-
Αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε ο extra τροχός είναι μονόδρομος στην περίπτωσή σας. Προνοήστε επίσης για γρύλο και μπουλονόκλειδο, όπως επίσης καλό θα ήταν κι ένα υποτυπώδες κάλυμμα, ώστε να μην σας λερώνει το υπόλοιπο φορτίο του πορτμπαγκάζ.
-
Μπουλονοκλειδο και γρύλο, άρα πιθανόν εργοστασιακα να είχαν προνοήσει αλλά για κάποιο λόγο δεν έβαλαν ρεζέρβα μέσα ( γιατί χώρος υπάρχει) εν πάση περιπτώσει ευχαριστώ πολύ
-
Το 2008 έφτιαξα Ρεζέρβα στον Κυριαζή. Μου βρήκε ζάντα 16' από rav4 και ένα μεταχειρισμένο λάστιχο 205/55/16. Μου κόστισε τότε 30€. Στην θέση που υπάρχει για Ρεζέρβα δεν χωράει17' οπότε αναγκαστικά πας σε 16' που στην διάσταση 205/55 είναι απόλυτα συμβατή με την 215/50/17.
Πραγματικά μου χρειάστηκε μία φορά όπου ενώ φούσκωνα το λάστιχο με το κομπρεσερακι έχανε άμεσα τον αέρα χωρίς να υπάρχει σκίσιμο!
-
Ναι, διότι προτεραιότητα μου είναι κυρίως η άνεση, η οικονομία καυσίμου καθώς το 95% της οδήγησης μου θα είναι εντός πόλης σε χαμηλές ταχύτητες και σε κακους δρόμους. Οπότε λαστιχο με σπορ χαρακτηριστικά δεν με ενδιαφέρει.
-
Aπο αποψη φρενων μπαινει ρεζερβα?
-
Καλημέρα σας...Θα ήθελα τη γνώμη σας για επιλογή ελαστικών για το αυτοκίνητό μου, seat leon 5f 1.6 tdi... χρήση 20.000 χλμ./χρόνο περίπου, οδήγηση ως επί το πλείστον συντηρητική σε ανοιχτό δρόμο, με επιθυμία να 'βγάλουν' όσο το δυνατόν περισσότερα χιλιόμετρα... επίσης, τη γνώμη σας παρακαλώ για ελαστικά 4 εποχών και χειμερινά...το αυτοκίνητο βρίσκεται και κινείται ως επί το πλείστον στα Ιωάννινα και πέριξ περιοχές.. διάσταση ελαστικού 205/55/16 91H
-
Παρατηρείτε κι εσείς μεγάλες αποκλίσεις στην μέτρηση της πίεσης από τον έναν στον άλλο;
Η δική μου εμπειρία.
Το αυτοκίητό μου θέλει να έχει πίεση 32 με βάση το προσπέκτους.
Πάω στο ένα βενζινάδικο, Μου βάζει 32. Όλα καλά.
Κάνω ένα ταξίδι 400 χλμ. Περνώντας από την αντιπροσωπεία, μετά το ταξίδι, ελέγχω την πίεση. Εκεί μου την μετράνε 29. Σκέφτηκα ότι θα έφταιγε το ταξίδι. Μου τα φουσκώνουν στα 32. Όλα καλά.
Κάνω ακόμα ένα ταξίδι 400 χλμ. Πάω σε ένα βενζινάδικο. Μετρώ την πίεση. Μου λέει ότι είναι 36. Βγάζουμε αέρα. Το πάμε στα 32.
Μετά από μια βδομάδα, πάω σε ένα άλλο βενζινάδικο. Μετρώ την πίεση. 33. ...φαίνεται ότι τα λάστιχά μου έχουν την ικανότητα να φουσκώνουν μόνα τους...Προφανώς από μετρητή σε μετρητή η ένδειξη διαφέρει. Αλλά να διαφέρουν τόσο πολύ; Μέχρι και 4 μονάδες; Και τελικά ποιον μετρητή να εμπιστευτώ; Αυτόν της αντιπροσωπείας; Ή αυτόν των βενζινάδικων.
Το ότι η αντιπροσωπεία είναι πιο επίσημη κι έχει πιο πολλά μηχανήματα, δε σημαίνει και ότι έχει πιο καλούς μετρητές πίεσης. Παρόλα ταύτα, εγώ με τα 32άρια των βενζινάδικων ένιωθα περισσότερους κραδασμούς.Υ.Γ. Να σημειώσω ότι όλες οι μετρήσεις έγιναν με τα λάστιχα κρύα, σε μεσημεριανή ώρα.
-
Είναι όλοι χαλια στα βενζινάδικα...βάζε περισσότερο αέρα όταν πας για καύσιμο και αγόρασε έναν ψηφιακό δικό σου μετρητή και όταν είναι κρύα και δεν τα έχει χτυπήσει ο ήλιος φτιάχνεις τις πιέσεις εκεί που πρέπει...
Εγώ πήρα με 6 ευρώ έναν από το banggood και συμφωνεί στις μετρήσεις με το TPMS του αυτοκινήτου.
-
Οσο δεν γινονται ελεγχοι να κλεισουν βενζιναδικα ,αυτοκινητα θα φευγουν απο το δρομο εκει που δεν θα επρεπε.
Παρε ενα μανομετρο ποιοτικο ,οχι κινεζικο και βαλε φουλ αερα το βραδυ στο βενζιναδικο.Το πρωι βγαλε με το μανομετρο το παραπανω αερα μεχρι την επιθυμητη πιεση.
Ο αερας απο βενζιναδικα για μενα τελειωσε σε αερογεφυρα της θεσσαλονικης οπου στο πρωτο σαμαρακι το πισω μερος εριξε μια σφαλιαρα και ακολουθησαν αλλες 2.(το αμαξι πιο πολυ μαζεψε μονο του παρα εγω....).Τα λαστιχα ειχανε τρελη πιεση......
Υ.Γ. Βεβαια για να μπω και στην θεση τους,ουκ ολιγες φορες εχω δει ακριβα οργανα michelin να τα πετανε μετα τη χρηση τους πελατες με .....στυλ μαγκιας.(Εχω δει και την οργισμενη αντιδραση ιδιοκτητη....).
-
Και τελικά ποιος έχει το σωστό μανόμετρο να μετρήσει σωστά την πίεση; Και αν πάρω εγώ το τάδε, που θα ξέρω αν η ένδειξή του είναι η σωστή;
Η λογική 'πώς νιώθεις το αυτοκίνητο' δε μου φαίνεται σωστή. Αν η πίεση είναι υψηλότερη από την σωστή, δεν το καταλαβαίνεις στην οδήγηση. Το καταλαβαίνεις μόνο όταν σου φύγει. -
Και τελικά ποιος έχει το σωστό μανόμετρο να μετρήσει σωστά την πίεση; Και αν πάρω εγώ το τάδε, που θα ξέρω αν η ένδειξή του είναι η σωστή;
Σϊγουρα όχι τα βενζινάδικα, ειδικά τα πιο παλία.
Εαν πάρεις ένα 'επώνυμο', κατά 99% έχει σωστές ενδείξεις, τις οποίες μπορείς να τσεκάρεις και με ένα καλό βουλκανιζατέρ.
-
Μια χαρα καταλαβαινεις με την αισθηση πριν φυγει το αμαξι. Αν τρεχεις τις πιεσεις που βαζεις θα τις βρεις με την αισθηση και οχι τι λεει το βιβλιο.
Εγω πηρα του λιντλ το ειχε σε σετακι με αλλα εξαρτηματα.Οι μετρησεις του συμφωνουν με δυο τρομπες(η μια της μερκ) και με ολοκαινουριο οργανο michelin .....πριν υποστει πτωσεις κτλ.
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
Λόγω σπάνιας διάστασης ελαστικού 215/55/16 έχω την οικονομική δυνατότητα για Yokohama ES32 ή Kleber Dynaxer HP4 (70€ φτηνότερα).
Τετρακίνητο station wagon, 90% πόλη,
-
Λόγω σπάνιας διάστασης ελαστικού 215/55/16 έχω την οικονομική δυνατότητα για Yokohama ES32 ή Kleber Dynaxer HP4 (70€ φτηνότερα).
Δεν ξέρω σε τι τιμές είναι αυτά, αλλά δες και τα Falken Ziex ZE310 Ecorun όπως επίσης και Firestone ( π.χ. Roadhawk), μπορεί να είναι κοντά σε τιμή και είναι και τα 2 μάλλον καλύτερα (από το Kleber σίγουρα) από αυτά που κοιτάς.
-
geodimis wrote:
Λόγω σπάνιας διάστασης ελαστικού 215/55/16 έχω την οικονομική δυνατότητα για Yokohama ES32 ή Kleber Dynaxer HP4 (70€ φτηνότερα).
Δεν ξέρω σε τι τιμές είναι αυτά, αλλά δες και τα Falken Ziex ZE310 Ecorun όπως επίσης και Firestone ( π.χ. Roadhawk), μπορεί να είναι κοντά σε τιμή και είναι και τα 2 μάλλον καλύτερα (από το Kleber σίγουρα) από αυτά που κοιτάς.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Είναι κοντά σε τιμή πράγματι με τα 2 που ανέφερα. Γιατί τα θεωρείς καλύτερα;
-
Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να γυρίσω στο 205/55/16 του κατασκευαστή ενώ τώρα φοράει 215 χωρίς να αλλάξω ζάντες; Το αμάξι με 215 το πήρα στα χέρια μου μεταχειρισμένο.
-
Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Είναι κοντά σε τιμή πράγματι με τα 2 που ανέφερα. Γιατί τα θεωρείς καλύτερα;
Γιατί σε όλα τα τεστ που έχω διαβάσει βγαίνουν καλύτερα τόσο τα Falken οσο και τα Firestone. Ειδικά τα 2α είναι άριστα σε βρεγμένο και σε άνεση και βγαίνουν πάνω και από πιο γνωστές μάρκες. Επίσης τα Kleber συνήθως βγαίνουν κάτω από την μέση και κοντά στο τέλος. Δες και εδώ διάφορες δοκιμές: https://www.tyrereviews.co.uk/
Υπάρχει περίπτωση να μπορώ να γυρίσω στο 205/55/16 του κατασκευαστή ενώ τώρα φοράει 215 χωρίς να αλλάξω ζάντες; Το αμάξι με 215 το πήρα στα χέρια μου μεταχειρισμένο.
Τι εννοείς? 205/55/16 φοράει από το εργοστάσιο? Εεε τότε γιατί να βάλεις 215/55? Εφόσον έχει τις εργοστασιακές ζάντες, προφανώς και μπορείς να βάλεις την εργοστασιακή διάσταση, να μην σου πω ότι σαφώς και πρέπει να βάλεις την εργοστασιακή διάσταση και όχι ότι ήθελε ο προηγούμενος. Και στα 205/55 έχεις πολλές επιλογές, χαμηλότερη τιμή και αυτά τα 2 που σου είπα εξακολουθούν να είναι άριστες επιλογές για τα χρήματά τους.
-
το βρήκα με 215 και θέλω να το γυρίσω σε 205 που είναι και το εργοστασιακό και πέφτει πολύ η τιμή αρκει να γίνεται με τη μαμά ζάντα αλουμινίου που φοράω. Διαφορά σε επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει αρκεί να γίνεται. Το όφελος σε χρήματα είναι τεράστιο!
-
το βρήκα με 215 και θέλω να το γυρίσω σε 205 που είναι και το εργοστασιακό και πέφτει πολύ η τιμή αρκει να γίνεται με τη μαμά ζάντα αλουμινίου που φοράω. Διαφορά σε επιδόσεις δεν με ενδιαφέρει αρκεί να γίνεται. Το όφελος σε χρήματα είναι τεράστιο!
Τι αυτοκίνητο?
Προφανώς, εφόσον έχεις τις εργοστασιακές ζάντες, γίνεται. Και όχι απλά γίνεται αλλά θα έλεγα επιβάλλεται να βάλεις την σωστή διάσταση ελαστικών. Οπότε μην το συζητάς ούτε να το σκέφτεσαι, βάζεις εργοστασιακή διάσταση.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]