Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Kadjar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Kadjar
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 35 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    690
    21137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Τα νεα edc της renault ειναι gertrag και ειναι υγρου τυπου.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dublin last edited by

        Συγγνώμη, το QQ και το Kadjar δεν είναι 'ίδια' αυτοκίνητα; 0 1.6 είναι παλιότερος, θα προτιμούσα τον 1.5 ξεκάθαρα.

        Έχουν διαφορετικά αυτόματα;

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • fanis75
          fanis75 moderator @dublin last edited by

          Συγγνώμη, το QQ και το Kadjar δεν είναι 'ίδια' αυτοκίνητα; 0 1.6 είναι παλιότερος, θα προτιμούσα τον 1.5 ξεκάθαρα.

          Έχουν διαφορετικά αυτόματα;

          Ναι ουσιαστικά είναι το ίδιο αυτοκίνητο. Ο 1.6 δεν είναι παλιότερος γιατί και ο 1.5 παλιός είναι. Ο 1.7 είναι νεότερος και αντίκατέστησε τον 1.6, ο 1.5 είναι αειθαλής!

          To προ-FL QQ είχε το CVT της Νισσάν ενώ η Renault εβαζε το δικό της EDC. Μετά το FL του QQ και τα προβλήματα που είχε το CVT, αποφάσισε και η Νισσάν να χρησιμοποιήσει το EDC της Renault. Το CVT χρησιμοποιείτε πλέον μόνο στις μικρές ιπποδυνάμεις των Clio & Micra.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            samatistas last edited by

            Δοκιμή του 1.3 TCe 140 EDC:
            https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-renault-kadjar-1-3-tce-edc/

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              samatistas last edited by

              Νέες εκδόσεις και τιμές για το kadjar με τι νέες προδιαγραφές ρύπων 6d final:

              		**1.3 TCE 140 HP SPORT EDITION**
              		
              		
              		**22980**
              		
              	
              	
              		
              		**1.3 TCE 140 HP SPORT EDITION PLUS**
              		
              		
              		**24980**
              		
              	
              	
              		
              		**1.3 TCE 140 HP SPORT EDITION EDC**
              		
              		
              		**25360**
              		
              	
              	
              		
              		**1.3 TCE 140 HP SPORT EDITION PLUS EDC**
              		
              		
              		**27360**
              		
              	
              	
              		
              		**1.3 TCE 140 HP INTENS EDC**
              		
              		
              		**30960**
              
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babisdhk last edited by

                Παρακαλώ θα ήθελα την βοήθεια σας.

                Προσπάθησα να κάνω update τους χάρτες στο Rlink 2 του Renault Kadjar και η οθόνη έσβησε,νεκρή τελείως.Απευθυνθηκα στην Renault της περιοχής μου και μου έκαναν reset και μόλις η οθόνη επανήλθε αντί να δείχνει σε ευθεία όπως ήταν είχε στραφεί αριστερά σαν να κάνεις rotation σε οθόνη υπολογιστή.Επισης δεν λειτουργούσε το ,volume button και την ένταση την λειτουργούσα από το χειριστήριο του τιμονιού.Μου είπαν να ξαναπάω εφόσον θα τους ενημέρωναν από τα κεντρικά τι πρέπει να κάνουν.Την δεύτερη φορά η οθόνη δεν επανήλθε και σταμάτησαν να δουλεύουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος και ο αισθητήρας εξωτερικής θερμοκρασίας......Μου είπαν να τους το αφήσω εκεί να το ψάξουν....

                Μπορεί κάποιος να βοηθήσει?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  samatistas last edited by

                  Το Kadjar είναι ξανά διαθέσιμο με diesel 1.5 DCi 115 hp με προδιαγραφές ρύπων Euro 6d final. Έτσι, οι τιμές και εκδόσεις έχουν:

                  1.3 TCe 140 hp Sport Edition: 23.380

                  1.3 TCe 140 hp Sport Edition Plus: 25.380

                  1.3 TCe 140 hp Sport Edition EDC: 25.760

                  1.3 TCe 140 hp Sport Edition Plus EDC: 27.760

                  1.5 DCi 115 hp Sport Edition EDC: 28.990

                  1.5 DCi 115 hp Sport Edition Plus EDC: 31.450

                  1.5 DCi 115 hp Intens EDC: 34.950

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Μόνο αυτόματο βλέπω στο ντίζελ. Στα 29000. Αυτοί δεν έβγαζαν και έναν πιο δυνατό ντίζελ με 130?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      spi_duster last edited by

                      Με 115 ατια, οσο και πετυχημενος να ειναι ο κινητηρας. Καλιο με τους 140 μπιτζινα και αυτοματο. Σβελτο, ποιοτικο και σε τιμη ευπεπτη σε σχεση με αυτα που ζητουν τα γατακια μιας κατηγοριας κατου.

                      ....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Το 140 μπετζινα αν έχει το ίδιο φιμωμα που έχει το αντίστοιχο κασκαι δεν το λες και σβέλτο με 0-100 +12 δευτερόλεπτα.

                        Αυτά τα μοτέρ και το άλλο με τους 160 φαίνεται ότι τα φιμωσαν άγρια για να πιάσουν τους ρύπους.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          spy123 last edited by

                          Καλησπέρα.
                          Πριν 1 μήνα αγόρασα ένα μεταχειρισμένο Kadjar 1.5 diesel του 7-2015.
                          Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος εκτός από τον συμπλέκτη που ήταν από την αρχή αρκετά βαρύς (σε σχέση με το focus που είχα και το getz της γυναίκας μου). Το κατάλαβα ειδικά στην κίνηση της Αθήνας όπου έγινε αρκετά κουραστικός.
                          Κατά τα άλλα δεν πατηνάρει και δεν πιάνει πολύ ψηλά.
                          Είναι βαρύς από κατασκευής ή πρέπει κάτι να ελέγξω;;;;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 31
                          • 32
                          • 33
                          • 34
                          • 35
                          • 35 / 35
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr