάνει με αυτό το seltos .
To πόσταρα μέχρι και στο C4!
Έχει ακριβώς τις διαστάσεις που ήθελα, το ύψος από το έδαφος, χώρο αποσκευών, και μου αρέσει και σαν εξωτερική εμφάνιση αλλά και το εσωτερικό του το προτιμώ από οποιοδήποτε Κορεάτικο (ίσως και οποιδήποτε Ασιατικό).
Αν υπήρχε Ευρώπη θα το αγόραζα σίγουρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί να κυκλοφορεί Κορέα/Αυστραλία/Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ άλλων, αλλά να μην έρχεται Ευρώπη, ενώ το Xceed έχει πουλήσει 8 αυτοκίνητα σε όλα τα Βαλκάνια και μερικές ντουζίνες πανΕυρωπαικά.
Επίσης με τους κινητήρες του Sportage, που είναι λίγο βαρύ, θα είχε και συνολικά καλύτερες επιδόσεις/λιγότερους ρύπους, οπότε BINGO! Aν ερχόταν με ελαφρά χαμηλότερη τιμή από το Xceed, θα γινόταν best seller της Κia μάλλον.
Έχω δει 1 να κυκλοφορεί, και 2008 που βγήκε πολύ αργότερα έχω δει δεκάδες.
Γενικά σέβομαι πολύ τους Κορεάτες σαν λαό, αυτός έχει πλάκα (για Κορεάτης!) οδηγεί το Seltos
To έχω δει κι εγώ σε βιντεάκια Αυστραλών,Αμερικανών κ.ά., αλλά το μήκος του (4,37μ.) είναι παραπάνω κατηγορίας -QQ,CHR- ή hatchback C κατηγορίας (Focus,Megane,Golf κ.τ.λ.). Δε νομίζω ότι θα σε βόλευε αφού μου φαίνεται πως είπες ότι και με το 2008 είσαι οριακά σε διαστάσεις πάρκινγκ.
-
https://www.kia.com/la/showroom/new-seltos/specification.html
4.315 λέει. 1,5 εκατοστό μεγαλύτερο από το 2008.
Η Αλήθεια είναι ότι κοίταξα και Karoq, 5-6 πόντους από τα 4.30 ίσως τα πήγαινα, αλλά από τα C προτιμούσα Sportage αρχή,και μετά C5 Aircross.
Έχω δει κ εγώ οτι δίνονται διαφορετικές διαστάσεις πάντως. Αφού δεν έρχεται είναι άκυρη η σύγκριση ούτως ή άλλως,αλλά όταν δηλωνε η KIA ότι θα είναι World Model κάπως το είχα ονειρευτεί! Μετά προέκυψε Xceed, πήγα το είδα - προτιμούσα το Sportage, και μετά δήλωσαν οτι δεν θα το έφερναν Ευρώπη, μετά ξαφνικά εκείνα τα Χριστούγεννα έσκασε από το πουθενά το 2008, και τα υπόλοιπα ειναι ιστορία!
-
Βλέπω ότι οι η τιμές στο ντίζελ που το παρακολουθούσα έχουν αρκετή μείωση στα 1100 ως 1300 . Δεν ξέρω αν σχετίζεται με τα νέα ττ αν και βλέπω παρόμοιες μειώσεις ανεξάρτητα από τις λτπφ οπότε ίσως δεν σχετίζονται. 24000 πλέον το φθηνότερο ντίζελ υβριδικό 115 . 26300 και 27300 οι πιο πλούσιες εκδόσεις στα 136. Μιλούσα για +2000 φουσκωμένες τιμες αποκλιμακωσαν ένα μεγάλο μέρος. Βέβαια η πλούσια έκδοση έχει τα λεφτά που κοστίζει το cx30 αλλά με αρκετά χαμηλότερο εξοπλισμό κυρίως στα συστήματα ασφαλείας για το κια.
-
Αν μη τι άλλο φαίνεται πως παρά τα υδραυλικά στοπ στις αναρτήσεις και το έξτρα ύψος από το έδαφος το αμάξι έχει σασί που του δίνει πολύ υψηλά όρια πρόσφυσης. Όχι ότι υπάρχει νορμάλ άνθρωπος που θα πάρει crossover και θα το οδηγήσει όπως ο τύπος στο video. Παρά το ότι το έχω πάρει td (1.0T) δεν το δοκίμασα σε διάφορες συνθήκες που θα ήθελα και φοβόμουν τα υδραυλικά στοπ μην το κάνουν και πάθει 'C5 Aircross'. Ευτυχώς φαίνεται πως ούτε καν..
Πάντως πως έχει γίνει καλή δουλειά στο όχημα συνολικά. Κόβει το τιμόνι του, ακούει η ανάρτηση, δυνατός ο 1,6Τ αλλά πολύ τραχύς.
Το αμάξι πάντως φωνάζει για καλύτερο βασικό κινητήρα βενζίνης, τώρα που του έδωσαν τον 48V MH Diesel και κάλυψε αυτόν τον τομέα. 10.1' τα 0-100 στο Xceed από τα 11,2' του Sportage με το hybrid diesel. Τα 32 Nm ροπής λογικά θα οργώνουν με οποιοδήποτε φορτίο σε αυτή την εφαρμογή.
Ο 1,4Τ petrol είναι γραμμικός, τίμιος σε επιδόσεις, αλλά τραχύς στην λειτουργία του άρα θορυβώδης και ρυπογόνος άρα με υψηλά ΤΚ-ΤΤ για την κλάση του.
Στο επόμενο 3μηνο αναμένεται με το i30 FL ο νέος 1,5Τ petrol 48V hybrid ο οποίος θα αποδίδει 160ps με 25,3 Nm ροπής παρακαλώ. Αυτός θα έρθει να αντικαταστήσει τον υπάρχον 1,4Τ petrol του ομίλου. Άρα η λογική λέει πως αργά ή γρήγορα θα μπει και στο Xceed. Θεωρώ ότι αυτό θα αλλάξει προς το καλύτερο την εμπορική του πορεία.
Αυτή την στιγμή είναι ένα σχετικά ακριβό όχημα στην αγορά. Στο κόστος συντήρησης ενώ έχει 7ετη εργοστασιακή εγγύηση, 5 έτη δωρεάν σέρβις και 5 έτη δωρεάν οδική βοήθεια μας τα χαλάει με τα 270€ περίπου ΤΚ. Ως γνωστόν αν συνδυαστεί με DCT κατεβαίνουν τα ΤΚ σε νορμάλ επίπεδα περί τα 170€. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να φορτωθείς ένα DCT ξηρού και κάνα 2κ στην τιμή αγοράς. Εγώ τουλάχιστον θα το σκεφτόμουν πολύ με σαφή τάση στο όχι...
Αν λοιπόν το νέο μοτέρ έρθει και δώσει ρύπους στον μέσο όρο της κατηγορίας οπότε ΤΚ γύρω στα 150€ σε συνδυασμό με τα ανωτέρω θα γίνει πολύ συμφέρον στο κόστος χρήσης. Έτσι θα γλυκανει τον υποψήφιο αγοραστή να δώσει τα λίγα παραπάνω χρήματα που κοστίζει. Θεωρώ ότι μια τιμή γύρω στα 25 κ για την platinum με το νέο μοτέρ θα είναι μια δίκαιη τιμή με τα ανωτέρω επακόλουθα.
Θα είναι μεγάλο φάουλ και άδικο να μην δώσει ο όμιλος το νέο μοτέρ στο Xceed ώστε να πουλήσει έτσι το 'στοκ' των 1,4Τ. Όπως δηλαδή διατηρεί σε κάποια μοντέλα του ο PSA τους παλιούς BlueHDI 1,6 120ps. Θέλω να πιστεύω ότι θα πρυτανεύσει η λογική. Μάλιστα δεν θα με εκπλήξει το γεγονός του να κοπεί από πολλά αμαξώματα και ο 1,6Τ petrol των 204ps ώστε να πέσει κατά πολύ ο μ.ο. των ρύπων του ομίλου στην Ε.Ε. άρα και τα πρόστιμα. Ίσως να κρατήσουν τον 1,6Τ petrol μόνο για τα 'warm hatch' Ceed/Proceed GT.
-
Ε καλα οχι σιγουρα,....πες πως εγινε.
Αφου σου λεω, ρωτησα για το kona και μου ειπαν σιφα σιγα τελος τα diesel ολα του ομιλου θα ειναι υβριδικα, μαλλον εννουσε mild hybrid
-
Ε καλα οχι σιγουρα,....πες πως εγινε.
Αφου σου λεω, ρωτησα για το kona και μου ειπαν σιφα σιγα τελος τα diesel ολα του ομιλου θα ειναι υβριδικα, μαλλον εννουσε mild hybrid
lap ελπίζω να εννοείς mild hybrid diesel?
-
Τι να σου πω.... αυτος μου εδωσε να καταλαβω για βενζινη,
Αλλα απο την αλλη δεν εχει νοημα να καταργηθει ο diesel mild hybrid.
Παντως και στο stonic σταματησε το diesel
-
Τι να σου πω.... αυτος μου εδωσε να καταλαβω για βενζινη,
Αλλα απο την αλλη δεν εχει νοημα να καταργηθει ο diesel mild hybrid.
Παντως και στο stonic σταματησε το diesel
Καλά αν είναι να σταματήσει και hyundai kia το diesel μέχρι του χρόνου που είχα σκοπό για αγορά με βλέπω ή να κρατάω το corolla για αλλά 15 χρόνια ή με βλέπω με το καινούργιο corolla hybrid. Τεσπα αύριο είναι να πάρω ένα γνωστό μου πωλητή στην hyundai για μια προσφορά για έναν φίλο οπότε θα τον ρωτήσω και θα σου πω
-
Λέει κατανάλωση ~ 6,8lt/100 (το 1.400),αλλά κινούμενος κυρίως υπεραστικά.
Ουσιαστικά ένα πολύ καλό αμάξι,όπως τονίζει συχνά,που ισορροπεί σχεδόν τέλεια μεταξύ ενδιαφέρουσας οδηγ.συμπεριφοράς κι άνεσης. Τα μείον που αναφέρει στην ουσία είναι για να πει κάτι (αν κατάλαβα καλά, λέει πως για να πας από ένα τραγούδι σε άλλο μπρος-πίσω στο ράδιο,πρέπει να διπλοπατήσεις το κουμπάκι στο τιμόνι. Σιγά τα ωα...)
-
Τα μείον του είναι βασικά τρία. Ρύποι/ΤΚ στο 1,4Τ. Θόρυβος κύλισης μετά τα 130. Πολιτική της εισαγωγικής στις παραγγελίες των έξτρα. Αν έρθει ο νέος 1,5Τ βενζίνης mh και είναι καλός θα αρχίσει να πουλάει τώρα που κατέβηκε η τιμή του αρκετά λόγο νέων ΤΤ.
-
Πάντως στις Πανευρωπαϊκες πωλήσεις Α εξαμήνου για την κατηγορία C- HAtchs το xceed ειναι 8ο δεν τα παει και ασχημα για πρωτοεμφανιζόμενο (1ο golf VII +60000 μοναδες, Μετα focus 43000, golf VIII 27900, corolla 26700, 308 26200, scala 24.300 (super Παει), leon 21900, xceed 18100, megane 17900, astra 15700).
Φυσικα εξω είναι πολύ καλο vfm καθώς το αμάξι έχει πολυ φορτωμένο στανταρ εξοπλισμό αναλογα την έκδοση που στην ελλαδα δεν ερχεται (ή ερχεται δύσκολα απογειώνοντας την τιμή αρκετά πάνω από τα 30000).
Εδώ κάτι έγινε με τις μειώσεις των ττ αλλα αν έκανε και η εισαγωγική ένα βήμα και έκοβε και αυτή 1000 στα 1000-1600 των τελών θα αρχίζαμε επιτέλους να βλέπουμε και εδω το αμαξι να κυκλοφορεί.
-
Τα μείον του είναι βασικά τρία. Ρύποι/ΤΚ στο 1,4Τ. Θόρυβος κύλισης μετά τα 130. Πολιτική της εισαγωγικής στις παραγγελίες των έξτρα. Αν έρθει ο νέος 1,5Τ βενζίνης mh και είναι καλός θα αρχίσει να πουλάει τώρα που κατέβηκε η τιμή του αρκετά λόγο νέων ΤΤ.
ο χιλιαρης mh αν ερθει υπαρχει περιπτωση να κανει καλες πωλησεις, ο 1,5 οχι οτι δεν θα ειναι πολυ καλος αλλα θα ειναι ακριβοτερος του 1,4 και δεν προκεται να πουλησει στην ελλαδα.
-
Βρε παιδια εδω η κια δεν εχει φερει ακομα καλα καλα τον ντιζελ που ηταν να ερθει απο τον Φεβρουαριο και φτασαμε Σεπτεμβριο ( βαλε και την 'πανδημια') επιλογη μοτερ που την ειχε ανακοινωσει απο την πρωτη μερα που κυκλοφόρησε το αμαξι. ΚΑι περιμένετε να ερθει με εναν κινητηρα που δεν εχει μπει ακομα στο i30 και λετε μπας και μπει και εδω!
Ε ενταξει ισως σε κανα 2-3 χρονια με το fl Ισως τον φερουν στην Ελλαδα ( και εφοσον δεν εχουν στοκ αλλα αμαξια)....
Γενικα η Κια δουλευει με τα αργα και χαντακωνει η ιδια τα αμαξια της γι αυτο και οι τοσο χαμηλες πωλησεις της που δεν τις αξιζουν τα αμαξια της που είναι για καλυτερα πλασαρισματα.
Η χιουνται ιδια αμαξια 4η σε πωλησεις στην ελλαδα σταθερα η Κια 15η...
-
Πρόβλημα τους, αυτοί θα χάσουν. Όχι παραγγελία σε αποτρέπουν να βάλεις όχι το στοκ κινητήρων περιμένουν να ξεφορτωθούν ε καλά κρασιά. Κρίμα γιατί το αμάξι είναι αξιόλογο...
-
η ΚΙΑ ειναι απο τις εταιριες σου κανουν δυσκολη την προσεγγιση της ,
μια ακομα τετοια ειναι και η φορντ , τεστ ντραιβ δεν εχουν ( θες ντιζελ σου δινουν βενζινη, θες φοκους σου δινουν πουμα κοκ) , αλαλουμ στις εκδοσεις βαζουν, βγαζουν εξοπλισμο κανεις δεν ξερει με σιγουρια τι θα εχει το αμαξι που θα παρεις , φερνουν αμαξια δικη τους εμπνευσης, αν θες να παραγγείλεις σε αποτρεπουν,
δεν κανουν προσφορες ( ακομα και σε αυτα που φερνουν με το σταγονόμετρο) τουλαχιστον εχουν καλυτερα επιτοκια απο την ΚΙΑ.
Κάπως ετσι και η φορντ απο 3-4η που ήταν πριν λιγα χρονια τωρα ανταγωνιζεται την ...κια για την 14η θεση στις πωλησεις...( και ομως εχουν απο τα καλυτερα αμαξια σε πολλες κατηγοριες ( κουγκα, φοκους, πουμα, φιεστα...) με τετοια αμαξια και ειναι πατος στις πωλησεις...
-
Συμφωνώ ότι Ford/Kia είναι κορυφαίες εταιρίες. Στις επιλογές μου είναι πάντα PSA/Ford/Korea στα τοπ, αλλά σαν να μη θέλουν να πουλήσουν.
Ήμουν έτοιμος να παρω ετοιμοπαραδοτο Sportage και από γενική βλακεία τους δεν το πήρα. Θα τους παρακαλάω δηλαδή για να πουλήσουν αυτοκίνητο; με προβλημάτιζε και το μέγεθος, οπότε αφού δεν το έτρεξαν το άφησα και εγώ. Έχασαν μια πώληση Sportage επειδή δεν μας πήραν ποτέ τηλέφωνο αφού είχαμε κάνει ραντεβού και test drive και είχαμε ψηθεί.
PSA μας άρεσε επίσης ότι όπου πήγαμε ακούσαμε περίπου τα ίδια πράγματα, ούτε παραφιλολογιες ούτε μεγάλα λόγια, μας έκαναν μέχρι και πολύ καλές προσφορές leasing (τηλέφωνα μπροστά μου), στο 2008 ενώ είχαν ξεπουλήσει πάλι με εξυπηρέτησαν.
Σε Kia/Ford/Hyundai ότι να'ναι!
Χασκογελαγαν, μικρό ενδιαφέρον, ότι να'ναι έλεγαν, επιλογές χρωμάτων ελάχιστες, παραγγελία με τίποτα.
Renault/Dacia/Suzuki σε όποιον πέσεις.
Skoda σε φάση νόμιζαν ότι πούλαγαν καμία Bentley, 'μη πατάτε εκεί, μην ακουμπάτε αυτό, προσέχετε το λεβιέ, μη λερωνετε', μήπως κατάλαβαν ότι δεν τρελαίνομαι με VAG;! Είχα γνήσιο ενδιαφέρον για το Karoq βέβαια, και ακόμη πιστεύω ότι είναι το καλύτερο Skoda.
Κρίμα για την ΚΙΑ γιατί βγάζει πολύ καλά προϊόντα.
-
Όπως έγραψα σε άλλο post έκανα td το 1.0.Μου άρεσε δεν μπορώ να πω. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής και απευθύνομαι σε όλους αλλά κυρίως Ηπειρώτες επειδή γνωρίζουν το δρόμο. Παρένθεση όπως έχω πει έχω corolla 2006 οπότε είμαι πολύ πίσω σε τεχνολογία. Στο θέμα μας όπως ερχόμουν από Γιάννενα στην στροφή που είναι το μουσείο με τα κερινα πριν την ευθεία για ικεα, πρέπει να είχα κάποια χλμ παραπάνω δεν θυμάμαι αλλά ένοιωσα ένα τράβηγμα στο τιμόνι σαν να σκληρυνε για δευτερόλεπτα, είναι κάνα σύστημα ασφαλειας ή ήταν κάνα θέμα στο αυτοκίνητο?Εμενα πάντως με ψιλοφοβησε.
-
Ακούγεται σαν το Lane Keep Assist? Δηλαδή μάλλον πάτησες την γραμμη (δεν θυμάμαι αν έχει διαγράμμιση σε εκεινο το σημείο), και σε τράβηξε μέσα στη λωρίδα σου κατευθείαν.
-
@alex mix
Eπειδή λες ότι ήσουν με λίγα km/h παραπάνω ταχύτητα σε στροφή, μήπως ήταν το ESP που σε έκοψε/φρενάρισε και σου φάνηκε σα να σου σκληραίνει το τιμόνι.
-
@alex mix
Eπειδή λες ότι ήσουν με λίγα km/h παραπάνω ταχύτητα σε στροφή, μήπως ήταν το ESP που σε έκοψε/φρενάρισε και σου φάνηκε σα να σου σκληραίνει το τιμόνι.
Μπορεί τι να πω. Πάντως μετά που το πήγα Ιόνια και πάτησα να απενεργοποιησω το lane assist ήταν απόλαυση...για μένα.
Kia XCeed - crossover